SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De eerstvolgende grote release voor Nintendo Switch is Sea of Stars
Lijst met User Id-sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Oh ja dat was vandaag! Morgen maar eens kijken.quote:
Ik dacht bij het lezen van de eerste zin, dat ik naar een overlijdensbericht zat te kijken. Maar goed, gelukkig dat nog niet. Maar het zat er wel een beetje aan te komen denk ik, nadat ze hem aan de kant hebben geschoven voor de voice of Mario in de laatste film. Dan is de vraag wat het "ambassadeursschap" inhoudt in deze. Dat kan van alles wel zijn.quote:
Mario Wonder nog.quote:
Nope, is inmiddels bevestigd dat hij hier ook niet meer te horen is.quote:
zoveel zegt mario niet, je kan de yahoo's en ohwyeah's altijd hergebruikenquote:
Dat is met Nintendo toch altijd?quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:04 schreef cherrycoke het volgende:
Het voelt allemaal gemaakt voor een 3 jarige.
Klopt. Yoshi 64 is dramatisch. Op WiiU en Switch iets beter, maar Kirby en Yoshi zijn echt gericht op kids.quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:04 schreef cherrycoke het volgende:
Wat een teleurstelling is yoshi story (n64) als je yoshi's island (SNES) gewend bent. het voelt allemaal gemaakt voor een 3 jarige.
SPOILER: review scoreOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: review scoreOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@Notorious_Roy @Buitendam @Lange_Lans
Haal de Yoshi Wooly world maar 100% dam spreken we wel weer :pquote:Op maandag 21 augustus 2023 21:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Klopt. Yoshi 64 is dramatisch. Op WiiU en Switch iets beter, maar Kirby en Yoshi zijn echt gericht op kids.
https://tweakers.net/geek(...)topt-na-32-jaar.htmlquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 17:48 schreef Aether het volgende:
Ik mis "Waarom heeft Mario een andere stem?" als optie.
Ik mis de optiequote:
Door mensen zoals jij doet NIntendo geen moeite meer.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik mis de optie
"Ik haal elke Mario platform game en hoef er niets van te zien vooraf"
Noem eens 1 slechte Mario game die Nintendo zelf gemaakt heeft? Zelfs dde mario games die als wat minder bekend staan zijn doorgaans retegoed. Ik dacht zelf dat ze Galaxy 1 en 2 nooit meer konden toppen en toen kwamen ze met Odyssey.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door mensen zoals jij doet NIntendo geen moeite meer.
Nou ja slechtquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:52 schreef Donderkonijn het volgende:
Noem eens 1 slechte Mario game die Nintendo zelf gemaakt heeft?
Ik vond super Mario 3d world niet echt goed.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:52 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Noem eens 1 slechte Mario game die Nintendo zelf gemaakt heeft? Zelfs dde mario games die als wat minder bekend staan zijn doorgaans retegoed. Ik dacht zelf dat ze Galaxy 1 en 2 nooit meer konden toppen en toen kwamen ze met Odyssey.
Geen enkele andere dev kom dichtbij qua polish en gameplay als het om Mario en Zelda gaat. Mario en Zelda games koop ik blind, ik weet dat het goed komt.
Haha ik speel Wooly World in co-op met mijn zusje en we completen denk ik ongeveer 3 levels per sessie, sessies vinden plaats om het half jaar dus we zijn er al een paar jaar mee bezigquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 17:52 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Haal de Yoshi Wooly world maar 100% dam spreken we wel weer :p
Waaaaaaatquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 19:05 schreef Kijkvooruit het volgende:
[..]
Ik vond super Mario 3d world niet echt goed.
Ik heb hem solo en met vriendin uitgespeeld. Niks opgezocht. 100% complete.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 19:32 schreef Bartttt het volgende:
De Mario Wonder direct sla ik over. Heb de game al gepre-ordered en ga er gewoon in zonder teveel gezien te hebben al.
[..]
Haha ik speel Wooly World in co-op met mijn zusje en we completen denk ik ongeveer 3 levels per sessie, sessies vinden plaats om het half jaar dus we zijn er al een paar jaar mee bezigProbeer maar eens zonder het op te zoeken alle klosjes en bloemen te vinden in elk level. Dan heb je ook nog die special levels.. zeker als je het met 2 players doet is het moeilijk. Ik begrijp dat Crafted World wat makkelijker is. Ik snap trouwens niet dat ze Wooly World nog niet geport hebben naar de Switch.
Ik heb hem met @onlogisch gespeeld. Erg leuke gamequote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:59 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ik heb hem solo en met vriendin uitgespeeld. Niks opgezocht. 100% complete.
Was nog best gortig inderdaad sommige dingen vinden. En die Piranha plant die je achtervolgd was ook wel pittig.
Krijgt upgrade voor Switch 2.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:16 schreef Aether het volgende:
https://www.konami.com/games/genso/rem/1_2/us/en-us/
[ afbeelding ]
Mario Sunshine is abominabel. Maar dat kan een keer. Ik maak ook weleens een fout.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:52 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Noem eens 1 slechte Mario game die Nintendo zelf gemaakt heeft?
BELIEVEquote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Krijgt upgrade voor Switch 2.
4K 16-bit sprites.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Krijgt upgrade voor Switch 2.
Zelda met stable 30fpsquote:
quote:
Nintendo kennende zal een Switch 2 de Switch 1 hardware simuleren -- dus geen 30 fps.quote:
<insert Darth Vader noooooooooo.gif>quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:08 schreef Aether het volgende:
[..]
Nintendo kennende zal een Switch 2 de Switch 1 hardware simuleren -- dus geen 30 fps.
Die ga je waarschijnlijk gewoon weer moeten kopen in de vorm van een deluxe, complete of tropical freeze edition.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:34 schreef Zoon_John het volgende:
Ben wel benieuwd naar de switch 2.
Ik hoop echt op backwards compatibility, dan kan ik tears of the kingdom op de nieuwe spelen.
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:30 schreef Drankster het volgende:
[..]
Die ga je waarschijnlijk gewoon weer moeten kopen in de vorm van een deluxe, complete of tropical freeze edition.
Ik zag trouwens dat ik deze al in mijn wishlist op steam heb sinds februariquote:
Gelukkig maar. Die afschuwelijke stemmen passen berhaupt niet in een Mario-spel.quote:Op vrijdag 1 september 2023 10:59 schreef Aether het volgende:
You Can Apparently Mute The Talking Flowers In Super Mario Bros. Wonder
https://www.nintendolife.(...)er-mario-bros-wonder
Ik heb genoten van beide ori spellen. Wat vond je er frustrerend aanquote:Op zaterdag 2 september 2023 20:04 schreef Kijkvooruit het volgende:
Gisteren Ori and the blind forrest uitgespeeld.
Wat een frustrerend spel was dat zeg.
Waarschijnlijk is hij niet zo goed in gamesquote:Op zaterdag 2 september 2023 21:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb genoten van beide ori spellen. Wat vond je er frustrerend aan
Niet iedereen is zo goed als wijquote:Op zaterdag 2 september 2023 21:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij niet zo goed in games
720x dood.quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb genoten van beide ori spellen. Wat vond je er frustrerend aan
Vaak dood gaan hoort bij dat soort spellen.quote:Op zondag 3 september 2023 08:55 schreef Kijkvooruit het volgende:
[..]
720x dood.
En het verhaal was ook mager.
Hollow knight is toch stukken beter qua controls. Ori vond ik te zweverig.quote:Op zondag 3 september 2023 09:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vaak dood gaan hoort bij dat soort spellen.en dan is ori nog wel een relatief makkelijke.
Als ik kijk hoe vaak ik bij Hollow knight, ender lilies of after image dood ben gegaan staat ori toch wel een stuk lager met de hoeveelheid
Games waar niemand op zit te wachten.quote:
Nintendo samengevat.quote:Op donderdag 7 september 2023 08:53 schreef Drankster het volgende:
[..]
Games waar niemand op zit te wachten.
2025quote:Op donderdag 7 september 2023 08:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nintendo samengevat.
Switch 2 when?
November 2024.quote:Op donderdag 7 september 2023 08:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nintendo samengevat.
Switch 2 when?
Switch was een leuk Zelda, Three Houses en Xenoblade 1 apparaat ja maar verder heeft ie tussen 2019 en nu weinig aan gestaan. Ik ben niet de doelgroep.quote:Op donderdag 7 september 2023 08:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nintendo samengevat.
Switch 2 when?
Bam, BotW re-releasequote:Op donderdag 7 september 2023 16:16 schreef Aether het volgende:
Nintendo demoed Switch 2 to developers at Gamescom
https://www.eurogamer.net(...)velopers-at-gamescom
Vermoedelijkquote:Op donderdag 7 september 2023 17:30 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nou er volgen nog wel meer remasters
Origineel ziet er beter uit. Die overgang @0:32quote:
Ze hebben niet veel keus, dit of een pixelremaster.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:09 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Origineel ziet er beter uit. Die overgang @:0:32
We hebben 3 Xenoblade dus het is weer tijd voor Donkey.quote:
Naja 8 ports klinkt wel als Nintendoquote:Op woensdag 13 september 2023 21:45 schreef Aether het volgende:
Geruchten van afgelopen weken die ik heb zien langskomen:
* Donkey Kong (port?)
* F-Zero GX port
* Galaxy 2 port
* Super Mario 3D Land port
* Xenosaga trilogie
* Mario Thousand Year Door
* Xenoblade Chronicles X port
* Metroid port
Lijkt me grotendeels te optimistisch/onrealistisch
Silksong jaquote:Op woensdag 13 september 2023 23:22 schreef Evangelion het volgende:
Fzero
Peach
Mario vs DK
Silksong shadow drop
Wacht maar bij de release van Switch 2quote:Op woensdag 13 september 2023 22:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Naja 8 ports klinkt wel als Nintendo
ZIEDEND zelfsquote:Op donderdag 14 september 2023 16:29 schreef GGMM het volgende:
Dat Donkey Kong gerucht was Mario vs Donkey Kong
Ik ben woedend.
Die was leuk, maar niet leuk genoeg om twee keer te spelen. Enjoy!quote:Op donderdag 14 september 2023 16:44 schreef GGMM het volgende:
Thousand year door nooit gespeeld dus daar ben ik wel content mee.
Die laatste 2 Donkey Kongs waren toch maar een slap aftreksel van de Snes games.quote:Op donderdag 14 september 2023 16:29 schreef GGMM het volgende:
Dat Donkey Kong gerucht was Mario vs Donkey Kong
Ik ben woedend.
Marketing rechten zal bij Microsoft liggen ofzo idk.quote:Op donderdag 14 september 2023 16:45 schreef Noppie2000 het volgende:
Nog steeds geen Silksong though, die game gaan we echt nog lang niet zien
Zo debiel. De demo was gewoon te spelen zo'n 6 jaar terug of zo. Meanwhile.....quote:Op donderdag 14 september 2023 16:45 schreef Noppie2000 het volgende:
Nog steeds geen Silksong though, die game gaan we echt nog lang niet zien
Jou neem ik nooit meer serieus.quote:Op donderdag 14 september 2023 16:50 schreef Kijkvooruit het volgende:
[..]
Die laatste 2 Donkey Kongs waren toch maar een slap aftreksel van de Snes games.
14 november, maar ik zou me niets verbazen als ze toch maar richting Switch 2 gaanquote:Op donderdag 14 september 2023 17:10 schreef Spyrodedraak het volgende:
En euh, komt hogwarts legacy nog uit voor de switch? Niet dat ik die daarop wil, maar die is nu al 3 keer uitgezteld en volgens mij moet die nu over 2 maanden uitkomen maar weer een hele tijd niks. Nu tijdens de direct wederom niks
Door TTYD heen spelen terwijl ik overgebleven oliebollen vrat was een poosje m'n vaste ritueel in de periode vlak na oudjaar. Geen idee waarom precies.quote:Op donderdag 14 september 2023 16:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die was leuk, maar niet leuk genoeg om twee keer te spelen. Enjoy!
"deze winter"quote:
1 januari is ook 2024.quote:Op donderdag 14 september 2023 19:50 schreef Aether het volgende:
[..]
"deze winter"
Luigi's Mansion: zomer 2024
Mario Thousand Year Door: 2024
*proestquote:
Totdat ze merkten dat mensen die zooi toch wel kopen. Zelfs als hun huidige console te traag is voor woorden.quote:Op vrijdag 15 september 2023 11:17 schreef dud0r het volgende:
Er was toch een tijd dat Nintendo niet aan remasters deed want dat was stom en dat deden Sony en Microsoft en dat was niet aan hun besteed.
15fps machinequote:Op vrijdag 15 september 2023 11:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Totdat ze merkten dat mensen die zooi toch wel kopen. Zelfs als hun huidige console te traag is voor woorden.
Wel wat pijnlijk bij Scarlet ja.quote:
Zelda Bongo Bongo...quote:
Die tijd was er inderdaad, alleen al sinds Gameboy Advance niet meerquote:Op vrijdag 15 september 2023 11:17 schreef dud0r het volgende:
Er was toch een tijd dat Nintendo niet aan remasters deed want dat was stom en dat deden Sony en Microsoft en dat was niet aan hun besteed.
Zeer zeker.quote:Op vrijdag 15 september 2023 19:33 schreef Aether het volgende:
Is dit ook een remaster
[ afbeelding ]
Mario All Stars says hiquote:Op vrijdag 15 september 2023 11:17 schreef dud0r het volgende:
Is Fae Farm iets? Het lijkt me weer hetzelfde.quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:50 schreef Cici het volgende:
Girlgamer hier, vermaak mij prima met Fae Farm en eind deze maand ga ik mij vast ook vermaken met die nieuwe Harvest Moon
Zoals ik al zei vermaak ik mij er prima meequote:Op zaterdag 16 september 2023 11:31 schreef Elvi het volgende:
[..]
Is Fae Farm iets? Het lijkt me weer hetzelfde.
En kunnen we de term "girl gamer" in 2012 laten?
IS ook erg leukquote:Op zaterdag 16 september 2023 12:06 schreef dud0r het volgende:
@:notorius_roy is helemaal gek van fae farm hoorde ik
Mislukte tag gespotquote:Op zaterdag 16 september 2023 12:06 schreef dud0r het volgende:
@:notorius_roy is helemaal gek van fae farm hoorde ik
Verdomd je hebt gelijk. Had ik niet eens gezienquote:
Thanks! will buy!quote:Op maandag 25 september 2023 22:28 schreef Aether het volgende:
Persona 3 Portable & Persona 4 Golden Physical Editions Announced For Switch
https://www.nintendolife.(...)announced-for-switch
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk alleen USA.quote:
maar is het uit te spelen in die paar dagenquote:
60fps genot. dan speel je het ook sneller uit!quote:
Iedereen heeft toch wel een US accountjequote:
4x zo snel hi ha hoquote:Op donderdag 28 september 2023 11:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
60fps genot. dan speel je het ook sneller uit!
Ja dat heb ik toch nietquote:
En toen was de link wegquote:Op vrijdag 29 september 2023 14:49 schreef Jimbo het volgende:
@:notorious_roy
https://www.bol.com/nl/nl(...)0_10.30.ProductTitle
Hier niet, maar gok dat het je adblock isquote:
Ja en ja.quote:Op vrijdag 29 september 2023 16:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zouden jullie me Pro controller en Links awakening aanraden?
Morgen naar de mediamarktquote:
Dat is als ik een Family account code koop. Dan krijg ik vanaf moment X de looptijd van dat Family account.quote:Op zaterdag 30 september 2023 06:04 schreef dud0r het volgende:
If you purchased an individual membership and then a family membership, you will receive whichever is longer - the remaining time on the family membership or the remaining time on your individual membership. (You may also find our information on Can I Purchase Multiple Nintendo Switch Online Memberships to Extend My Membership Time? helpful.
Prijstechnisch is het interessant voor de online en de expansion als je meerdere mensen toevoegt. Ik zit bij een family van een vriendin en dat kost me 8 euro per jaar.quote:Op zaterdag 30 september 2023 06:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is als ik een Family account code koop. Dan krijg ik vanaf moment X de looptijd van dat Family account.
Maar er staat nergens wat er gebeurt met de looptijd van het account van nummer 2 als ik die toevoeg.
Ik begrijp tevens dat je alleen Online deelt, en niet de gekochte eShop games. Eigenlijk heb je er dan niet zoveel aan.
Misschien dat we gewoon twee losse Online accounts houden dan maar
Ongeloveloos triest gedrag. Geef anderen de kans zo'n kaart te krijgen. Scalpersquote:Op zaterdag 30 september 2023 08:12 schreef Aether het volgende:
Chaos in Van Gogh Museum vanwege Pokmonkaarten
https://nos.nl/artikel/24(...)nwege-pokemonkaarten
De samenwerking van het Van Gogh Museum en Pokmon heeft geleid tot chaos in de museumwinkel. Op beelden op sociale media is te zien dat volwassenen zich massaal op de Pokmonpromotiekaarten storten, die gratis te krijgen zijn na een museumbezoek waarbij Pokmon-opdrachten worden uitgevoerd.
Zeldzame Pokmonkaarten worden vaak voor enorme bedragen verkocht: ze leveren soms wel tienduizenden tot honderdduizenden euro's op. Omdat de Pokmonkaarten in het Van Gogh Museum een beperkte oplage hebben, verwachten handelaren dan ook dat deze kaarten veel waard worden.
Online bieden sommigen de kaarten al voor honderden euro's aan.
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Toffe shitquote:
Amerikaanse Black Friday toestandenquote:Op zaterdag 30 september 2023 08:12 schreef Aether het volgende:
De samenwerking van het Van Gogh Museum en Pokmon heeft geleid tot chaos in de museumwinkel. Op beelden op sociale media is te zien dat volwassenen zich massaal op de Pokmonpromotiekaarten storten, die gratis te krijgen zijn na een museumbezoek waarbij Pokmon-opdrachten worden uitgevoerd.
Zeldzame Pokmonkaarten worden vaak voor enorme bedragen verkocht: ze leveren soms wel tienduizenden tot honderdduizenden euro's op. Omdat de Pokmonkaarten in het Van Gogh Museum een beperkte oplage hebben, verwachten handelaren dan ook dat deze kaarten veel waard worden.
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Zowel de controller als de game gekocht met 5 euro verjaardagskortingquote:
veel speelplezier. Link's awakening is echt goed.quote:Op zaterdag 30 september 2023 17:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zowel de controller als de game gekocht met 5 euro verjaardagskorting
Dat laatstequote:Op maandag 2 oktober 2023 21:00 schreef Kingside het volgende:
Denken jullie dat er met Black Friday nog boeiende aanbiedingen voor first party Switch games en/of die Pro Controller komen?
Of heeft het geen zin daar op te wachten omdat het toch amper wat scheelt?
Daar was ik al bang voor, dan ga ik die controller alvast aanschaffen.quote:Op maandag 2 oktober 2023 22:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat laatste
Games gaan naar 40 meestal, controller naar 55
Heb toevallig vandaag die PU gekocht bij AKO. Was eigenlijk op zoek naar de nieuwe Edge maar die hadden ze niet.quote:Op zondag 8 oktober 2023 07:48 schreef Aether het volgende:
Zolderkamervibe domineert na 30 jaar nog steeds in gameblad Power Unlimited
https://nos.nl/artikel/24(...)blad-power-unlimited
[ afbeelding ]
Het is wel tien keer beter. Hiervoor was ze expressieloosquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 07:02 schreef Aether het volgende:
[..]
Ja, verpakking is ook aangepast.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dacht eerst dat het voor de Amerikaanse markt was, net als Angry Kirby.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 07:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is wel tien keer beter. Hiervoor was ze expressieloos
and it's gonequote:Op zaterdag 30 september 2023 08:12 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Die is al te preloadenquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe laat vrijdag is Mario Wonder beschikbaar op de eShop?
Ja maar vanaf hoe laat kan ik spelenquote:
https://supermariobroswonder.nintendo.com/#buy zeggen ze nog nietquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja maar vanaf hoe laat kan ik spelen
Kut Nintendoquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
https://supermariobroswonder.nintendo.com/#buy zeggen ze nog niet
According to Nintendo, Super Mario Bros. Wonder will be available to play on Oct. 20, 2023. There is no specific time mentioned, but we assume the game will either unlock at the same time for everyone globally or will be available from midnight local time on the day in question.quote:
Het is Mario. Natuurlijk wacht ik erop. En het wordt geweldig.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 00:40 schreef FlyingFish het volgende:
Zitten er echt mensen op die game te wachten dan? Het oogt als weer een New super Mario Bros met een nieuwe gimmick. Volgende maand is iedereen dat spel alweer vergeten, zonder het uitgespeeld te hebben.
Als ze nou eens met een nieuwe 3D Mario zouden komen… maar die bewaren ze voor de opvolger van de switch verwacht ik.
Vergeten dat ik het spel vrijdag binnenkrijgquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe laat vrijdag is Mario Wonder beschikbaar op de eShop?
Jammer dat je het niet nog langer vergeten was. Dan was het een leuke verrassing geweestquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 07:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vergeten dat ik het spel vrijdag binnenkrijg
Gewoon af en toe in dit topic komen buurten😎quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jammer dat je het niet nog langer vergeten was. Dan was het een leuke verrassing geweest
Een wonderquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jammer dat je het niet nog langer vergeten was. Dan was het een leuke verrassing geweest
quote:
Switch-versie ziet er zo op het eerste oog prima uit en tevens in handheld mode te spelen..quote:
Helaas krijgt de Fok! Games redactie pas een reviewexemplaar op de officile releasedag (20 oktober). Dus daar zullen jullie helaas nog op moeten wachten. Maar we doen ons best om zo snel mogelijk ook onze review te publiceren, tegen de tijd dat we deze gespeeld hebben.quote:
Is dat nieuw?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 16:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Helaas krijgt de Fok! Games redactie pas een reviewexemplaar op de officile releasedag (20 oktober). Dus daar zullen jullie helaas nog op moeten wachten. Maar we doen ons best om zo snel mogelijk ook onze review te publiceren, tegen de tijd dat we deze gespeeld hebben.
Nee, dat is niet nieuw voor zover ik weet. Nintendo stuurt ons (alsin de Fok! Games redactie) niet eerder reviewexemplaren voor releasedatum op. Ik weet het fijne er niet van waarom dat zo is.quote:
Ik heb DK Tropical Freeze voor WiiU echt weken voor release gekregen en uitgespeeld. FOK! is gewoon te klein tegenwoordig en @Pheno is weg.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 17:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nee, dat is niet nieuw voor zover ik weet. Nintendo stuurt ons (alsin de Fok! Games redactie) niet eerder reviewexemplaren voor releasedatum op. Ik weet het fijne er niet van waarom dat zo is.
HYPEDquote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:16 schreef Evangelion het volgende:
Geoff gaat het nog moeilijk krijgen om een GOTY shortlist te maken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Edit: 93 & 92 nu
I know right. Maar had je anders verwacht?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 07:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat ziet Hogwarts legacy op de switch slecht uit
Ik had niks anders verwacht. Ik heb het spel al voor xbox serie s. Hopelijk heeft steam tijdens BF ook een leuke deal dan koop ik het spel voor mijn steamdeck.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 08:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
I know right. Maar had je anders verwacht?Het verschil PS4 en PS5 is al enorm.
Jaaaa, nog n nachtje slapenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 08:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik had niks anders verwacht. Ik heb het spel al voor xbox serie s. Hopelijk heeft steam tijdens BF ook een leuke deal dan koop ik het spel voor mijn steamdeck.
Wel zin in Mario Wonder
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 00:40 schreef FlyingFish het volgende:
Zitten er echt mensen op die game te wachten dan? Het oogt als weer een New super Mario Bros met een nieuwe gimmick. Volgende maand is iedereen dat spel alweer vergeten, zonder het uitgespeeld te hebben.
Als ze nou eens met een nieuwe 3D Mario zouden komen… maar die bewaren ze voor de opvolger van de switch verwacht ik.
Allemaal gekochte early reviews.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 08:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog steeds zuur zo te zien.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 08:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Allemaal gekochte early reviews.
Ik wacht wel op de Switch 2 port
Dat is ook zo, maar die New Super Mario Bros verkocht ook als een idioot. Sommige mensen kijken nou eenmaal niet verder dan 'ohhh Mario!'quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 00:40 schreef FlyingFish het volgende:
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar die New Super Mario Bros verkocht ook als een idioot. Sommige mensen kijken nou eenmaal niet verder dan 'ohhh Mario!'
Die hele olifant voegt ook letterlijk niks toe echt een slechte power-up waar je duidelijk niks interessants mee kan, maar de enige reactie die je ziet is "Hahaha een olifant!! wat is Mario lekker gek geworden!'
Als je een sterke fanbase hebt kan je heel wat troep uitbrengen en blijven mensen het toch wel blind kopen. (Zie ook Pokmon)
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 08:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nog steeds zuur zo te zien.
Je zet de game weg als troep terwijl het 9+ scoort en je het zelf nog niet gespeeld hebt. Goed uitgangspunt voor een discussie dan.quote:
Nee ik geef gewoon mijn argumenten waarom de game mij niet zo leuk lijkt.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je zet de game weg als troep terwijl het 9+ scoort en je het zelf nog niet gespeeld hebt. Goed uitgangspunt voor een discussie dan.
Ik zal de eerste zijn die zal toegeven dat niet alle Mario's classics zijn (Sunshine als beste voorbeeld) maar je mening baseren op filmpjes en internetreacties getuigd verder niet van enige intelligentie.
Dit soort kritieken zijn altijd standaard met een nieuwe Mario of Zelda, maar noem oprecht een soortgelijke game/franchise in hetzelfde genre dat de kwaliteit van Mario evenaart. Je weet als consument dat je met een Mariogame altijd safe zit en een kwalitatief goede en leuke platformer koopt.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar die New Super Mario Bros verkocht ook als een idioot. Sommige mensen kijken nou eenmaal niet verder dan 'ohhh Mario!'
Die hele olifant voegt ook letterlijk niks toe echt een slechte power-up waar je duidelijk niks interessants mee kan, maar de enige reactie die je ziet is "Hahaha een olifant!! wat is Mario lekker gek geworden!'
Bij Pokmon geef ik je wel gelijk. Hoewel daar ook geldt: noem een alternatief in hetzelfde genre dat beter is.quote:Als je een sterke fanbase hebt kan je heel wat troep uitbrengen en blijven mensen het toch wel blind kopen. (Zie ook Pokmon)
Bij 2D Mario heb ik dat niet zoquote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:32 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Dit soort kritieken zijn altijd standaard met een nieuwe Mario of Zelda, maar noem oprecht een soortgelijke game/franchise in hetzelfde genre dat de kwaliteit van Mario evenaart. Je weet als consument dat je met een Mariogame altijd save zit en een kwalitatief goede en leuke platformer koopt.
Als ik gameplaybeelden zie van die nieuwste Sonic, moet ik toch echt weer concluderen dat het maken van een goede platformer iets is waar Nintendo meester in is.
[..]
Bij Pokmon geef ik je wel gelijk.
Ik vind op z’n zachtst gezegd controversile teksten, makker.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij 2D Mario heb ik dat niet zo
Ik vind Donkey Kong bijvoorbeeld veel beter maar dat verkoopt (helaas) een stuk minder
Als je geschrokken bent wil ik daar mijn excuses voor maken.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind op z’n zachtst gezegd controversile teksten, makker.
Nee, net een boterham met pindakaas op, als die zuur zou zijn dan was ie niet goed.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 08:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nog steeds zuur zo te zien.
Het siert je dat je totk op waarde schat. Maar is ie beter dan Octopath 2? Dat dilemma is mijn persoonlijke Sophie’s Choice.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je geschrokken bent wil ik daar mijn excuses voor maken.
Mocht de game wel helemaal geweldig zijn dan ben ik de eerste om dat toe te geven(Zie ook TOTK, dat leek me ook niet veel maar dat bleek een top 5 game allertijden te zijn)
Ik vind Octopath II beter, maar dat komt vooral omdat ik nostalgie voel bij die game.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het siert je dat je totk op waarde schat. Maar is ie beter dan Octopath 2? Dat dilemma is mijn persoonlijke Sophie’s Choice.
Ik zeg niks over de kwaliteit van de game h, alleen dat het weer hetzelfde soort is en ik er daarom niet warm voor loop. En er lijken sowieso weinig mensen warm voor de lopen (afgezien van de fanboysquote:Op donderdag 19 oktober 2023 08:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die staat op mijn verlanglijst voor de steamdeckquote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind Octopath II beter, maar dat komt vooral omdat ik nostalgie voel bij die game.
Vroeger 100+ uren in Lufia II gestoken en ik had eigenlijk niet verwacht ooit nog zo'n zelfde soort game te spelen totdat Octopath opeens kwam
En Octopath II is ng beter en kan ontzettend moeilijk zijn als je tactisch niet sterk bent en niet zo'n "Oh ik haal het niet dan maar even grinden!"-RPG waar ik zo'n hekel aan heb. Die game sluit echt precies aan bij wat ik wil in een RPG.
Dus nee, Octopath II is beter.
Haha wat een onzin.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:55 schreef Aether het volgende:
Super Mario Bros. Wonder - The Best 2D Mario Since The Super NES
Je hebt er duidelijk geen verstand van en heb medelijden met je kinderen dat ze straks op het schoolplein de verhalen over Mario Wonder moeten aanhoren. De Super Mario Movie is de op een na best bezochte film dit jaar. Mario lego vliegt over de toonbank. Super Mario is het nieuwe Disney en deze game komt ongetwijfeld in de top 10 best verkochte Switch games.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:29 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ik zeg niks over de kwaliteit van de game h, alleen dat het weer hetzelfde soort is en ik er daarom niet warm voor loop. En er lijken sowieso weinig mensen warm voor de lopen (afgezien van de fanboys) in vergelijking met andere Nintendo-titels. Er is vrijwel geen hype of extra aandacht voor.
Wij gaan voor Illusion Island als 2D sidescroller voor deze Sinterklaas. Krijgt maar een 7, maar spreekt mijn kinderen meer aan. Als Mario een panda had kunnen worden was dat anders geweest. Gemiste kans van Nintendo dat ze voor een olifant kozen
Bij ons ging het op school nooit over Mario eigenlijk. Alleen Pokemon en GTA.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:21 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Je hebt er duidelijk geen verstand van en heb medelijden met je kinderen dat ze straks op het schoolplein de verhalen over Mario Wonder moeten aanhoren. De Super Mario Movie is de op een na best bezochte film dit jaar. Mario lego vliegt over de toonbank. Super Mario is het nieuwe Disney en deze game komt ongetwijfeld in de top 10 best verkochte Switch games.
Al veranderde Mario in dit deel in een wandelende drol die racistische leuzen schreeuwt, dit verkoopt zichzelf.
Ah man, dan heb je nooit Super Mario Bros. 3 meegemaakt.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:03 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Bij ons ging het op school nooit over Mario eigenlijk. Alleen Pokemon en GTA.
OK Double Dash en SSBM waren wel populair als ik zo terug kijk (eind basisschool). Maar geen mainline game.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:04 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ah man, dan heb je nooit Super Mario Bros. 3 meegemaakt.
SMB2 is niet eens een Mario game manquote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Haha wat een onzin.
Geen enkel character heeft eigen speciale moves, luigi trapt niet in de lucht en peach zweeft niet
Alleen daarom al is het geen betere 2d platformer dan smb2
Donkey Kong (Country)? Metroid serie?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:51 schreef GGMM het volgende:
Super Mario World en Super Mario Bros 3
De laatste keer dat Nintendo de baas was over 2D-games.
Ow hij komt morgen al uit! Vroeg sinterklaaskadootje voor mijquote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:55 schreef Aether het volgende:
Super Mario Bros. Wonder - The Best 2D Mario Since The Super NES
Misschien had je zelf beter wat meer in de klas kunnen zitten in plaats van op het schoolplein ouwehoeren over Mario, dan was je vast wat beter geweest in begrijpend lezenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:21 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Je hebt er duidelijk geen verstand van en heb medelijden met je kinderen dat ze straks op het schoolplein de verhalen over Mario Wonder moeten aanhoren. De Super Mario Movie is de op een na best bezochte film dit jaar. Mario lego vliegt over de toonbank. Super Mario is het nieuwe Disney en deze game komt ongetwijfeld in de top 10 best verkochte Switch games.
Al veranderde Mario in dit deel in een wandelende drol die racistische leuzen schreeuwt, dit verkoopt zichzelf.
Me 2quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 07:16 schreef YourCaptor het volgende:
Ik hoop dat ie hier zo snel in de brievenbus ligt
<surprised pikachu>quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 05:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wel mn systeem naar Engels gezet want de Nederlandse stemmen zijn kut
Beter van wel ja. Heb nog best een backlog die ik niet weg ga werken in een jaar tijd... Ik vrees hier wel een beetje voor though.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik denk dat die spellen wel backward compatible zijn met de switch 2.
Mijn backlogs van verschillende devices groeit elke maandquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Beter van wel ja. Heb nog best een backlog die ik niet weg ga werken in een jaar tijd... Ik vrees hier wel een beetje voor though.
Ik ben gestopt met nieuwe games kopen (Wonder had ik al voorbesteld), tot in ieder geval 1 jan. Black Friday wordt even lastig, maar ik hou volquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mijn backlogs van verschillende devices groeit elke maand
Hogwarts Legacy op steam wordt heel verleidelijk voor mij met die 30% korting.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 09:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met nieuwe games kopen (Wonder had ik al voorbesteld), tot in ieder geval 1 jan. Black Friday wordt even lastig, maar ik hou vol
DHL bezorgt hem hier.quote:
PostNL hier. Daar heb ik geluk meequote:Op vrijdag 20 oktober 2023 09:40 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
DHL bezorgt hem hier.Dat is vrijwel altijd drama. Hoop maar op het beste.
Gamestoel staat klaar, controller opgeladen. Ready.
Je kan in het mrnu vd game de bloemen op engels zetten, dan is de ingame tekst nederlands maar de nloemen praten engelsquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 05:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Klein uurtje gespeeld nu en ik ben helemaal blijcontrols zijn weer zeer strak, veel verschillende moves die me doen denken aan Mario 3, erg muzikaal (al een level gehad dat me deed denken aan DKTF).
Wel mn systeem naar Engels gezet want de Nederlandse stemmen zijn kut
Top tip van de dagquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 15:56 schreef Spyrodedraak het volgende:
[..]
Je kan in het mrnu vd game de bloemen op engels zetten, dan is de ingame tekst nederlands maar de nloemen praten engels
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 16:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
7 jaar geleden trouwens
Veel gebeurd in die tijd. Altijd mooi om even terug te kijken
Ze zijn grappig die bloemen. Dacht dat ze mega irritant zouden zijn.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 15:56 schreef Spyrodedraak het volgende:
[..]
Je kan in het mrnu vd game de bloemen op engels zetten, dan is de ingame tekst nederlands maar de nloemen praten engels
Wat ik jammer vind is dat als je naast een level staat, je alleen ziet of je de wonderzaadjes hebt gepakt, niet de grote paarse munten ( deze zie je wel in het level overzicht)quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
World 2 ✅
Er zitten echt geniale levels tussen. Enige puntje van kritiek is dat sommige levels misschien wat aan de korte kant zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |