Nee, want geen glas, dus het zijn blikken bier, geen beugelsquote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Dus dat zijn dan plop-up tenten?
Goed punt, goed punt.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:53 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, want geen glas, dus het zijn blikken bier, geen beugels
Voor Manana zijn we vooraf even langs de grenswinkel heir geweest, waar het Grolsch en dik in de aanbeiding was én zonder statiegeld. En toen kwam ik er ook nog eens achter dat ze de helft was vergeten aan te slaan ondanks dat ik alles netejs aangegeven had.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed punt, goed punt.
Niet dat ze bij mijn festival überhaupt m'n tas gecheckt hebben op glas, maar qua slepen heeft blik sowieso de voorkeur.
Dat statiegeld is wel wat jammer nu.
Bouw had gewoon netnietklokjerond gewerkt om alles netjes op te leveren en waren, weet ik het, 11 uur ofzo eindelijk klaar, dus ja, die waren half 12 richting dronken aan het gaan.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
Bouw wel bier? In mijn geval is meestal horeca wel bier. Maar misschien komt dat gewoon omdat ik vaak horeca doe en bier lekker vindt. Unsure.
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Voor Manana zijn we vooraf even langs de grenswinkel heir geweest, waar het Grolsch en dik in de aanbeiding was én zonder statiegeld. En toen kwam ik er ook nog eens achter dat ze de helft was vergeten aan te slaan ondanks dat ik alles netejs aangegeven had.
Hier wonen we natuurlijk op de grens, de grenswinkel is net zo ver weg als de gewone winkelsquote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Dat was voor ons niet echt een goede optie, uit Noord-Holland en we gingen naar DE.
Dat is wel kut en jammer enzo en vooral vervelend (en ik vind het eigenlijk schandelijk).quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:55 schreef Tele6 het volgende:
Ze zouden me gisteren laten weten of ik door was naar de volgende ronde van die sollicitatie maar ik heb niks gehoord. En nu nog niet. Mail en spam al meerdere keren gecheckt, geen telefoontjes gemist. Ik denk niet dat het een goed teken is dat ik nog niks gehoord heb
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:14 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het goed om het eerlijk te melden. Maar ik zou het als bijzaak benoemen en de focus leggen op de onderdelen waar je wel ervaring mee hebt.
Dit idd, ik zou vooral inzoomen op de positieve punten, dingen die je al wel kan.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik zou dan iets formuleren waaruit blijkt dat je wel ervaring hebt met het offerteproces, maar dat je in je huidige functie daarin geen eindverantwoordelijke bent, of niet de enige schakel oid.
Je weet het niet, maar wel balenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:55 schreef Tele6 het volgende:
Ze zouden me gisteren laten weten of ik door was naar de volgende ronde van die sollicitatie maar ik heb niks gehoord. En nu nog niet. Mail en spam al meerdere keren gecheckt, geen telefoontjes gemist. Ik denk niet dat het een goed teken is dat ik nog niks gehoord heb
Ik vind het een verwarrende kaart. Kies je dan voor 16.50 vier groentes, en dan voor 20 euro EXTRA de kwartel erbij?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 12:00 schreef Blues het volgende:
Ik heb zo een lunchdate
Met collegadin vlak bij haar in de buurt:
https://www.cafepicknick.nl/home/
Menu
Ik heb geen telefoonnummer.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:46 schreef Blues het volgende:
[..]
Je weet het niet, maar wel balenKan je zelf bellen ipv afwachten?
(ik weet het, ik ben altijd erg pro-actief met mijn 'goeie raad')
Zag ik ook idd.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 12:04 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Ik vind het een verwarrende kaart. Kies je dan voor 16.50 vier groentes, en dan voor 20 euro EXTRA de kwartel erbij?
Het ziet er wel leuk uit
Zie mijn filmpje in mijn post net op de pagina voor deze post van jouquote:Op woensdag 16 augustus 2023 23:56 schreef Tele6 het volgende:
Ik zit nou m'n buik te betasten maar kan niks vinden
@:vlindertje89 waar op de buik?
Misschien vinden ze het toch wat moeilijker dan ze vooraf dachten om te kiezen, misschien is er eentje ziek en hebben ze nog niet kunnen overleggen/beslissen en zijn ze vergeten dat even te melden (want zij hebben wss nog 2948 andere dingen te doen en vergeten dat de andere kant natuurlijk wel compleet in de zenuwen zit), misschien zijn ze vergeten af te spreken wie de daadwerkelijke mail stuurt en denkt iedereen dat een ander het al gedaan heeft..quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:55 schreef Tele6 het volgende:
'je kunt mij wakker maken voor elke klus' letterlijk interpreteren ipv snappen dat je er complex programmamanagement mee bedoelt. Bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe een brief door AI anders geïnterpreteerd zal worden dan door een mens. Geef anders eens een voorbeeld?
De tijden van 400 reacties op een vacature zijn toch wel al voorbij?
In ieder geval voorzichtig goed nieuwsquote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Duim voor jullie vandaag @Sarabi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij stonden eerder dit jaar op een festival kennelijk bij een verkeerde briefing. Daar werd verteld dat je achter de bar niet mocht drinken. Daar moet je bij brouwers niet mee aan komenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:28 schreef Morgane89 het volgende:
Om 10.25 zat de 5 natuurlijk al in de klok.
Al vind ik alcohol drinken onder werktijd niet zo professioneel, maar ik ben dan ook een brave Hendrika
Een keer een zatte brouwer in het ziekenhuis gehad als patiënt. Die was zelf soort van zijn grootste klant geworden zeg maar. En toen pleurde ie van een trap af, oei oei oeiquote:Op donderdag 17 augustus 2023 12:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wij stonden eerder dit jaar op een festival kennelijk bij een verkeerde briefing. Daar werd verteld dat je achter de bar niet mocht drinken. Daar moet je bij brouwers niet mee aan komen
Don't get high on your own supply.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 12:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Een keer een zatte brouwer in het ziekenhuis gehad als patiënt. Die was zelf soort van zijn grootste klant geworden zeg maar. En toen pleurde ie van een trap af, oei oei oei
Ja dit was gevalletje verslaving en treurigheidquote:Op donderdag 17 augustus 2023 12:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Don't get high on your own supply.
Ik heb op festivals nog nooit een dronken brouwer gezien. Maar er wordt wel altijd wat geproefd van collega's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |