Me 2quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 07:16 schreef YourCaptor het volgende:
Ik hoop dat ie hier zo snel in de brievenbus ligt
<surprised pikachu>quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 05:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wel mn systeem naar Engels gezet want de Nederlandse stemmen zijn kut
Beter van wel ja. Heb nog best een backlog die ik niet weg ga werken in een jaar tijd... Ik vrees hier wel een beetje voor though.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik denk dat die spellen wel backward compatible zijn met de switch 2.
Mijn backlogs van verschillende devices groeit elke maandquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Beter van wel ja. Heb nog best een backlog die ik niet weg ga werken in een jaar tijd... Ik vrees hier wel een beetje voor though.
Ik ben gestopt met nieuwe games kopen (Wonder had ik al voorbesteld), tot in ieder geval 1 jan. Black Friday wordt even lastig, maar ik hou volquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mijn backlogs van verschillende devices groeit elke maand
Hogwarts Legacy op steam wordt heel verleidelijk voor mij met die 30% korting.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 09:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met nieuwe games kopen (Wonder had ik al voorbesteld), tot in ieder geval 1 jan. Black Friday wordt even lastig, maar ik hou vol
DHL bezorgt hem hier.quote:
PostNL hier. Daar heb ik geluk meequote:Op vrijdag 20 oktober 2023 09:40 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
DHL bezorgt hem hier.Dat is vrijwel altijd drama. Hoop maar op het beste.
Gamestoel staat klaar, controller opgeladen. Ready.
Je kan in het mrnu vd game de bloemen op engels zetten, dan is de ingame tekst nederlands maar de nloemen praten engelsquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 05:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Klein uurtje gespeeld nu en ik ben helemaal blijcontrols zijn weer zeer strak, veel verschillende moves die me doen denken aan Mario 3, erg muzikaal (al een level gehad dat me deed denken aan DKTF).
Wel mn systeem naar Engels gezet want de Nederlandse stemmen zijn kut
Top tip van de dagquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 15:56 schreef Spyrodedraak het volgende:
[..]
Je kan in het mrnu vd game de bloemen op engels zetten, dan is de ingame tekst nederlands maar de nloemen praten engels
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 16:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
7 jaar geleden trouwens
Veel gebeurd in die tijd. Altijd mooi om even terug te kijken
Ze zijn grappig die bloemen. Dacht dat ze mega irritant zouden zijn.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 15:56 schreef Spyrodedraak het volgende:
[..]
Je kan in het mrnu vd game de bloemen op engels zetten, dan is de ingame tekst nederlands maar de nloemen praten engels
Wat ik jammer vind is dat als je naast een level staat, je alleen ziet of je de wonderzaadjes hebt gepakt, niet de grote paarse munten ( deze zie je wel in het level overzicht)quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
World 2 ✅
Er zitten echt geniale levels tussen. Enige puntje van kritiek is dat sommige levels misschien wat aan de korte kant zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |