Ik stond op, at de overgebleven paar merci's op die ik van een studente thuisgestuurd kreeg als bedankje voor het scriptiebegeleiden

en ging naar de buren om op te passen.
Speelde daar parcours en daarna paardje, waarbij ik wel de mazzel had dat ik voornamelijk in de stal (=op de bank) moest slapen. Ook gluurde ik nog even uit het raam toen er veel sirenes langsscheurden en zag ik iemand door 3 motoragenten besprongen worden. En vervolgens, onder toeziend oog van de in totaal 12 agenten die waren opgetrommeld, in de arrestanten-auto gestopt worden.
Ging na het oppassen even langs de huisarts die concludeerde dat ik geen oorontsteking heb maar wel gehoorgangontsteking. Ook even naar mn buik laten kijken, waar ik mn hartslag nogal duidelijk in kan zien kloppen van net onder ribben tot aan navel, en als ik er kopje thee op zet of kat op ligt zie je die ook helemaal omhoog en omlaag gaan op hartslagritme. Blijkbaar ligt mijn aorta wat oppervlakkiger in mijn buik. Hij kon hem ook heel duidelijk helemaal vanaf mn ribben naar de aftakking rond navel en beide kanten op tot in mn lies voelen kloppen

maar hij zei dat hij bij sommige mensen gewoon wat oppervlakkiger ligt en bij anderen wat dieper en dat t vrij normaal is bij wat slankere mensen (

danku dokter) dat je het wat beter kan zien. Dus dat er geen reden tot zorg is. En dat als ik hoor dat in mn familie toch wel aneurysma's voorkomen (voor zover ik weet niet maar wist van opa even niet zeker, die heeft wel iets met vaten gehad) er even een echo gemaakt kan worden. Ik vroeg dit weekend mn moeder of zij dat ook had en toen zei ze van wel en dat ze toen keer was doorgestuurd om te kijken of ze aneurysma had, dus toen ik er toch moest zijn voor mn oor en hij daar in 2min mee klaar was, voor mn gemoedsrust ook dit maar ff laten bekijken.
En daarna haalde ik mn oordruppels op van de apotheek, at ik vier krakelingen van Robèrt die ik van de oppas-buren kreeg

en ging ik weer op de bank tv kijken.
/Liefdagboek extended version
[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 16-08-2023 18:47:23 ]