Ik constateer.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik cheer dat je alles vasthoudt wat je in de afgelopen periode allemaal hebt geleerd/bereikt/etc
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:52 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik constateer.
Ik uit het ff hiero.
Ik vertel het aan g.
Gedeponeerd.
Klaar.
Niet mijn zkh.
Prio's herken en doe ik. Al moet ik het alleen doen
quote:
Ik had het met meneer hoogeleraar nog over werkgeluk. Eén van zijn vakgeboeden. Em hij zei dat het echt heel raar is dat een HR mensen aanneemt voor afdelingen elders in een organisatie. Omdat die mensen straks met de nieuwe collega moeten werken en de HR mensen vaak geen idee hebben of iemand wel in een team past.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:11 schreef Kaatje1 het volgende:
@:blues ik was al begonnen aan een mail aan dat bedrijf, moet er nog even over nadenken. Ik heb nu van 3 verschillende hr’ers een berichtje gekregen. Maar denk nu ook, zou ik daar wel willen werken.
Ik had nu inderdaad wind meequote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:11 schreef Kaatje1 het volgende:
Gezellig bezoek gehad van @:tele6 Hoop zo dat je minder tegenwind had op de terugweg. Volgende keer wanneer ik beter ter been ben ga ik ook koken
Tussendoor moest ik even naar de huisarts voor zwachtelen. Weer een andere assistente maar deze zwachtels zitten een stuk fijner (voor zover mogelijk). Tot nu toe heeft iedere assistente een andere manier van zwachtelen.
@:blues ik was al begonnen aan een mail aan dat bedrijf, moet er nog even over nadenken. Ik heb nu van 3 verschillende hr’ers een berichtje gekregen. Maar denk nu ook, zou ik daar wel willen werken.
Sterker nog, ik heb bij veel bedrijven meegemaakt dat ik een lijst technische eisen en opleiding kon aanleveren bij HR en dat zij dan gingen werven, alleen die lijst afvinkten en soms zelfs een eerste gesprek voerden voordat je überhaupt een kandidaat spreekt. Ik kon me de tong pluizig praten dat ik bijvoorbeeld voor een helpdesk mensen met een bepaalde persoonlijjkheid zoek een manier waarop ze in het leven staan, en dat dit veel belangrijker is dan alle diplomas en certificaten te hebben.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had het met meneer hoogeleraar nog over werkgeluk. Eén van zijn vakgeboeden. Em hij zei dat het echt heel raar is dat een HR mensen aanneemt voor afdelingen elders in een organisatie. Omdat die mensen straks met de nieuwe collega moeten werken en de HR mensen vaak geen idee hebben of iemand wel in een team past.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed hoor @Blues dat je na spuien de werksores kunt loslaten!![]()
@Isabeau wat zei de hgl over ‘werkgeluk’?
Echt @Molo de AI tools screenen al solli brieven? -niet bij Kaatje-
Hķe dan? Is het al geimplementeerd in bedrijven of is het experimenteel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:42 schreef AnneX het volgende:
@:Vlindertje89 wat een vreemde gewaarwording zal dat zijn als de aorta zo ligt te kloppen. Fijn dat de huisarts je gerust kon stellen. Slank enzo.Is niet meer experimenteel, wordt op best grote schaal toegepast al. En elke dag beter ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed hoor @:Blues dat je na spuien de werksores kunt loslaten!![]()
@:Isabeau wat zei de hgl over ‘werkgeluk’?
Echt @:Molo de AI tools screenen al solli brieven? -niet bij Kaatje-
Hķe dan? Is het al geimplementeerd in bedrijven of is het experimenteel?
Large Language Models worden o.a. ingezet daarvoor. Wel is het zo netjes om het te vermelden, dan kun je er bij het schrijven van je CV en brief rekening mee houden
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Google zei oa.:quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Is niet meer experimenteel, wordt op best grote schaal toegepast al. En elke dag beter ook.
Large Language Models worden o.a. ingezet daarvoor. Wel is het zo netjes om het te vermelden, dan kun je er bij het schrijven van je CV en brief rekening mee houden
Snap je de definitie niet? Vind je hem raar? Iets anders?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:04 schreef AnneX het volgende:
[..]
Google zei oa.:
“What is a large language model?
A large language model, or LLM, is a deep learning algorithm that can recognize, summarize, translate, predict and generate text and other forms of content based on knowledge gained from massive datasets.”
Waarom zou ik als werkvoorbereider wegenbouw bij KWS (om maar eens een groot organisatie te noemen) me moeten verdiepen in hoe AI mijn brief leest?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Is niet meer experimenteel, wordt op best grote schaal toegepast al. En elke dag beter ook.
Staat toch nergens in Molo's post dat dat moet. Wel dat het kán, als ze het erbij zetten.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:15 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Waarom zou ik als werkvoorbereider wegenbouw bij KWS (om maar eens een groot organisatie te noemen) me moeten verdiepen in hoe AI mijn brief leest?
Heeft 0,0 relevantie met de werkzaamheden.
Een sollicitatiebrief schrijven heeft toch in de meeste gevallen 0,0 relevantie met de werkzaamheden?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:15 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Waarom zou ik als werkvoorbereider wegenbouw bij KWS (om maar eens een groot organisatie te noemen) me moeten verdiepen in hoe AI mijn brief leest?
Dus ging ik opzoeken wat wordt bedoeld met LLM en plantte (één van ) de definities hiero. Scheelt een ander met zoeken of die wordt ook nieuwsgierig.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Snap je de definitie niet? Vind je hem raar? Iets anders?
Je quote is zo… willekeurig.
Ik was ook 5 minuten aan het zoeken voor het kwartje vielquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:44 schreef Blues het volgende:
We kijken Painkiller.. verrassing toen ik Crazy-eyes herkende![]()
Goeie actrice hequote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik was ook 5 minuten aan het zoeken voor het kwartje viel
Ze speelt die rol echt heel goedquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:44 schreef Blues het volgende:
We kijken Painkiller.. verrassing toen ik Crazy-eyes herkende![]()
Ik wil later vooral over Het Eten lezenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dagje Rotterdam was heerlijkAlles was perfect. Het weer, het tempo, de activiteiten, de afstanden, het eten. Het eten
![]()
Later meer hoor. Nu moe. Morgen Antwerpen.
Dat wordt wellicht pas dinsdag maar het wordt niet vergetenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wil later vooral over Het Eten lezen
Je kunt er dan rekening mee houden hoe de ontvanger/lezer van de brief en CV deze interpreteert. Een mens doet dat wellicht toch net even anders dan een AI tool.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:15 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wie?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze speelt die rol echt heel goed![]()
En die meneer van de garage vind ik een soort Chris Pratt kloon
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dagje Rotterdam was heerlijkAlles was perfect. Het weer, het tempo, de activiteiten, de afstanden, het eten. Het eten
![]()
Later meer hoor. Nu moe. Morgen Antwerpen.
Wist ik niet maar dat allemaal uitleggen zo vanaf nul is ook weer beetje ingewikkeldquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:49 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dus ging ik opzoeken wat wordt bedoeld met LLM en plantte (één van ) de definities hiero. Scheelt een ander met zoeken of die wordt ook nieuwsgierig.![]()
Molo lijkt te denken, dat ik weet wat er met LLM wordt bedoeld.
Wist jij het?
Hahaquote:Op woensdag 16 augustus 2023 23:08 schreef Morgane89 het volgende:
Dat doet mijn buik ook en ik vroeg me toevallig vorige week nog af of dat normaal is
Stop!quote:Op woensdag 16 augustus 2023 23:56 schreef Tele6 het volgende:
Ik zit nou m'n buik te betasten maar kan niks vinden
@:vlindertje89 waar op de buik?
Ik wist het ja.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:49 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dus ging ik opzoeken wat wordt bedoeld met LLM en plantte (één van ) de definities hiero. Scheelt een ander met zoeken of die wordt ook nieuwsgierig.![]()
Molo lijkt te denken, dat ik weet wat er met LLM wordt bedoeld.
Wist jij het?
quote:
Ik heb geen idee hoe een brief door AI anders geīnterpreteerd zal worden dan door een mens. Geef anders eens een voorbeeld?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Je kunt er dan rekening mee houden hoe de ontvanger/lezer van de brief en CV deze interpreteert. Een mens doet dat wellicht toch net even anders dan een AI tool.
Scheelt bedrijven veel werk en moeite als er 400 brieven binnen komen op een vacature, weet niet of dat bij werkvoorbereiders ook zo'n markt is.
Ik denk alleen 'wat is dat nou weer'?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:14 schreef Troel het volgende:
Bij onrustige benen denk ik meteen aan magnesium en sunlight zeep
Meppel?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:18 schreef Isabeau het volgende:
Miin oom was bij de bloedbank en toen ze een paar vragen over zijn gezondheid stelden zei hij vrolijk 'Het gaat super goed met me! Ik heb twee harten, één klopt in mijn borst en de ander in mijn buik'. Afijn, er werd géén bloed gedoneerd die dag, maar met de spoedhulp gebeld. Daar bleek hij een enorm aneurysma te hebben en is dezelfde week nog geopereerd. Maar die man was natuurlijk wel een stukje ouder dan jij, vlinder![]()
Ik zit enthousiast in korte broek. Maar nu ik naar het weer kijk ga ik denk ik maar weer een langebroek aantrekken. En we gaan naar een braderie-achtig iets vandaag (mijn ouders en ik) en ik zie dat het thema 'Mokum' is. Huuuuu. Thoughts and prayers welkom.
Jaquote:
Bij een tekort aan magnesium krijg je onrustige benen en er gaat zo'n bakerpraatje rond dat een sunlight zeep bij je voeteneinde ook helpt.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik denk alleen 'wat is dat nou weer'?
Als geboren en getogen Mokumer had ik hier nog nooit van gehoord.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:25 schreef sigme het volgende:
♪ ♫
Brand in Mokum (2x)
Ziet daarginder (ook 2x)
Brand brand (2)
En daar is geen water (2)
♫ ♪
Nee. Maar is hier ook sinds een paar weken weer. Vaker wel dan niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 07:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Ik heb het sinds een paar weken ook weer in bed. Ongelofelijk irritant. Ik wilde nog vragen of jij dé oplossing al hebt gevonden. Niet dus.
Ik heb vrienden in Havelte wonen en zij gaan elk jaar, samen met een groep ras Amsterdammers die met bussen vol die kant op gaan, naar de Mokum dag in Meppel. Zo heb ik er jaren geleden van gehoord.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:18 schreef Isabeau het volgende:
En we gaan naar een braderie-achtig iets vandaag (mijn ouders en ik) en ik zie dat het thema 'Mokum' is. Huuuuu. Thoughts and prayers welkom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder vind ik het wel spannend om dat over die kloppende buiken te lezen. Bij ons in de familie komen wel aneurysmas voor dus mocht ik het ooit bij mezelf zien (wat me sterk lijkt met al dat vet) dan toch maar snel aan de bel trekken.
Stomquote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee. Maar is hier ook sinds een paar weken weer. Vaker wel dan niet.
Oh nee, wat een intense horror. Ik heb het met je te doenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit enthousiast in korte broek. Maar nu ik naar het weer kijk ga ik denk ik maar weer een langebroek aantrekken. En we gaan naar een braderie-achtig iets vandaag (mijn ouders en ik) en ik zie dat het thema 'Mokum' is. Huuuuu. Thoughts and prayers welkom.
Ik heb opgerolde handdoek aan het voeteneind maar ik heb niet het idee dat het helpt. Mijn rusteloze benen zijn niet zo erg meestal dat ik constant moet bewegen (het kan veel erger, heb het ook altijd in de bios, dat is echt facking kut) maar wel erg genoeg dat ik niet kan slapen en er dan toch maar uit ga.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Stom![]()
Ik zal eens naar die medicijnen kijken die Morgane noemt. Al heb ik dat geloof ik ooit al eens gedaan en besloten dat het middel erger is dan de kwaal.
@:derludolf, bij rusteloze benen gaan je benen hun eigen leven leiden. Ze bewegen, schokken, steeds maar wiebelen. Rusteloos dus. Is nauwelijks iets aan te doen. Komt vaak voor in bed dus slapen is dan heel ingewikkeld omdat je niet kan stoppen met bewegen. Ook niet heel grappig voor een eventuele partner.
Ik heb het in de zomer veel vaker dan in de winter. Ik heb een elektrisch verstelbaar voeteneind, dat omhoog zetten helpt. En ik ga elke avond slapen met een coolpack in mijn lies of knieholte, dat helpt ook veel. Hoe warmer, hoe wiebeliger en hoe meer de boel wielelt, hoe warmer het wordt.
Anyway, ik ga naar Antwerpen. De groeten
Ik heb het zelden, maar bij mij helpt magnesium. Misschien placebo, maar het helpt. Toen ik zwanger was had ik het altijd in de autoquote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb opgerolde handdoek aan het voeteneind maar ik heb niet het idee dat het helpt. Mijn rusteloze benen zijn niet zo erg meestal dat ik constant moet bewegen (het kan veel erger, heb het ook altijd in de bios, dat is echt facking kut) maar wel erg genoeg dat ik niet kan slapen en er dan toch maar uit ga.
Ow. Gelukkig iedereen ok.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:05 schreef Lonaa het volgende:
Mijn Bob-de-Bouwers met 20 Lowlandstenten zijn aangekomen op Lowlands. Wel met 1 auto die nu blikschade heeft, verder is iedereen ok. "We zijn aangereden" was het eerste berichtje dat ik zag vanochtend.
Ja, ik moet even nieuw potje pillen kopen. Heb nu wel poeder en daar gaat klein schepje van in m'n shake als ik gesport heb. Maar dat doe ik niet meer zo vaak.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb het zelden, maar bij mij helpt magnesium. Misschien placebo, maar het helpt. Toen ik zwanger was had ik het altijd in de auto
Ik spray het, want slikken helpt niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ik moet even nieuw potje pillen kopen. Heb nu wel poeder en daar gaat klein schepje van in m'n shake als ik gesport heb. Maar dat doe ik niet meer zo vaak.
Then again, vorig jaar slikte ik iedere dag magnesium en had ik het alsnog. Het is ook echt altijd alleen maar die paar weken in de zomer.
Benen die bewegen zonder dat je dat zelf doet of wilquote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:30 schreef MadMaster het volgende:
Nu ik er hier diverse mensen over zie posten, wat wordt er bedoeld met 'rusteloze benen'?
Zoiets had ik op zich wel in gedachten, maar ik had er nog nooit van gehoord en lees hier nu dat meerdere personen dat ondervinden. Dat vind ik dan wel bijzonder. Het lijkt me ook zeer irritant...quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Benen die bewegen zonder dat je dat zelf doet of wil
Ik ben altijd eerlijk geweest in sollicitaties en dat heeft me eigenlijk nooit echt tegengezeten. Ik denk dat het maken van offertes en de moeilijkheidsgraad daarvan ook heel erg afhangt van het vakgebied. Ik zou het niet direct als een nadeel zien in ieder geval en zou het wel fijn vinden dat iemand ook gewoon aan durft te geven dat ie ergens nog (!!) niet zo goed in is?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:08 schreef Morgane89 het volgende:
Is het onverstandig of juist goed en eerlijk om in een sollicitatiebrief te melden wat ik (nog) niet kan, maar wel wil leren?
Of kan ik het dan beter helemaal niet noemen?
Een onderdeel van de functie is offertes maken en daar heb ik nu nog niet direct zelfstandig ervaring mee.
Alleen na het raadplegen van collega's en dan de door hen genoemde prijs aan de klant doorgeven, of facturatie achteraf. Maar niet zelf offertes maken en zonder overleg naar een klant sturen.
Ik zou dan iets formuleren waaruit blijkt dat je wel ervaring hebt met het offerteproces, maar dat je in je huidige functie daarin geen eindverantwoordelijke bent, of niet de enige schakel oid.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:08 schreef Morgane89 het volgende:
Is het onverstandig of juist goed en eerlijk om in een sollicitatiebrief te melden wat ik (nog) niet kan, maar wel wil leren?
Of kan ik het dan beter helemaal niet noemen?
Een onderdeel van de functie is offertes maken en daar heb ik nu nog niet direct zelfstandig ervaring mee.
Alleen na het raadplegen van collega's en dan de door hen genoemde prijs aan de klant doorgeven, of facturatie achteraf. Maar niet zelf offertes maken en zonder overleg naar een klant sturen.
Ho, dit is geen werktijd he? Het zijn 4 vrijwilligers die het gros van de tenten meehebben en ons tentenkamp opzetten. Tenten opzetten op festival moet met bier.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:28 schreef Morgane89 het volgende:
Om 10.25 zat de 5 natuurlijk al in de klok.
Al vind ik alcohol drinken onder werktijd niet zo professioneel, maar ik ben dan ook een brave Hendrika
Ooow sorry, verkeerd begrepenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ho, dit is geen werktijd he? Het zijn 4 vrijwilligers die het gros van de tenten meehebben en ons tentenkamp opzetten.
We draaien morgen een dienst. Dan wordt er niet gedronken. Van te voren ook niet.
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bouw en breek heeft een andere set regels voor wat wel en niet professioneel is.
Wij hebben wel eens vrijwilligers de laan uitgestuurd omdat ze gingen stampvoeten dat bouw wel bier mocht en zij niet
Geeft niks.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:31 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Ooow sorry, verkeerd begrepen
Ja, het was voor elke tent een biertje toch? Misschien hebben ze niet helemaal goed begrepen wat daar mee bedoeld werd (lees: ze hebben het in hun eigen voordeel uitgelegdquote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:26 schreef Lonaa het volgende:
Mijn Bob-de-Bouwers zijn begonnen met het opzetten van de tenten. En begonnen aan het bier.
Ja, maar de r zat toch ook gewoon in het uurquote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:28 schreef Morgane89 het volgende:
Al vind ik alcohol drinken onder werktijd niet zo professioneel, maar ik ben dan ook een brave Hendrika
Hoe doe je dat dan met de vrijmibo op kantoor en kantoorfeestjes?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:28 schreef Morgane89 het volgende:
Ze hebben iets van 6 popup tenten dus dat is snel klappen de eerste 5 minuten.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, het was voor elke tent een biertje toch? Misschien hebben ze niet helemaal goed begrepen wat daar mee bedoeld werd (lees: ze hebben het in hun eigen voordeel uitgelegd)
Vrijmibo bestaat bij ons nietquote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:38 schreef Troel het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan met de vrijmibo op kantoor en kantoorfeestjes?
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ze hebben iets van 6 popup tenten dus dat is snel klappen de eerste 5 minuten.
Zie je nou welquote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:40 schreef Lonaa het volgende:
Oh ik had gisteren een bier onder werktijd.
Een van die vrijwilligers is dus mijn kerel. Die al de hele week tenten in ontvangst heeft genomen. Inclusief een piepklein tentje dat per se vervoerd moest worden in een doos van 50 bij 50 bij 100 cm omdat het afwijkende maten had en DPD daar niet mee om kan gaan. Dat kwam dus in een gigantische doos waarbij de doos zowat zwaarder was dan het tentje an sich. De doos heeft dagenlang bij het postpunt gestaan en werd uiteraard ingepland op de vrijdag dat wij op vakantie gingen. Dus keurig via de app aangegeven dat het dinsdags bezorgd moest worden, dus dat gigantische ding heeft een aantal dagen bij de buren gestaan omdat ze toch vrijdag gewoon gingne bezorgen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ho, dit is geen werktijd he? Het zijn 4 vrijwilligers die het gros van de tenten meehebben en ons tentenkamp opzetten. Tenten opzetten op festival moet met bier.
We draaien morgen een dienst. Dan wordt er niet gedronken. Van te voren ook niet.
quote:
Ik ben vooral benieuwd naar de popuptent met niet popupluifelquote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ze hebben iets van 6 popup tenten dus dat is snel klappen de eerste 5 minuten.
Ik ben benieuwd of de mijne het nog doet want ik heb m niet uitgeprobeerd want ik krijg m niet ingeklapt.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:42 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd naar de popuptent met niet popupluifel
(En volgens mij wel meer dan 6, volgens mij had W er al zes liggen)
Maar, eerlijk is eerlijk, dat is dan bij werk achter de schermen en dergelijke, zoals bij het opruimen en afwassen enzo. Dat is wat anders dan als je achter de balie werkt en daar bier drinkt natuurlijkquote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
Horeca he.![]()
Soms, als de dag echt kut was en het is warm dan ploppen we er 1 open terwijl we de laatste pruts-dingen doen.
Ja, is zo hoor.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar, eerlijk is eerlijk, dat is dan bij werk achter de schermen en dergelijke, zoals bij het opruimen en afwassen enzo. Dat is wat anders dan als je achter de balie werkt en daar bier drinkt natuurlijk
W heeft genoeg ruimte en een een luchtbed van 1.40quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of de mijne het nog doet want ik heb m niet uitgeprobeerd want ik krijg m niet ingeklapt.
Is probleem voor future-Lonaa. Beide dingen.
Ik maak me niet zo'n zorgen om een slaapplek.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:44 schreef Troel het volgende:
[..]
W heeft genoeg ruimte en een een luchtbed van 1.40(maar hij heeft wel de neiging om altijd in het midden te slapen, dus krap
)
Volgende keer gewoon de tent thuislaten dusquote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik maak me niet zo'n zorgen om een slaapplek.
Op DTRH kwam 1 van mijn vrijwilligers met een oplossing voor "geen tent": de Tequila-teleport. Fles Tequila drinken en dan wordt je vanzelf ergens wakker.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon de tent thuislaten dus
Klopt, maar die wordt zeer waarschijnlijk niet in een tent wakker, want die past niet overalquote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Op DTRH kwam 1 van mijn vrijwilligers met een oplossing voor "geen tent": de Tequila-teleport. Fles Tequila drinken en dan wordt je vanzelf ergens wakker.
Het zal je niet verbazen dat dat Mark was.
Nee, want geen glas, dus het zijn blikken bier, geen beugelsquote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Dus dat zijn dan plop-up tenten?
Goed punt, goed punt.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:53 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, want geen glas, dus het zijn blikken bier, geen beugels
Voor Manana zijn we vooraf even langs de grenswinkel heir geweest, waar het Grolsch en dik in de aanbeiding was én zonder statiegeld. En toen kwam ik er ook nog eens achter dat ze de helft was vergeten aan te slaan ondanks dat ik alles netejs aangegeven had.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed punt, goed punt.
Niet dat ze bij mijn festival überhaupt m'n tas gecheckt hebben op glas, maar qua slepen heeft blik sowieso de voorkeur.
Dat statiegeld is wel wat jammer nu.
Bouw had gewoon netnietklokjerond gewerkt om alles netjes op te leveren en waren, weet ik het, 11 uur ofzo eindelijk klaar, dus ja, die waren half 12 richting dronken aan het gaan.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
Bouw wel bier? In mijn geval is meestal horeca wel bier. Maar misschien komt dat gewoon omdat ik vaak horeca doe en bier lekker vindt. Unsure.
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Voor Manana zijn we vooraf even langs de grenswinkel heir geweest, waar het Grolsch en dik in de aanbeiding was én zonder statiegeld. En toen kwam ik er ook nog eens achter dat ze de helft was vergeten aan te slaan ondanks dat ik alles netejs aangegeven had.
Hier wonen we natuurlijk op de grens, de grenswinkel is net zo ver weg als de gewone winkelsquote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Dat was voor ons niet echt een goede optie, uit Noord-Holland en we gingen naar DE.
Dat is wel kut en jammer enzo en vooral vervelend (en ik vind het eigenlijk schandelijk).quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:55 schreef Tele6 het volgende:
Ze zouden me gisteren laten weten of ik door was naar de volgende ronde van die sollicitatie maar ik heb niks gehoord. En nu nog niet. Mail en spam al meerdere keren gecheckt, geen telefoontjes gemist. Ik denk niet dat het een goed teken is dat ik nog niks gehoord heb
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:14 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het goed om het eerlijk te melden. Maar ik zou het als bijzaak benoemen en de focus leggen op de onderdelen waar je wel ervaring mee hebt.
Dit idd, ik zou vooral inzoomen op de positieve punten, dingen die je al wel kan.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik zou dan iets formuleren waaruit blijkt dat je wel ervaring hebt met het offerteproces, maar dat je in je huidige functie daarin geen eindverantwoordelijke bent, of niet de enige schakel oid.
Je weet het niet, maar wel balenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:55 schreef Tele6 het volgende:
Ze zouden me gisteren laten weten of ik door was naar de volgende ronde van die sollicitatie maar ik heb niks gehoord. En nu nog niet. Mail en spam al meerdere keren gecheckt, geen telefoontjes gemist. Ik denk niet dat het een goed teken is dat ik nog niks gehoord heb
Ik vind het een verwarrende kaart. Kies je dan voor 16.50 vier groentes, en dan voor 20 euro EXTRA de kwartel erbij?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 12:00 schreef Blues het volgende:
Ik heb zo een lunchdate
Met collegadin vlak bij haar in de buurt:
https://www.cafepicknick.nl/home/
Menu
Ik heb geen telefoonnummer.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:46 schreef Blues het volgende:
[..]
Je weet het niet, maar wel balenKan je zelf bellen ipv afwachten?
(ik weet het, ik ben altijd erg pro-actief met mijn 'goeie raad')
Zag ik ook idd.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 12:04 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Ik vind het een verwarrende kaart. Kies je dan voor 16.50 vier groentes, en dan voor 20 euro EXTRA de kwartel erbij?
Het ziet er wel leuk uit
Zie mijn filmpje in mijn post net op de pagina voor deze post van jouquote:Op woensdag 16 augustus 2023 23:56 schreef Tele6 het volgende:
Ik zit nou m'n buik te betasten maar kan niks vinden
@:vlindertje89 waar op de buik?
Misschien vinden ze het toch wat moeilijker dan ze vooraf dachten om te kiezen, misschien is er eentje ziek en hebben ze nog niet kunnen overleggen/beslissen en zijn ze vergeten dat even te melden (want zij hebben wss nog 2948 andere dingen te doen en vergeten dat de andere kant natuurlijk wel compleet in de zenuwen zit), misschien zijn ze vergeten af te spreken wie de daadwerkelijke mail stuurt en denkt iedereen dat een ander het al gedaan heeft..quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:55 schreef Tele6 het volgende:
'je kunt mij wakker maken voor elke klus' letterlijk interpreteren ipv snappen dat je er complex programmamanagement mee bedoelt. Bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe een brief door AI anders geīnterpreteerd zal worden dan door een mens. Geef anders eens een voorbeeld?
De tijden van 400 reacties op een vacature zijn toch wel al voorbij?
In ieder geval voorzichtig goed nieuwsquote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Duim voor jullie vandaag @Sarabi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij stonden eerder dit jaar op een festival kennelijk bij een verkeerde briefing. Daar werd verteld dat je achter de bar niet mocht drinken. Daar moet je bij brouwers niet mee aan komenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:28 schreef Morgane89 het volgende:
Een keer een zatte brouwer in het ziekenhuis gehad als patiënt. Die was zelf soort van zijn grootste klant geworden zeg maar. En toen pleurde ie van een trap af, oei oei oeiquote:Op donderdag 17 augustus 2023 12:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wij stonden eerder dit jaar op een festival kennelijk bij een verkeerde briefing. Daar werd verteld dat je achter de bar niet mocht drinken. Daar moet je bij brouwers niet mee aan komen
Don't get high on your own supply.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 12:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Een keer een zatte brouwer in het ziekenhuis gehad als patiënt. Die was zelf soort van zijn grootste klant geworden zeg maar. En toen pleurde ie van een trap af, oei oei oei
Ja dit was gevalletje verslaving en treurigheidquote:Op donderdag 17 augustus 2023 12:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Don't get high on your own supply.
Ik heb op festivals nog nooit een dronken brouwer gezien. Maar er wordt wel altijd wat geproefd van collega's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |