abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210339541
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 12:08 schreef lojanda het volgende:

[..]
Dat is zeker slopend voor ze en hoe ontspannen ze gisteren en eigenlijk vanmorgen nog waren, zo anders zijn ze nu. Ze lijken nu toch wel steeds meer stress te krijgen.
Ik zie de koppies van Isaac en Sasha steeds meer gespannen worden (Mirthe zie ik even niet in beeld), is de de onzekerheid, niet weten wat er komen gaat, verlangen ze nu echt wel naar het einde???
pi_210339549
Ik snap aan de ene kant niet waarom ze niet aant oefenen zijn met dat vuur maken want dat ging nog niet zo lekker gisteren bij Mirthe en Sasha.
Gewoon omdat het kan!
  Moderator zaterdag 19 augustus 2023 @ 12:11:03 #103
184769 crew  Deisyy
pi_210339555
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 12:10 schreef xsaskiax het volgende:

[..]
Ik zie de koppies van Isaac en Sasha steeds meer gespannen worden (Mirthe zie ik even niet in beeld), is de de onzekerheid, niet weten wat er komen gaat, verlangen ze nu echt wel naar het einde???
Ik zou me voor kunnen stellen dat de finale niet vlug genoeg voor hen begint, dit duurt nu zo lang en er is niets te doen.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_210339558
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 12:03 schreef lojanda het volgende:

[..]
Die kans zit er ook echt in dat ze de winst pakt ^O^
Ik zou haar graag aanmoedigen zoals ik mijn favoriete voetbalclub aanmoedig :D had ik niet gedacht dat ik er zo fanatiek mee zou worden. Komt ook wel een beetje door alle onzin die er over haar geschreven is :+

Maar het gaat gewoon geluk zijn wie er wint. Niks aan te doen verder.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_210339564
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 12:10 schreef Frummelie het volgende:
Ik snap aan de ene kant niet waarom ze niet aant oefenen zijn met dat vuur maken want dat ging nog niet zo lekker gisteren bij Mirthe en Sasha.
Ze hadden gisteren al last van hun handen en zelfs blaren als ik het goed hoorde
pi_210339577
Er wordt regen verwacht om ca 13.45 uur lees ik net
pi_210339581
quote:

[..]
Ik zag Mirthe net ook een paracetamol innemen misschien toch een beetje koppijn van de spanning.
Gewoon omdat het kan!
pi_210339584
quote:

[..]
Mirthe zei net ook al tegen Sasha dat ze last heeft van die onzekerheid van niet weten wanneer het zal zijn..
Snap ik ook echt wel want dan blijf je er maar mee bezig heb je geen rust meer.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
  Moderator zaterdag 19 augustus 2023 @ 12:13:21 #109
388664 crew  Dotteke
pi_210339585
Van mij mag nu Sasha winnen. Als het haar niet lukt is mirthe ook goed. Maar ben bang dat het Isaac wordt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_210339592
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 12:13 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Ik zag Mirthe net ook een paracetamol innemen misschien toch een beetje koppijn van de spanning.
Nee ze is weer ongesteld en had gisteren buikpijn. (2 jaar niet en hier al 5 keer zei ze)
pi_210339597
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 12:13 schreef lojanda het volgende:

[..]
Mirthe zei net ook al tegen Sasha dat ze last heeft van die onzekerheid van niet weten wanneer het zal zijn..
Snap ik ook echt wel want dan blijf je er maar mee bezig heb je geen rust meer.
Ze hebben alleen elkaar nog, verder totaal geen afleiding, lijkt me echt slopend
pi_210339598
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 12:13 schreef Dotteke het volgende:
Van mij mag nu Sasha winnen. Als het haar niet lukt is mirthe ook goed. Maar ben bang dat het Isaac wordt.
vrees ik ook voor dat die gaat winnen met dank aan k5
pi_210339603
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 12:10 schreef Frummelie het volgende:
Dat ging later met een andere stick best goed maar het is allemaal gewoon te vochtig. Je kan dan wel blijven oefenen en nog meer blaren krijgen op je vingers maar heeft niet zoveel nut. Daarbij is het vandaag helemaal erg vochtig buiten.
pi_210339605
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 12:14 schreef cinsan het volgende:

[..]
Als dat zo is dan is dit met zekerheid het laatste seizoen dat ik gekeken heb!!
pi_210339607
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 12:11 schreef xsaskiax het volgende:

[..]
Ze hadden gisteren al last van hun handen en zelfs blaren als ik het goed hoorde
Ooh oké ja dat is minder, dan zit je er ook niet op te wachten om het spul weer beet te pakken.
Gewoon omdat het kan!
pi_210339625
quote:

[..]
Dat is regelmatig gezegd, maar waarin heeft Kamer 5 er dan deel in gehad wanneer Isaac zou winnen??
Er is hem geen gele kaart onthouden, hij is volgens mij niet bevoordeeld met opdrachten of stemmingen.
Ik vind dit heel lastig
Volgens mij heeft hij op zijn manier het spel een jaar lang gespeeld, heeft ook heel veel lui geholpen en is er voor ze geweest als je de geluiden van oud-bewoners mag geloven.
pi_210339630
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 12:11 schreef engine het volgende:

[..]
Ik zou haar graag aanmoedigen zoals ik mijn favoriete voetbalclub aanmoedig :D had ik niet gedacht dat ik er zo fanatiek mee zou worden. Komt ook wel een beetje door alle onzin die er over haar geschreven is :+

Maar het gaat gewoon geluk zijn wie er wint. Niks aan te doen verder.
Snap ik hoor dat je dat niet zo leuk vind.. je hebt het geluk dat het nu een paar dagen is.. ik heb er echt weken zo niet maanden doorheen moeten lezen en scrollen ;)

Dat de beste maar mag winnen en wat je zegt je moet ook een beetje het geluk meehebben :)
pi_210339645
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 12:17 schreef xsaskiax het volgende:

[..]
Dat is regelmatig gezegd, maar waarin heeft Kamer 5 er dan deel in gehad wanneer Isaac zou winnen??
Er is hem geen gele kaart onthouden, hij is volgens mij niet bevoordeeld met opdrachten of stemmingen.
Ik vind dit heel lastig
Volgens mij heeft hij op zijn manier het spel een jaar lang gespeeld, heeft ook heel veel lui geholpen en is er voor ze geweest als je de geluiden van oud-bewoners mag geloven.
nou k5 heeft hem i wel hand boven hoofd gehouden
pi_210339649
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 12:19 schreef cinsan het volgende:

[..]
nou k5 heeft hem i wel hand boven hoofd gehouden
ik wil je begrijpen cinsan, waarmee dan?
pi_210339657
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 12:17 schreef lojanda het volgende:

[..]
Snap ik hoor dat je dat niet zo leuk vind.. je hebt het geluk dat het nu een paar dagen is.. ik heb er echt weken zo niet maanden doorheen moeten lezen en scrollen ;)

Dat de beste maar mag winnen en wat je zegt je moet ook een beetje het geluk meehebben :)
Jeffrey was echt mijn favoriet en ik heb een aantal keer geprobeerd iets tegen alles was er over hem gezegd werd (en dat was niet misselijk) in te brengen, maar ik heb het op een gegeven moment maar opgegeven.
pi_210339661
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 12:20 schreef xsaskiax het volgende:

[..]
ik wil je begrijpen cinsan, waarmee dan?
oa geen gele kaart bij zijn gedreig
pi_210339670
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 12:17 schreef lojanda het volgende:

[..]

Weet ik ook :Y maar ik was ook "fan" van Wanda dus in die zin is het niet nieuw voor mij dat mensen negatief praten over iemand die ik leuk vind. Wat ik hier afgelopen week gelezen heb was toch wel weer een nieuw niveau. Zo weinig te zien blijkbaar dat Mirthe gewoon niks meer goed kon doen. Staan :R zitten :R praten :R niet praten :R eten :R douchen :R Het maakte gewoon niet meer uit wat ze deed maar het was sowieso fout. Terwijl er eigenlijk gewoon niks gebeurd is. Maarja paar dagen nog..
pi_210339675
quote:

[..]
Sorry maar waarmee dan?
pi_210339677
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 12:17 schreef xsaskiax het volgende:

[..]
Ik vind dit heel lastig
D'r is vaak gezegd dat Isaac er 1 van kamertje 5 is... ik heb dat nooit zo gezien.. en geloof dat ook niet...hij heeft het spel gespeeld op zijn manier..
Gewoon omdat het kan!
  zaterdag 19 augustus 2023 @ 12:23:07 #125
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_210339680
alarm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')