abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 augustus 2023 @ 10:53:27 #276
35189 Troel
scherp en bot
pi_210314860
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 10:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Dus dat zijn dan plop-up tenten?
Nee, want geen glas, dus het zijn blikken bier, geen beugels :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210314901
quote:
7s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 10:53 schreef Troel het volgende:

[..]
Nee, want geen glas, dus het zijn blikken bier, geen beugels :P
Goed punt, goed punt.

Niet dat ze bij mijn festival überhaupt m'n tas gecheckt hebben op glas, maar qua slepen heeft blik sowieso de voorkeur.

Dat statiegeld is wel wat jammer nu. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_210314907
Ze zouden me gisteren laten weten of ik door was naar de volgende ronde van die sollicitatie maar ik heb niks gehoord. En nu nog niet. Mail en spam al meerdere keren gecheckt, geen telefoontjes gemist. Ik denk niet dat het een goed teken is dat ik nog niks gehoord heb :{
  donderdag 17 augustus 2023 @ 10:57:49 #279
35189 Troel
scherp en bot
pi_210314953
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 10:55 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Goed punt, goed punt.

Niet dat ze bij mijn festival überhaupt m'n tas gecheckt hebben op glas, maar qua slepen heeft blik sowieso de voorkeur.

Dat statiegeld is wel wat jammer nu. :')
Voor Manana zijn we vooraf even langs de grenswinkel heir geweest, waar het Grolsch en dik in de aanbeiding was én zonder statiegeld. En toen kwam ik er ook nog eens achter dat ze de helft was vergeten aan te slaan ondanks dat ik alles netejs aangegeven had.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210315043
quote:
2s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 10:32 schreef Lonaa het volgende:

[..]
:D

Bouw wel bier? In mijn geval is meestal horeca wel bier. Maar misschien komt dat gewoon omdat ik vaak horeca doe en bier lekker vindt. Unsure.
Bouw had gewoon netnietklokjerond gewerkt om alles netjes op te leveren en waren, weet ik het, 11 uur ofzo eindelijk klaar, dus ja, die waren half 12 richting dronken aan het gaan.

Ben wel gewend dat bouw ook wel een biertje pakt tijdens bouw, maar dat dat gewoon een normaal biertje is zeg maar. Ik ga nooit over bouw, dus gevalletje niet mijn circus, niet mijn apen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_210315047
quote:
7s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 10:57 schreef Troel het volgende:

[..]
Voor Manana zijn we vooraf even langs de grenswinkel heir geweest, waar het Grolsch en dik in de aanbeiding was én zonder statiegeld. En toen kwam ik er ook nog eens achter dat ze de helft was vergeten aan te slaan ondanks dat ik alles netejs aangegeven had.
:D :D

Dat was voor ons niet echt een goede optie, uit Noord-Holland en we gingen naar DE. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 17 augustus 2023 @ 11:04:27 #282
35189 Troel
scherp en bot
pi_210315069
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 11:03 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
:D :D

Dat was voor ons niet echt een goede optie, uit Noord-Holland en we gingen naar DE. :P
Hier wonen we natuurlijk op de grens, de grenswinkel is net zo ver weg als de gewone winkels ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 17 augustus 2023 @ 11:04:52 #283
35189 Troel
scherp en bot
pi_210315078
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 10:55 schreef Tele6 het volgende:
Ze zouden me gisteren laten weten of ik door was naar de volgende ronde van die sollicitatie maar ik heb niks gehoord. En nu nog niet. Mail en spam al meerdere keren gecheckt, geen telefoontjes gemist. Ik denk niet dat het een goed teken is dat ik nog niks gehoord heb :{
Dat is wel kut en jammer enzo en vooral vervelend (en ik vind het eigenlijk schandelijk).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210315645
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 10:14 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het goed om het eerlijk te melden. Maar ik zou het als bijzaak benoemen en de focus leggen op de onderdelen waar je wel ervaring mee hebt.
quote:
7s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 10:15 schreef sigme het volgende:

[..]
Ik zou dan iets formuleren waaruit blijkt dat je wel ervaring hebt met het offerteproces, maar dat je in je huidige functie daarin geen eindverantwoordelijke bent, of niet de enige schakel oid.
Dit idd, ik zou vooral inzoomen op de positieve punten, dingen die je al wel kan.
Geen pippi langkous zinnen (die dit overigens nooit heeft gezegd) van: ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk dat ik het wel kan :+
pi_210315662
quote:
Je weet het niet, maar wel balen -O- Kan je zelf bellen ipv afwachten?

(ik weet het, ik ben altijd erg pro-actief met mijn 'goeie raad')

[ Bericht 2% gewijzigd door Blues op 17-08-2023 11:58:20 ]
pi_210315891
Ik heb zo een lunchdate :)

Met collegadin vlak bij haar in de buurt:
https://www.cafepicknick.nl/home/

Menu
pi_210315976
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 12:00 schreef Blues het volgende:
Ik heb zo een lunchdate :)

Met collegadin vlak bij haar in de buurt:
https://www.cafepicknick.nl/home/

Menu
Ik vind het een verwarrende kaart. Kies je dan voor 16.50 vier groentes, en dan voor 20 euro EXTRA de kwartel erbij?
Het ziet er wel leuk uit :D
pi_210316036
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 11:46 schreef Blues het volgende:

[..]
Je weet het niet, maar wel balen -O- Kan je zelf bellen ipv afwachten?

(ik weet het, ik ben altijd erg pro-actief met mijn 'goeie raad')
Ik heb geen telefoonnummer.
Ik stuur morgen wel een mailtje als ik niks gehoord heb.
pi_210316038
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 12:04 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Ik vind het een verwarrende kaart. Kies je dan voor 16.50 vier groentes, en dan voor 20 euro EXTRA de kwartel erbij?
Het ziet er wel leuk uit :D
Zag ik ook idd.
Ik denk dat het een lekker broodje wordt mét groentes van de BBQ en een kombucha erbij.
pi_210316040
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 23:56 schreef Tele6 het volgende:
Ik zit nou m'n buik te betasten maar kan niks vinden :')
@:vlindertje89 waar op de buik? :D
Zie mijn filmpje in mijn post net op de pagina voor deze post van jou ;) bij mij dus eigenlijk op de hele lijn recht tussen hart en navel. Ik hoef hem dus niet eens te voelen, kan hem al zien :+ . En het kan dus hartstikke goed dat je m niét voelt, als ie iets dieper ligt! Dat is óók heel normaal haha.

quote:
Misschien vinden ze het toch wat moeilijker dan ze vooraf dachten om te kiezen, misschien is er eentje ziek en hebben ze nog niet kunnen overleggen/beslissen en zijn ze vergeten dat even te melden (want zij hebben wss nog 2948 andere dingen te doen en vergeten dat de andere kant natuurlijk wel compleet in de zenuwen zit), misschien zijn ze vergeten af te spreken wie de daadwerkelijke mail stuurt en denkt iedereen dat een ander het al gedaan heeft..

Of je bent idd niet door - dat kan natuurlijk ook. Maar het kúnnen dus ook allerlei andere dingen zijn die niks met jou te maken hebben :)

Maakt het niet minder stom en suf en sukkelig natuurlijk, zeg dan niks over een termijn, of 'volgende week' ofzo.
pi_210316087
Goeie opmerkingen van Vlindertje.👍🏼
Het is wel vreemd natuurlijk! Hopelijk nog veel excuses hoe het ook uitvalt.
Weinig empatisch iig.

Vermakelijk bijlezen over tentjes en biertjes. Plop.
  donderdag 17 augustus 2023 @ 12:24:05 #292
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210316180
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 08:17 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ik heb geen idee hoe een brief door AI anders geïnterpreteerd zal worden dan door een mens. Geef anders eens een voorbeeld?

De tijden van 400 reacties op een vacature zijn toch wel al voorbij?
'je kunt mij wakker maken voor elke klus' letterlijk interpreteren ipv snappen dat je er complex programmamanagement mee bedoelt. Bijvoorbeeld.
Al wordt interpretatie in summiere context ook steeds beter gelukkig.

En in sommige werkvelden zijn die tijden niet voorbij, daar is het dan ook interessant voor. Als er drie man reageert op een vacature ga je natuurlijk niet AI tools zitten inrichten en gebruiken. Dat is nogal weggegooid geld en moeite
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 17 augustus 2023 @ 12:26:25 #293
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210316201
Sunlight zeep trouwens, wat een hilarisch verhaal is dat tegen allerlei kwalen 8)7 _O- 8)7

Vooral onder je lakens of zelfs onder je matras zou het helpen. Om je te bescheuren
pi_210316206
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 09:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Duim voor jullie vandaag @Sarabi
In ieder geval voorzichtig goed nieuws

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_210316214
Oh ik ben al klaar met alles. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_210316235
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 10:28 schreef Morgane89 het volgende:
Om 10.25 zat de 5 natuurlijk al in de klok.
Al vind ik alcohol drinken onder werktijd niet zo professioneel, maar ik ben dan ook een brave Hendrika :@
Wij stonden eerder dit jaar op een festival kennelijk bij een verkeerde briefing. Daar werd verteld dat je achter de bar niet mocht drinken. Daar moet je bij brouwers niet mee aan komen :')
  donderdag 17 augustus 2023 @ 12:33:23 #297
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210316276
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 12:29 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Wij stonden eerder dit jaar op een festival kennelijk bij een verkeerde briefing. Daar werd verteld dat je achter de bar niet mocht drinken. Daar moet je bij brouwers niet mee aan komen :')
Een keer een zatte brouwer in het ziekenhuis gehad als patiënt. Die was zelf soort van zijn grootste klant geworden zeg maar. En toen pleurde ie van een trap af, oei oei oei
pi_210316292
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 12:33 schreef Molo het volgende:

[..]
Een keer een zatte brouwer in het ziekenhuis gehad als patiënt. Die was zelf soort van zijn grootste klant geworden zeg maar. En toen pleurde ie van een trap af, oei oei oei
Don't get high on your own supply.

Ik heb op festivals nog nooit een dronken brouwer gezien. Maar er wordt wel altijd wat geproefd van collega's.
  donderdag 17 augustus 2023 @ 12:36:57 #299
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210316317
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 12:34 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Don't get high on your own supply.

Ik heb op festivals nog nooit een dronken brouwer gezien. Maar er wordt wel altijd wat geproefd van collega's.
Ja dit was gevalletje verslaving en treurigheid

Proeven lijkt me vrij normaal op festival ja, bij elkaar. Kan ook prima met mate :)
pi_210316432
JONGENS IK KIJK WEER 'WE ZIJN ER BIJNA', NU IS M'N ZOMER COMPLEET.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')