Ooow sorry, verkeerd begrepenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ho, dit is geen werktijd he? Het zijn 4 vrijwilligers die het gros van de tenten meehebben en ons tentenkamp opzetten.
We draaien morgen een dienst. Dan wordt er niet gedronken. Van te voren ook niet.
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bouw en breek heeft een andere set regels voor wat wel en niet professioneel is.
Wij hebben wel eens vrijwilligers de laan uitgestuurd omdat ze gingen stampvoeten dat bouw wel bier mocht en zij niet
Geeft niks.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:31 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Ooow sorry, verkeerd begrepen
Ja, het was voor elke tent een biertje toch? Misschien hebben ze niet helemaal goed begrepen wat daar mee bedoeld werd (lees: ze hebben het in hun eigen voordeel uitgelegdquote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:26 schreef Lonaa het volgende:
Mijn Bob-de-Bouwers zijn begonnen met het opzetten van de tenten. En begonnen aan het bier.
Ja, maar de r zat toch ook gewoon in het uurquote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:28 schreef Morgane89 het volgende:
Om 10.25 zat de 5 natuurlijk al in de klok.
Al vind ik alcohol drinken onder werktijd niet zo professioneel, maar ik ben dan ook een brave Hendrika
Hoe doe je dat dan met de vrijmibo op kantoor en kantoorfeestjes?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:28 schreef Morgane89 het volgende:
Om 10.25 zat de 5 natuurlijk al in de klok.
Al vind ik alcohol drinken onder werktijd niet zo professioneel, maar ik ben dan ook een brave Hendrika
Ze hebben iets van 6 popup tenten dus dat is snel klappen de eerste 5 minuten.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, het was voor elke tent een biertje toch? Misschien hebben ze niet helemaal goed begrepen wat daar mee bedoeld werd (lees: ze hebben het in hun eigen voordeel uitgelegd)
Vrijmibo bestaat bij ons nietquote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:38 schreef Troel het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan met de vrijmibo op kantoor en kantoorfeestjes?
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ze hebben iets van 6 popup tenten dus dat is snel klappen de eerste 5 minuten.
Zie je nou welquote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:40 schreef Lonaa het volgende:
Oh ik had gisteren een bier onder werktijd.
Een van die vrijwilligers is dus mijn kerel. Die al de hele week tenten in ontvangst heeft genomen. Inclusief een piepklein tentje dat per se vervoerd moest worden in een doos van 50 bij 50 bij 100 cm omdat het afwijkende maten had en DPD daar niet mee om kan gaan. Dat kwam dus in een gigantische doos waarbij de doos zowat zwaarder was dan het tentje an sich. De doos heeft dagenlang bij het postpunt gestaan en werd uiteraard ingepland op de vrijdag dat wij op vakantie gingen. Dus keurig via de app aangegeven dat het dinsdags bezorgd moest worden, dus dat gigantische ding heeft een aantal dagen bij de buren gestaan omdat ze toch vrijdag gewoon gingne bezorgen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ho, dit is geen werktijd he? Het zijn 4 vrijwilligers die het gros van de tenten meehebben en ons tentenkamp opzetten. Tenten opzetten op festival moet met bier.
We draaien morgen een dienst. Dan wordt er niet gedronken. Van te voren ook niet.
quote:
Ik ben vooral benieuwd naar de popuptent met niet popupluifelquote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ze hebben iets van 6 popup tenten dus dat is snel klappen de eerste 5 minuten.
Ik ben benieuwd of de mijne het nog doet want ik heb m niet uitgeprobeerd want ik krijg m niet ingeklapt.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:42 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd naar de popuptent met niet popupluifel
(En volgens mij wel meer dan 6, volgens mij had W er al zes liggen)
Maar, eerlijk is eerlijk, dat is dan bij werk achter de schermen en dergelijke, zoals bij het opruimen en afwassen enzo. Dat is wat anders dan als je achter de balie werkt en daar bier drinkt natuurlijkquote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
Horeca he.![]()
Soms, als de dag echt kut was en het is warm dan ploppen we er 1 open terwijl we de laatste pruts-dingen doen.
Ja, is zo hoor.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar, eerlijk is eerlijk, dat is dan bij werk achter de schermen en dergelijke, zoals bij het opruimen en afwassen enzo. Dat is wat anders dan als je achter de balie werkt en daar bier drinkt natuurlijk
W heeft genoeg ruimte en een een luchtbed van 1.40quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of de mijne het nog doet want ik heb m niet uitgeprobeerd want ik krijg m niet ingeklapt.
Is probleem voor future-Lonaa. Beide dingen.
Ik maak me niet zo'n zorgen om een slaapplek.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:44 schreef Troel het volgende:
[..]
W heeft genoeg ruimte en een een luchtbed van 1.40(maar hij heeft wel de neiging om altijd in het midden te slapen, dus krap
)
Volgende keer gewoon de tent thuislaten dusquote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik maak me niet zo'n zorgen om een slaapplek.
Op DTRH kwam 1 van mijn vrijwilligers met een oplossing voor "geen tent": de Tequila-teleport. Fles Tequila drinken en dan wordt je vanzelf ergens wakker.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon de tent thuislaten dus
Klopt, maar die wordt zeer waarschijnlijk niet in een tent wakker, want die past niet overalquote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Op DTRH kwam 1 van mijn vrijwilligers met een oplossing voor "geen tent": de Tequila-teleport. Fles Tequila drinken en dan wordt je vanzelf ergens wakker.
Het zal je niet verbazen dat dat Mark was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |