SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De eerstvolgende grote release voor Nintendo Switch is Sea of Stars
Lijst met User Id-sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Oh ja dat was vandaag! Morgen maar eens kijken.quote:
Ik dacht bij het lezen van de eerste zin, dat ik naar een overlijdensbericht zat te kijken. Maar goed, gelukkig dat nog niet. Maar het zat er wel een beetje aan te komen denk ik, nadat ze hem aan de kant hebben geschoven voor de voice of Mario in de laatste film. Dan is de vraag wat het "ambassadeursschap" inhoudt in deze. Dat kan van alles wel zijn.quote:
Mario Wonder nog.quote:
Nope, is inmiddels bevestigd dat hij hier ook niet meer te horen is.quote:
zoveel zegt mario niet, je kan de yahoo's en ohwyeah's altijd hergebruikenquote:
Dat is met Nintendo toch altijd?quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:04 schreef cherrycoke het volgende:
Het voelt allemaal gemaakt voor een 3 jarige.
Klopt. Yoshi 64 is dramatisch. Op WiiU en Switch iets beter, maar Kirby en Yoshi zijn echt gericht op kids.quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:04 schreef cherrycoke het volgende:
Wat een teleurstelling is yoshi story (n64) als je yoshi's island (SNES) gewend bent. het voelt allemaal gemaakt voor een 3 jarige.
SPOILER: review scoreOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: review scoreOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@Notorious_Roy @Buitendam @Lange_Lans
Haal de Yoshi Wooly world maar 100% dam spreken we wel weer :pquote:Op maandag 21 augustus 2023 21:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Klopt. Yoshi 64 is dramatisch. Op WiiU en Switch iets beter, maar Kirby en Yoshi zijn echt gericht op kids.
https://tweakers.net/geek(...)topt-na-32-jaar.htmlquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 17:48 schreef Aether het volgende:
Ik mis "Waarom heeft Mario een andere stem?" als optie.
Ik mis de optiequote:
Door mensen zoals jij doet NIntendo geen moeite meer.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik mis de optie
"Ik haal elke Mario platform game en hoef er niets van te zien vooraf"
Noem eens 1 slechte Mario game die Nintendo zelf gemaakt heeft? Zelfs dde mario games die als wat minder bekend staan zijn doorgaans retegoed. Ik dacht zelf dat ze Galaxy 1 en 2 nooit meer konden toppen en toen kwamen ze met Odyssey.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door mensen zoals jij doet NIntendo geen moeite meer.
Nou ja slechtquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:52 schreef Donderkonijn het volgende:
Noem eens 1 slechte Mario game die Nintendo zelf gemaakt heeft?
Ik vond super Mario 3d world niet echt goed.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:52 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Noem eens 1 slechte Mario game die Nintendo zelf gemaakt heeft? Zelfs dde mario games die als wat minder bekend staan zijn doorgaans retegoed. Ik dacht zelf dat ze Galaxy 1 en 2 nooit meer konden toppen en toen kwamen ze met Odyssey.
Geen enkele andere dev kom dichtbij qua polish en gameplay als het om Mario en Zelda gaat. Mario en Zelda games koop ik blind, ik weet dat het goed komt.
Haha ik speel Wooly World in co-op met mijn zusje en we completen denk ik ongeveer 3 levels per sessie, sessies vinden plaats om het half jaar dus we zijn er al een paar jaar mee bezigquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 17:52 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Haal de Yoshi Wooly world maar 100% dam spreken we wel weer :p
Waaaaaaatquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 19:05 schreef Kijkvooruit het volgende:
[..]
Ik vond super Mario 3d world niet echt goed.
Ik heb hem solo en met vriendin uitgespeeld. Niks opgezocht. 100% complete.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 19:32 schreef Bartttt het volgende:
De Mario Wonder direct sla ik over. Heb de game al gepre-ordered en ga er gewoon in zonder teveel gezien te hebben al.
[..]
Haha ik speel Wooly World in co-op met mijn zusje en we completen denk ik ongeveer 3 levels per sessie, sessies vinden plaats om het half jaar dus we zijn er al een paar jaar mee bezigProbeer maar eens zonder het op te zoeken alle klosjes en bloemen te vinden in elk level. Dan heb je ook nog die special levels.. zeker als je het met 2 players doet is het moeilijk. Ik begrijp dat Crafted World wat makkelijker is. Ik snap trouwens niet dat ze Wooly World nog niet geport hebben naar de Switch.
Ik heb hem met @onlogisch gespeeld. Erg leuke gamequote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:59 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ik heb hem solo en met vriendin uitgespeeld. Niks opgezocht. 100% complete.
Was nog best gortig inderdaad sommige dingen vinden. En die Piranha plant die je achtervolgd was ook wel pittig.
Krijgt upgrade voor Switch 2.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:16 schreef Aether het volgende:
https://www.konami.com/games/genso/rem/1_2/us/en-us/
[ afbeelding ]
Mario Sunshine is abominabel. Maar dat kan een keer. Ik maak ook weleens een fout.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:52 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Noem eens 1 slechte Mario game die Nintendo zelf gemaakt heeft?
BELIEVEquote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Krijgt upgrade voor Switch 2.
4K 16-bit sprites.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Krijgt upgrade voor Switch 2.
Zelda met stable 30fpsquote:
quote:
Nintendo kennende zal een Switch 2 de Switch 1 hardware simuleren -- dus geen 30 fps.quote:
<insert Darth Vader noooooooooo.gif>quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:08 schreef Aether het volgende:
[..]
Nintendo kennende zal een Switch 2 de Switch 1 hardware simuleren -- dus geen 30 fps.
Die ga je waarschijnlijk gewoon weer moeten kopen in de vorm van een deluxe, complete of tropical freeze edition.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:34 schreef Zoon_John het volgende:
Ben wel benieuwd naar de switch 2.
Ik hoop echt op backwards compatibility, dan kan ik tears of the kingdom op de nieuwe spelen.
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:30 schreef Drankster het volgende:
[..]
Die ga je waarschijnlijk gewoon weer moeten kopen in de vorm van een deluxe, complete of tropical freeze edition.
Ik zag trouwens dat ik deze al in mijn wishlist op steam heb sinds februariquote:
Gelukkig maar. Die afschuwelijke stemmen passen berhaupt niet in een Mario-spel.quote:Op vrijdag 1 september 2023 10:59 schreef Aether het volgende:
You Can Apparently Mute The Talking Flowers In Super Mario Bros. Wonder
https://www.nintendolife.(...)er-mario-bros-wonder
Ik heb genoten van beide ori spellen. Wat vond je er frustrerend aanquote:Op zaterdag 2 september 2023 20:04 schreef Kijkvooruit het volgende:
Gisteren Ori and the blind forrest uitgespeeld.
Wat een frustrerend spel was dat zeg.
Waarschijnlijk is hij niet zo goed in gamesquote:Op zaterdag 2 september 2023 21:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb genoten van beide ori spellen. Wat vond je er frustrerend aan
Niet iedereen is zo goed als wijquote:Op zaterdag 2 september 2023 21:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij niet zo goed in games
720x dood.quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb genoten van beide ori spellen. Wat vond je er frustrerend aan
Vaak dood gaan hoort bij dat soort spellen.quote:Op zondag 3 september 2023 08:55 schreef Kijkvooruit het volgende:
[..]
720x dood.
En het verhaal was ook mager.
Hollow knight is toch stukken beter qua controls. Ori vond ik te zweverig.quote:Op zondag 3 september 2023 09:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vaak dood gaan hoort bij dat soort spellen.en dan is ori nog wel een relatief makkelijke.
Als ik kijk hoe vaak ik bij Hollow knight, ender lilies of after image dood ben gegaan staat ori toch wel een stuk lager met de hoeveelheid
Games waar niemand op zit te wachten.quote:
Nintendo samengevat.quote:Op donderdag 7 september 2023 08:53 schreef Drankster het volgende:
[..]
Games waar niemand op zit te wachten.
2025quote:Op donderdag 7 september 2023 08:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nintendo samengevat.
Switch 2 when?
November 2024.quote:Op donderdag 7 september 2023 08:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nintendo samengevat.
Switch 2 when?
Switch was een leuk Zelda, Three Houses en Xenoblade 1 apparaat ja maar verder heeft ie tussen 2019 en nu weinig aan gestaan. Ik ben niet de doelgroep.quote:Op donderdag 7 september 2023 08:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nintendo samengevat.
Switch 2 when?
Bam, BotW re-releasequote:Op donderdag 7 september 2023 16:16 schreef Aether het volgende:
Nintendo demoed Switch 2 to developers at Gamescom
https://www.eurogamer.net(...)velopers-at-gamescom
Vermoedelijkquote:Op donderdag 7 september 2023 17:30 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nou er volgen nog wel meer remasters
Origineel ziet er beter uit. Die overgang @0:32quote:
Ze hebben niet veel keus, dit of een pixelremaster.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:09 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Origineel ziet er beter uit. Die overgang @:0:32
We hebben 3 Xenoblade dus het is weer tijd voor Donkey.quote:
Naja 8 ports klinkt wel als Nintendoquote:Op woensdag 13 september 2023 21:45 schreef Aether het volgende:
Geruchten van afgelopen weken die ik heb zien langskomen:
* Donkey Kong (port?)
* F-Zero GX port
* Galaxy 2 port
* Super Mario 3D Land port
* Xenosaga trilogie
* Mario Thousand Year Door
* Xenoblade Chronicles X port
* Metroid port
Lijkt me grotendeels te optimistisch/onrealistisch
Silksong jaquote:Op woensdag 13 september 2023 23:22 schreef Evangelion het volgende:
Fzero
Peach
Mario vs DK
Silksong shadow drop
Wacht maar bij de release van Switch 2quote:Op woensdag 13 september 2023 22:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Naja 8 ports klinkt wel als Nintendo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |