abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 augustus 2023 @ 22:58:37 #1
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_210287461

Gedragsregels in dit topic
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Makkelijk eerste
pi_210287485
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 22:53 schreef ThePlaneteer het volgende: [..] Dit soort posts doen me altijd beetje denken aan een vriend die na 1 speelronde stopt met de voetbalpoule invullen omdat die bijna laatste stond.
Heeft niet zo veel met die ene speelronde te maken, die ook nogal beïnvloed wordt door een vroege ongelukkige rode kaart. Het lukt simpelweg (nog) niet om echt door te pakken. Ik hoop natuurlijk dat dat de komende weken nog verandert, maar vooralsnog lijkt het een pittig jaar te worden.

Zelfs Slot spreekt uit dat de transferzomer (nog) niet helemaal lekker lukt.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_210287490
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 22:49 schreef De_Pel het volgende: Uiteraard is de transfermarkt nog wel effe open en kan er dus nog veel veranderen, maar vooralsnog denk ik dat we hard op weg zijn naar de 3e plek. Zowel Krabby als Slotgod zelf hebben het de afgelopen dagen goed omschreven; het lukt Feyenoord niet om van bovenaf aan te vullen, in plaats van van onderaf. We hebben simpelweg niet de slagkracht, kunnen of durven het risico niet te nemen om in te zetten op het opnieuw halen van de CL. We moeten het hebben van het collectief, niet van het individu. Vooralsnog is er niet 1 speler gehaald waarvan je echt zegt “goh, dat we zo’n topper kunnen halen zeg! Die maakt ons (1e 11) direct beter!”. Ivan de verschrikkelijke zou wat dat betreft de eerste kunnen zijn. Sini zou werelds zijn maar zie ik niet gebeuren. Ondertussen haalt PSV in 1 window een half elftal aan spelers >10m, en ook Ajax is bezig met spelers die voor ons godsonmogelijk zouden zijn.
Kwalitatief doe je echt amper onder voor Ajax en PSV joh. Dure(relatief gezien dan) jongens als Zerrouki, Stengs en Ueda zijn directe versterkingen en van een niveau waar Feyenoord 2 jaar terug alleen maar van kon dromen.
  maandag 14 augustus 2023 @ 23:02:00 #4
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_210287502
Klopt dat er bij de meeste aankopen nog niet de ambitie vanaf druipt. Ze durven eigenlijk nog niet in de categorie 10-15 miljoen te shoppen, maar dat is wel begrijpelijk nadat je jarenlang nooit meer dan 5-6 miljoen per speler hebt uitgegeven.

Wat ik wel winst vind is dat spelers met interesse van meerdere clubs van naam erg graag naar Feyenoord willen. Nog 1 keer top 2 en wij gaan die laatste stap ook wel zetten qua transferbedragen.
pi_210287521
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 22:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dat komt ook wel omdat PSV een risico neemt die wij nog niet durven te nemen gezien de CL-plekken volgend jaar. Maar dat is niet onbegrijpelijk, natuurlijk. Ajax liet vorig seizoen zien hoe snel het mis kan gaan als je dure aankopen niet renderen en je de CL misloopt.
Klopt. Het is ook volledig begrijpelijk, als je ziet waar je vandaan komt. Het bestuur hoeft nog niet tegen de muur ofzo. Maar jammer is het wel, dat dit de realiteit blijkt. Ik kijk wel met lichte afgunst hoe de concurrentie bezig is met spelers als Forbs of Schouten.
pi_210287525
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 23:02 schreef hhh38 het volgende:
Klopt dat er bij de meeste aankopen nog niet de ambitie vanaf druipt. Ze durven eigenlijk nog niet in de categorie 10-15 miljoen te shoppen, maar dat is wel begrijpelijk nadat je jarenlang nooit meer dan 5-6 miljoen per speler hebt uitgegeven.

Wat ik wel winst vind is dat spelers met interesse van meerdere clubs van naam erg graag naar Feyenoord willen. Nog 1 keer top 2 en wij gaan die laatste stap ook wel zetten qua transferbedragen.
Das eerder een kwestie van niet kunnen in plaats van niet durven. Zo veel geld heeft Feyenoord ook niet.
pi_210287534
quote:
10s.gif Op maandag 14 augustus 2023 23:01 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Kwalitatief doe je echt amper onder voor Ajax en PSV joh. Dure(relatief gezien dan) jongens als Zerrouki, Stengs en Ueda zijn directe versterkingen en van een niveau waar Feyenoord 2 jaar terug alleen maar van kon dromen.
Natuurlijk zijn dat aankopen die je de afgelopen jaren niet kon doen. Maar alsnog zit je simpelweg een categorie lager te vissen dan de concurrentie.
  maandag 14 augustus 2023 @ 23:07:06 #8
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_210287544
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 23:04 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Klopt. Het is ook volledig begrijpelijk, als je ziet waar je vandaan komt. Het bestuur hoeft nog niet tegen de muur ofzo. Maar jammer is het wel, dat dit de realiteit blijkt. Ik kijk wel met lichte afgunst hoe de concurrentie bezig is met spelers als Forbs of Schouten.
Die Forbs is die jeugdspeler van City van 15 miljoen ofzoiets?
  maandag 14 augustus 2023 @ 23:07:07 #9
262211 hhh38
pi_210287545
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 23:04 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Das eerder een kwestie van niet kunnen in plaats van niet durven. Zo veel geld heeft Feyenoord ook niet.
PSV ook niet. Die gokken met toekomstige inkomsten. Feyenoord durft dat niet.

En je kan in plaats van 4x een speler van 6 miljoen ook 2x een speler van 12 miljoen halen. Maar dan ligt er wel een stuk meer druk op het slagen van die 2 spelers.
  maandag 14 augustus 2023 @ 23:09:20 #10
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210287565
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 23:00 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Heeft niet zo veel met die ene speelronde te maken, die ook nogal beïnvloed wordt door een vroege ongelukkige rode kaart. Het lukt simpelweg (nog) niet om echt door te pakken. Ik hoop natuurlijk dat dat de komende weken nog verandert, maar vooralsnog lijkt het een pittig jaar te worden.

Had je dat verwacht dan? Ik vind dat Feyenoord al enorme stappen gemaakt heeft.
Wat ik wel vreemd vind is dat als je zuinig moet doen met je geld je dan zo'n Zerrouki haalt terwijl je die positie al dubbel bezet hebt en je eigenlijk voetballend vermogen moet halen om vertrek Kokcu en die Pool op te vangen.
pi_210287575
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 23:05 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Natuurlijk zijn dat aankopen die je de afgelopen jaren niet kon doen. Maar alsnog zit je simpelweg een categorie lager te vissen dan de concurrentie.
Ja, maar dat is toch de logica zelve?
Ajax loopt zelfs na een mislukt jaar nog lichtjaren voor op financieel gebied. En PSV leeft eigenlijk al jaren boven zijn stand met volkomen onverantwoord beleid en gigantische gaten die elk jaar gedicht moeten worden.

Dat je na 1 incidenteel kampioenschap nog niet kan wedijveren is de normaalste zaak van de wereld lijkt me. En het geld dat er is wordt hartstikke prima en zorgvuldig uitgegeven.
  maandag 14 augustus 2023 @ 23:10:32 #12
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210287579
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2023 23:07 schreef hhh38 het volgende:

[..]

En je kan in plaats van 4x een speler van 6 miljoen ook 2x een speler van 12 miljoen halen. Maar dan ligt er wel een stuk meer druk op het slagen van die 2 spelers.
Volgens mij is dat niet (meer) zo.
  maandag 14 augustus 2023 @ 23:12:31 #13
262211 hhh38
pi_210287605
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 23:10 schreef Tarado het volgende:

[..]
Volgens mij is dat niet (meer) zo.
Ze moesten vorig jaar nog Gakpo verkopen om de begroting te dichten. Dat is gokken met toekomstige inkomsten.
pi_210287617
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2023 23:07 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Gokken met toekomstige inkomsten heeft Feyenoord in het verleden ook gedaan. Ging niet zo goed, lol.

En ik heb 100x liever 4 aankopen van 6 miljoen dan 2 van 12. Eerst in de breedte opbouwen, dan pas de top. Anders is de basis van je torentje zeer instabiel en valt hij bij het minste of geringste om.
  maandag 14 augustus 2023 @ 23:16:10 #15
262211 hhh38
pi_210287636
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2023 23:13 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Gokken met toekomstige inkomsten heeft Feyenoord in het verleden ook gedaan. Ging niet zo goed, lol.

En ik heb 100x liever 4 aankopen van 6 miljoen dan 2 van 12. Eerst in de breedte opbouwen, dan pas de top. Anders is de basis van je torentje zeer instabiel en valt hij bij het minste of geringste om.
Ik zeg ook niet dat Feyenoord dat moet doen, ik zeg alleen dat het een kwestie van durven is ipv kunnen.

Maar als je 2 van die 4 spelers van 6 miljoen op de bank hebt zitten had ik liever 2 basisspelers voor 12 miljoen gehad.
  maandag 14 augustus 2023 @ 23:16:34 #16
474254 GurneyIsBestOke
pi_210287638
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 23:09 schreef Tarado het volgende:

[..]
Wat ik wel vreemd vind is dat als je zuinig moet doen met je geld je dan zo'n Zerrouki haalt terwijl je die positie al dubbel bezet hebt en je eigenlijk voetballend vermogen moet halen om vertrek Kokcu en die Pool op te vangen.
Ja mee eens, Zerrouki, Stengs en Ueda waren samen 23 miljoen maar het zijn niet echt opvolgers voor Idrissi, Szymanski en Kökcü. Wellicht Stengs wel die bij Antwerpen vaak op 8 en 10 stond maar wel in een iets andere rol.

De vraag is echter of het überhaupt realistisch was om Kökcü te vervangen. Ideaal gezien had je nu Timber of een jeugdspeler klaargestoomd in die rol.
Makkelijk eerste
  maandag 14 augustus 2023 @ 23:17:33 #17
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210287644
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 23:12 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ze moesten vorig jaar nog Gakpo verkopen om de begroting te dichten. Dat is gokken met toekomstige inkomsten.
Dat klopt maar ze hebben met Gakpo en Madueke ook weer een aardig bedrag binnen gehaald waarvan ze de helft zo'n beetje kunnen herinvesteren, dat is zo'n 40 miljoen, als ze dan nog Sangare verkopen of CL halen is het voor een jaar ook weer opgelost, lukt het ze niet en ze verkopen Sangare niet, dan is de kans wel weer groot op een winterstop verkoop.
pi_210287651
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 23:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ja mee eens, Zerrouki, Stengs en Ueda waren samen 23 miljoen maar het zijn niet echt opvolgers voor Idrissi, Szymanski en Kökcü. Wellicht Stengs wel die bij Antwerpen vaak op 8 en 10 stond maar wel in een iets andere rol.

De vraag is echter of het überhaupt realistisch was om Kökcü te vervangen. Ideaal gezien had je nu Timber of een jeugdspeler klaargestoomd in die rol.
Milambo mag wel eens kansen gaan krijgen. Als hij nu al niet in aanmerking komt, wanneer dan wel?
pi_210287656
Ik zou een aanstaande deal met Sevilla toch wel lichtelijk teleurstellend vinden als je onterecht lekker wordt gemaakt met Sini.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210287661
quote:
9s.gif Op maandag 14 augustus 2023 23:18 schreef Caland het volgende:
Ik zou een aanstaande deal met Sevilla toch wel lichtelijk teleurstellend vinden als je onterecht lekker wordt gemaakt met Sini.
Maar ja, door wie laat je je dan lekker maken?
pi_210287668
quote:
10s.gif Op maandag 14 augustus 2023 23:19 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Maar ja, door wie laat je je dan lekker maken?
@ZKA

Hopelijk heeft Krabby het een keer mis deze transferzomer! :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator maandag 14 augustus 2023 @ 23:22:13 #22
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210287691
Kökcü aan de basis van de 1-2 :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_210287695
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 23:04 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Lijkt me ook wel (deels) zo. Anderzijds verwacht ook iedereen dat PSV een voorschot neemt op de CL. Het zal een beetje van beiden zijn. En ook eventueel niet durven is begrijpelijk, daar niet van.
  maandag 14 augustus 2023 @ 23:24:12 #24
474254 GurneyIsBestOke
pi_210287709
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 23:12 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Een goed Europees jaar en we hebben volgend jaar drie directe CL-plekken, dus wellicht niet zo gek. Dan is er ook nog deze bizarre regel:

“ ** if EL-TH qualifies for CL-GS by league, then club with highest 5yr club ranking among all CL qualifiers to CL-GS “

Dus wellicht hoef je niet eens voorrondes te spelen bij een derde plek.
Makkelijk eerste
  maandag 14 augustus 2023 @ 23:26:05 #25
262211 hhh38
pi_210287725
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 23:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Een goed Europees jaar en we hebben volgend jaar drie directe CL-plekken, dus wellicht niet zo gek. Dan is er ook nog deze bizarre regel:

“ ** if EL-TH qualifies for CL-GS by league, then club with highest 5yr club ranking among all CL qualifiers to CL-GS “

Dus wellicht hoef je niet eens voorrondes te spelen bij een derde plek.
Dat zou erg mooi zijn. Dit jaar nog even flink aan de bak in Europa om dat te realiseren :)
pi_210287731
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 23:09 schreef Tarado het volgende:

[..]
Nee, had ik ook niet verwacht, maar vorige 2 jaar werden wel echte buitenkansjes binnengehaald, met spelers als Szymanski, Gimenez, Hancko, Trauner etc.

Vooralsnog zie ik dat helaas ook nog niet.

Snap inderdaad de keuzes overigens ook niet. Zerouki en Ueda lijken me niet zozeer slechte spelers / slechte aankopen, maar niet de spelers waar de prio had moeten liggen.
  maandag 14 augustus 2023 @ 23:27:32 #27
262211 hhh38
pi_210287740
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 23:22 schreef onlogisch het volgende:
Kökcü aan de basis van de 1-2 :)
Zie dat Bozenik de 1-1 had gemaakt :D
pi_210287745
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 23:07 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Die Forbs is die jeugdspeler van City van 15 miljoen ofzoiets?
Klopt.
  maandag 14 augustus 2023 @ 23:30:02 #29
498282 Scrummie
pi_210287762
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 23:27 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Klopt.
Dat vind ik niet zo'n goed voorbeeld _O-

Maar misschien krijg ik nog ongelijk later in het seizoen.
pi_210287797
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 23:30 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Dat vind ik niet zo'n goed voorbeeld _O-

Maar misschien krijg ik nog ongelijk later in het seizoen.
En als Feyenoord 12 miljoen + bonussen had betaald voor Schouten weet ik zeker dat bijna iedereen ook negatief zou zijn over die transfer. Want te oude en dure Nederlandse speler zonder restwaarde. Ofzo.

(Ik vind Schouten ook niet per se veel beter dan Zerrouki en Wieffer, maar dat geheel terzijde.)
pi_210287805
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 23:10 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Ja, maar dat is toch de logica zelve?
Ajax loopt zelfs na een mislukt jaar nog lichtjaren voor op financieel gebied. En PSV leeft eigenlijk al jaren boven zijn stand met volkomen onverantwoord beleid en gigantische gaten die elk jaar gedicht moeten worden.

Dat je na 1 incidenteel kampioenschap nog niet kan wedijveren is de normaalste zaak van de wereld lijkt me.
Klopt.

quote:
En het geld dat er is wordt hartstikke prima en zorgvuldig uitgegeven.
Hier durf ik aan te twijfelen.

Ik zie nog geen knap gescoute buitenkansjes. Ik zie nog geen goede buitenspelers. Ik zie nog weinig creativiteit. En ik snap ook niet dat je de stekker er uit trekt bij Pepi omdat je reservespits niet duurder zou moeten zijn dan je eerste spits…. En vervolgens kom je met een reservespits aan die duurder is dan je eerste spits (al zal die commercieel wel goud waard zijn waarschijnlijk, wat een verklaring zou zijn, al geld dat in mindere mate wellicht ook wel voor Pepi).
pi_210287818
quote:
9s.gif Op maandag 14 augustus 2023 23:18 schreef Caland het volgende:
Sow, das wel een verschilletje hè ;(
pi_210287826
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 23:35 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Klopt.
[..]
Hier durf ik aan te twijfelen.

Ik zie nog geen knap gescoute buitenkansjes. Ik zie nog geen goede buitenspelers. Ik zie nog weinig creativiteit. En ik snap ook niet dat je de stekker er uit trekt bij Pepi omdat je reservespits niet duurder zou moeten zijn dan je eerste spits…. En vervolgens kom je met een reservespits aan die duurder is dan je eerste spits (al zal die commercieel wel goud waard zijn waarschijnlijk, wat een verklaring zou zijn, al geld dat in mindere mate wellicht ook wel voor Pepi).
Ik denk dat Pepi of een Lang bij PSV ook een hoger salaris kan krijgen. Die transfersommen zijn belangrijk, maar het gaat ook om het salarishuis.

Je kunt wel 15 miljoen neer willen leggen, maar als het niet past qua salaris in die categorie moet je toch echt lager zitten :+

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2023 23:40:35 ]
pi_210287836
Ik snap de zorgen en dat vergelijken met de concurrenten niet helemaal. Feyenoord is twee hele belangrijke spelers kwijtgeraakt. Dat staat voorop. Ajax is op elke linie hun beste speler kwijtgeraakt (Alvarez misschien daargelaten) en Psv is Simons kwijt en nog wat goede spelers.

Feyenoord heeft naar mijn mening tot nu toe geen mindere transferwindow dan Ajax en Psv. Ook heeft Feyenoord op elke positie achterin een betere lopen dan de concurrenten.
pi_210287841
quote:
14s.gif Op maandag 14 augustus 2023 23:39 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Ik denk dat Pepi bij PSV ook een hoger salaris kan krijgen.

Die transfersommen zijn belangrijk, maar het gaat ook om het salarishuis.
Ook een wat vreemde vergelijking omdat Danilo er toen nog was. Is hier al eerder gepost maar men doet altijd maar alsof zo’n transferperiode maar gewoon simpel scoutingslijstjes afgaan is maar zo werkt het natuurlijk niet. Factor geluk en tijdstip spelen een minstens zo grote rol doorgaans.

Hoe noemde men dat ook alweer. MOMENTUM
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210287846
quote:
14s.gif Op maandag 14 augustus 2023 23:39 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Ik denk dat Pepi of een Lang bij PSV ook een hoger salaris kan krijgen. Die transfersommen zijn belangrijk, maar het gaat ook om het salarishuis.

Je kunt wel 15 miljoen neer willen leggen, maar als het niet past qua salaris in die categorie moet je toch echt lager zitten :+
Sowieso.

Ik schat in dat hij daar zomaar 50 tot 100% meer kan vangen.
pi_210287855
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2023 23:41 schreef Caland het volgende:

[..]
Ook een wat vreemde vergelijking omdat Danilo er toen nog was. Is hier al eerder gepost maar men doet altijd maar alsof zo’n transferperiode maar gewoon simpel scoutingslijstjes afgaan is maar zo werkt het natuurlijk niet. Factor geluk en tijdstip spelen een minstens zo grote rol doorgaans.

Hoe noemde men dat ook alweer. MOMENTUM
Uiteraard. Maar jij vind het logisch dat je duurste speler akker tijden achter Gimenez staat?
pi_210287864
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 23:43 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Uiteraard. Maar jij vind het logisch dat je duurste speler akker tijden achter Gimenez staat?
de fixatie op zijn prijskaartje is dom

feyenoord wilde een kwalitatief goede tweede spits, dat is Ueda geworden

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2023 23:44:53 ]
pi_210287870
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 23:43 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Ik vind het star blijven vergelijken van transferbedragen maar raar. Wat vind jij ervan dat hockeyhoofd duurder is dan Aursnes of Bassey ongeveer 17 miljoen meer heeft gekost dan Hancko????
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210287871
je kunt ook de spits van PEC ophalen voor de package deal met beelen en vd belt, maar dan zit men in dit topic toch ook niet lekker
pi_210287877
Lekker topic wel.
pi_210287881
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 23:46 schreef Scorpie het volgende:
Lekker topic wel.
het ajaxtopic voorbij

OP ALLE FRONTEN
pi_210287886
quote:
14s.gif Op maandag 14 augustus 2023 23:44 schreef aTypisch het volgende:

[..]
de fixatie op zijn prijskaartje is dom

feyenoord wilde een kwalitatief goede tweede spits, dat is Ueda geworden

Ja en toch heerlijk dat je zo’n 5-6 miljoen hebt neergelegd voor Gimenez.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 14 augustus 2023 @ 23:48:32 #44
474254 GurneyIsBestOke
pi_210287897
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 23:26 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Dat zou erg mooi zijn. Dit jaar nog even flink aan de bak in Europa om dat te realiseren :)
Daarom is het wellicht zelfs wat te behouden geweest om niet uit te gaan van CL-voetbal volgend seizoen. Maar dat is ook omdat PSV nu het risico wel neemt natuurlijk.
Makkelijk eerste
pi_210287902
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 23:00 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Maar eerlijk, had jij dat gevoel half augustus vorig jaar ook?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_210287903
quote:
10s.gif Op maandag 14 augustus 2023 23:45 schreef aTypisch het volgende:
je kunt ook de spits van PEC ophalen voor de package deal met beelen en vd belt, maar dan zit men in dit topic toch ook niet lekker
9 miljoen voor een Japans international die er vorig jaar 22 in schoot is ook helemaal niet zo'n bijzonder bedrag toch..?
pi_210287904
quote:
10s.gif Op maandag 14 augustus 2023 23:46 schreef Caland het volgende:

[..]
Ja en toch heerlijk dat je zo’n 5-6 miljoen hebt neergelegd voor Gimenez.
lijkt ook wel 100% een transfer van Te Kloese, vond dat een van de interessante quotes van deze zomer over zijn relatie met hem en zijn ouders

al zie je toch ook wel dat een stap van hem direct naar een veel grotere competitie zeker geen garantie had geweest, misschien is het ook een beetje arnegod en een beetje feyenoord

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2023 23:50:11 ]
pi_210287911
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 23:48 schreef Pistolero het volgende:

[..]
9 miljoen voor een Japans international die er vorig jaar 22 maakte is ook helemaal niet zo'n bijzonder bedrag toch..?
eens
het argument daar tegen is: er zit ook een andere goede spits in de selectie
pi_210287920
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 23:40 schreef Ramboetan het volgende:
Ik snap de zorgen en dat vergelijken met de concurrenten niet helemaal. Feyenoord is twee hele belangrijke spelers kwijtgeraakt. Dat staat voorop. Ajax is op elke linie hun beste speler kwijtgeraakt (Alvarez misschien daargelaten) en Psv is Simons kwijt en nog wat goede spelers.

Feyenoord heeft naar mijn mening tot nu toe geen mindere transferwindow dan Ajax en Psv. Ook heeft Feyenoord op elke positie achterin een betere lopen dan de concurrenten.
PSV is vooralsnog 1 significante speler kwijt: Simons. In de plaats hebben ze Lang, Pepi, Tillman en Schouten gehaald, en zijn ze zoals ik het begrijp nog bezig met 2 verdedigers van 10m+.

Ajax is een disfunctionele teringbende aan het ontmantelen en haalt hier prima spelers voor terug.

Wmb worden beiden deze zomer significant sterker, wij vooralsnog juist iets minder.
  maandag 14 augustus 2023 @ 23:52:24 #50
474254 GurneyIsBestOke
pi_210287929
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2023 23:45 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik vind het star blijven vergelijken van transferbedragen maar raar. Wat vind jij ervan dat hockeyhoofd duurder is dan Aursnes of Bassey ongeveer 17 miljoen meer heeft gekost dan Hancko????
Dat is iets anders, ik denk dat @De_Pel hier bedoelt dat je wellicht het geld van Ueda en Zerrouki had moeten reserveren voor andere posities, dat heeft niet zo veel te maken met dat de lelijke broer van Mark Diemers meer kost dan Aursnes.
Makkelijk eerste
pi_210287930
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 23:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dat is iets anders, ik denk dat @:de_pel hier bedoelt dat je wellicht het geld van Ueda en Zerrouki had moeten reserveren voor andere posities, dat heeft niet zo veel te maken met dat de lelijke broer van Mark Diemers meer kost dan Aursnes.
voor welke posities dan?

er is blijkbaar nog budget voor een linksbuiten en een 10? maar nog niet voor spelers van 15 miljoen per stuk

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2023 23:53:19 ]
pi_210287932
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2023 23:45 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat is het punt niet, het gaat niet om het vergelijken, dat waren enkel de woorden van DtKgod, het gaat me er om dat je nog steeds een beperkte portemonnee hebt, en dit wmb dan niet de prio was.

Desalniettemin, ben ik inderdaad wel benieuwd naar wat zijn commerciële waarde nou zou zijn voor een club als Feyenoord, dat speelt wellicht nog wel een redelijke rol ook.
pi_210287935
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 23:53 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Dat is het punt niet, het gaat niet om het vergelijken, dat waren enkel de woorden van DtKgod, het gaat me er om dat je nog steeds een beperkte portemonnee hebt, en dit wmb dan niet de prio was.

Desalniettemin, ben ik inderdaad wel benieuwd naar wat zijn commerciële waarde nou zou zijn voor een club als Feyenoord, dat speelt wellicht nog wel een redelijke rol ook.
ik vind een goede spits achter santi wel een prio in een CL seizoen

jij niet?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2023 23:55:03 ]
pi_210287946
quote:
14s.gif Op maandag 14 augustus 2023 23:54 schreef aTypisch het volgende:

[..]
ik vind een goede spits achter santi wel een prio in een CL seizoen

jij niet?
We hadden beter een kutspits moeten halen omdat we niet meer dan 5 miljoen mochten uitgeven ofzo.
pi_210287947
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 23:55 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
We hadden beter een kutspits moeten halen omdat we niet meer dan 5 miljoen mogen uitgeven ofzo.
wat doet bozenik tegenwoordig?
pi_210287949
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 23:48 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Maar eerlijk, had jij dat gevoel half augustus vorig jaar ook?
Vorig jaar is de concurrentie stevig door de hoeven gezakt, en waren er bovendien de nodige exotische verrassingen, die zijn er dit jaar vooralsnog niet.
pi_210287953
quote:
14s.gif Op maandag 14 augustus 2023 23:56 schreef aTypisch het volgende:

[..]
wat doet bozenik tegenwoordig?
Net man of the match geworden met 2 goals tegen Benfica.
pi_210287955
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 23:56 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Vorig jaar is de concurrentie stevig door de hoeven gezakt, en waren er bovendien de nodige exotische verrassingen, die zijn er dit jaar vooralsnog niet.
er is 1 wedstrijd gespeeld man
  maandag 14 augustus 2023 @ 23:57:42 #59
498282 Scrummie
pi_210287956
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 23:57 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Gaan we nog spijt van krijgen.
pi_210287964
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 23:56 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Ueda en Minteh zijn niet exotisch genoeg voor je?
pi_210287966
quote:

[..]
Dat is iets anders, ik denk dat @:de_pel hier bedoelt dat je wellicht het geld van Ueda en Zerrouki had moeten reserveren voor andere posities, dat heeft niet zo veel te maken met dat de lelijke broer van Mark Diemers meer kost dan Aursnes.
Precies dit. Ik moet nog elke keer een klein beetje huilen en/of binnensmonds braken als ik zo’n Ali Reza of Dildofun het veld op zie hobbelen ;(
pi_210287970
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 23:57 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Gaan we nog spijt van krijgen.
We worden alsnog steenrijk van het doorverkooppercentage.

Trouwens wel heel leip potje geweest haha. Ongelofelijk.
pi_210287972
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 23:58 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Precies dit. Ik moet nog elke keer een klein beetje huilen en/of binnensmonds braken als ik zo’n Ali Reza of Dildofun het veld op zie hobbelen ;(
beide gewoon van waarde geweest vorig seizoen

alireza prima, dilrosun eigenlijk gewoon kut maar moest je nog vaak zat een beroep op doen bij gebrek aan beter

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2023 23:59:39 ]
pi_210287974
quote:
14s.gif Op maandag 14 augustus 2023 23:59 schreef aTypisch het volgende:

[..]
*Fluistert* De cijfers van Jahanbaksh waren vorig seizoen echt goed.
pi_210287976
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 23:57 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Godsallemachtig :D _O-
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 00:00:13 #66
474254 GurneyIsBestOke
pi_210287977
quote:
14s.gif Op maandag 14 augustus 2023 23:52 schreef aTypisch het volgende:

[..]
voor welke posities dan?

er is blijkbaar nog budget voor een linksbuiten en een 10? maar nog niet voor spelers van 15 miljoen per stuk
Nou ja precies, een linksbuiten, een 10 en een 8. Dat je geen spelers van 15 miljoen haalt maar twee van 8 is weer een afweging die je zelf maakt.

Waarbij je natuurlijk ook een beetje afhankelijk bent van wat beschikbaar komt. Maar eigenlijk had je na de doorbraak van Wieffer direct een concrete opvolger van Kökcü moeten zoeken ipv alsnog Zerrouki halen. Sterker zelfs, Benfica laat met Kökcü zien dat je met ontzettend vroeg schakelen spelers van boven je statuur kan halen.
Makkelijk eerste
pi_210287979
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 23:59 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
We worden alsnog steenrijk van het doorverkooppercentage.

Trouwens wel heel leip potje geweest haha. Ongelofelijk.
voor die plek wordt tegenwoordig meer overgemaakt dan voor spitsen lijkt het

voor 100 miljoen naar city volgend jaar
pi_210287982
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 00:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Nou ja precies, een linksbuiten, een 10 en een 8. Dat je geen spelers van 15 miljoen haalt maar twee van 8 is weer een afweging die je zelf maakt..
Nee. In de categorie 15 miljoen (Lang bijv) zit je ook met salaris.
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 00:00:57 #69
262211 hhh38
pi_210287983
quote:

[..]
Natuurlijk bedoelt ie dat. Maar dat is goed onderbouwde kritiek en daar kunnen sommige users niet tegen.

Te Kloesegod jaaaaaa
pi_210287990
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 23:58 schreef snabbi het volgende:

[..]
Ueda en Minteh zijn niet exotisch genoeg voor je?
Reservespeler en huur zonder optie. :{w
pi_210287995
En je kunt Kokcu niet vervangen met een zelfde type tenzij je toevallig net dat pareltje op de korrel hebt. Normaal gesproken vervang je in NL je beste speler met een mindere speler, niet met eentje die zoiets op dezelfde manier kwalitatief kan invullen.

gr
pi_210288000
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 00:01 schreef De_Pel het volgende:

[..]
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 00:02:41 #73
262211 hhh38
pi_210288003
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 00:00 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Onze begroting is hoger dan die van PSV
pi_210288004
Ik vind het een beetje een vermoeiende rubriek dat het hier steeds gemeld wordt wanneer Kokcu/Szymanski/willekeurige ex-speler een goede wedstrijd speelt.

Lekker boeiend. Wat dat betreft ben ik wel redelijk uit het oog, uit het hart.
pi_210288006
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 00:02 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Onze begroting is hoger dan die van PSV
De Kuip is groter dan het Philips Stadion
  Moderator dinsdag 15 augustus 2023 @ 00:03:15 #76
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210288008
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 23:27 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Zie dat Bozenik de 1-1 had gemaakt :D
Scoort nog de 3-2 ook in de 103e minuut. Knotsgek einde _O-
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_210288009
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 00:03 schreef Pistolero het volgende:
Ik vind het een beetje een vermoeiende rubriek dat het hier steeds gemeld wordt wanneer Kokcu/Szymanski/willekeurige ex-speler een goede wedstrijd speelt.

Lekker boeiend. Wat dat betreftvben ik wel redelijk uit het oog, uit het hart.
ik ben wel een beetje verliefd op kokcu, dus van mij mag het
pi_210288012
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 00:01 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Nee een Dilrosun is geen reservespeler en Bjorkan is eeuwig zonde dat daar geen optie op zat :X
pi_210288014
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 23:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
*Fluistert* De cijfers van Jahanbaksh waren vorig seizoen echt goed.
aligod

#toornstraworden
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 00:05:58 #80
474254 GurneyIsBestOke
pi_210288023
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 00:00 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Als je hogere salarissen geeft moet je dus de selectie kleiner houden, maar bij blessures/schorsingen zal je dus sneller moeten terugvallen op bijv jeugdspelers of flink moeten schuiven. Das een afweging die je maakt, een brede selectie met een lager plafond of een dunnere selectie met een hoger plafond.
Makkelijk eerste
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 00:06:54 #81
262211 hhh38
pi_210288029
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 00:02 schreef aTypisch het volgende:
En je kunt Kokcu niet vervangen met een zelfde type tenzij je toevallig net dat pareltje op de korrel hebt. Normaal gesproken vervang je in NL je beste speler met een mindere speler, niet met eentje die zoiets op dezelfde manier kwalitatief kan invullen.

gr
Er was een jaar om een scoutinglijstje op te stellen en vol in te zetten op een speler die zo dicht mogelijk daar bij in de buurt komt. Ook als je niet op zoek was naar de kopie van Kokcu had je je pijlen moeten richten op een spelversneller met creatieve output. Het was namelijk overduidelijk dat je die kwaliteiten zou missen met zijn vertrek. De keuze voor Zerrouki blijft bijzonder.
pi_210288032
quote:
9s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 00:00 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Natuurlijk bedoelt ie dat. Maar dat is goed onderbouwde kritiek en daar kunnen sommige users niet tegen.

Te Kloesegod jaaaaaa
Uhm, na het vertrek van Danilo was het aantrekken van een toekomstige 1e spits die nu al bijna gelijkwaardig is aan Gimenez zo'n beetje prioriteit nummer 1. En voor slechts 2 miljoen heb je de gratis 4e spits van Ajax gigantisch geupgrade.

Echt een godendeal. KloeseGod _O_
pi_210288036
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 00:06 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Er was een jaar om een scoutinglijstje op te stellen en vol in te zetten op een speler die zo dicht mogelijk daar bij in de buurt komt. Ook als je niet op zoek was naar de kopie van Kokcu had je je pijlen moeten richten op een spelversneller met creatieve output. Het was namelijk overduidelijk dat je die kwaliteiten zou missen met zijn vertrek. De keuze voor Zerrouki blijft bijzonder.
Ik denk dat ze bij Zerrouki denken dat hij dat ook kan, zij het op een iets andere manier en wat minder direct.

Pakt nog niet zo goed uit :+ Maar hij had zondag ook niet echt de tijd
pi_210288038
quote:
14s.gif Op maandag 14 augustus 2023 23:59 schreef aTypisch het volgende:

[..]

alireza prima, dilrosun eigenlijk gewoon kut maar moest je nog vaak zat een beroep op doen bij gebrek aan beter
Lex Immers was ook van waarde. Wil niet zeggen dat je niet liever iets beters zie.
pi_210288039
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 00:03 schreef Pistolero het volgende:

Lekker boeiend. Wat dat betreft ben ik wel redelijk uit het oog, uit het hart.
Joh is toch schitterend dat Bozenik in de laatste seconde de 3-2 maakt. Dat is geen rubriek (hopelijk...)
pi_210288046
quote:
14s.gif Op maandag 14 augustus 2023 23:57 schreef aTypisch het volgende:

[..]
er is 1 wedstrijd gespeeld man
Daar gaat het dan ook niet om. Leer lezen knuppel.

[ Bericht 0% gewijzigd door De_Pel op 15-08-2023 02:21:25 ]
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 00:09:27 #87
262211 hhh38
pi_210288047
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 00:03 schreef aTypisch het volgende:

[..]
De Kuip is groter dan het Philips Stadion
Geen idee waar de inkomsten precies vandaan komen, dat is niet relevant. Het zou raar zijn als Feyenoord een kleiner salarishuis heeft met een hogere begroting.
pi_210288051
Bozenik _O-

Dat is toch geniaal, niet te filmen. Dat zo'n slechte speler ff de wedstrijd beslist.
pi_210288057
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 00:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Nou ja precies, een linksbuiten, een 10 en een 8. Dat je geen spelers van 15 miljoen haalt maar twee van 8 is weer een afweging die je zelf maakt.

Waarbij je natuurlijk ook een beetje afhankelijk bent van wat beschikbaar komt. Maar eigenlijk had je na de doorbraak van Wieffer direct een concrete opvolger van Kökcü moeten zoeken ipv alsnog Zerrouki halen. Sterker zelfs, Benfica laat met Kökcü zien dat je met ontzettend vroeg schakelen spelers van boven je statuur kan halen.
Ik ben het bijzonder vaak bijzonder goed met jou eens en vind jou best oké 14.gif
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 00:11:24 #90
262211 hhh38
pi_210288058
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 00:07 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Uhm, na het vertrek van Danilo was het aantrekken van een toekomstige 1e spits die nu al bijna gelijkwaardig is aan Gimenez zo'n beetje prioriteit nummer 1. En voor slechts 2 miljoen heb je de gratis 4e spits van Ajax gigantisch geupgrade.

Een 32 jarige pinchitter die het niveau prima aankon was ook prima geweest. Waarom wil je de ene speler een jaar van tevoren al vervangen en de andere speler (Kokcu) helemaal niet?

Dan heb je echt hele vreemde prioriteiten
pi_210288059
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 00:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Als je hogere salarissen geeft moet je dus de selectie kleiner houden, maar bij blessures/schorsingen zal je dus sneller moeten terugvallen op bijv jeugdspelers of flink moeten schuiven. Das een afweging die je maakt, een brede selectie met een lager plafond of een dunnere selectie met een hoger plafond.
Ook moet een smallere selectie kan het onverantwoord zijn om in topsalarissen te ver omhoog te gaan. Je gaat er vanuit dat een categorie hoger inzetten mogelijk is, maar dat blijkt nergens uit. Ook qua selectie-opbouw is dat geen logische keuze in een seizoen waar je (als je niet vierde wordt in de CL) erg veel wedstrijden speelt weer

Vind het juist klasse dat men zich niet gek laat maken en toch de boel op gaat blazen, denk dat Slot dat best had gewild :+
pi_210288062
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 00:09 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Geen idee waar de inkomsten precies vandaan komen, dat is niet relevant. Het zou raar zijn als Feyenoord een kleiner salarishuis heeft met een hogere begroting.
dat is niet raar want je hebt een piekjaar gehad ipv structureel een hogere begroting toch?

weet niet precies hoe ze het regelen, maar een salarishuis bouw je op over/voor meerdere jaren

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2023 00:13:10 ]
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 00:13:40 #93
474254 GurneyIsBestOke
pi_210288069
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 00:06 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Het lastige is wel daarin geweest dat een kampioenschap een lange tijd onwaarschijnlijk of op zijn minst onzeker was, en bovendien dat Slot nog een jaar zou blijven wist je ook niet.

Maar ik ben het wel met je eens. Ik denk dat vooral de inschatting is geweest dat Timber of Wieffer in die rol kan spelen, maar dat zal dan echt moeten groeien.
Makkelijk eerste
pi_210288073
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 00:11 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Een 32 jarige pinchitter die het niveau prima aankon was ook prima geweest.
wat lees ik hier
pi_210288080
[
quote:
9s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 00:00 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Te Kloesegod jaaaaaa
Vermoeiend wel, dat bipolaire gedrag. Óf het bestuur moet tegen de muur, óf alles en iedereen is heilig en onaantastbaar.

Het enige wat ik gesteld heb is dat ik nog niet héél enthousiast ben over de zomer tot zo ver, en dat als er niets verandert, ik vermoed dat Ajax en psv ons dit jaar weer voorbij gaan.
pi_210288090
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 00:11 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Een 32 jarige pinchitter die het niveau prima aankon was ook prima geweest.
Wat. Dit meen je niet serieus toch?

quote:
Waarom wil je de ene speler een jaar van tevoren al vervangen en de andere speler (Kokcu) helemaal niet?

Dan heb je echt hele vreemde prioriteiten
Hoe kom je er in godsnaam bij dat ze Kokcu niet willen vervangen? :D
Dat is hij namelijk al, alleen niet door een speler die 1-op-1 dezelfde kwaliteiten en speelwijze heeft, maar dat is volkomen logisch.

Men wil maar niet in zien dat Wieffer en Zerrouki(en Timber en Milambo) de vervangers van Kokcu zijn en het middenveld niet exact hetzelfde gaat staan als vorig jaar. Puur omdat Wieffer een lachwekkende (mentale) dip heeft en Arne er tactisch voorlopig een potje van maakt.

[ Bericht 6% gewijzigd door Pistolero op 15-08-2023 00:22:04 ]
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 00:26:36 #97
474254 GurneyIsBestOke
pi_210288140
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 00:11 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Ook moet een smallere selectie kan het onverantwoord zijn om in topsalarissen te ver omhoog te gaan. Je gaat er vanuit dat een categorie hoger inzetten mogelijk is, maar dat blijkt nergens uit. Ook qua selectie-opbouw is dat geen logische keuze in een seizoen waar je (als je niet vierde wordt in de CL) erg veel wedstrijden speelt weer

Vind het juist klasse dat men zich niet gek laat maken en toch de boel op gaat blazen, denk dat Slot dat best had gewild :+
Daarom is het ook wel jammer dat PSV wel het risico neemt, want die was je net voorbij.

Ik ben juist van mening dat de selectie nu ietwat te breed gevuld is met spelers van een degelijk niveau maar met een niet veel hoger plafond, terwijl je afgelopen seizoen juist succes hebt geboekt met spelers die oorspronkelijk niet goed genoeg waren maar onder Slot naar een hoog niveau toe groeiden. Zie Gimenez, Hartman, Paixao en Wieffer.

Wellicht had je met een smallere selectie moeten starten met twee gerichte vervangers voor Kökcü en Idrissi/Szymanski, en de bank vooral moeten aanvullen met jeugdspelers zoals Sauer en Milambo of goedkopere aanwinsten.
Makkelijk eerste
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 00:29:16 #98
262211 hhh38
pi_210288161
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 00:16 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Wat. Dit meen je niet serieus toch?
Jawel. Tuurlijk was dat ook geen geweldig beleid geweest, maar er was geen enkele urgentie om 9 miljoen uit te geven aan een 2e spits terwijl er nog gaten in de basiself zaten (en nog steeds zitten 2 weken later). Als Gimenez volgend jaar verkocht wordt, dan wordt een vervanger prioriteit nummer 1.
quote:
[..]

Hoe kom je er in godsnaam bij dat ze Kokcu niet willen vervangen? :D
Dat is hij namelijk al, alleen niet door een speler die 1-op-1 dezelfde kwaliteiten en speelwijze heeft, maar dat is volkomen logisch.

Men wil maar niet in zien dat Wieffer en Zerrouki(en Timber en Milambo) de vervangers van Kokcu zijn en het middenveld niet exact hetzelfde gaat staan als vorig jaar. Puur omdat Wieffer een lachwekkende (mentale) dip heeft en Arne er tactisch voorlopig een potje van maakt.
Zerrouki en Wieffer gaan geen 10 wedstrijden meer samen in de basis starten dit seizoen, die weddenschap durf ik wel aan.
pi_210288165
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 00:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Daarom is het ook wel jammer dat PSV wel het risico neemt, want die was je net voorbij.

Ik ben juist van mening dat de selectie nu ietwat te breed gevuld is met spelers van een degelijk niveau maar met een niet veel hoger plafond, terwijl je afgelopen seizoen juist succes hebt geboekt met spelers die oorspronkelijk niet goed genoeg waren maar onder Slot naar een hoog niveau toe groeiden. Zie Gimenez, Hartman, Paixao en Wieffer.

Wellicht had je met een smallere selectie moeten starten met twee gerichte vervangers voor Kökcü en Idrissi/Szymanski, en de bank vooral moeten aanvullen met jeugdspelers zoals Sauer en Milambo of goedkopere aanwinsten.
Ik denk dat Slot hoogst persoonlijk een paardenkop in het bed van de verantwoordelijken zou leggen als hij met een smalle selectie moest werken :+
pi_210288175
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 00:29 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Jawel. Tuurlijk was dat ook geen geweldig beleid geweest, maar er was geen enkele urgentie om 9 miljoen uit te geven aan een 2e spits terwijl er nog gaten in de basiself zaten (en nog steeds zitten 2 weken later)

deze redenatie is echt heel raar

het lijkt er nergens op dat de aankoop van Ueda de aankoop van een linksbuiten of 10 vertraagt, de tweede spits van vorig seizoen heeft overigens in elk competitieduel minuten gemaakt :) is ook gewoon een belangrijke pion in je selectie

je zit verkeerd met je oorzaak en gevolg :)

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2023 00:31:48 ]
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 00:31:30 #101
262211 hhh38
pi_210288185
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 00:30 schreef aTypisch het volgende:

[..]
deze redenatie is echt heel raar

het lijkt er nergens op dat de aankoop van Ueda de aankoop van een linksbuiten of 10 vertraagt

je zit verkeerd met je oorzaak en gevolg :)
Misschien niet vertraagt, maar je kan elke euro maar 1 keer uitgeven :)
pi_210288192
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 00:31 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Misschien niet vertraagt, maar je kan elke euro maar 1 keer uitgeven :)
zelfs dat klopt niet
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 00:34:28 #103
262211 hhh38
pi_210288207
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 00:32 schreef aTypisch het volgende:

[..]
zelfs dat klopt niet
Oke boekhouder. Laten we dan nog 5 spelers voor 10 miljoen halen.
pi_210288228
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 00:34 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Oke boekhouder. Laten we dan nog 5 spelers voor 10 miljoen halen.
hoezo? we hebben toch al 11 basisspelers?
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 00:37:22 #105
474254 GurneyIsBestOke
pi_210288233
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 00:29 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Ik denk dat Slot hoogst persoonlijk een paardenkop in het bed van de verantwoordelijken zou leggen als hij met een smalle selectie moest werken :+
Het paradox van Slot want juist met smallere selecties heeft hij geweldige prestaties geleverd. De spelers die zich het best onder hem hebben ontwikkeld waren spelers op wie hij totaal niet zat te wachten :+

Maar ik begrijp ook heel goed dat je als trainer liever Bart Nieuwkoop inpast dan weer een Braziliaantje van 19 die geen Engels kan ook al heeft laatstgenoemde meer potentie.
Makkelijk eerste
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 00:38:07 #106
262211 hhh38
pi_210288241
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 00:36 schreef aTypisch het volgende:

[..]
hoezo? we hebben toch al 11 basisspelers?
Nee :?
pi_210288249
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 00:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Het paradox van Slot want juist met smallere selecties heeft hij geweldige prestaties geleverd. De spelers die zich het best onder hem hebben ontwikkeld waren spelers op wie hij totaal niet zat te wachten :+

Maar ik begrijp ook heel goed dat je als trainer liever Bart Nieuwkoop inpast dan weer een Braziliaantje van 19 die geen Engels kan ook al heeft laatstgenoemde meer potentie.
Ook gewoon nog even afwachten hoe het er na augustus uit ziet. Als je die Kroaat haalt en een leuke 10, heb je toch weer wat avontuurtjes. Met een Japanner, een Kroaat en een nog te bepalen middenvelder
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 00:48:52 #108
474254 GurneyIsBestOke
pi_210288307
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 00:39 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Ook gewoon nog even afwachten hoe het er na augustus uit ziet. Als je die Kroaat haalt en een leuke 10, heb je toch weer wat avontuurtjes. Met een Japanner, een Kroaat en een nog te bepalen middenvelder
En eventueel hoe sommige dingen gewoon uitpakken. Vorig seizoen was ik ontevreden dat er geen opvolger was gehaald voor Aursnes en twee halve voor Malacia, maar uiteindelijk hebben in de tweede seizoenshelft Wieffer en Hartman dat perfect opgepakt.
Makkelijk eerste
pi_210288343
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 00:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
En eventueel hoe sommige dingen gewoon uitpakken. Vorig seizoen was ik ontevreden dat er geen opvolger was gehaald voor Aursnes en twee halve voor Malacia, maar uiteindelijk hebben in de tweede seizoenshelft Wieffer en Hartman dat perfect opgepakt.
Ik ben nog steeds voor een Timber redemption arc :+
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 01:05:24 #110
474254 GurneyIsBestOke
pi_210288397
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 00:54 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Ik ben nog steeds voor een Timber redemption arc :+
Ik hoop het enorm maar dat denk ik niet. Het duurt bij hem zo lang voordat hij ziet waar de ruimtes liggen en juist dat heb je naast Wieffer of Zerrouki nodig, iemand die snel kan schakelen.

Timber moet je in een 4-4-2 of 3-5-2 laten rennen.
Makkelijk eerste
pi_210288624
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 00:32 schreef aTypisch het volgende:

[..]
zelfs dat klopt niet
Vermoeiend ventje ben jij soms…
pi_210289132
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 00:07 schreef Pistolero het volgende:

[..]

Dat het een upgrade is moet eerst nog wel even bewezen worden.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_210289152
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 02:28 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Vermoeiend ventje ben jij soms…
dankje
pi_210289221
twitter

De ideale competitie voor Pedersen. 7 miljoen is ook een uitstekend bedrag wat Feyenoord verlangt. :)
pi_210289281
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 07:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]

De ideale competitie voor Pedersen. 7 miljoen is ook een uitstekend bedrag wat Feyenoord verlangt. :)
Zou prima zijn.
pi_210289290
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 00:29 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Jawel. Tuurlijk was dat ook geen geweldig beleid geweest, maar er was geen enkele urgentie om 9 miljoen uit te geven aan een 2e spits terwijl er nog gaten in de basiself zaten (en nog steeds zitten 2 weken later). Als Gimenez volgend jaar verkocht wordt, dan wordt een vervanger prioriteit nummer 1.
[..]
Zerrouki en Wieffer gaan geen 10 wedstrijden meer samen in de basis starten dit seizoen, die weddenschap durf ik wel aan.
Je moet gewoon een volwaardige 2e spits hebben, geen pinchhitter ala Kramer. Gimenez kan geblesseerd of geschorst zijn of totaal uit vorm, of hij kan verkocht worden nog en dan zit je. Het is dus echt geen probleem om een volwaardige back up te hebben, het is juist een must.
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 09:09:10 #117
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210289876
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 23:05 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Zeker, en daar komt de winst dan kijken van het hebben van een geweldige staf.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_210290299
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 00:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Helemaal eens. Duurste bankje ooit, ook wel lekker maar echt topkwaliteit...

Daarnaast neemt PSV en Fey ook meer risisco door de extra CL plek denk ik en het feit dat Ajax nog niet helemaal lekker staat. Dit is het moment om door te pakken.
pi_210290588
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 22:55 schreef De_Pel het volgende:
Sowieso ben ik deze window nog niet overtuigd. Veel spelers voor de breedte, maar de noodzakelijke buitenspelen en creatieve vervangers op het middenveld zijn er nog niet. Ondertussen is je duurste speler aller tijden er 1 die al 25 is en op een plek speelt waar je de concurrentiestrijd in principe nooit kunt winnen.

Nee, het is niet rammend slecht, en passend bij onze huidige positie, maar we worden er gewoon nog niet beter op en de concurrentie wel.
We hebben een vermogen uitgegeven aan spelers die ons niet echt beter maken

- Zerrouki is eigenlijk een back-up voor Wieffer. Om daar 8M voor neer te tellen is ronduit achterlijk. Omdat ze veel geld voor hem hebben neergeteld ''moet'' die spelen, maar hij staat de ontwikkeling van Wiefer alleen maar in de weg. Rare en onnodige aankoop
- Stengs is minder dan Szymanski. Sebastian wouden ze niet aantrekken omdat die 2.5M salaris eiste en daar wilden ze niet aan beginnen. Stengs krijgt, als ik de berichten moet geloven, 2.5M, hetzelfde wat Sebastian eiste
- De Japanner, is de duurste aankoop ooit maar slechter dan Giminez en zal voornamelijk de bank warmhouden
- De grootste prioriteit op dit moment is een nr 8 en 10 aantrekken. Ondanks een overvloed aan middenvelders is er niemand die de Kocku rol op zich kan nemen. Hier is vrijwel geen enkele aandacht voor en worden we alleen maar gelinkt aan een linksbuiten. Wat best wel zorgwekkend is

Al het geld wat we hebben ontvangen voor Kocku is nu al verdampt .Tot nu toe alleen peperdure wisselspelers van gehaald die ons niet per se beter maken. Wat een prestatie op zich is :')
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 10:14:41 #120
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210290600
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 10:13 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

- Stengs is minder dan Szymanski. Sebastian wouden ze niet aantrekken omdat die 2.5M salaris eiste en daar wilden ze niet aan beginnen. Stengs krijgt, als ik de berichten moet geloven, 2.5M, hetzelfde wat Sebastian eiste
Voor Szymanski moest je 10 miljoen neerleggen en hij heeft persoonlijk ook nog eens 10 miljoen tekengeld opgestreken. Dat was altijd al een onmogelijke opgave. Maar het is natuurlijk lekkerder om #KLOESEOUT te roepen, dat snap ik.

Of dacht je dat Tadic die een godsvermogen verdiende voor Nederlandse begrippen en hij daar naartoe zijn gegaan voor de sportieve uitdaging?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210290639
Feyenoord concreet voor de krullenbol, waar we al sinds juli over schrijven. Even afstemmen wat handig is en dan komt er een nieuwtje op de site. Speler die mij kan bekoren (en jullie ook, ben ik zeker van)
pi_210290650
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 10:14 schreef Caland het volgende:

[..]
Voor Szymanski moest je 10 miljoen neerleggen en hij heeft persoonlijk ook nog eens 10 miljoen tekengeld opgestreken. Dat was altijd al een onmogelijke opgave. Maar het is natuurlijk lekkerder om #KLOESEOUT te roepen, dat snap ik.
Nee, laten we veren in DonkKoese reet steken omdat die voornamelijk wisselspelers heeft gehaald die Feyenoord niet beter maken
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 10:21:40 #123
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210290660
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 10:20 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Nee, laten we veren in DonkKoese reet steken dat die voornamelijk wisselspelers heeft gehaald die Feyenoord niet beter maken
September is nog ver. Het vuurwerk komt meestal pas deze weken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210290679
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 10:20 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Nee, laten we veren in DonkKoese reet steken omdat die voornamelijk wisselspelers heeft gehaald die Feyenoord niet beter maken
of niet zo inzoomen op een paar weken en vooral kijken naar het totaalplaatje sinds TEKLOESEGOD er is
pi_210290681
quote:

[..]

Of dacht je dat Tadic die een godsvermogen verdiende voor Nederlandse begrippen en hij daar naartoe zijn gegaan voor de sportieve uitdaging?
Dit ja, altijd makkelijk roeptoeteren, terwijl de eisen ban Szymanski gewoon te gortig waren. En die bedragen ook, 5/10 miljoen is niks meer tegenwoordig. En ja dan kan een speler ook banken die 8 miljoen heeft gekost. Ook al weer klagen over Ueda, terwijl als wij een of andere subtopper ala Kramer hadden gehaald was het ook niet goed geweest. Bij sommigen slaat de paniek en stress alweer toe na 2 potjes
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 10:27:21 #126
269692 Divje
brr brr patapim
pi_210290749
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 10:13 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
We hebben een vermogen uitgegeven aan spelers die ons niet echt beter maken

- Zerrouki is eigenlijk een back-up voor Wieffer. Om daar 8M voor neer te tellen is ronduit achterlijk. Omdat ze veel geld voor hem hebben neergeteld ''moet'' die spelen, maar hij staat de ontwikkeling van Wiefer alleen maar in de weg. Rare en onnodige aankoop
- De Japanner, is de duurste aankoop ooit maar slechter dan Giminez en zal voornamelijk de bank warmhouden
- De grootste prioriteit op dit moment is een nr 8 en 10 aantrekken. Ondanks een overvloed aan middenvelders is er niemand die de Kocku rol op zich kan nemen. Hier is vrijwel geen enkele aandacht voor en worden we alleen maar gelinkt aan een linksbuiten. Wat best wel zorgwekkend is

Al het geld wat we hebben ontvangen voor Kocku is nu al verdampt .Tot nu toe alleen peperdure wisselspelers van gehaald die ons niet per se beter maken. Wat een prestatie op zich is :')
Ali doe eens rustig :D
Vertrouw op het proces :Y
oh ah toma toma vem vem vem vem
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 10:32:09 #127
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210290792
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 10:19 schreef ZKA het volgende:
Feyenoord concreet voor de krullenbol, waar we al sinds juli over schrijven. Even afstemmen wat handig is en dan komt er een nieuwtje op de site. Speler die mij kan bekoren (en jullie ook, ben ik zeker van)
Als het Chong is hoef je nooit meer te komen
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210290817
quote:

ANNOUNCE KRULLENBOL

Rechtsbenig was t he?

[ Bericht 2% gewijzigd door ThePlaneteer op 15-08-2023 10:54:22 ]
pi_210290818
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 10:32 schreef Caland het volgende:

[..]
Als het Chong is hoef je nooit meer te komen
Die is pas net naar Luton toch? Lijkt me sterk dat die dan daar al weg wil weer.
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 10:36:23 #130
269692 Divje
brr brr patapim
pi_210290842
pi_210290844

ZKA CLICKBAIT
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 10:37:02 #132
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210290848
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210290915

#teamtonny #itshappening

@Scrummie
pi_210290921
quote:
Welke krullenbol?
pi_210290952
We kunnen wel een #ItsHappening gebruiken.
pi_210290971
* Verwijderd *
pi_210291033
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 10:21 schreef Caland het volgende:

[..]
Vrees dat we geen vervanging voor Kocku gaan halen. Dit word min of meer bevestigd door Slot, die voornamelijk spelers wil gaan ''ontwikkelen''
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 10:22 schreef aTypisch het volgende:

[..]
of niet zo inzoomen op een paar weken en vooral kijken naar het totaalplaatje sinds TEKLOESEGOD er is
Het was voornamelijk Frank Arnesen die een cultuur omslag heeft weten te bewerkstelligen, dit vergeten mensen wel eens
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 10:22 schreef alopio het volgende:

[..]
Dit ja, altijd makkelijk roeptoeteren, terwijl de eisen ban Szymanski gewoon te gortig waren. En die bedragen ook, 5/10 miljoen is niks meer tegenwoordig. En ja dan kan een speler ook banken die 8 miljoen heeft gekost. Ook al weer klagen over Ueda, terwijl als wij een of andere subtopper ala Kramer hadden gehaald was het ook niet goed geweest. Bij sommigen slaat de paniek en stress alweer toe na 2 potjes
We moeten verstandig zijn met het geld dat we hebben. We hebben nog steeds een grote achterstand op Psv en Ajax. De achterstand ga je niet inhalen door het beetje geld wat je hebt uit te geven aan middelmatige troep

quote:
12s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 10:27 schreef Divje het volgende:

[..]
Ali doe eens rustig :D
Vertrouw op het proces :Y
Yolo ;(

pi_210291040
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 10:56 schreef Ali_boo het volgende:

Het was voornamelijk Frank Arnesen die een cultuur omslag heeft weten te bewerkstelligen, dit vergeten mensen wel eens
vergeet ik niet

maar was Arnesen AD dan?
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 10:59:05 #140
498282 Scrummie
pi_210291064
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 10:42 schreef aTypisch het volgende:
[ afbeelding ]

#teamtonny #itshappening

@:scrummie
Liever niet meer hoor.
pi_210291115
Arsenal zoekt een vervanger voor Timber…. Geertruida? 30milj zal niet veel voor ze zijn…
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_210291130
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 10:42 schreef aTypisch het volgende:
[ afbeelding ]

#teamtonny #itshappening

@:scrummie
Ik vrees dat je best wel gelijk zou kunnen hebben :') :')
pi_210291136
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 11:04 schreef Aloulu het volgende:
Arsenal zoekt een vervanger voor Timber…. Geertruida? 30milj zal niet veel voor ze zijn…
wie willen ze halen voor 30 miljoen dan?
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 11:18:04 #144
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210291245
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 11:04 schreef Aloulu het volgende:
Timber kan ook op links, dus als ze iemand zoeken die dat (ook) kan dan valt Geertruida af.
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 11:19:34 #145
269692 Divje
brr brr patapim
pi_210291256
Krulletjes.

pi_210291303
* Verwijderd *
  Moderator dinsdag 15 augustus 2023 @ 11:29:56 #147
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210291378
quote:
16s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 11:06 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Ik vrees dat je best wel gelijk zou kunnen hebben :') :')
Vilhena is linksbenig, de krullenbol is rechts.

quote:
Niet echt, die maken gewoon filmpjes van elk gerucht.
Hij had zelf al gezegd dat ie Feyenoord niet zag zitten.
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 11:31:49 #149
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210291380
quote:
Als er zo'n filmpje op youtube wordt gegooid moet het wel waar zijn makker.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210291384
quote:
Volgens de Kroatische media zou er vandaag een medische keuring volgen om vervolgens te tekenen voor Dinamo
Ergens in de middag als ik het goed heb
pi_210291393
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 11:32 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Volgens de Kroatische media zou die vandaag een medische keuring doen om vervolgens te tekenen voor Dinamo
Ergens in de middag als ik het goed heb
Volgens @ZKA wil hij het liefste naar Feyenoord, voor wat het waard is...
* Verwijderd *
  Forum Admin dinsdag 15 augustus 2023 @ 11:34:07 #152
35723 crew  GGMM
pi_210291397
𝐋𝐔𝐊𝐀 𝐒𝐓𝐎𝐉𝐊𝐎𝐕𝐈𝐂 🇭🇷 ► _O_
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 11:34:12 #153
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210291401
Mokerhard gelachen om die bal die op 1:20 door het net gaat trouwens.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210291413
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 11:33 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]
Volgens @:zka wil hij het liefste naar Feyenoord, voor wat het waard is...
Gnonto wilde ook kost wat kost naar Feyenoord
pi_210291441
quote:

[..]

Dat was 5 miljoen tekengeld toch? ALsnog veel geld maar als je zo tyfusveel geld over de balk pleurt aan middelmaat moet je daar ook niet over janken.

Zerrouki is echt een waardeloze aankoop, bij Twente lachen ze zich rot.
blablablabla
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 11:38:09 #156
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210291463
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 11:36 schreef Elan het volgende:

[..]
Dat was 5 miljoen tekengeld toch? ALsnog veel geld maar als je zo tyfusveel geld over de balk pleurt aan middelmaat moet je daar ook niet over janken.

Zerrouki is echt een waardeloze aankoop, bij Twente lachen ze zich rot.
Ik vind het een beetje ver gaan om Zerrouki nu al af te schrijven, maar zou ze ook niet allebei opstellen.

Gelukkig heb je dan een waardige vervanger op de bank als Wieffer zijn talentendipje krijgt of je de boel op slot wil zetten op het eind :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210291499
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 11:33 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]
Volgens @:zka wil hij het liefste naar Feyenoord, voor wat het waard is...
Dat heb ik ook gelezen op 1908, helaas was er verder geen bron te vinden voor diezelfde uitspraak
pi_210291528
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 11:41 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Dat heb ik ook gelezen op 1908, helaas was er verder geen bron te vinden voor diezelfde uitspraak
Zka doet niet aan bronnen, hij is de bron, het medium, het orakel.
* Verwijderd *
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 11:48:57 #159
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_210291598
quote:
pi_210291663
Kunnen we alsjeblieft ophouden met de totaaldebiele takes dat de 'dure' aankopen middelmaat zijn. Danku. :)

Daarnaast maakt een sterke bank je elftal als totaal ook veel sterker, maar dat geheel ter zijde.
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 11:56:12 #161
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210291689
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 11:54 schreef Pistolero het volgende:
Kunnen we alsjeblieft ophouden met de totaaldebiele takes dat de 'dure' aankopen middelmaat zijn. Danku. :)

Daarnaast maakt een sterke bank je elftal als totaal ook veel sterker, maar dat geheel ter zijde.
We kopen allemaal dingen die niet nodig zijn!!!!!!

twitter
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210291715
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 11:54 schreef Pistolero het volgende:

hoezo we hebben santi toch al?
  Moderator dinsdag 15 augustus 2023 @ 12:03:33 #163
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_210291765
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 11:56 schreef Caland het volgende:

[..]
We kopen allemaal dingen die niet nodig zijn!!!!!!

[ twitter ]
Ik dacht heel even dat dit Roberto Martinez was.
pi_210291767
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 23:50 schreef De_Pel het volgende:

[..]
PSV is vooralsnog 1 significante speler kwijt: Simons. In de plaats hebben ze Lang, Pepi, Tillman en Schouten gehaald, en zijn ze zoals ik het begrijp nog bezig met 2 verdedigers van 10m+.

Ajax is een disfunctionele teringbende aan het ontmantelen en haalt hier prima spelers voor terug.

Wmb worden beiden deze zomer significant sterker, wij vooralsnog juist iets minder.
Niet eens wat betreft Psv. Ik heb liever Simons, Hazard, Fabio Silva en Guitterez in plaats van Lang, Pepi, Schouten en Tillman.

Maar daar kan je over discussiëren.

Wat wel zo is, is dat Feyenoord nog steeds by far de beste defensie heeft, die ook nog eens intact is gebleven. Zou mij verbazen als ze er meer dan 20 gaan tegen krijgen dit seizoen.
pi_210291769
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 11:38 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik vind het een beetje ver gaan om Zerrouki nu al af te schrijven, maar zou ze ook niet allebei opstellen.

Gelukkig heb je dan een waardige vervanger op de bank als Wieffer zijn talentendipje krijgt of je de boel op slot wil zetten op het eind :)
Vraag ik me af zijn verdedigende taken lijkt hij niet al te serieus te nemen. Sowieso prijzige speler voor op het bankje, had liever met eigen jeugd aan de slag gegaan en dan 1 of 2 gerichte aankopen die je direct beter maken. Waarvan De Pool er natuurlijk eentje had moeten zijn. Mensen die hem overschat vinden hebben echt stront in hun ogen of vorig seizoen gewoon niks gezien.

Je hebt met zijn vertrek + Kokcu ook wel echt ingeleverd op spelers die buiten de 16 een keer iets kunnen forceren als het voetballend nou weer niet lukt.
blablablabla
pi_210291782
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 12:04 schreef Elan het volgende:

[..]
Sowieso prijzige speler voor op het bankje, had liever met eigen jeugd aan de slag gegaan en dan 1 of 2 gerichte aankopen die je direct beter maken.
goh

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2023 12:05:15 ]
pi_210291791
ook elan snapt er weer geen reet van

(lol)
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 12:05:33 #168
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_210291793
quote:
Vraag ik me af zijn verdedigende taken lijkt hij niet al te serieus te nemen.
Daar blonk hij bij Twente (en bij Algerije) juist in uit. Zijn sterkste wedstrijden waren als hij zich helemaal kon vastbijten in een '10' en hij had altijd oog voor de organisatie.
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 12:05:56 #169
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210291798
quote:

[..]
Vraag ik me af zijn verdedigende taken lijkt hij niet al te serieus te nemen. Sowieso prijzige speler voor op het bankje, had liever met eigen jeugd aan de slag gegaan en dan 1 of 2 gerichte aankopen die je direct beter maken. Waarvan De Pool er natuurlijk eentje had moeten zijn. Mensen die hem overschat vinden hebben echt stront in hun ogen of vorig seizoen gewoon niks gezien.

Je hebt met zijn vertrek + Kokcu ook wel echt ingeleverd op spelers die buiten de 16 een keer iets kunnen forceren als het voetballend nou weer niet lukt.
Geen idee, we hebben nog even. Als straks zo’n Kroaat (keer 2), zo’n krullenbol en Idrissi/Sini komen kan je inclusief Stengs weer best veel kanten op.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210291868
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 12:05 schreef aTypisch het volgende:
ook elan snapt er weer geen reet van

(lol)
Hoezo als je De Pool genomen had had je je toch direct versterkt? Je weet op basis van vorig seizoen wat je daar aan hebt. Wat er nu is aangetrokken zijn veelal (te) dure gokjes.

Timber heeft het ook nog steeds niet echt laten zien.
blablablabla
pi_210291878
Wat een paniek hier. Het voornaamste probleem is creativiteit en ik verwacht dat dit met Ivanusec grotendeels wordt opgelost. Helemaal wanneer ook Idrissi/andere buitenspeler wordt gehaald.

Stengs gaat echt wel op het middenveld spelen, maar Slot speelde denk ik liever met Timber dan met Ali tegen Fortuna.
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 12:15:31 #172
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210291880
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 12:13 schreef Elan het volgende:

[..]
Hoezo als je De Pool genomen had had je je toch direct versterkt? Je weet op basis van vorig seizoen wat je daar aan hebt. Wat er nu is aangetrokken zijn veelal (te) dure gokjes.

Dat was ook nagenoeg rond, maar toen kwam er een club om de hoek die het dubbele kon bieden. Dan had je dat ook maar mottuh doen!!! is dan nogal een infantiele gedachte, maar dat geheel terzijde.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210291899
Wieffer heeft even wat tijd nodig op 8, maar dat komt wel goed.
pi_210291922
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 12:15 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat was ook nagenoeg rond, maar toen kwam er een club om de hoek die het dubbele kon bieden. Dan had je dat ook maar mottuh doen!!! is dan nogal een infantiele gedachte, maar dat geheel terzijde.
We hadden toch die koopoptie? Dan heb je toch altijd eerste keus, of zie ik dat verkeerd?
* Verwijderd *
pi_210291941
quote:

[..]
Het dubbele nog wel was jij bij die onderhandelingen aanwezig of waar heb je dat vandaan?
blablablabla
pi_210291949
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 12:15 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Wat een paniek hier. Het voornaamste probleem is creativiteit en ik verwacht dat dit met Ivanusec grotendeels wordt opgelost. Helemaal wanneer ook Idrissi/andere buitenspeler wordt gehaald.

Stengs gaat echt wel op het middenveld spelen, maar Slot speelde denk ik liever met Timber dan met Ali tegen Fortuna.
Maar die Kroaat speelt toch voornamelijk linksbuiten lately en Stengs was bij Antwerp een 10?
pi_210291960
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 12:13 schreef Elan het volgende:

[..]

De Poolgod is gekaapt door Fener. Allicht wel door treuzelend beleid, dat is volgens mij niet echt bekend. Heb er een beetje hetzelfde gevoel bij als wij bij Stengs hebben gedaan, maar dan met meer geld.

Wie zijn volgens jou die te dure gokjes? Ik vind Ueda en Zerrouki logische transfers. Een spits die veel minuten moet gaan maken, en een derde waardige Eredivisie optie naast Wieffer en Timber voor twee plekken. Nieuwkoop was niet duur, Pedersen gaat voor meer de deur uit als hij gaat.

Timber stond in de basis van de nummer 1 van de Eredivisie, raakte geblesseerd en is daarna voorbij gestreefd op zijn eigen positie en misbruikt op andere plekken. Die moet het dit seizoen laten zien
pi_210291974
Op 1 september staat er een selectie met kwalitatief prima dubbele bezetting en genoeg creativiteit. Dan gaat Slot wel weer sleutelen en ontwikkelen. Gaan we een prima seizoen draaien.

Kijk alleen al naar onze bank afgelopen weekend en die van PSV/Ajax.
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 12:24:18 #179
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210291979
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 12:19 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]
We hadden toch die koopoptie? Dan heb je toch altijd eerste keus, of zie ik dat verkeerd?
Daarmee zet je alleen de verkopende club buitenspel, uiteindelijk is het dan alsnog aan de speler natuurlijk. Salaris onbetaalbaar, tekengeld niet te doen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210291994
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 12:21 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Maar die Kroaat speelt toch voornamelijk linksbuiten lately en Stengs was bij Antwerp een 10?
Ja? Dan kan Stengs toch naar het middenveld?

Komt als t goed is nog een optie voor 10 bij, dus gaat helemaal goedkomen.
pi_210292004
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 12:24 schreef Caland het volgende:

[..]
Daarmee zet je alleen de verkopende club buitenspel, uiteindelijk is het dan alsnog aan de speler natuurlijk. Salaris onbetaalbaar, tekengeld niet te doen.
Dat ligt aan de deal toch? Je kunt ook van te voren al een contract afspreken met de speler bij een optie tot koop. Dat is in ieder geval wat er (gelukkig) mis ging bij Dessers toen :+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2023 12:26:53 ]
pi_210292021
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 12:05 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Daar blonk hij bij Twente (en bij Algerije) juist in uit. Zijn sterkste wedstrijden waren als hij zich helemaal kon vastbijten in een '10' en hij had altijd oog voor de organisatie.
Nog niks van gemerkt.
Al had Wieffer zondag meer recht op een wissel, wat was die slecht.
blablablabla
pi_210292029
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 12:27 schreef Elan het volgende:

[..]
Nog niks van gemerkt.
hij heeft nog geen helft gespeeld in de eredivisie
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 12:28:09 #184
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210292032
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 12:26 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Dat ligt aan de deal toch? Je kunt ook van te voren al een contract afspreken met de speler bij een optie tot koop. Dat is in ieder geval wat er (gelukkig) mis ging bij Dessers toen :+
Dan nog valt er niet te concurreren met Fenerbahce op het gebied van salaris en tekengeld. Want stel dat hij daar inderdaad 2,5 zou verdienen dan is het daar nog altijd netto. Om dat te matchen had Feyenoord hem dus 5 moeten geven. Succes met je salarishuis van 22.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210292058
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 12:27 schreef aTypisch het volgende:

[..]
hij heeft nog geen helft gespeeld in de eredivisie
We hebben ook nog wat oefenwedstrijden gespeeld en een fruitschaal verloren waarin hij mee deed, Hans.
blablablabla
pi_210292069
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 12:28 schreef Caland het volgende:

[..]
Dan nog valt er niet te concurreren met Fenerbahce op het gebied van salaris en tekengeld. Want stel dat hij daar inderdaad 2,5 zou verdienen dan is het daar nog altijd netto. Om dat te matchen had Feyenoord hem dus 5 moeten geven. Succes met je salarishuis van 22.
Nee, maar volgens mij is het idee vaak met optie tot koop dat je dus óók al enigszins zicht hebt op een akkoord over een contract als je het bedrag aftikt.
pi_210292072
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 12:30 schreef Elan het volgende:

[..]
We hebben ook nog wat oefenwedstrijden gespeeld en een fruitschaal verloren waarin hij mee deed, Hans.
dat klopt
je punt?
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 12:32:27 #188
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210292086
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 12:30 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Nee, maar volgens mij is het idee vaak met optie tot koop dat je dus óók al enigszins zicht hebt op een akkoord over een contract als je het bedrag aftikt.
Gezien de woorden van Slot die eigenlijk alleen over Szymanski konden gaan was dat ook wel een beetje zo (we waren extreem dichtbij een speler maar die of eigenlijk zijn zaakwaarnemer koos op het laatst iets anders). Maar zo werkt het in het voetbal nou eenmaal, dealtjes die gekaapt worden door kapitaalkrachtigere clubs.

En zelfs dan lijkt het alsof dealtjes gekaapt worden, maar zaakwaarnemers zijn ook niet achterlijk. Die weten op de achtergrond al lang en breed wat voor kaliber clubs er kunnen gaan aankloppen. Kwestie van even wachten om die tegen elkaar uit te spelen voor een zo goed mogelijke deal. Het is toch net geen football manager.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 12:35:56 #189
262211 hhh38
pi_210292120
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 12:27 schreef Elan het volgende:

[..]
Nog niks van gemerkt.
Al had Wieffer zondag meer recht op een wissel, wat was die slecht.
Volledig terecht dat Wieffer erin bleef. Als je verwacht voetballend de overhand te hebben brengt Wieffer meer dan Zerrouki op die positie.
pi_210292165
quote:
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_210292196
quote:

[..]
Had je meteen in juni toegeslagen dan zou die nu bij ons spelen
Maar nee hoor, we moesten per se wachten tot juli, en dan raar opkijken dat er meerdere clubs in hem geïnteresseerd zijn
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 12:17 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Wieffer heeft even wat tijd nodig op 8, maar dat komt wel goed.
Hij mist de kwaliteiten om op 8 te spelen, ''tijd'' zal daar niets aan veranderen
pi_210292206
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 12:35 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Volledig terecht dat Wieffer erin bleef. Als je verwacht voetballend de overhand te hebben brengt Wieffer meer dan Zerrouki op die positie.
Wel heel erg opportunistisch gedacht van Slot, even los van het tactisch plan dat je schetst hij speelde werkelijk als een drol.
blablablabla
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 12:44:38 #193
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210292217
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 12:43 schreef Elan het volgende:

[..]
Wel heel erg opportunistisch gedacht van Slot, even los van het tactisch plan dat je schetst hij speelde werkelijk als een drol.
Speelde de tweede helft prima.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 12:45:52 #194
262211 hhh38
pi_210292234
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 12:43 schreef Elan het volgende:

[..]
Niks met opportunisme te maken. Hij heeft die rol vorig jaar uitstekend ingevuld en verdient krediet. Hij deed het ook prima in de 2e helft.
pi_210292301
quote:

[..]

hij heeft persoonlijk ook nog eens 10 miljoen tekengeld opgestreken.
Bron?

Overigens zie ik niemand DtK out roepen?
pi_210292304
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 12:43 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Maar nee hoor, we moesten per se wachten tot juli, en dan raar opkijken dat er meerdere clubs in hem geïnteresseerd zijn
[..]
Hij mist de kwaliteiten om op 8 te spelen, ''tijd'' zal daar niets aan veranderen
Ik vond hem vorig jaar best sterk op de momenten dat hij rond de 16 van de tegenstander kwam, daarnaast is het een hele intelligente speler met een pass vooruit.

Zijn handelingssnelheid moet omhoog, dat is het voornaamste.
pi_210292329
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 12:44 schreef Caland het volgende:

[..]
Speelde de tweede helft prima.
Vergeleken met de eerste helft ja, maar dat was ook niet zo moeilijk verder. Was echt heel matig.
blablablabla
pi_210292339
quote:

[..]

hij heeft persoonlijk ook nog eens 10 miljoen tekengeld opgestreken.
Bron?

quote:
6s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 10:21 schreef Caland het volgende:

[..]
Kan. Ben wel benieuwd in hoeverre er nog transferbudget, salarisruimte en plek in de selectie er beschikbaar is.
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 12:55:52 #199
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210292343
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 12:54 schreef Elan het volgende:

[..]
Vergeleken met de eerste helft ja, maar dat was ook niet zo moeilijk verder. Was echt heel matig.
Maar toch wel een logische wissel? Zerrouki komt net kijken en het was niet dat hij de pannen van het dak speelde.
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 12:57:23 #200
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210292359
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 12:55 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Bron?

[..]
Kan. Ben wel benieuwd in hoeverre er nog transferbudget, salarisruimte en plek in de selectie er beschikbaar is.
Dat vertelde @ZKA een keer op twitters.

Als ze al persoonlijk rond zijn met die Kroaat en aankloppen bij Sevilla en Leeds is er ongetwijfeld nog wat ruimte.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 12:57:56 #201
498282 Scrummie
pi_210292366
twitter

Spitsje erbij.
pi_210292367
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 12:39 schreef De_Kraam het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 12:59:05 #203
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210292382
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 12:57 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]

Spitsje erbij.
15 Following
6 Followers
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210292403
quote:
[ twitter ]

Spitsje erbij.
Goede bron man _O-
blablablabla
pi_210292411
Scrummie in the mud.
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 13:03:02 #206
498282 Scrummie
pi_210292415
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 12:59 schreef Caland het volgende:

[..]
15 Following
6 Followers
Journalist van https://twitter.com/telegraph

Geen koekebakker.
pi_210292417
@Scrummie Kop op, het beste paard struikelt ook wel eens.
pi_210292558
quote:
[ twitter ]

Spitsje erbij.
Moet denk ik ook beginnen met geruchten tweeten

@ZKA Heb je tips voor mij?
pi_210292609
Ach ja, Rangers spelen ook met 3 spitsen, waarom wij ook niet?
* Verwijderd *
pi_210292620
Iets anders trouwens, wanneer worden die andere 2 uitshirts bekend gemaakt?
* Verwijderd *
pi_210292701
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 12:59 schreef Caland het volgende:

[..]
15 Following
6 Followers
Eerste tweet: 12 u geleden.

:D

https://twitter.com/whazell

Tweelingbroer van deze gast ook denk ik. Iemand die wél bij the Telegraph werkt.

O wacht is wel eerder in t nieuws geweest:
https://www.fcupdate.nl/v(...)pans-wonderkind-goto

[ Bericht 15% gewijzigd door ThePlaneteer op 15-08-2023 13:34:45 ]
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 13:36:50 #212
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210292797
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 13:19 schreef zoekeenleven het volgende:
Als die lui een keer normaal kunnen leveren.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 13:37:13 #213
498282 Scrummie
pi_210292803
Oke oke, ik zal volgende keer wat meer onderzoek doen. Normaal laat mijn account kennis mij niet in de steek maar bij deze zat ik denk ik mis.
pi_210293056
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 13:19 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik wil een andere shirtsponsor dan deze, zelfs de Chinees levert sneller en met betere kwaliteit dan Castore zelf.

Heb zelfs liever Kappa met hun plastic kutshirts weer terug dan Castore

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 15-08-2023 14:07:10 ]
pi_210293074
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 13:36 schreef Caland het volgende:

[..]
Als die lui een keer normaal kunnen leveren.
Dit maakt het voordeel dat we eindelijk wél onze shirts in het buitenland mogen verkopen helemaal teniet

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 15-08-2023 14:03:37 ]
pi_210293096
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 14:00 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Ik wil een andere shirtsponsor dan deze, zelfs de Chinees levert sneller en met betere kwaliteit dan Castore zelf.

Heb zelfs liever Kappa met hun kutshirts weer terug dan Castore

[ afbeelding ]
Lucht wel op zo he
* Verwijderd *
pi_210293105
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 14:04 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]
Lucht wel op zo he
Kappa AirTech™
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 14:12:37 #218
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_210293206
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 14:00 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Heb zelfs liever Kappa met hun plastic kutshirts weer terug dan Castore

[ afbeelding ]
Alleen het Feyenoord logo is groter dan in het echt volgens mij, shirt ziet er via ali nog best goed uit
pi_210293276
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 14:12 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]
Alleen het Feyenoord logo is groter dan in het echt volgens mij, shirt ziet er via ali nog best goed uit
Maatje heeft thuis en uit via de Chinees besteld. Op het originele thuisshirt is ons logo nog een mooi stiksel (dus dat detail is niet meegenomen) en op het uitshirt is dat een plakplaatje (vrijwel hetzelfde). Dus alleen met het thuisshirt merk je het verschil.

Die gast is nota bene SCC’er/Legioenlid met korting in de fanshop en vond het origineel het geld niet waard. Kocht altijd alles onder Puma en Adidas. Eerste keer dat hij uit China besteld heeft, zegt een hoop _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 15-08-2023 14:18:05 ]
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 14:18:54 #220
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210293303
Ik heb een pittige mening over volwassen mensen die elk jaar nieuwe voetbalshirtjes kopen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210293325
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 14:18 schreef Caland het volgende:
Ik heb een pittige mening over volwassen mensen die elk jaar nieuwe voetbalshirtjes kopen.
Ik speel in de kelderklasse en train meermaals per week met m’n bierteam, moet mijn geboortestad en cluppie toch vertegenwoordigen hier
pi_210293336
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 14:20 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Ik speel in de kelderklasse en train meermaals per week met m’n bierteam, moet mijn geboortestad en cluppie toch vertegenwoordigen hier
ik vind zweten in die echte/fanshop voetbalshirts vaak pure aids

maar dat kan aan mij liggen

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2023 14:21:31 ]
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 14:22:56 #223
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210293361
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 14:20 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Dan is het al helemaal zonde van het geld
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 14:25:19 #224
474254 GurneyIsBestOke
pi_210293390
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 12:32 schreef Caland het volgende:

[..]
Gezien de woorden van Slot die eigenlijk alleen over Szymanski konden gaan was dat ook wel een beetje zo (we waren extreem dichtbij een speler maar die of eigenlijk zijn zaakwaarnemer koos op het laatst iets anders).
Ik dacht dat dit over Danjuma ging.
Makkelijk eerste
pi_210293396
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 12:24 schreef Caland het volgende:

[..]
Was het na het Dessersfiasco niet zo dat ze vrij strak aangaven dat dit voor PoolGod wel tijdig afgekaderd was?
pi_210293401
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 14:21 schreef aTypisch het volgende:

[..]
ik vind zweten in die echte/fanshop voetbalshirts vaak pure aids

maar dat kan aan mij liggen
Ja same, zonde van het geld ook want ook het origineel kan na een paar keer wassen ook naar de klote gaan in de wasmachine.

Ben veel te gierig/zuinig om te gaan sporten in een origineel shirtje van 90 euro, weet je hoeveel kratten bier je daarmee kan kopen?

(Ik drink niet meer maar puur ter vergelijking hoe bizarduur het is)
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 14:26:47 #227
498282 Scrummie
pi_210293414
twitter
pi_210293418
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 14:22 schreef Caland het volgende:

[..]
Dan is het al helemaal zonde van het geld
Daarom bestel ik bij mijn Chinese vrienden, een shirtje van 18 piek dat naar de klote gaat kan ik beter verteren dan gvd 90.
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 14:28:59 #229
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_210293449
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 14:25 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Was het na het Dessersfiasco niet zo dat ze vrij strak aangaven dat dit voor PoolGod wel tijdig afgekaderd was?
Dat staat mij ook bij, ja.
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 14:29:35 #230
474254 GurneyIsBestOke
pi_210293461
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 13:37 schreef Scrummie het volgende:
Oke oke, ik zal volgende keer wat meer onderzoek doen. Normaal laat mijn account kennis mij niet in de steek maar bij deze zat ik denk ik mis.
Gewoon een vreselijke misser. Als je een website besluit te openen met transfernieuwtjes overweeg ik hem niet meer te bezoeken.
Makkelijk eerste
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 15 augustus 2023 @ 14:29:35 #231
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_210293462
Wanneer gaat die Kroaat aangekondigd worden?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_210293465
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 12:43 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
[..]
Tja maar Szymanski (zaakwaarnemer) wilde ook zelf helemaal niet al tekenen in Juni. Die zijn niet achterlijk, en waarschijnlijk had die zaakwaarnemer al meer balletjes uitgegooid. Maar makkelijk lekker alles op Feyenoord gooien. Überhaupt die totale paniek van je..wacht nou maar af.
pi_210293510
Vorige shirt wat ik gekocht heb was na het vorige kampioenschap, en zou gewoon graag eens een uitshirt willen hebben.
* Verwijderd *
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 14:32:40 #234
474254 GurneyIsBestOke
pi_210293515
Dinamo Moskou kwam gewoon precies op het verkeerde moment van de embargolijst af. Das jammer maar daar kan je echt niks aan doen. Was het eerder gebeurt dan had je die optie kunnen activeren, was het niet gebeurd dan had je nog een seizoen kunnen huren.
Makkelijk eerste
pi_210293538
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 14:32 schreef zoekeenleven het volgende:
Vorige shirt wat ik gekocht heb was na het vorige kampioenschap, en zou gewoon graag eens een uitshirt willen hebben.
Mijn advies: tenzij er opnieuw geschiedenis wordt geschreven, lekker uitstellen tot onze volgende kledingsponsor die hopelijk wel degelijk is.

Degelijker dan Castore zal niet zo lastig zijn, zelfs een (Rotterdams) C-merk als Robey levert betere shirts dan Castore.

Vond bijvoorbeeld het uitshirt van Fortuna best wel dope, of die all-black uitshirt van Sparta vorig seizoen vond ik ook wel geslaagd.

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 15-08-2023 14:34:52 ]
pi_210293546
Ik stel voor dat we wel collectief kappen met het janken over Szymanski.
pi_210293568
Szymanski wordt in dit topic met de week beter.
pi_210293582
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 14:35 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik stel voor dat we wel collectief kappen met het janken over Szymanski.
Szymanski schijnt dit topic te volgen met een DeepL-plugin erbij, vandaar.

Zal erover tweeten

[ Bericht 3% gewijzigd door Erasmus op 15-08-2023 14:38:34 ]
pi_210293583
quote:
Feyenoord heeft het doorlopende contract van Francesco Antonucci ontbonden en neemt de komende twee weken mogelijk nog afscheid van drie spelers. Patrik Walemark, Antoni Milambo en Marcus Pedersen lijken dit seizoen vanwege de flinke concurrentie niet te hoeven rekenen op veel speelminuten.
https://www.ad.nl/transfe(...)ertrekkers~ad39c9fd/
pi_210293625
quote:
Heugelijk nieuws.

Zal alleen in het salarishuis niet zo veel schelen lijkt mij, op Pedersen na

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 15-08-2023 14:42:22 ]
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 14:47:41 #241
139407 jorienvdherik
pi_210293696
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 14:17 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Maatje heeft thuis en uit via de Chinees besteld. Op het originele thuisshirt is ons logo nog een mooi stiksel (dus dat detail is niet meegenomen) en op het uitshirt is dat een plakplaatje (vrijwel hetzelfde). Dus alleen met het thuisshirt merk je het verschil.

Die gast is nota bene SCC’er/Legioenlid met korting in de fanshop en vond het origineel het geld niet waard. Kocht altijd alles onder Puma en Adidas. Eerste keer dat hij uit China besteld heeft, zegt een hoop _O-
Heb origineel nog niet gezien, maar is het in het echt en sticker of borduurt logo?
pi_210293704
quote:
Er is een groot gebrek aan de naam Dilrosun in dat lijstje. :{

Verder totaal onlogisch om Milambo te verhuren, maarja, Slot en eigen jeugd heh.
pi_210293715
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 14:48 schreef Pistolero het volgende:

[..]

Verder totaal onlogisch om Milambo te verhuren, maarja, Slot en eigen jeugd heh.
Hoezo, ff jaartje meters maken en dan weten we meer. Lijkt mij juist wel top.
pi_210293718
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 14:47 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]
Heb origineel nog niet gezien, maar is het in het echt en sticker of borduurt logo?
Het logo is geborduurd in het originele thuisshirt, enige grote verschil.

Uitshirt heeft een plakplaatje, verwacht dat de komende 2 alternatieve shirts dat ook zullen hebben.
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 14:49:59 #245
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210293727
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 14:49 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Hoezo, ff jaartje meters maken en dan weten we meer. Lijkt mij juist wel top.
Zou eerder Milambo dan hockeyhoofd erbij houden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210293740
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 14:49 schreef Caland het volgende:

[..]
Zou eerder Milambo dan hockeyhoofd erbij houden.
Dat is een gewoon persoonlijke hetze toch.
pi_210293746
Heb trouwens de afgelopen weken mijn Japanse kennissen/vrienden van toen ik nog in Tokio woonde hoop Ueda spam gestuurd.

Ze hebben mij beloofd een foto te sturen zodra ze een Feyenoord-shirt in een sportwinkel daar zien hangen, dan zal ik het hier posten (of op Twitter)

Ga pas eind volgend jaar zelf weer naar Japan om zelf de proef op de som te nemen

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 15-08-2023 14:52:44 ]
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 14:52:37 #248
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210293758
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 14:51 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Welnee, die kan er gewoon echt weinig van.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 14:53:11 #249
498282 Scrummie
pi_210293764
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 14:52 schreef Caland het volgende:

[..]
Welnee, die kan er gewoon echt weinig van.
Geef die jongen toch even de tijd man :')
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 14:54:02 #250
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210293775
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 14:53 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Ik riep dit al toen hij nog bij Zwolle zat. Dus ik ga gewoon door met mijn langspeelplaat.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 14:54:15 #251
474254 GurneyIsBestOke
pi_210293782
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 14:51 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Ook een beetje maar ik snap wat ie bedoelt. Het is vooralsnog aan de bal een beetje zoals Diemers, maar dan wat lelijker.
Makkelijk eerste
pi_210293792
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 14:53 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Nog meer tijd ja?

Doorselecteren, en gauw.
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 14:56:10 #253
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_210293808
Ueda Nieuwkoop en Zerrouki en die nieuwe Cissé van Newcastle ook nog niet veel goed zien doen.
Alleen die verdediger van Zwolle.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_210293834
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 14:18 schreef Caland het volgende:
Jij hebt wel vaker een pittige mening over mensen, is ‘t niet?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_210293841
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 14:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ueda Nieuwkoop en Zerrouki en die nieuwe Cissé van Newcastle ook nog niet veel goed zien doen.
Nieuwkoop speelde prima tot die domme kaart. Ueda kan je niet echt beoordelen. Santi was zijn eerste wedstrijden ook onzichtbaar in die paar minuten die hij toen meedeed
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 15:00:18 #256
139407 jorienvdherik
pi_210293864
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 14:49 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Het logo is geborduurd in het originele thuisshirt, enige grote verschil.

Uitshirt heeft een plakplaatje, verwacht dat de komende 2 alternatieve shirts dat ook zullen hebben.
Dank, plakplaatje is niet groter dan plakplaatje van Castore zeker _O-
pi_210293876
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 14:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dinamo Moskou kwam gewoon precies op het verkeerde moment van de embargolijst af. Das jammer maar daar kan je echt niks aan doen. Was het eerder gebeurt dan had je die optie kunnen activeren, was het niet gebeurd dan had je nog een seizoen kunnen huren.
Klopt, die mocht je gewoon niet eens kopen, vandaar de inzet op nog een jaar huur. Blijf het bizar vinden hoe/dat PSV Til heeft gehaald.
pi_210293915
Wisten jullie dat Guus Til krullen heeft.

(Dat ging via een Duitse bank als tussenrekening btw)
pi_210293983
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 15:05 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wisten jullie dat Guus Til krullen heeft.

(Dat ging via een Duitse bank als tussenrekening btw)
Meerdere Russische bedrijven, waaronder clubs, hebben een tussenrekening hier inderdaad om de SEPA-blokkade te omzeilen

Alsof de Deutsche Bank enig ethiek kent lol

[ Bericht 2% gewijzigd door Erasmus op 15-08-2023 15:13:25 ]
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 15:17:19 #260
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210294020
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 15:12 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Meerdere Russische bedrijven, waaronder clubs, hebben een tussenrekening hier inderdaad om de SEPA-blokkade te omzeilen

Alsof de Deutsche Bank enig ethiek kent lol
Het gaat slechts om aangewezen bedrijven en organisaties die geblokkeerd zouden zijn van betalingsverkeer (feitelijk zijn swiftboekingen dan niet meer mogelijk, Rusland zat al niet bij sepa laat staan dat zo’n blokkade bestaat).
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210294033
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 15:17 schreef Caland het volgende:

[..]
Het gaat slechts om aangewezen bedrijven en organisaties die geblokkeerd zouden zijn van betalingsverkeer (feitelijk zijn swiftboekingen dan niet meer mogelijk, Rusland zat al niet bij sepa laat staan dat zo’n blokkade bestaat).
Haalde SEPA en SWIFT door elkaar :@ Je hebt gelijk

Meen een (Duits) artikel gelezen te hebben waar in dit stond, zal hem later nog ff googlen
pi_210294067
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 15:19 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Meen een (Duits) artikel gelezen te hebben waar in dit stond, zal hem later nog ff googlen
daarom gewoon bitcoin kopen
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 15:23:10 #263
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210294073
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 15:19 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Het is deels mijn werk om dergelijke transacties te onderzoeken, bestaan simpelweg een hoop fabeltjes over.

Kan me wel voorstellen dat een aantal clubs op de ‘zwarte’ lijst zouden staan wegens de eigenaren of dat de FIFA/Uefa er iets over te zeggen had. Maar betalingsverkeer is grotendeels gewoon mogelijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210294093
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 15:23 schreef Caland het volgende:

[..]
Het is deels mijn werk om dergelijke transacties te onderzoeken, bestaan simpelweg een hoop fabeltjes over.

Kan me wel voorstellen dat een aantal clubs op de ‘zwarte’ lijst zouden staan wegens de eigenaren of dat de FIFA/Uefa er iets over te zeggen had. Maar betalingsverkeer is grotendeels gewoon mogelijk.
Wat een saaie kutbaan heb jij zeg.
* Verwijderd *
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 15:26:12 #265
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210294100
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 15:25 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]
Wat een saaie kutbaan heb jij zeg.
Absoluut, waarom denk je dat ik mijn tijd hier verdoe?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210294176
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 15:23 schreef Caland het volgende:

[..]

jij bent een soort hulp moderator van het betaalverkeer :{
pi_210294471
Het doet mij goed dat Szymanski steeds meer gemist wordt.

Ik mis hem ook nog altijd.
pi_210294494
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 14:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nounou Ueda heeft 20 minuten meegelopen op het veld en heeft bij heel goede indruk gemaakt met zijn sprongkracht.

Verder was het niet veel. Vooruit
pi_210294503
Al is een spits zijn in dit Feyenoord een ondankbare taak.
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 16:06:20 #270
269692 Divje
brr brr patapim
pi_210294515
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 16:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het doet mij goed dat Szymanski steeds meer gemist wordt.

Ik mis hem ook nog altijd.
Start een zelfhulpgroep op ofzo
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 16:06:49 #271
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210294518
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 16:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geloof dat het exact een jaar geleden is na de 0-0 tegen Heerenveen en je zou de posts over een gebrek aan creativiteit bijna identiek kunnen noemen.

Toen speelden we meen ik nog met Pedersen op linksback, Rasmussen centraal, Toornstra en een onzichtbare Pool.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210294540
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 16:06 schreef Divje het volgende:

[..]
Start een zelfhulpgroep op ofzo
Waar denk je dat ik hier mee bezig ben?
pi_210294560
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 16:06 schreef Caland het volgende:

[..]
Geloof dat het exact een jaar geleden is na de 0-0 tegen Heerenveen en je zou de posts over een gebrek aan creativiteit bijna identiek kunnen noemen.

Toen speelden we meen ik nog met Pedersen op linksback, Rasmussen centraal, Toornstra en een onzichtbare Pool.
En ik heb het vermoeden dat onze spits er meer van langs kreeg, om nog maar te zwijgen over onze vleugels.
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 16:12:00 #274
269692 Divje
brr brr patapim
pi_210294578
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 16:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Waar denk je dat ik hier mee bezig ben?
Wordt gvd tijd dat je uit die rouwperiode stapt en richting acceptatie gaat :D
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 16:12:34 #275
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210294583
Waar blijft het nieuws over die krullenbol @ZKA

Ben daar al de HELE ZOMER op aan het wachten
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 16:12:53 #276
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210294585
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 16:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
En ik heb het vermoeden dat onze spits er meer van langs kreeg, om nog maar te zwijgen over onze vleugels.
Dat zal Walemark en Danilo zijn geweest, dus ongetwijfeld.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 16:20:20 #277
474254 GurneyIsBestOke
pi_210294658
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 16:12 schreef Caland het volgende:
Waar blijft het nieuws over die krullenbol @:zka

Ben daar al de HELE ZOMER op aan het wachten
Geen idee, maar ik zag er net één in de Albert Heijn rondlopen
Makkelijk eerste
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 16:23:51 #278
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_210294687
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 16:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
"In dit Feyenoord"

Goeiedag zeg, de competitie is precies 1 wedstrijd onderweg :D
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 16:27:19 #279
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_210294713
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 16:23 schreef Qarrad het volgende:

[..]
"In dit Feyenoord"

Goeiedag zeg, de competitie is precies 1 wedstrijd onderweg :D
Echt hoor, ten opzichte van vorig jaar mis je toch eigenlijk alleen Kokcu en Szymanski? :')
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 16:28:04 #280
474254 GurneyIsBestOke
pi_210294719
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 16:06 schreef Caland het volgende:

[..]

Zelfs in maart nog toen we twee oogaidspotjes hadden tegen Groningen en Volendam die je weliswaar nog net won. Dat het aanvalsspel qua baltempo te langzaam is als de tegenstander er kort op zit is altijd wel een kritiekpunt geweest.
Makkelijk eerste
pi_210294721
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 16:27 schreef Heeinz het volgende:

[..]
Echt hoor, ten opzichte van vorig jaar mis je toch eigenlijk alleen Kokcu en Szymanski? :')
EN IDRISSI
* Verwijderd *
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 16:34:43 #282
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_210294775
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 16:28 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]
EN IDRISSI
Mis je die?
pi_210294779
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 16:27 schreef Heeinz het volgende:

[..]
Alleen de spelbepalers ja
Niemand in de selectie die hun rol kan opvangen
WAAR HEBBEN WE HET OVER!!!!!!!
pi_210294848
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 16:35 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Wanbeleid
Bestuur tegen de muur
Verhuisdozen
Doodskisten
Dictaror Kloesoe
We gaan degraderen
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 16:50:49 #285
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210294900
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 16:35 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Dat Kokcu gemist gaat worden lijkt me niet meer dan logisch, ik weet verder niet hoe Slot over de punt naar voren denkt maar dan kan je wel wat makkelijker spelen met de middenvelders die je al hebt en is het risico om een aanvallende 10 in te zetten ook minder groot.
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 17:14:22 #286
474254 GurneyIsBestOke
pi_210295118
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 16:50 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dat Kokcu gemist gaat worden lijkt me niet meer dan logisch, ik weet verder niet hoe Slot over de punt naar voren denkt maar dan kan je wel wat makkelijker spelen met de middenvelders die je al hebt en is het risico om een aanvallende 10 in te zetten ook minder groot.
Slot speelt altijd punt naar voren, Toornstra, Til, Szymanski en zelfs Danilo, Dilrosun en Linssen hebben daar gestaan. Het zijn vrijwel altijd lopers met diepgang in de 16, maar zonder een snelle spelvoortzetting.

Juist momenteel weet ik niet in hoeverre het zou werken, vorig seizoen had je overal Kökcü aanspeelbaar die het spel kon versnellen, zo’n type heb je nu niet. Punt naar achter en Geert op rechtsback die inschuift werkt misschien met het huidige materiaal beter.
Makkelijk eerste
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 17:16:25 #287
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210295140
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 17:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Slot speelt altijd punt naar voren, Toornstra, Til, Szymanski en zelfs Danilo, Dilrosun en Linssen hebben daar gestaan. Het zijn vrijwel altijd lopers met diepgang in de 16, maar zonder een snelle spelvoortzetting.

Juist momenteel weet ik niet in hoeverre het zou werken, vorig seizoen had je overal Kökcü aanspeelbaar die het spel kon versnellen, zo’n type heb je nu niet. Punt naar achter en Geert op rechtsback die inschuift werkt misschien met het huidige materiaal beter.
Ik dacht meer een 6 een 8 en een 10.
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 17:21:02 #288
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210295169
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 17:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Hij heeft wel eens geëxperimenteerd met de punt naar achteren hoor, tegen Villareal nog. En hij wilde eigenlijk ook zo gaan spelen na de WK-break met Kokcu als 6, gelukkig raakte Timber geblesseerd :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 17:28:31 #289
474254 GurneyIsBestOke
pi_210295234
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 17:21 schreef Caland het volgende:

[..]
Hij heeft wel eens geëxperimenteerd met de punt naar achteren hoor, tegen Villareal nog. En hij wilde eigenlijk ook zo gaan spelen na de WK-break met Kokcu als 6, gelukkig raakte Timber geblesseerd :)
Wel een paar keer ja met Geert op 6 en dan Kökcü en Timber er voor. En dan Szymanski en Dilrosun op de flanken. Dat was echt vreselijk. Vorig seizoen kwam er ook nog een keer een halfbakken 5-3-2 uit tegen Twente _O-

Maar met Wieffer en Zerrouki heb je wel twee spelers die uitstekend die rol kunnen vullen met de punt naar achter. Stengs speelde bij Antwerpen ook als een van de twee naar voren geschoven middenvelders (naast Ekkelenkamp :') ), wellicht dat dat hier ook zou werken.
Makkelijk eerste
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 17:31:34 #290
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210295257
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 17:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Wel een paar keer ja met Geert op 6 en dan Kökcü en Timber er voor. En dan Szymanski en Dilrosun op de flanken. Dat was echt vreselijk. Vorig seizoen kwam er ook nog een keer een halfbakken 5-3-2 uit tegen Twente _O-

Maar met Wieffer en Zerrouki heb je wel twee spelers die uitstekend die rol kunnen vullen met de punt naar achter. Stengs speelde bij Antwerpen ook als een van de twee naar voren geschoven middenvelders (naast Ekkelenkamp :') ), wellicht dat dat hier ook zou werken.
Maar hoe verklaar je dan dat Wieffer moeite heeft met die 8 positie? Dan is het toch niet met de punt naar voren want dan zou je 2 zessen hebben.
pi_210295272
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 17:31 schreef Tarado het volgende:

[..]
Maar hoe verklaar je dan dat Wieffer moeite heeft met die 8 positie? Dan is het toch niet met de punt naar voren want dan zou je 2 zessen hebben.
Of hij moeite heeft met 8 weten we niet echt want dit is meer effe een algemene vormdip. Als geen inspeelpass meer lukt ligt dat niet aan je positie op het formulier.
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 17:35:23 #292
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210295278
quote:

[..]
De rolverdeling tussen hem en Kokcu was gewoon wat duidelijker. En die jongen speelt een halve wedstrijd matig en meteen kan hij de positie niet aan, het is wat.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 17:35:26 #293
262211 hhh38
pi_210295279
quote:

[..]
Omdat je dan constant moet afstemmen met die andere 6 wie inzakt en wie naar voren gaat. Hij is naar eigen zeggen steeds in de war qua positionering.

En je hebt het probleem wat PSV ooit had met Rosario en Sangaré. Allebei prima voetballers maar niet als ze naast elkaar moeten spelen want teveel hetzelfde type. Ik geloof echt niet dat het gaat werken, je hebt iemand met meer handelingssnelheid nodig naast Wieffer/Zerrouki, dat is niet iets wat je zomaar even verbetert.
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 17:39:05 #294
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210295310
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 17:35 schreef Caland het volgende:

[..]
De rolverdeling tussen hem en Kokcu was gewoon wat duidelijker. En die jongen speelt een halve wedstrijd matig en meteen kan hij de positie niet aan, het is wat.
Dat zegt hij toch zelf, maar dat is verder mijn punt niet het is alleen niet met de punt naar voren.
pi_210295312
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 17:35 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Omdat je dan constant moet afstemmen met die andere 6 wie inzakt en wie naar voren gaat. Hij is naar eigen zeggen steeds in de war qua positionering.

En je hebt het probleem wat PSV ooit had met Rosario en Sangaré. Allebei prima voetballers maar niet als ze naast elkaar moeten spelen want teveel hetzelfde type. Ik geloof echt niet dat het gaat werken, je hebt iemand met meer handelingssnelheid nodig naast Wieffer/Zerrouki, dat is niet iets wat je zomaar even verbetert.
Waarom denk je dat Wieffer de handelingssnelheid mist om op 8 te spelen? Dat kan je toch helemaal niet concluderen op basis van de afgelopen paar potjes(en vorig seizoen bewees hij ook wekelijks het tegendeel).
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 17:40:53 #296
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210295325
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 17:39 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dat zegt hij toch zelf, maar dat is verder mijn punt niet het is alleen niet met de punt naar voren.
Jawel hoor.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 17:42:41 #297
262211 hhh38
pi_210295337
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 17:39 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Waarom denk je dat Wieffer de handelingssnelheid mist om op 8 te spelen? Dat kan je toch helemaal niet concluderen op basis van de afgelopen paar potjes(en vorig seizoen bewees hij ook wekelijks het tegendeel).
Ik heb hem vorig jaar letterlijk iedere keer dat ie onder druk stond en de bal niet in één keer door kon spelen (daar is ie erg goed in, maar dat kan niet altijd) in de problemen zien komen. Dan laat z'n gebrek aan wendbaarheid en snelle techniek hem in de steek. Kokcu zorgde ervoor dat hij steeds in de ruimte kon duiken die vrijkwam als die een 2e tegenstander naar zich toe trok. Dat is geen schande hoor, je gaat Busquets ook niet verder naar voren zetten op het middenveld. Maar het was voor mij overduidelijk dat ie niet op 8 kon, daarom vond ik de aankoop van Zerrouki vanaf het begin al vreemd.
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 17:59:16 #298
474254 GurneyIsBestOke
pi_210295485
quote:

[..]
Ik snap wat je bedoelt, en wat @Caland zegt is een beetje het antwoord. De taakverdeling tussen Wieffer en Kökcü was gewoon wat logischer waarbij de taken van Wieffer iets verdedigender waren en Kökcü de opbouw iets hoger verzorgde. Maar de punt stond wel degelijk naar voren.

Juist wat je nu hebt is het probleem dat je met twee zessen speelt, waarbij de één onnatuurlijk gaat spelen omdat de taakverdeling tussen de twee niet soepel gaat.
Makkelijk eerste
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 18:01:05 #299
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210295502
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 17:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik snap wat je bedoelt, en wat @:caland zegt is een beetje het antwoord. De taakverdeling tussen Wieffer en Kökcü was gewoon wat logischer waarbij de taken van Wieffer iets verdedigender waren en Kökcü de opbouw iets hoger verzorgde. Maar de punt stond wel degelijk naar voren.

Juist wat je nu hebt is het probleem dat je met twee zessen speelt, waarbij de één onnatuurlijk gaat spelen omdat de taakverdeling tussen de twee niet soepel gaat.
Heb je vorig jaar ook met Kokcu en Timber gehad, dat klikte ook niet.

Voetbal is ook lang niet meer zo’n statisch geheel als vroeger natuurlijk, eigenlijk zijn die cijferbepalingen best achterhaald maar de meesten weten dan gewoon wat je voor ogen hebt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210295529
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 17:42 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ik heb hem vorig jaar letterlijk iedere keer dat ie onder druk stond en de bal niet in één keer door kon spelen (daar is ie erg goed in, maar dat kan niet altijd) in de problemen zien komen. Dan laat z'n gebrek aan wendbaarheid en snelle techniek hem in de steek. Kokcu zorgde ervoor dat hij steeds in de ruimte kon duiken die vrijkwam als die een 2e tegenstander naar zich toe trok. Dat is geen schande hoor, je gaat Busquets ook niet verder naar voren zetten op het middenveld. Maar het was voor mij overduidelijk dat ie niet op 8 kon, daarom vond ik de aankoop van Zerrouki vanaf het begin al vreemd.

kokcu is voorlopig niet te vervangen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_210295532
dicht
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')