het lag ook aan jou.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Kijk ik wil niet zeggen dat Morgane het topic killde, maar...

Ligt nooit aan mij. Als je het mij vraagt.quote:

Jou en mij was niks gevraagdquote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ligt nooit aan mij. Als je het mij vraagt.

Ik cheer dat je alles vasthoudt wat je in de afgelopen periode allemaal hebt geleerd/bereikt/etcquote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:48 schreef Blues het volgende:
En verder zijn we de komende weken maar met 2 of 3incl af en toe hulp van andere poli's want:
Er zijn er téveel op vakantie en er zijn er teveel tegelijk ziek (kort en langdurend) en er is een nieuwe die nog niet alles kan.
Is het al 18 september? Dan ga ik nl op vakantie

Ik zei toch niks!quote:

Ik constateer.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik cheer dat je alles vasthoudt wat je in de afgelopen periode allemaal hebt geleerd/bereikt/etc

quote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:52 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik constateer.
Ik uit het ff hiero.
Ik vertel het aan g.
Gedeponeerd.
Klaar.
Niet mijn zkh.
Prio's herken en doe ik. Al moet ik het alleen doen

quote:

Ik had het met meneer hoogeleraar nog over werkgeluk. Eén van zijn vakgeboeden. Em hij zei dat het echt heel raar is dat een HR mensen aanneemt voor afdelingen elders in een organisatie. Omdat die mensen straks met de nieuwe collega moeten werken en de HR mensen vaak geen idee hebben of iemand wel in een team past.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:11 schreef Kaatje1 het volgende:
@:blues ik was al begonnen aan een mail aan dat bedrijf, moet er nog even over nadenken. Ik heb nu van 3 verschillende hr’ers een berichtje gekregen. Maar denk nu ook, zou ik daar wel willen werken.

Ik had nu inderdaad wind meequote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:11 schreef Kaatje1 het volgende:
Gezellig bezoek gehad van @:tele6 Hoop zo dat je minder tegenwind had op de terugweg. Volgende keer wanneer ik beter ter been ben ga ik ook koken
Tussendoor moest ik even naar de huisarts voor zwachtelen. Weer een andere assistente maar deze zwachtels zitten een stuk fijner (voor zover mogelijk). Tot nu toe heeft iedere assistente een andere manier van zwachtelen.
@:blues ik was al begonnen aan een mail aan dat bedrijf, moet er nog even over nadenken. Ik heb nu van 3 verschillende hr’ers een berichtje gekregen. Maar denk nu ook, zou ik daar wel willen werken.

Sterker nog, ik heb bij veel bedrijven meegemaakt dat ik een lijst technische eisen en opleiding kon aanleveren bij HR en dat zij dan gingen werven, alleen die lijst afvinkten en soms zelfs een eerste gesprek voerden voordat je überhaupt een kandidaat spreekt. Ik kon me de tong pluizig praten dat ik bijvoorbeeld voor een helpdesk mensen met een bepaalde persoonlijjkheid zoek een manier waarop ze in het leven staan, en dat dit veel belangrijker is dan alle diplomas en certificaten te hebben.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had het met meneer hoogeleraar nog over werkgeluk. Eén van zijn vakgeboeden. Em hij zei dat het echt heel raar is dat een HR mensen aanneemt voor afdelingen elders in een organisatie. Omdat die mensen straks met de nieuwe collega moeten werken en de HR mensen vaak geen idee hebben of iemand wel in een team past.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed hoor @Blues dat je na spuien de werksores kunt loslaten!![]()
@Isabeau wat zei de hgl over ‘werkgeluk’?
Echt @Molo de AI tools screenen al solli brieven? -niet bij Kaatje-
Hóe dan? Is het al geimplementeerd in bedrijven of is het experimenteel?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:42 schreef AnneX het volgende:
@:Vlindertje89 wat een vreemde gewaarwording zal dat zijn als de aorta zo ligt te kloppen. Fijn dat de huisarts je gerust kon stellen. Slank enzo.Is niet meer experimenteel, wordt op best grote schaal toegepast al. En elke dag beter ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed hoor @:Blues dat je na spuien de werksores kunt loslaten!![]()
@:Isabeau wat zei de hgl over ‘werkgeluk’?
Echt @:Molo de AI tools screenen al solli brieven? -niet bij Kaatje-
Hóe dan? Is het al geimplementeerd in bedrijven of is het experimenteel?
Large Language Models worden o.a. ingezet daarvoor. Wel is het zo netjes om het te vermelden, dan kun je er bij het schrijven van je CV en brief rekening mee houden
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like

Google zei oa.:quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Is niet meer experimenteel, wordt op best grote schaal toegepast al. En elke dag beter ook.
Large Language Models worden o.a. ingezet daarvoor. Wel is het zo netjes om het te vermelden, dan kun je er bij het schrijven van je CV en brief rekening mee houden

Snap je de definitie niet? Vind je hem raar? Iets anders?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:04 schreef AnneX het volgende:
[..]
Google zei oa.:
“What is a large language model?
A large language model, or LLM, is a deep learning algorithm that can recognize, summarize, translate, predict and generate text and other forms of content based on knowledge gained from massive datasets.”

Waarom zou ik als werkvoorbereider wegenbouw bij KWS (om maar eens een groot organisatie te noemen) me moeten verdiepen in hoe AI mijn brief leest?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Is niet meer experimenteel, wordt op best grote schaal toegepast al. En elke dag beter ook.

Staat toch nergens in Molo's post dat dat moet. Wel dat het kán, als ze het erbij zetten.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:15 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Waarom zou ik als werkvoorbereider wegenbouw bij KWS (om maar eens een groot organisatie te noemen) me moeten verdiepen in hoe AI mijn brief leest?
Heeft 0,0 relevantie met de werkzaamheden.

Een sollicitatiebrief schrijven heeft toch in de meeste gevallen 0,0 relevantie met de werkzaamheden?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:15 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Waarom zou ik als werkvoorbereider wegenbouw bij KWS (om maar eens een groot organisatie te noemen) me moeten verdiepen in hoe AI mijn brief leest?

Dus ging ik opzoeken wat wordt bedoeld met LLM en plantte (één van ) de definities hiero. Scheelt een ander met zoeken of die wordt ook nieuwsgierig.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Snap je de definitie niet? Vind je hem raar? Iets anders?
Je quote is zo… willekeurig.

Ik was ook 5 minuten aan het zoeken voor het kwartje vielquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:44 schreef Blues het volgende:
We kijken Painkiller.. verrassing toen ik Crazy-eyes herkende![]()

Goeie actrice hequote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik was ook 5 minuten aan het zoeken voor het kwartje viel

Ze speelt die rol echt heel goedquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:44 schreef Blues het volgende:
We kijken Painkiller.. verrassing toen ik Crazy-eyes herkende![]()

Ik wil later vooral over Het Eten lezenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dagje Rotterdam was heerlijkAlles was perfect. Het weer, het tempo, de activiteiten, de afstanden, het eten. Het eten
![]()
Later meer hoor. Nu moe. Morgen Antwerpen.

Dat wordt wellicht pas dinsdag maar het wordt niet vergetenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wil later vooral over Het Eten lezen

Je kunt er dan rekening mee houden hoe de ontvanger/lezer van de brief en CV deze interpreteert. Een mens doet dat wellicht toch net even anders dan een AI tool.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:15 schreef derLudolf het volgende:
[..]

Wie?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze speelt die rol echt heel goed![]()
En die meneer van de garage vind ik een soort Chris Pratt kloon

quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dagje Rotterdam was heerlijkAlles was perfect. Het weer, het tempo, de activiteiten, de afstanden, het eten. Het eten
![]()
Later meer hoor. Nu moe. Morgen Antwerpen.

Wist ik niet maar dat allemaal uitleggen zo vanaf nul is ook weer beetje ingewikkeldquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:49 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dus ging ik opzoeken wat wordt bedoeld met LLM en plantte (één van ) de definities hiero. Scheelt een ander met zoeken of die wordt ook nieuwsgierig.![]()
Molo lijkt te denken, dat ik weet wat er met LLM wordt bedoeld.
Wist jij het?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |