Met buitenwereld bedoelde ik winkels, werk, plekken waar meerdere mensen komen en ineens weer weer met van alles geconfronteerd kunnen worden.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:18 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Familie en relaties zullen dat wel begrijpen denk ik. Die maken weer een heleboel goed. Het lijkt mij moeilijker weer aan het werk te moeten gaan.
Die is inderdaad erg georganiseerd, moet ook wel met zijn achtergrond.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:19 schreef xsaskiax het volgende:
Zo te zien heeft Isaac de meeste van zijn spullen al netjes op zijn bed liggen
O oké, dat zal wennen worden en misschien vaak herkenning door diverse mensen die je zelf helemaal niet kent.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met buitenwereld bedoelde ik winkels, werk, plekken waar meerdere mensen komen en ineens weer weer met van alles geconfronteerd kunnen worden.
Misschien is het gewoon beter je mond te houden... is voor iedereen prettiger daar denk ik. ..iedereen zit nu in z'n eigen bubbel, hou daar gewoon effe rekening mee..quote:
Ja, nou vraag je ook wel wat. Het is wel Mirthe hè.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Misschien is het gewoon beter je mond te houden... is voor iedereen prettiger daar denk ik. ..iedereen zit nu in z'n eigen bubbel, hou daar gewoon effe rekening mee..
Er gaat sowieso iets gebeuren.. maar watquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:24 schreef Chea49 het volgende:
Zal er nog iets gebeuren of kan ik wat anders gaan doen?
Nou, ik houd het voor gezien en lees dan morgen wel of het de moeite loonde zolang te gaan zitten wachten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er gaat sowieso iets gebeuren.. maar wat
Veel plezierquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:26 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nou, ik houd het voor gezien en lees dan morgen wel of het de moeite loonde zolang te gaan zitten wachten.
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssstttttttttttttttttttttttquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:25 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik mag toch hopen, dat de streams niet op zwart gaan
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ja, nou vraag je ook wel wat. Het is wel Mirthe hè.
Je krijgt spijt...quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:26 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nou, ik houd het voor gezien en lees dan morgen wel of het de moeite loonde zolang te gaan zitten wachten.
ah je wacht nu al zo lang, houd het nog even volquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:26 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze allen een lijstje in moeten leveren met 20 personen die ze wilden uitnodigenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:16 schreef Donna1000 het volgende:
Als de finale uitzending de 25e 2 uur duurt, zullen het hoofdzakelijk terugblikken zijn ben ik bang. Had het wel leuk gevonden als een aantal oud inwoners hun verhaal konden vertellen, maar wat ik hier lees zullen er maar 2 oud inwoners zijn op verzoek van de finalisten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |