Welcome to my world. Ik ben ook niet lang, maar mensen denken altijd van wel.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb in ggd nooit een lengte opgegeven.
Die had ik al ontdektquote:
Nee, is toch net wat te ver om even op en neer te rijdenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ga je nog naar het Disney cruiseschip in Amsterdam of Rotterdam kijken?
Zal het komen door onze dubbele namen?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Welcome to my world. Ik ben ook niet lang, maar mensen denken altijd van wel.
Dat je onder het Nederlands gemiddelde zit kan aan je provincie liggen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zal het komen door onze dubbele namen?
quote:Grote Friezen, kleine Limburgers
Er is een opvallend groot lengteverschil tussen mensen uit het noorden en zuiden van Nederland. Dit verschil in lengte bestaat al jaren. Het lengteverschil tussen een jonge Fries en een jonge Limburger blijft stabiel tussen 3 en 3,5 cm voor mannen en rond 3 cm voor vrouwen. Limburgers zijn de kleinste Nederlanders, gevolgd door Brabanders en Zeeuwen. Groningers, Friezen, Drentenaren en Overijsselaren zijn de langste mensen van Nederland.
https://longreads.cbs.nl/(...)g-zijn-nederlanders/
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:27 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat je onder het Nederlands gemiddelde zit kan aan je provincie liggen.
[..]
Ik ben een mix tussen Fries en Overijssels bloed en ik ben relatief lang voor een vrouw (1:80m)quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:27 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[..]
Als Fries kan ik zeggen dat dit klopt.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:27 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[..]
Mijn zusje en meeste nichten zijn ook 1.80-1.85 m ongeveer, maar ik ben 1.70 m ofzoquote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben een mix tussen Fries en Overijssels bloed en ik ben relatief lang voor een vrouw (1:80m)
Mijn meeste nichten zijn ook allemaal ongeveer zo langquote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Mijn zusje en meeste nichten zijn ook 1.80-1.85 m ongeveer, maar ik ben 1.70 m ofzo
Makkelijk op te lossen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:43 schreef Cyan9 het volgende:
Maar ik weet de oplossing voor m'n vakantieprobleem natuurlijk wel: het wordt tijd voor een relatie.
En gezien je beperkte lengte, grotendeels Limburgs?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:48 schreef Momo het volgende:
Ik ben trouwens helemaal niet zo Twents als ik dacht nu ik de stamboom heb gemaakt (is maar 1/8ste van mijn stamboom). Ben wel bijna een kwart Fries.
Nee, vooral noordwesten van Duitsland en Denemarken. Maar ben ook 1/8 Joods met roots in Oekraïne en Duitsland. Komt van mijn oma's kant die echt klein is geweest altijd (kleiner dan 1,60 m).quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
En gezien je beperkte lengte, grotendeels Limburgs?![]()
Ik ben echt 50% Fries en 50% Twents(teruggaand tot overgrootouder-niveau, verder weet ik het niet)
Hey!quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:58 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja graag! @:Hamlapjes heb je nog tips?
Aparte schaal, maar als ze dan goed in een auto op schaal 1:64 past kan ze wel goedkoop rijdenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn meeste nichten zijn ook allemaal ongeveer zo lang![]()
Mijn dochter is ook klein, 1:65.
Ik ben een mix tussen Fries en Gronings bloed en ben kleinquote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben een mix tussen Fries en Overijssels bloed en ik ben relatief lang voor een vrouw (1:80m)
Edit: en volgens de link van Usagi ook nog eens geboren in één van de twee jaren dat vrouwen gemiddeld genomen het langst werden![]()
Nee, je bent gewoon de uitzondering die de regel bevestigt!quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben een mix tussen Fries en Gronings bloed en ben klein![]()
D-d-d-debunked
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon de uitzondering die de regel bevestigt!
Er was een website die de hele familiegeschiedenis van mijn vaders kant in kaart had gebracht. Maar helaas bestaat die niet meer.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben echt 50% Fries en 50% Twents(teruggaand tot overgrootouder-niveau, verder weet ik het niet)
Maar Spanjaarden en Denen zijn juist niet overdreven langquote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind dat soort dingen ook megaleukquote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:18 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Er was een website die de hele familiegeschiedenis van mijn vaders kant in kaart had gebracht. Maar helaas bestaat die niet meer.
Maar het ging terug tot ergens in 1600 en op een paar plukjes elders na zijn we heel erg een Noord-Hollandse familie.
Met een andere spelling zat er nog wel een Joodse tak in Amersfoort en wat in de US, die ook de spelling hebben aangepast.
Maar dit soort geschiedenis is wel mooi om te lezen.
Ik zit nu te neuzen op geneaologie online en volgens mij staat er van mijn vaders kant, een beste stamboom op. Die Friezen zijn nogal goed in vernoemenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind dat soort dingen ook megaleukVolgens mij zijn aan beide kanten de stambomen ergens tot in 1600 uitgeplozen
![]()
Mijn moeder komt uit een klein durp in Friesland waar nogal wat historie van is opgeschreven, en ze hadden een boerderij daar. Dat resulteert erin dat er in elk geval twee boeken zijn waarvan ik weet dat er familieleden van mij in beschreven zijn, en schilderijen van mijn grootouders in een museum![]()
Ik heb ooit uitgezocht voor mij maar kwam bij beide kanten niet verder dan ongeveer 1800quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:51 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Bij mij gaat de stamboom op sommige plaatsen heel diep
Mirabilandia ligt daar ook min of meer in de buurtquote:
Ik kom bijna overal wel tot 1750, maar daarna stopt het meeste wel. Daarna hangt het echt van verschillende factoren af. Waarschijnlijk dat de meeste mensen van een iets betere afkomst wel meer records hebben. Op een gegeven moment heb je zoveel voorouders op een generatie dat je vaak wel ergens iets vind van betere afkomst. Tot 1500 gaat het dan vaak. Al zijn die records soms niet altijd direct te vinden op dezelfde plek. Ik heb 3 lijnen die nog heel stuk verder doorgaan in het verleden. Maar dan gaat het wel echt over "huizen".quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:55 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik heb ooit uitgezocht voor mij maar kwam bij beide kanten niet verder dan ongeveer 1800![]()
Aan vaders kant een buitenechtelijk kind waarvan de vader onbekend is en aan moeders kant blijk ik Duits bloed te hebben, dus zou ik in Duitse bronnen verder moeten zoeken.
Mja, ik had niet alle lijntjes uitgezocht, alleen op de naamquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik kom bijna overal wel tot 1750, maar daarna stopt het meeste wel. Daarna hangt het echt van verschillende factoren af. Waarschijnlijk dat de meeste mensen van een iets betere afkomst wel meer records hebben. Op een gegeven moment heb je zoveel voorouders op een generatie dat je vaak wel ergens iets vind van betere afkomst. Tot 1500 gaat het dan vaak. Al zijn die records soms niet altijd direct te vinden op dezelfde plek. Ik heb 3 lijnen die nog heel stuk verder doorgaan in het verleden. Maar dan gaat het wel echt over "huizen".
Soms moet je goed zoeken ergens voor, zeker voor het buitenland. En er worden ook nog steeds nieuwe documenten online gezet. Een stagiair mag dan in een gemeente of provincie alles lekker online gaan zettenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:04 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Mja, ik had niet alle lijntjes uitgezocht, alleen op de naam
Nou, volgens die site is geen enkele opa of oma van mij geboren, dus klaarblijkelijk besta ik nietquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:13 schreef Meke het volgende:
Wellicht kennen jullie deze site ook al wel, maar ik kan heel lang rondneuzen op wiewaswie.nlKun je geboortes, huwelijken e.d. opzoeken.
Alle gebeurtenissen ouder dan vijftig (?) jaar zijn geloof ik openbaar, zoals deze: https://www.wiewaswie.nl/nl/detail/44369906
Bij mij komt het denk ik vooral door een verkeerd wereldbeeld (van anderen natuurlijk).quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ah kijk, ik ben geen Fries, Groninger, Drentenaar, of Overijsselaar. Dus zal ik idd wel niet zo lang zijn.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:27 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[..]
Dat is balenquote:
Heb je baking soda en azijn in huis?quote:
De gootsteenontstopper van HG doet wat het beloofdquote:
Plopper al geprobeerd.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is balen![]()
Kun je zoiets zelf oplossen? Ik heb daarvoor echt New Mexico nodig
HG werkte de vorige keer nietquote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:43 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De gootsteenontstopper van HG doet wat het beloofd
En azijn en baking soda werkt ook goed maar voor eventjes.
Huh echt niet?!quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou, volgens die site is geen enkele opa of oma van mij geboren, dus klaarblijkelijk besta ik niet
Oh dat is gek. Is het heel hardnekkig?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
HG werkte de vorige keer niet
Nope, geen enkele, dus mijn bestaan staat op losse schroeven! Identiteitscrisis incoming!quote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Huh echt niet?!Ik kan ze allemaal vinden (de mijne, niet de jouwe
)
Komen die zo veel dagen hier dan?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:30 schreef Momo het volgende:
https://stadscampingtilburg.nl/ayreon-2023/
@:Cee stadscamping Tilburg heeft een speciale pagina gemaakt voor Ayreon concerten
Concerten zijn 3 dagen maar veel fans uit buitenland vooral blijven 4-7 dagen om ook gewoon samen te zijn met de fan community.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 23:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Komen die zo veel dagen hier dan?![]()
Wel gezellig, nieuwe tijdelijke buren.
Bij mij ook. HG zorgde bij mij juist voor verstoppingen. Werd er juist erger door.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:43 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Deze werkt ook goed bij mij
Hopelijk hebben ze snel plek.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
Rioleringsbedrijf gebeld en nu wachten op telefoontje van de planning
Daarom durf ik niet aan om met dat ding aan de gang te gaan.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:25 schreef Redefine het volgende:
Een trekveer werkt overigens nog het beste tegen een verstopping. Al moet je daarbij wel een klein beetje opletten bij wat je doet.
Ik ga de 17e september naar Ayreon. Mijn eerste keer, ik kijk er héél erg naar uitquote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:30 schreef Momo het volgende:
https://stadscampingtilburg.nl/ayreon-2023/
@:Cee stadscamping Tilburg heeft een speciale pagina gemaakt voor Ayreon concerten
Leuk!!quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:00 schreef AgnesGru het volgende:
![]()
Vandaag op missie om (eindelijk) tegels voor onze badkamer uit te zoeken. Jeetje was is dat lastig
Hopelijk ben je snel aan de beurt!quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
Rioleringsbedrijf gebeld en nu wachten op telefoontje van de planning
ojaquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik voel me plots zo oya lele
Helaas pas dinsdag aan de beurtquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hopelijk ben je snel aan de beurt!
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Helaas pas dinsdag aan de beurt
Klinkt als een hoop gedoe.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dat wordt afwaswater opvangen in de afwasteil en doorspoelen in de wc.
Het is even niet andersquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Klinkt als een hoop gedoe.
Hij stond toen op 3FM. Heb ik wat gemist?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heeft @:NailQueen de radio al aan op Qmusic?
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hij stond toen op 3FM. Heb ik wat gemist?
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik voel me plots zo oya lele
Blessuretijd zit er ook op?quote:
Gaat het alweer wat beter?quote:
Het is echt niet grappig, vooral de arbeid is duur.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Leuk!!
Wij moeten ook echt een nieuwe badkamer maar ik vind het zó verschrikkelijk duur.
Ietsje beter. Hopelijk vanacht wel goed nacht. Het is vooral mijn ziekte die nu vervelend aan het doen is.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 17:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Gaat het alweer wat beter?
Omdat het de laatste vrijdag van de week is neem ik even wat Em31mentaler voor het avondeten. Niet verder vertellen he!
Mag kannibalisme gepromoot worden?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 17:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Omdat het de laatste vrijdag van de week is neem ik even wat Em31mentaler voor het avondeten. Niet verder vertellen he!
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 17:29 schreef H_T het volgende:
[..]
quote:
Ik denk dat je hier je antwoord hebtquote:
Waarom zou dat niet mogen?quote:
@Em31 doet daar idd duidelijk de mond al open om een hapje te nemen, die lijkt er dus wel enthousiast over iig.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:57 schreef H_T het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat je hier je antwoord hebt
Gezien een aantal posts in dit topic zou ik toch graag weten wat er zoal op de bbq lag.quote:
Ik heb ook een ESF avond. 2011 is aan de beurtquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 21:15 schreef H_T het volgende:
En ik ga een van de semi's van het afgelopen ESF kijken. In alle rust, zonder een livetopic dat in de gaten gehouden moet worden
worstjes, hamburgers, kipspiesjes, runder of varkenspiesjes (geen idee wat het was.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 21:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gezien een aantal posts in dit topic zou ik toch graag weten wat er zoal op de bbq lag.
Dobbyquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 21:13 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
En dit is het laatste wat we hebben gezien van Dobby
Hoe groot schat je de kans dat het mens was?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 21:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
worstjes, hamburgers, kipspiesjes, runder of varkenspiesjes (geen idee wat het was.) Beide spiesjes waren er in de varianten met en zonder groente.
Daar ga ik niet van uit.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 21:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hoe groot schat je de kans dat het mens was?
Ook een leukequote:Op vrijdag 18 augustus 2023 21:36 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb ook een ESF avond. 2011 is aan de beurt
(Een paar weken geleden had ik 2015 teruggekeken en sindsdien ben ik steeds een jaartje verder terug gegaan)
Heerlijk met pindasausquote:
Hoe zou Rasputin klinken als Wayloncover?quote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar ga ik niet van uit.
Ik heb dat dus ook met kipspiesjes. Dat je denkt 'Het smaakt naar kip, maar dat zeggen ze over alles, dus het zou zomaar mens kunnen zijn.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar ik kan het niet uitsluiten.
En als je die ineens niet meer kan vinden weet je eigenlijk al genoegquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 22:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Ik heb dat dus ook met kipspiesjes. Dat je denkt 'Het smaakt naar kip, maar dat zeggen ze over alles, dus het zou zomaar mens kunnen zijn.', dan ga ik het meestal toch maar even aan de gastheer/vrouw/persoon vragen.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 22:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoe zou Rasputin klinken als Wayloncover?
Als je die wel kunt vinden maar je krijgt als antwoord slechts een vage grijnsglimlach en een uitnodiging om zelf even in de kelder te komen kijken weet je ook genoeg (of weet je iig zoveel als je wil weten).quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 22:12 schreef H_T het volgende:
[..]
En als je die ineens niet meer kan vinden weet je eigenlijk al genoeg
Heerlijk. Dit is misschien wel het mooiste gedeelte van de zomer. Het wordt vroeger donker, maar het is nog warm en gezellig buiten. En er hangt ook altijd een sfeer van 'de-zomer-is-nu-al-bijna-voorbij-en-ik-wil-nog-even' in de stad.quote:
dat is wel waar jaquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 22:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heerlijk. Dit is misschien wel het mooiste gedeelte van de zomer. Het wordt vroeger donker, maar het is nog warm en gezellig buiten. En er hangt ook altijd een sfeer van 'de-zomer-is-nu-al-bijna-voorbij-en-ik-wil-nog-even' in de stad.
Ze zeggen dat alles naar kip smaak, dus ja, misschien was de kip wel eigenlijk iets anders dan kip.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 22:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Ik heb dat dus ook met kipspiesjes. Dat je denkt 'Het smaakt naar kip, maar dat zeggen ze over alles, dus het zou zomaar mens kunnen zijn.', dan ga ik het meestal toch maar even aan de gastheer/vrouw/persoon vragen.
Heerlijkquote:
je zou wel eens een mensen-steakje willen proevenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 22:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze zeggen dat alles naar kip smaak, dus ja, misschien was de kip wel eigenlijk iets anders dan kip.
En als mens naar kip smaakt, dan vind ik dat niet erg.
ditquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 22:31 schreef H_T het volgende:
Tattoo is niet verkeerd of zo, maar het doet me ook niet heel veel. Ik zou prima een plaspauze kunnen houden tijdens dat nummer
Gat in de markt voor De Vegetarische Slagerquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 22:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je zou wel eens een mensen-steakje willen proeven
er komt immers geen dood dier aan te pasquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 22:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Gat in de markt voor De Vegetarische Slager
Ik draai het echt nog zeer regelmatig, komt bijna dagelijks wel voorbij en ik heb er nog steeds niet genoeg van.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 22:31 schreef H_T het volgende:
Tattoo is niet verkeerd of zo, maar het doet me ook niet heel veel. Ik zou prima een plaspauze kunnen houden tijdens dat nummer
Ik erger me er niet aan en heb er ook niet de buik vol van, maar ik zie her mezelf ook niet snel aanzettenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 22:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik draai het echt nog zeer regelmatig, komt bijna dagelijks wel voorbij en ik heb er nog steeds niet genoeg van.
Ik vraag me af of er veel vegetariërs zijn die het prima zouden vinden vlees te eten zolang het dier waar het van is maar niet dood is. Ik gok toch dat het lastig gaat worden het in die markt te zetten.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 22:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er komt immers geen dood dier aan te pas
Ondanks de matige winnaar vind ik 2011 een ondergewaardeerd jaar. Het is geen sterk jaar maar ook niet zo slecht zoals vele fans beweren.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 21:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Ook een leukeIk bedacht vandaag dat ik deze nog had opgenomen en dat ik die wel weer eens kon kijken
Ja, dat is het verschil, ik doe dat wel (het aanzetten, niet het ergerenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 22:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik erger me er niet aan en heb er ook niet de buik vol van, maar ik zie her mezelf ook niet snel aanzetten
kweekvlees.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 22:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er veel vegetariërs zijn die het prima zouden vinden vlees te eten zolang het dier waar het van is maar niet dood is. Ik gok toch dat het lastig gaat worden het in die markt te zetten.
In principe is elk dier wat gekweekt wordt voor de slacht gewoon kweekvlees natuurlijk.quote:
Ik ben stiekem blij dat het steeds minder gedraaid wordt op de radio. Ik word er aardig moe van.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 22:31 schreef H_T het volgende:
Op mijn tvquote:
klinkt altijd ranzigquote:
ik dacht ff dat ze ergens optraden, vond het al zo raarquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 22:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Op mijn tvik kijk de eerste semi van dit jaar terug. Niet gedeeld of zoiets, dus feitelijk heb je niets aan die mededeling
Die zie ik voorlopig niet samen optreden neequote:Op vrijdag 18 augustus 2023 22:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik dacht ff dat ze ergens optraden, vond het al zo raar
hhmmmm...quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 22:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
In principe is elk dier wat gekweekt wordt voor de slacht gewoon kweekvlees natuurlijk.
dit dusquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 22:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Die zie ik voorlopig niet samen optreden nee
Tenzij het wild is natuurlijk. Paar jaar terug had ik nog hagel in de ganzenborst die ik bij de Jumbo had gekochtquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 22:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hhmmmm...Dus dan kunnen we al het vlees dat verkocht wordt in de winkel, gewoon kweekvlees noemen.
Wat mij betreft wel.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 22:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hhmmmm...Dus dan kunnen we al het vlees dat verkocht wordt in de winkel, gewoon kweekvlees noemen.
Veel supermarktwild is gewoon gekweekt 'wild' en het zou me niet eens verbazen als een beetje snuggere kweker zijn beestjes gewoon met een hagelschot doodt om het wat authentieker te doen lijken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 22:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Tenzij het wild is natuurlijk. Paar jaar terug had ik nog hagel in de ganzenborst die ik bij de Jumbo had gekocht
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 22:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel.![]()
Met als extra bonus dat de conservatieve Italiaanse regering al het kweekvlees wil verbieden 'om de Italiaanse cultuur te beschermen' wat er in mijn theorie dus op neer zou komen dat straks alle Italianen gedwongen vegetariërs worden.
Ze hebben in Italië langer geen tomaten in hun eten gestopt dan wel, dus die minister moet niet zo zeurenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 22:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel.![]()
Met als extra bonus dat de conservatieve Italiaanse regering al het kweekvlees wil verbieden 'om de Italiaanse cultuur te beschermen' wat er in mijn theorie dus op neer zou komen dat straks alle Italianen gedwongen vegetariërs worden.
https://archive.is/4gwGhquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 23:06 schreef H_T het volgende:
Dit is de link maar ik krijg een stomme betaalmuurmelding
Vraag me af of die überhaupt nog samen wat doen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 22:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik dacht ff dat ze ergens optraden, vond het al zo raar
Lijkt er veel opquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 23:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
https://archive.is/4gwGh
Deze?
Dreigbrieven sturen naar Avrotrosquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 23:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Vraag me af of die überhaupt nog samen wat doen.
quote:
de chemie spatte er sowieso niet echt vanaf tussen die 2quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 23:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Vraag me af of die überhaupt nog samen wat doen.
Niet bepaald neequote:Op vrijdag 18 augustus 2023 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de chemie spatte er sowieso niet echt vanaf tussen die 2
Een van mijn favoriete jaren. De beste inzending die Portugal ooit heeft ingezonden, mijn nr 2 all-time van Turkije. Finland, Denemarken, dat was een prachtig begin. En dan heb je halverwege nog Italië met een prachtige pianoballad, Rockefeller Street die ik vaak in een andere versie luister. Je hebt Lena, met een mooier lied dan waar ze een jaar eerder mee won en Coming Home, die me elke keer laat huilen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 22:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ondanks de matige winnaar vind ik 2011 een ondergewaardeerd jaar. Het is geen sterk jaar maar ook niet zo slecht zoals vele fans beweren.
Weet je al of je volgend jaar weer mee wil doen aan de vierdaagse?quote:
Leuk stukje welquote:
Ik vind Bosnie en Herzegovina ook zo leuk. En het is volgens mij ook de laatste keer dat een nummer van de tweede startpositie zo hoog eindigde (6de)quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 23:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Een van mijn favoriete jaren. De beste inzending die Portugal ooit heeft ingezonden, mijn nr 2 all-time van Turkije. Finland, Denemarken, dat was een prachtig begin. En dan heb je halverwege nog Italië met een prachtige pianoballad, Rockefeller Street die ik vaak in een andere versie luister. Je hebt Lena, met een mooier lied dan waar ze een jaar eerder mee won en Coming Home, die me elke keer laat huilen.
Ja! Je hebt wel eens eerder gezegd dat je Love in Rewind mooi vindt. De winnaar van 2011 vind ik ook gewoon leuk.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 23:36 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik vind Bosnie en Herzegovina ook zo leuk. En het is volgens mij ook de laatste keer dat een nummer van de tweede startpositie zo hoog eindigde (6de)![]()
En natuurlijk Maja Keuc. Maar daar kom ik straks even op terug
Bij mij minder dan Benjamin Ingrossoquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 23:48 schreef NailQueen het volgende:
Popular van Eric Staade zit trouwens erg in mijn irritatiezone
Nee! Nooit meer. Misschien als ik 60 word en dan de 30, daar hadden we het net vanavond over.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 23:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Weet je al of je volgend jaar weer mee wil doen aan de vierdaagse?
heb je een lange bucketlist?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 00:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee! Nooit meer. Misschien als ik 60 word en dan de 30, daar hadden we het net vanavond over.
Volgende doel: Mount Everest BaseCamp
Valt mee. Ik heb een kleine obsessie met Mount Everest. Heel veel boeken van, veel films erover gezien.quote:
lijkt me wel topquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 00:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Valt mee. Ik heb een kleine obsessie met Mount Everest. Heel veel boeken van, veel films erover gezien.
Wil daar al heel lang heen. Dus. Dat gaat hem worden. 2025 denk ik. Of zo.
Mij ook. Prachtig omgeving.quote:
Niet kouder dan op de Kilimanjaro. Die heb ik ook beklommen paar jaar geleden. Dus ik ben het wel gewend.quote:
Ergens begrijp ik nog wel dat Azerbaijan gewonnen heeft maar als je mij bij het grote songfestivalfeest naar de wc ziet gaan, dan is dat onder dat nummer.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 23:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja! Je hebt wel eens eerder gezegd dat je Love in Rewind mooi vindt. De winnaar van 2011 vind ik ook gewoon leuk.
druk aan het trainen?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 00:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Niet kouder dan op de Kilimanjaro. Die heb ik ook beklommen paar jaar geleden. Dus ik ben het wel gewend.
Ik ben eerst aan het bijkomen van de Vierdaagse. Duurde een week voordat ik normaal kon lopen. En nog steeds pijn aan mijn voet, waarschijnlijk een marsbreukje opgelopen.quote:
hahaha logisch welquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 00:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben eerst aan het bijkomen van de Vierdaagse. Duurde een week voordat ik normaal kon lopen. En nog steeds pijn aan mijn voet, waarschijnlijk een marsbreukje opgelopen.
Trainen komt wel weer. Maar nu effe niet.
Rustig aan doen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 00:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben eerst aan het bijkomen van de Vierdaagse. Duurde een week voordat ik normaal kon lopen. En nog steeds pijn aan mijn voet, waarschijnlijk een marsbreukje opgelopen.
Ja, dat is het beste voor nu inderdaad.quote:
En als hij dan met Stars was gekomen had hij het misschien niet eens zo slecht gedaan.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 00:22 schreef NailQueen het volgende:
Ik vind het trouwens moedig dat Duitsland het aandurfden om 2x achter elkaar Lena te sturen. Alsof wij in 2021 opnieuw Duncan zouden sturen.
En, is het al gelukt?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 03:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Misschien eens poging doen tot slapen.
Ja, dat was gelukt. Nu intussen weer wakker.quote:
Jeumigquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 00:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oeiquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 00:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nou ik zie alleen nog maar het hoofd van Em in die reactie. WAAR IS DE REST VAN HAAR LICHAAM?!?!?!quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:57 schreef H_T het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat je hier je antwoord hebt
De overige resten worden nooit meer teruggevondenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou ik zie alleen nog maar het hoofd van Em in die reactie. WAAR IS DE REST VAN HAAR LICHAAM?!?!?!
Alleen maar zeuren over wat er niet meer is in plaats van tevreden te zijn met wat je nog wel hebtquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou ik zie alleen nog maar het hoofd van Em in die reactie. WAAR IS DE REST VAN HAAR LICHAAM?!?!?!
Ik denk dat @Em31 daar toch echt anders over denktquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Alleen maar zeuren over wat er niet meer is in plaats van tevreden te zijn met wat je nog wel hebt
Naar de kapper geweest?quote:
Wat ben je afgevallen zeg!quote:
quote:
Hier ook wel. Al is het nu buiten wel wat beter. De voorspelde regen blijft hier gelukkig nog even uit.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:50 schreef Arizona het volgende:
Het is hier taffesbenauwd, al de hele dag. Praktisch geen zon gezien, wel af en toe regen en nu onweer in de verte.
Tot zover de voorspelde prachtige zaterdag.
Ik ben in Groningen en ik heb voor de zekerheid een flesje water meegenomen. Het is benauwd en droog.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:50 schreef Arizona het volgende:
Het is hier taffesbenauwd, al de hele dag. Praktisch geen zon gezien, wel af en toe regen en nu onweer in de verte.
Tot zover de voorspelde prachtige zaterdag.
Hoe bevalt je nieuwe woning?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:53 schreef ijs_beer het volgende:
De zon breekt hier eindelijk door. Meteen zonnescherm maar omlaag.![]()
![]()
Had hier al verteld dat ik inmiddels verhuisd ben?
Ja prima wel. Fijne plek aan het worden, beetje bij beetje.quote:
Fijnquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:55 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja prima wel. Fijne plek aan het worden, beetje bij beetje.
Moet er nog veel aan gebeuren? Of is het vooral nog het helemaal naar je smaak maken?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:55 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Meeste noodzakelijke is wel gedaan, nu inderdaad nog helemaal naar smaak maken. .quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Moet er nog veel aan gebeuren? Of is het vooral nog het helemaal naar je smaak maken?
Mooiquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:55 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oh dat is wel vervelend jaquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:11 schreef ijs_beer het volgende:
Oh ja en het zou wel fijn zijn als ze toch een beetje op gaan schieten met de levering van de bank.
Geloof het niet! Hoe bevalt je nieuwe verblijf?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:53 schreef ijs_beer het volgende:
![]()
Ben je m'n nieuwe buurman?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:53 schreef ijs_beer het volgende:
![]()
Kom naar het zuiden dan. Ik ben nog niet helemaal over mijn buurman hier uit, wat ik van hem vind namelijk.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:03 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ben je m'n nieuwe buurman?
Ik ben wanhopig toe aan nieuwe buren.![]()
Prima op temperatuur te houden tot nu toe.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Geloof het niet! Hoe bevalt je nieuwe verblijf?
Sorry. Ik zal het iets zachter zetten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ergens in de buurt hier hebben ze muziek aan staan. Of althans er staat een bass op.
Hier hadden ze ergens in de buurt ook muziek aan staan. En bij ergens in de buurt bedoel ik mijn kamer en bij ze bedoel ik mijzelf.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ergens in de buurt hier hebben ze muziek aan staan. Of althans er staat een bass op.
Ja, bedankt alvast. Kan het nog wat zachter, want ik hoor nog steeds alleen maar gedreun.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sorry. Ik zal het iets zachter zetten.
Neequote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, bedankt alvast. Kan het nog wat zachter, want ik hoor nog steeds alleen maar gedreun.
Ik wil ook graag nieuwe buren. Misschien kan ik mijn buren aan de jouwe koppelen en dat ze dan samen ergens halverwege gaan wonen of zo.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:03 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ben je m'n nieuwe buurman?
Ik ben wanhopig toe aan nieuwe buren.![]()
Echt zondequote:
De vrouwelijke Van der Poel wat dat betreft.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:37 schreef blackswangreen het volgende:
Het blijft een aparte, die Sifan Hassan. Never boring.
quote:
Heeft Sifan ook een eigen Wout?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:38 schreef sportfreak het volgende:
[..]
De vrouwelijke Van der Poel wat dat betreft.
Stokje is leidend!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:59 schreef Arizona het volgende:
We hadden goud moeten hebben, ons stokje was wel als eerste over de streep
Was echt volle klap met hoofd op de baan.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:01 schreef blackswangreen het volgende:
Op deze manier komt die bijna zekere gouden medaille van Bol op de 400 horden ook nog in gevaar. Je kan zomaar een hersenschudding oplopen als je zo vol op je bek gaat.
Blijkbaar.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:08 schreef GeorgeM het volgende:
Die dinges zit wel met de schouder tegen Sifan aan volgens mij. Mag dat gewoon?
Ik voel een TT voor het volgende topicquote:
Ja, je hebt soms het gevoel dat er bij Nederlandse sporters altijd wat is. Maar dat zullen andere landen ongetwijfeld ook hebben. In elk geval komen Nederlanders vaak in de positie dat er iets te winnen valt, zo is het ook wel weer.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:11 schreef Em31 het volgende:
Nou wint Nederland ook veel natuurlijk, maar soms maken we wel rare/domme dingen mee hoor.deze dag met 2x voor de streep vallen, Van Vleuten op de OS die dacht dat ze won, Van der Poel met z’n plankje, Kramer de verkeerde bocht in. En ook bepaalde winnende momenten met Van der Poel die toch valt, Verstappen zijn eerste kampioenschap.
En vast nog wel meer.wat een gedoe.
Daar worden nog wel beelden teruggekeken denk ik.quote:
Hassan probeerde haar ook een beetje te blokken, ze veroorzaakt het zelf.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:14 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Daar worden nog wel beelden teruggekeken denk ik.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:11 schreef Em31 het volgende:
Nou wint Nederland ook veel natuurlijk, maar soms maken we wel rare/domme dingen mee hoor.deze dag met 2x voor de streep vallen, Van Vleuten op de OS die dacht dat ze won, Van der Poel met z’n plankje, Kramer de verkeerde bocht in. En ook bepaalde winnende momenten met Van der Poel die toch valt, Verstappen zijn eerste kampioenschap.
Oh jaa, dat was ook echt één van de ergsten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:12 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, je hebt soms het gevoel dat er bij Nederlandse sporters altijd wat is. Maar dat zullen andere landen ongetwijfeld ook hebben. In elk geval komen Nederlanders vaak in de positie dat er iets te winnen valt, zo is het ook wel weer.
Steven Kruijswijk die de Giro gaat winnen maar dan in een sneeuwmuur rijdt, dat soort dingen.
Gewoon domme pech lijkt me, het leek geen opzettelijke duw van een van beide.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:15 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hassan probeerde haar ook een beetje te blokken, ze veroorzaakt het zelf.
Die heeft inderdaad niet echt te klagen. Denk dat als ze niet was gevallen en gewonnen had, Tsegay wel succesvol een protest had kunnen indien. Hassan ging wel heel erg naar buiten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:15 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hassan probeerde haar ook een beetje te blokken, ze veroorzaakt het zelf.
Uiteindelijk leek ze gewoon door haar hoeven te zakken, net als Bol eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gewoon domme pech lijkt me, het leek geen opzettelijke duw van een van beide.
Dat is uiteindelijk wel de meest zure geweest. Zijn enige kans op het winnen van een grote ronde.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:12 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, je hebt soms het gevoel dat er bij Nederlandse sporters altijd wat is. Maar dat zullen andere landen ongetwijfeld ook hebben. In elk geval komen Nederlanders vaak in de positie dat er iets te winnen valt, zo is het ook wel weer.
Steven Kruijswijk die de Giro gaat winnen maar dan in een sneeuwmuur rijdt, dat soort dingen.
Die zal morgen niet heel prettig wakker worden nee (nog los van het besef).quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:11 schreef Arizona het volgende:
Ik ben bang dat Femke echt nog wel pijn krijgt![]()
Ik ben toen al wandelend op mijn gezicht gevallen en dat was al heel pijnlijk, zij ging wel 10x zo snel toen ze met haar gezicht op de grond klapte
Vooral voor Kruijswijk zelf, aangezien Dumoulin het jaar daarna de Giro wél won en sindsdien bekend stond als de Grote Dumoulin terwijl Kruijswijk toch een beetje is ondergesneeuwd (pun intended)quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh jaa, dat was ook echt één van de ergsten.
Dumoulin die nog wel te maken kreeg hoge nood tijdens de koers. Zelfs als we wel winnen kan het soms niet normaalquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:22 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Vooral voor Kruijswijk zelf, aangezien Dumoulin het jaar daarna de Giro wél won en sindsdien bekend stond als de Grote Dumoulin terwijl Kruijswijk toch een beetje is ondergesneeuwd (pun intended)
Hij won niet eens een etappe. De klimtijdrit verloor hij van een Rus die ervoor en erna nooit meer iets heeft gewonnen. En die ook helemaal geen klimmer was.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is uiteindelijk wel de meest zure geweest. Zijn enige kans op het winnen van een grote ronde.
Plus dat die Rus kort voor de finish iemand nog kon inhalen. Dat heeft hem nog net dat beetje extra gegeven. Vooral omdat het verschil maar een paar honderdsten was.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:24 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hij won niet eens een etappe. De klimtijdrit verloor hij van een Rus die ervoor en erna nooit meer iets heeft gewonnen. En die ook helemaal geen klimmer was.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:24 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hij won niet eens een etappe. De klimtijdrit verloor hij van een Rus die ervoor en erna nooit meer iets heeft gewonnen. En die ook helemaal geen klimmer was.
Gazprom-Rusvelo was een vrij 'bijzondere' ploeg ja.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:26 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat was me een partij ongeloofwaardig
Alles wat je moet weten over het succes van de dopingbestrijding
Dat was echt bizar, niemand had ooit van die kerel gehoord. Kruijswijk finishte overigens wel in dezelfde tijd, dus die ging net zo hard.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:26 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit doet me denken aan hoe je op een elektrische fiets mensen op een gewone fiets inhaalt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:26 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al dat soort dingen ja.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:23 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dumoulin die nog wel te maken kreeg hoge nood tijdens de koers. Zelfs als we wel winnen kan het soms niet normaal
Kimmann die tegen een official op knalt en een scheurtje in zijn knie oploopt, maar alsnog goud pakt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:23 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dumoulin die nog wel te maken kreeg hoge nood tijdens de koers. Zelfs als we wel winnen kan het soms niet normaal
Dat was echt een smak ja. Eigenlijk nog bijzonder dat ze niet bloedde.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:38 schreef Meridiaan het volgende:
Oef die val van BolZiet er pijnlijk uit. Daar gaat ze nog wel wat van voelen als de adrenaline is gezakt
Ja, die viel aardig hardquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:38 schreef Meridiaan het volgende:
Oef die val van BolZiet er pijnlijk uit. Daar gaat ze nog wel wat van voelen als de adrenaline is gezakt
En is de mug die dit veroorzaakte nog onder ons?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 23:25 schreef AgnesGru het volgende:
Ik heb een blauwe plek van een muggenbeet
Wat vond je er van?quote:Op zondag 20 augustus 2023 00:25 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben vandaag naar de bioscoop geweest en heb de film Barbie gezien
Weer eens wat anders. Ik vond de soundtrack vooral leuk en zou de film niet per se aanraden (maar ook niet afraden).quote:
thanks! Komt goedquote:
Natuurlijk wil je, en dat gaat je lukken!!!! 10 km is primaquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oei
En nog steeds wil ik volgend jaar![]()
Op 2 september heb ik m’n eerste georganiseerde wandeltocht en tijdens m’n vakantie heb ik netjes 10 km gemiddeld per dag gemaakt.
thanksquote:
Denk van nietquote:Op zondag 20 augustus 2023 00:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En is de mug die dit veroorzaakte nog onder ons?
Jaquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:11 schreef Em31 het volgende:
quote:Op zondag 20 augustus 2023 10:05 schreef GeorgeM het volgende:
Femke en Sifan twijfelen niet aan zichzelf gelukkig. Ik zou de volgende races steeds bang zijn dat ik zou vallen
quote:Hassan relativeert rampavond Nederlandse atletiek op WK: 'Er is niemand dood'
Ze zijn beiden dus ook echt neergeschoten. Dat verklaart het tenminste nog. En dan ben je wel blij dat er niemand dood is ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |