abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210307129
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 17:48 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Kijk ik wil niet zeggen dat Morgane het topic killde, maar...
het lag ook aan jou.

:+
pi_210307138
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 17:49 schreef Blues het volgende:

[..]
het lag ook aan jou.

:+
Ligt nooit aan mij. Als je het mij vraagt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 16 augustus 2023 @ 17:50:14 #153
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_210307145
:{w
pi_210307151
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 17:49 schreef DancingPhoebe het volgende:

Ligt nooit aan mij. Als je het mij vraagt.
Jou en mij was niks gevraagd :P
pi_210307155
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 17:48 schreef Blues het volgende:
En verder zijn we de komende weken maar met 2 of 3 _O- incl af en toe hulp van andere poli's want:
Er zijn er téveel op vakantie en er zijn er teveel tegelijk ziek (kort en langdurend) en er is een nieuwe die nog niet alles kan.

Is het al 18 september? Dan ga ik nl op vakantie _O-
Ik cheer dat je alles vasthoudt wat je in de afgelopen periode allemaal hebt geleerd/bereikt/etc *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_210307158
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 17:50 schreef Morgane89 het volgende:
:{w
Ik zei toch niks!
pi_210307170
Moet onverwacht uit eten.

Helaas mn voorkeur niet beschikbaar. Gelukkig mag ik daar blijkbaar binnenkort weer met O+ V O+ heen
pi_210307173
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 17:50 schreef DancingPhoebe het volgende:

Ik cheer dat je alles vasthoudt wat je in de afgelopen periode allemaal hebt geleerd/bereikt/etc *O*
Ik constateer.
Ik uit het ff hiero.
Ik vertel het aan g.
Gedeponeerd.
Klaar.
Niet mijn zkh. *G*
Prio's herken en doe ik. Al moet ik het alleen doen :Y
pi_210307180
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 17:52 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik constateer.
Ik uit het ff hiero.
Ik vertel het aan g.
Gedeponeerd.
Klaar.
Niet mijn zkh. *G*
Prio's herken en doe ik. Al moet ik het alleen doen :Y
*O*
pi_210307200
quote:
En het zijn geen loze woorden O+
pi_210307226
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 17:54 schreef Blues het volgende:

[..]
En het zijn geen loze woorden O+
pi_210307234
Terug weer in de sinkhole mensen :W

woensdag 16 augustus 2023 @ 18:06:26 #163
35189 Troel
scherp en bot
pi_210307314
Sorry Blues, maar ik weet gewoon niets te vertellen over mijn plafond _O-
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210307432
Ik heb gewandeld (bijzonder leuke senior hoogleraar met puppy gesproken), ik heb boodschappen gedaan (17 euro betaald, 11 euro bonuskortingdingen), douche schoon gemaakt, gecommuniceerd met familie, dingen besteld bij de apotheek voor mijn moeder en doe iets wat moeilijk en frustrerend is in WoW. Nu koken. Iets met getrokken kip en kimchi. Ik dacht niet dat het interessant genoeg was om hier te delen :6
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_210307590
Ik heb een regenton gekocht. :+

Nu eens boodschappen doen, douchen, beetje de keuken aan kant maken en dan lui op de bank hangen.
pi_210307620
Opgestaan, gewerkt, gedoe, nog wat gewerkt, foto in supermarkt gemaakt (ook werk), naar huis, hoofdpijn, dutje gedaan, nu eten, straks slapen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_210307698
Ik stond op, at de overgebleven paar merci's op die ik van een studente thuisgestuurd kreeg als bedankje voor het scriptiebegeleiden O+ en ging naar de buren om op te passen.

Speelde daar parcours en daarna paardje, waarbij ik wel de mazzel had dat ik voornamelijk in de stal (=op de bank) moest slapen. Ook gluurde ik nog even uit het raam toen er veel sirenes langsscheurden en zag ik iemand door 3 motoragenten besprongen worden. En vervolgens, onder toeziend oog van de in totaal 12 agenten die waren opgetrommeld, in de arrestanten-auto gestopt worden.

Ging na het oppassen even langs de huisarts die concludeerde dat ik geen oorontsteking heb maar wel gehoorgangontsteking. Ook even naar mn buik laten kijken, waar ik mn hartslag nogal duidelijk in kan zien kloppen van net onder ribben tot aan navel, en als ik er kopje thee op zet of kat op ligt zie je die ook helemaal omhoog en omlaag gaan op hartslagritme. Blijkbaar ligt mijn aorta wat oppervlakkiger in mijn buik. Hij kon hem ook heel duidelijk helemaal vanaf mn ribben naar de aftakking rond navel en beide kanten op tot in mn lies voelen kloppen :+ maar hij zei dat hij bij sommige mensen gewoon wat oppervlakkiger ligt en bij anderen wat dieper en dat t vrij normaal is bij wat slankere mensen ( :7 danku dokter) dat je het wat beter kan zien. Dus dat er geen reden tot zorg is. En dat als ik hoor dat in mn familie toch wel aneurysma's voorkomen (voor zover ik weet niet maar wist van opa even niet zeker, die heeft wel iets met vaten gehad) er even een echo gemaakt kan worden. Ik vroeg dit weekend mn moeder of zij dat ook had en toen zei ze van wel en dat ze toen keer was doorgestuurd om te kijken of ze aneurysma had, dus toen ik er toch moest zijn voor mn oor en hij daar in 2min mee klaar was, voor mn gemoedsrust ook dit maar ff laten bekijken.

En daarna haalde ik mn oordruppels op van de apotheek, at ik vier krakelingen van Robèrt die ik van de oppas-buren kreeg :9 en ging ik weer op de bank tv kijken.

/Liefdagboek extended version

[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 16-08-2023 18:47:23 ]
pi_210308099
Gezellig bezoek gehad van @Tele6 Hoop zo dat je minder tegenwind had op de terugweg. Volgende keer wanneer ik beter ter been ben ga ik ook koken

Tussendoor moest ik even naar de huisarts voor zwachtelen. Weer een andere assistente maar deze zwachtels zitten een stuk fijner (voor zover mogelijk). Tot nu toe heeft iedere assistente een andere manier van zwachtelen.

@Blues ik was al begonnen aan een mail aan dat bedrijf, moet er nog even over nadenken. Ik heb nu van 3 verschillende hr’ers een berichtje gekregen. Maar denk nu ook, zou ik daar wel willen werken.
We have far more in common than that which devides us..
pi_210308306
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 19:11 schreef Kaatje1 het volgende:

@:blues ik was al begonnen aan een mail aan dat bedrijf, moet er nog even over nadenken. Ik heb nu van 3 verschillende hr’ers een berichtje gekregen. Maar denk nu ook, zou ik daar wel willen werken.
Ik had het met meneer hoogeleraar nog over werkgeluk. Eén van zijn vakgeboeden. Em hij zei dat het echt heel raar is dat een HR mensen aanneemt voor afdelingen elders in een organisatie. Omdat die mensen straks met de nieuwe collega moeten werken en de HR mensen vaak geen idee hebben of iemand wel in een team past.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_210308361
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 19:11 schreef Kaatje1 het volgende:
Gezellig bezoek gehad van @:tele6 Hoop zo dat je minder tegenwind had op de terugweg. Volgende keer wanneer ik beter ter been ben ga ik ook koken

Tussendoor moest ik even naar de huisarts voor zwachtelen. Weer een andere assistente maar deze zwachtels zitten een stuk fijner (voor zover mogelijk). Tot nu toe heeft iedere assistente een andere manier van zwachtelen.

@:blues ik was al begonnen aan een mail aan dat bedrijf, moet er nog even over nadenken. Ik heb nu van 3 verschillende hr’ers een berichtje gekregen. Maar denk nu ook, zou ik daar wel willen werken.
Ik had nu inderdaad wind mee *G*
En minder malloten op de weg *G*
Alleen net toen ik over de brug was een vreemde man in een scootmobiel die me voor hoer en k.lijer uitschold :? :?
pi_210308468
Vandaag was ik op tournee en het dorp uit.
Op school om te kijken of we morgenmiddag in het lokaal kunnen.
Naar een vestiging om ‘onze’ boeken terug te halen. Daar gelunch’d op kosten van de bieb 😉, gehoord van een collega dat de teamleidster weer is begonnen met 3 uur na een burnout eind april O-) . Nog het een en ander.
Leuk gesproken op straat met de heldere overbuurvrouw(87) over van alles.

Twee blikken verf verkocht aan de buurvrouw. Tikkie. w/

En zojuist een enorme berg gegrilde groenten en falafel gegeten. :Y)

Nu: buiten op het bankje met koffie c_/

Wat leuk dat Tele even ging theedrinken bij Kaatje. B-) Ben je gaan wandelen, rennen of fietsen.
Edit: OK je was fietsen B-)
P.S. je zou toch vandaag horen of je naar de volgende solli ronde bent.

#monsterpost :B
  woensdag 16 augustus 2023 @ 19:45:07 #173
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_210308515
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 19:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik had het met meneer hoogeleraar nog over werkgeluk. Eén van zijn vakgeboeden. Em hij zei dat het echt heel raar is dat een HR mensen aanneemt voor afdelingen elders in een organisatie. Omdat die mensen straks met de nieuwe collega moeten werken en de HR mensen vaak geen idee hebben of iemand wel in een team past.
Sterker nog, ik heb bij veel bedrijven meegemaakt dat ik een lijst technische eisen en opleiding kon aanleveren bij HR en dat zij dan gingen werven, alleen die lijst afvinkten en soms zelfs een eerste gesprek voerden voordat je überhaupt een kandidaat spreekt. Ik kon me de tong pluizig praten dat ik bijvoorbeeld voor een helpdesk mensen met een bepaalde persoonlijjkheid zoek een manier waarop ze in het leven staan, en dat dit veel belangrijker is dan alle diplomas en certificaten te hebben.
Wow, wat werd dat een ruzie. Ik had niet te vertellen hoe zij hun werk deden.
pi_210308524
Ik was bij een superinteressante training die intensief was maar wel echt op het vakgebied waar ik het liefst werk *O* en volgende week mag ik nog een keer *O*.
pi_210308545
Bij ons doen de inhoudelijke managers wel de eerste selectie (na een eerste scan door HR om de mensen die op alles solliciteren met een compleet niet-passend profiel of die nog ergens in een land hier ver vandaan wonen al te elimineren), maar komt de terugkoppeling naar de kandidaten via HR. Dat komt dan misschien niet zo over, maar daar wordt dus echt wel inhoudelijk gekeken.
  woensdag 16 augustus 2023 @ 20:04:54 #176
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210308765
Inmiddels doen bij grotere bedrijven de AI tooltjes de eerste scan op basis van CV en brief. Moet eerlijk zeggen dat ik betere resultaten zie dan bij de meeste eerste handmatige screenings
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_210309275
@vlindertje89 wat een vreemde gewaarwording zal dat zijn als de aorta zo ligt te kloppen. Fijn dat de huisarts je gerust kon stellen. Slank enzo.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed hoor @Blues dat je na spuien de werksores kunt loslaten! :B

@Isabeau wat zei de hgl over ‘werkgeluk’?

Echt @Molo de AI tools screenen al solli brieven? -niet bij Kaatje 8)7 -
Hóe dan? Is het al geimplementeerd in bedrijven of is het experimenteel?
pi_210309312
Achter de wolken schijnt de avondzon. B-)

Vooruit. Bijna onder.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_210309390
Moooiii AX O+
  woensdag 16 augustus 2023 @ 20:53:34 #180
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210309467
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 20:42 schreef AnneX het volgende:
@:Vlindertje89 wat een vreemde gewaarwording zal dat zijn als de aorta zo ligt te kloppen. Fijn dat de huisarts je gerust kon stellen. Slank enzo.
SPOILER
Goed hoor @:Blues dat je na spuien de werksores kunt loslaten! :B

@:Isabeau wat zei de hgl over ‘werkgeluk’?

Echt @:Molo de AI tools screenen al solli brieven? -niet bij Kaatje 8)7 -
Hóe dan? Is het al geimplementeerd in bedrijven of is het experimenteel?
Is niet meer experimenteel, wordt op best grote schaal toegepast al. En elke dag beter ook.
Large Language Models worden o.a. ingezet daarvoor. Wel is het zo netjes om het te vermelden, dan kun je er bij het schrijven van je CV en brief rekening mee houden ;)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')