denk wel nog iemand weg vandaag , finale met 2 , waar of wanneer weet niemandquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 09:55 schreef lojanda het volgende:
Erg benieuwd wat er gaat komen vandaag.. gaat er eerst nog iemand weg en is de finale morgen of nog later? Of is het vandaag echt de dag van de finale en gaat zo het licht uit?
Goedemorgen..quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 09:53 schreef lojanda het volgende:
Goedemorgen![]()
Toch leuk om te zien dat er zo’n ontspannen sfeertje hangt daar en dat ze elkaar helpen waar nodig
mss moeten of mogen ze dichtbij de loods komen en daar vrees ik voor dat ze dit niet gaan toelatenquote:
Dat verwacht ik ook wel idd..quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 09:57 schreef cinsan het volgende:
[..]
denk wel nog iemand weg vandaag , finale met 2 , waar of wanneer weet niemand
Er hangt best een gezellig sfeertje.. dat hebben we nog niet vaak gezien daar dus het voelt een beetje vreemdquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 09:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen..
Ik vind ze ook zo relaxed.. en inderdaad gaat erg gemoedelijk allemaal...
Dat valt wel op ja..quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:01 schreef Frummelie het volgende:
Isaac altijd wel zuinig op z'n kleding, leren schort aan...
Ja het mocht wat kosten deze keerquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:01 schreef Frummelie het volgende:
Zo hejj d'r ligt een aardige baal fruit...
Neej mooi hè echt een pietje precies ook met de opmaak van z'n bed...quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat valt wel op ja..
Alles strak in de plooi gestreken e er mag geen vuiltje op zitten
Nou nou..quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja het mocht wat kosten deze keer
Ze hadden zoveel fruit besteld.. ook nog bakjes bramen en blauwe bessen druiven en aardbeienquote:
ze hebben nog een keer boodschappen op mogen geven, waarbij dat grote stuk vlees zat gisteren. En ik geloof dat mirthe (behalve chocola en Jack Daniels) heel veel fruit had besteld.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja het mocht wat kosten deze keer
Heerlijk... ik hou d'r van.. nou Isaac z'n smoothie is goed gekeurd..quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze hadden zoveel fruit besteld.. ook nog bakjes bramen en blauwe bessen druiven en aardbeien
Klopt.. had ik ook gezien. Ze hebben het er flink van genomen en eten voor de tijd dat het nog duurt lekker van.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:07 schreef Verida het volgende:
[..]
ze hebben nog een keer boodschappen op mogen geven, waarbij dat grote stuk vlees zat gisteren. En ik geloof dat mirthe (behalve chocola en Jack Daniels) heel veel fruit had besteld.
GM.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 09:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Er hangt best een gezellig sfeertje.. dat hebben we nog niet vaak gezien daar dus het voelt een beetje vreemd
Isaac is een ijdel mannetje, net als zijn bro trouwens. Lijkt wel alsof ze elke dag nieuwe kleding dragen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:01 schreef Frummelie het volgende:
Isaac altijd wel zuinig op z'n kleding, leren schort aan...
Heerlijk fruit en vooral al het zomer fruit.. dat kan ik de hele dag door wel etenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Heerlijk... ik hou d'r van.. nou Isaac z'n smoothie is goed gekeurd..
Isaac was ook een smakker hoor.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:04 schreef lojanda het volgende:
Isaac doet nu Rupert na met zijn gesmak
Als ze moeten spelen dan zal het natuurlijk ieder voor zich zijn en hard tegen hard. Maar nu lekker een beetje luieren en hangen wat keuvelen met elkaar en herinneringen delen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:10 schreef Chea49 het volgende:
[..]
GM.Stilte voor de storm misschien?
Is Sasha nog steeds de manager of is dat nu niet meer nodig?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt.. had ik ook gezien. Ze hebben het er flink van genomen en eten voor de tijd dat het nog duurt lekker van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |