Haal de Yoshi Wooly world maar 100% dam spreken we wel weer :pquote:Op maandag 21 augustus 2023 21:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Klopt. Yoshi 64 is dramatisch. Op WiiU en Switch iets beter, maar Kirby en Yoshi zijn echt gericht op kids.
https://tweakers.net/geek(...)topt-na-32-jaar.htmlquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 17:48 schreef Aether het volgende:
Ik mis "Waarom heeft Mario een andere stem?" als optie.
Ik mis de optiequote:
Door mensen zoals jij doet NIntendo geen moeite meer.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik mis de optie
"Ik haal elke Mario platform game en hoef er niets van te zien vooraf"
Noem eens 1 slechte Mario game die Nintendo zelf gemaakt heeft? Zelfs dde mario games die als wat minder bekend staan zijn doorgaans retegoed. Ik dacht zelf dat ze Galaxy 1 en 2 nooit meer konden toppen en toen kwamen ze met Odyssey.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door mensen zoals jij doet NIntendo geen moeite meer.
Nou ja slechtquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:52 schreef Donderkonijn het volgende:
Noem eens 1 slechte Mario game die Nintendo zelf gemaakt heeft?
Ik vond super Mario 3d world niet echt goed.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:52 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Noem eens 1 slechte Mario game die Nintendo zelf gemaakt heeft? Zelfs dde mario games die als wat minder bekend staan zijn doorgaans retegoed. Ik dacht zelf dat ze Galaxy 1 en 2 nooit meer konden toppen en toen kwamen ze met Odyssey.
Geen enkele andere dev kom dichtbij qua polish en gameplay als het om Mario en Zelda gaat. Mario en Zelda games koop ik blind, ik weet dat het goed komt.
Haha ik speel Wooly World in co-op met mijn zusje en we completen denk ik ongeveer 3 levels per sessie, sessies vinden plaats om het half jaar dus we zijn er al een paar jaar mee bezigquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 17:52 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Haal de Yoshi Wooly world maar 100% dam spreken we wel weer :p
Waaaaaaatquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 19:05 schreef Kijkvooruit het volgende:
[..]
Ik vond super Mario 3d world niet echt goed.
Ik heb hem solo en met vriendin uitgespeeld. Niks opgezocht. 100% complete.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 19:32 schreef Bartttt het volgende:
De Mario Wonder direct sla ik over. Heb de game al gepre-ordered en ga er gewoon in zonder teveel gezien te hebben al.
[..]
Haha ik speel Wooly World in co-op met mijn zusje en we completen denk ik ongeveer 3 levels per sessie, sessies vinden plaats om het half jaar dus we zijn er al een paar jaar mee bezigProbeer maar eens zonder het op te zoeken alle klosjes en bloemen te vinden in elk level. Dan heb je ook nog die special levels.. zeker als je het met 2 players doet is het moeilijk. Ik begrijp dat Crafted World wat makkelijker is. Ik snap trouwens niet dat ze Wooly World nog niet geport hebben naar de Switch.
Ik heb hem met @onlogisch gespeeld. Erg leuke gamequote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:59 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ik heb hem solo en met vriendin uitgespeeld. Niks opgezocht. 100% complete.
Was nog best gortig inderdaad sommige dingen vinden. En die Piranha plant die je achtervolgd was ook wel pittig.
Krijgt upgrade voor Switch 2.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:16 schreef Aether het volgende:
https://www.konami.com/games/genso/rem/1_2/us/en-us/
[ afbeelding ]
Mario Sunshine is abominabel. Maar dat kan een keer. Ik maak ook weleens een fout.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:52 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Noem eens 1 slechte Mario game die Nintendo zelf gemaakt heeft?
BELIEVEquote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Krijgt upgrade voor Switch 2.
4K 16-bit sprites.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Krijgt upgrade voor Switch 2.
Zelda met stable 30fpsquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |