Ik heb het zelden, maar bij mij helpt magnesium. Misschien placebo, maar het helpt. Toen ik zwanger was had ik het altijd in de autoquote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb opgerolde handdoek aan het voeteneind maar ik heb niet het idee dat het helpt. Mijn rusteloze benen zijn niet zo erg meestal dat ik constant moet bewegen (het kan veel erger, heb het ook altijd in de bios, dat is echt facking kut) maar wel erg genoeg dat ik niet kan slapen en er dan toch maar uit ga.
Ow. Gelukkig iedereen ok.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:05 schreef Lonaa het volgende:
Mijn Bob-de-Bouwers met 20 Lowlandstenten zijn aangekomen op Lowlands. Wel met 1 auto die nu blikschade heeft, verder is iedereen ok. "We zijn aangereden" was het eerste berichtje dat ik zag vanochtend.
Ja, ik moet even nieuw potje pillen kopen. Heb nu wel poeder en daar gaat klein schepje van in m'n shake als ik gesport heb. Maar dat doe ik niet meer zo vaak.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb het zelden, maar bij mij helpt magnesium. Misschien placebo, maar het helpt. Toen ik zwanger was had ik het altijd in de auto
Ik spray het, want slikken helpt niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ik moet even nieuw potje pillen kopen. Heb nu wel poeder en daar gaat klein schepje van in m'n shake als ik gesport heb. Maar dat doe ik niet meer zo vaak.
Then again, vorig jaar slikte ik iedere dag magnesium en had ik het alsnog. Het is ook echt altijd alleen maar die paar weken in de zomer.
Benen die bewegen zonder dat je dat zelf doet of wilquote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:30 schreef MadMaster het volgende:
Nu ik er hier diverse mensen over zie posten, wat wordt er bedoeld met 'rusteloze benen'?
Zoiets had ik op zich wel in gedachten, maar ik had er nog nooit van gehoord en lees hier nu dat meerdere personen dat ondervinden. Dat vind ik dan wel bijzonder. Het lijkt me ook zeer irritant...quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Benen die bewegen zonder dat je dat zelf doet of wil
Ik ben altijd eerlijk geweest in sollicitaties en dat heeft me eigenlijk nooit echt tegengezeten. Ik denk dat het maken van offertes en de moeilijkheidsgraad daarvan ook heel erg afhangt van het vakgebied. Ik zou het niet direct als een nadeel zien in ieder geval en zou het wel fijn vinden dat iemand ook gewoon aan durft te geven dat ie ergens nog (!!) niet zo goed in is?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:08 schreef Morgane89 het volgende:
Is het onverstandig of juist goed en eerlijk om in een sollicitatiebrief te melden wat ik (nog) niet kan, maar wel wil leren?
Of kan ik het dan beter helemaal niet noemen?
Een onderdeel van de functie is offertes maken en daar heb ik nu nog niet direct zelfstandig ervaring mee.
Alleen na het raadplegen van collega's en dan de door hen genoemde prijs aan de klant doorgeven, of facturatie achteraf. Maar niet zelf offertes maken en zonder overleg naar een klant sturen.
Ik zou dan iets formuleren waaruit blijkt dat je wel ervaring hebt met het offerteproces, maar dat je in je huidige functie daarin geen eindverantwoordelijke bent, of niet de enige schakel oid.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:08 schreef Morgane89 het volgende:
Is het onverstandig of juist goed en eerlijk om in een sollicitatiebrief te melden wat ik (nog) niet kan, maar wel wil leren?
Of kan ik het dan beter helemaal niet noemen?
Een onderdeel van de functie is offertes maken en daar heb ik nu nog niet direct zelfstandig ervaring mee.
Alleen na het raadplegen van collega's en dan de door hen genoemde prijs aan de klant doorgeven, of facturatie achteraf. Maar niet zelf offertes maken en zonder overleg naar een klant sturen.
Ho, dit is geen werktijd he? Het zijn 4 vrijwilligers die het gros van de tenten meehebben en ons tentenkamp opzetten. Tenten opzetten op festival moet met bier.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:28 schreef Morgane89 het volgende:
Om 10.25 zat de 5 natuurlijk al in de klok.
Al vind ik alcohol drinken onder werktijd niet zo professioneel, maar ik ben dan ook een brave Hendrika
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |