abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210338363
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 10:10 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Isaac is een ijdel mannetje, net als zijn bro trouwens. Lijkt wel alsof ze elke dag nieuwe kleding dragen.
Ja heel ijdel.. en als je het mij vraagt te ijdel.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
pi_210338364
Ook gek... ze zijn gisteren en eergisteren buiten aant rommelen geweest dat merkte je aan de reacties van de bewoners maar ze mogen overal komen buiten, lijkt het... beetje vaag wat ze dan hebben lopen pielen...
Of het is buiten de poort, dat kan ook natuurlijk..
Gewoon omdat het kan!
pi_210338366
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 10:11 schreef lojanda het volgende:

[..]
Heerlijk fruit en vooral al het zomer fruit.. dat kan ik de hele dag door wel eten :@
Doet me altijd denken aan babyvoeding en vind het zonde van het fruit om alles door een mixer te smijten.
pi_210338376
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 10:11 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Isaac was ook een smakker hoor.
Oké.. dat heb ik eigenlijk nooit gehoord, wel dat hij altijd tijdens het eten zijn hele mond vies is :X
pi_210338378
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 10:12 schreef lojanda het volgende:

[..]
Als ze moeten spelen dan zal het natuurlijk ieder voor zich zijn en hard tegen hard. Maar nu lekker een beetje luieren en hangen wat keuvelen met elkaar en herinneringen delen.

Velen vinden dit niet leuk maar ik juist wel :@
Logisch dat ze het er heel even van nemen en er geen spanningen zijn nu. Je wilt toch ook geen onenigheid aan het einde. De strijd is bijna gestreden.
pi_210338380
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 10:10 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Isaac is een ijdel mannetje, net als zijn bro trouwens. Lijkt wel alsof ze elke dag nieuwe kleding dragen.
Ja klopt... ;)
Gewoon omdat het kan!
pi_210338385
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 10:13 schreef lojanda het volgende:

[..]
Ja heel ijdel.. en als je het mij vraagt te ijdel.
Heb zo´n vriend gehad en ook al houd ik van schoon, dit ging mij echt te ver. :{w
pi_210338386
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 10:11 schreef realkijkers het volgende:
10:10.
Is er al geluid op de achtergrond?
Nog niets gehoord.. Sasha was net op de buiten stream maar er waren verder geen geluiden te horen.
pi_210338393
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 10:14 schreef lojanda het volgende:

[..]
Oké.. dat heb ik eigenlijk nooit gehoord, wel dat hij altijd tijdens het eten zijn hele mond vies is :X
Dat komt doordat hij met open mond zat te kauwen, niet echt smakelijk. Hij neemt ook altijd van die enorme happen.
pi_210338405
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 10:13 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Doet me altijd denken aan babyvoeding en vind het zonde van het fruit om alles door een mixer te smijten.
Ik maak zelf ook nooit een smoothie.. ik eet dan liever een schaaltje kwark met vers fruit. Ik heb ook gehoord dat er met het fruit verwerken in een smoothie heel veel vitamines verloren gaan.
pi_210338408
Isaac is een heel smerige eter, hangt boven zijn bord, schuift het eten met asociaal grote happen zijn mond in, kauwt met zijn mond open en smakt.

Hij lijkt ook niet echt te genieten van zijn eten.
pi_210338431
De stream staat weer buiten op Sasha maar nog steeds is er niets te horen van iets opbouwen..
pi_210338456
Mirthe is begonnen met wat opruimen en sorteren van haar kleren.. het lijkt nu of er een bom is gevallen in de slaapkamer :D overal heeft ze wat liggen en hangen _O-
pi_210338467
Niet normaal hoeveel kleding ze allemaal hebben.. ze zeggen dat ze niet veel geld hebben uitgegeven in het afgelopen jaar maar waar komt het allemaal vandaan dan? Ze mochten maar 22 kilo meenemen :D
pi_210338483
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 10:24 schreef lojanda het volgende:
Mirthe is begonnen met wat opruimen en sorteren van haar kleren.. het lijkt nu of er een bom is gevallen in de slaapkamer :D overal heeft ze wat liggen en hangen _O-
Dat is vast om te wennen aan thuis, lijkt het weer op haar kamer
pi_210338490
Isaac en Sasha hebben al hun kleding nog gewassen behalve Mirthe.. zij ruikt overal aan en het lijkt nog wel te kunnen :X
pi_210338501
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 10:19 schreef lojanda het volgende:

[..]
Ik maak zelf ook nooit een smoothie.. ik eet dan liever een schaaltje kwark met vers fruit. Ik heb ook gehoord dat er met het fruit verwerken in een smoothie heel veel vitamines verloren gaan.
Dat laatste klopt inderdaad en daardoor staat mijn blender onaangeroerd stof te vangen.
pi_210338504
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 10:28 schreef realkijkers het volgende:

[..]
Dat is vast om te wennen aan thuis, lijkt het weer op haar kamer
Zou ze thuis ook zo zijn? Ze woont bij haar ouders en kan me niet voorstellen dat die daar blij van worden.
pi_210338512
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 10:29 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Dat laatste klopt inderdaad en daardoor staat mijn blender onaangeroerd stof te vangen.
:D
pi_210338516
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 10:24 schreef lojanda het volgende:
Ik heb zomaar het vermoeden dat haar kamer thuis er óók zo uitziet. Weet trouwens niet eens of ze nog thuis woont.
pi_210338519
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 10:12 schreef lojanda het volgende:

[..]
Als ze moeten spelen dan zal het natuurlijk ieder voor zich zijn en hard tegen hard. Maar nu lekker een beetje luieren en hangen wat keuvelen met elkaar en herinneringen delen.

Velen vinden dit niet leuk maar ik juist wel :@
Van wat ik nog heb gezien, zeker leuk hoe dat gaat met die 3 zo.
pi_210338521
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 10:19 schreef Verida het volgende:
Isaac is een heel smerige eter, hangt boven zijn bord, schuift het eten met asociaal grote happen zijn mond in, kauwt met zijn mond open en smakt.

Hij lijkt ook niet echt te genieten van zijn eten.
Als hij smakt, geniet hij toch? Als mijn kat smakt, dan geniet hij hoor!
pi_210338523
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 10:26 schreef lojanda het volgende:
Niet normaal hoeveel kleding ze allemaal hebben.. ze zeggen dat ze niet veel geld hebben uitgegeven in het afgelopen jaar maar waar komt het allemaal vandaan dan? Ze mochten maar 22 kilo meenemen :D
Als je al kijkt naar het aantal ´jurkjes´ die Zoe daar al aanschafte dan is het meer dan ze zélf denken. Ik geloof dat alleen de bro´s dure dingen kochten.
pi_210338524
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 10:22 schreef lojanda het volgende:
De stream staat weer buiten op Sasha maar nog steeds is er niets te horen van iets opbouwen..
Gisteren een eergisteren zijn ze ook bezig geweest..... nu hoor je toch duidelijk bouwgeluiden..
Gewoon omdat het kan!
pi_210338528
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 10:28 schreef lojanda het volgende:
Isaac en Sasha hebben al hun kleding nog gewassen behalve Mirthe.. zij ruikt overal aan en het lijkt nog wel te kunnen :X
Heeft ze van Erik afgekeken. _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')