De KNO arts ging mijn oor uitspuiten en die spoot door mijn trommelvlies en vanaf dat moment ben ik aan dat oor 100% doof en hoor 24/7 een stormachtige zee in dat oor.. Werd afgedaan met dat het binnen 6 maanden weer genezen zou zijn maar is inmiddels nu al twee jaar geleden. Er is nu uitgekomen dat het niet meer zal herstellen. Maar mijn andere oor werkt nog welquote:
Ooh jeetje dat is wel heftig...quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
De KNO arts ging mijn oor uitspuiten en die spoot door mijn trommelvlies en vanaf dat moment ben ik aan dat oor 100% doof en hoor 24/7 een stormachtige zee in dat oor.. Werd afgedaan met dat het binnen 6 maanden weer genezen zou zijn maar is inmiddels nu al twee jaar geleden. Er is nu uitgekomen dat het niet meer zal herstellen. Maar mijn andere oor werkt nog wel![]()
Mirthe krijgt weer wat overzicht tussen haar kleding
Sjezus lojanda, wat waardeloos voor je (nu zeg ik het heel netjes)!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
De KNO arts ging mijn oor uitspuiten en die spoot door mijn trommelvlies en vanaf dat moment ben ik aan dat oor 100% doof en hoor 24/7 een stormachtige zee in dat oor.. Werd afgedaan met dat het binnen 6 maanden weer genezen zou zijn maar is inmiddels nu al twee jaar geleden. Er is nu uitgekomen dat het niet meer zal herstellen. Maar mijn andere oor werkt nog wel![]()
Ooh dat heb ik nog niet eens gezien.... slordig...quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:54 schreef xsaskiax het volgende:
Even Dotteke een compliment geven (mag ook weleens he)
Leuk gedaan met de foto's bovenaan! De finalisten on top
Lekkere KNO arts zeg!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wel lief dat hij dat doet..quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:54 schreef lojanda het volgende:
Isaac is ook nog een fotolijstje aan het maken voor Sasha
Zie ik nu pas!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:54 schreef xsaskiax het volgende:
Echt leuk gefreubeld..quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:54 schreef xsaskiax het volgende:
Was dat er nog steeds niet?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:54 schreef lojanda het volgende:
Isaac is ook nog een fotolijstje aan het maken voor Sasha
Ja was er super blij mee. Ik kwam toen ook net van de IC af en was net een beetje aan het opknappen. Mijn oor zat ineens dicht en dat gingen ze gelijk oplossenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Lekkere KNO arts zeg!![]()
Denken jullie dat er vandaag, weekend, nog een eliminatie in zit of wa...............
Je rommeltjes een beetje bij elkaar zoeken maar op een gegeven moment ben je daar ook wel klaar mee...quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:58 schreef lojanda het volgende:
Volgens mij is Sasha zich een beetje aan het vervelen.. kan me er wel iets bij voorstellen want wat moet je daar dan nog de hele dag doen om je te vermaken? Klaverjassen gaat ook al niet meer
Idd lekker gewassen en opgevouwen alvast je koffer inquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:59 schreef xsaskiax het volgende:
Ik zou echt vast mijn koffer vragen als ik hen was, kun je vast op een normale manier inpakken wat je mee wilt nemen en niet straks in alle chaos....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |