At is wat ze zelf zegt altijd. Ze zei van de week nog nadat ze zo lang in de douche stond en iemand daar iets van zei dat ze daarom thuis kostgeld moet betalen omdat ze veel te veel energie kost.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:30 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik heb zomaar het vermoeden dat haar kamer thuis er óók zo uitziet. Weet trouwens niet eens of ze nog thuis woont.
Wij mensen leren met de mond dicht te kauwen om niet onsmakelijk voor onze medemens over te komen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:31 schreef magnaal het volgende:
[..]
Als hij smakt, geniet hij toch? Als mijn kat smakt, dan geniet hij hoor!
Ja, je hoort steigerdelen schuiven. Wsl voor een tribune en derg.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Gisteren een eergisteren zijn ze ook bezig geweest..... nu hoor je toch duidelijk bouwgeluiden..
Dat hebben de kandidaten ook gehoord en Sasha maakte toen de beweging van het bouwen van een tribune en volgde een SLquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Gisteren een eergisteren zijn ze ook bezig geweest..... nu hoor je toch duidelijk bouwgeluiden..
lieverd, dat zal per mens verschillen...Ach wat maakt het uit..quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:33 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wij mensen leren met de mond dicht te kauwen om niet onsmakelijk voor onze medemens over te komen.
Echt waar? Ik hoor alleen wat gezoem op de achtergrond.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Erik ruikt er niet eens aan want dan zou hij het wel wassen.. hoop ik danquote:
Kijk uit met wat je zegt... de Mirthe polizie zit in de struiken...quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
At is wat ze zelf zegt altijd. Ze zei van de week nog nadat ze zo lang in de douche stond en iemand daar iets van zei dat ze daarom thuis kostgeld moet betalen omdat ze veel te veel energie kost.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Kijk uit met wat je zegt... de Mirthe polizie zit in de struiken...
Vanmorgen heeft ze er bijna een uur onder gestaan... wat een verspilling, belachelijk...
Ik hoorde net wel gerommel hoor... grappig ik heb ook een kapot oor... maar ik hoorde wel iets...quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Echt waar? Ik hoor alleen wat gezoem op de achtergrond.
Nu heb ik wel een kapot oor met heel veel herrie dus daar kan het ook aan liggen
quote:
Is mij eerder opgevallen dat zij hele gesprekken staat te voeren terwijl ze onder de douche staat. Zou ze bij mij niet hoeven doen want dat is nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
At is wat ze zelf zegt altijd. Ze zei van de week nog nadat ze zo lang in de douche stond en iemand daar iets van zei dat ze daarom thuis kostgeld moet betalen omdat ze veel te veel energie kost.
Als ze buiten de boel op gaan zetten zijn ze wél afhankelijk van het weer, tenzij ze er een grote tent overheen zetten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:34 schreef Feldie.g het volgende:
[..]
Ja, je hoort steigerdelen schuiven. Wsl voor een tribune en derg.
Ik denk dat er bij haar thuis ook regelmatig op de deur wordt geklopt als ze staat de douchenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:44 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is mij eerder opgevallen dat zij hele gesprekken staat te voeren terwijl ze onder de douche staat. Zou ze bij mij niet hoeven doen want dat is nergens voor nodig.
Kwestie van opvoeding zeg ik altijd maar.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:35 schreef magnaal het volgende:
[..]
lieverd, dat zal per mens verschillen...Ach wat maakt het uit..
Dat lijkt me wel verstandig want er kan de komende dagen regen vallen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Als ze buiten de boel op gaan zetten zijn ze wél afhankelijk van het weer, tenzij ze er een grote tent overheen zetten.
Heb jij ook tinnitus?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Echt waar? Ik hoor alleen wat gezoem op de achtergrond.
Nu heb ik wel een kapot oor met heel veel herrie dus daar kan het ook aan liggen
Mogguhquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:26 schreef lojanda het volgende:
Niet normaal hoeveel kleding ze allemaal hebben.. ze zeggen dat ze niet veel geld hebben uitgegeven in het afgelopen jaar maar waar komt het allemaal vandaan dan? Ze mochten maar 22 kilo meenemen
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:36 schreef Korak het volgende:
Ik denk dat de finale tegen de eindbaas, een hele grote vlieg, is
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:31 schreef magnaal het volgende:
[..]
Als hij smakt, geniet hij toch? Als mijn kat smakt, dan geniet hij hoor!
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Vanmorgen heeft ze er bijna een uur onder gestaan... wat een verspilling, belachelijk...
En dan nog zeggen ik helemaal geen leuke kledingquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:24 schreef lojanda het volgende:
Mirthe is begonnen met wat opruimen en sorteren van haar kleren.. het lijkt nu of er een bom is gevallen in de slaapkameroveral heeft ze wat liggen en hangen
Heeft misschien wel met leeftijd te maken? Jongeren doen maar wat en zolang daar niets van gezegd wordt zullen ze niet bewust omgaan met water etc.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:40 schreef lojanda het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja ik vind het ook niet normaal.. zo’n verspilling en dat vind ik niet oké. Maar ze zijn daar allemaal heel makkelijk en kijken nergens na. De enige die een beetje aan het milieu dachten waren Erik en Janet en de rest maakt zich nergens druk om
uhhh ik merk aan mezelf dat ik de hele ochtend al commentaren voor me houd, wil niet weer te horen krijgen dat ik alleen maar negatief e.d. benquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |