Volgens @ZKA wil hij het liefste naar Feyenoord, voor wat het waard is...quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:32 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Volgens de Kroatische media zou die vandaag een medische keuring doen om vervolgens te tekenen voor Dinamo
Ergens in de middag als ik het goed heb
Gnonto wilde ook kost wat kost naar Feyenoordquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:33 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Volgens @:zka wil hij het liefste naar Feyenoord, voor wat het waard is...
Dat was 5 miljoen tekengeld toch? ALsnog veel geld maar als je zo tyfusveel geld over de balk pleurt aan middelmaat moet je daar ook niet over janken.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor Szymanski moest je 10 miljoen neerleggen en hij heeft persoonlijk ook nog eens 10 miljoen tekengeld opgestreken. Dat was altijd al een onmogelijke opgave. Maar het is natuurlijk lekkerder om #KLOESEOUT te roepen, dat snap ik.
Of dacht je dat Tadic die een godsvermogen verdiende voor Nederlandse begrippen en hij daar naartoe zijn gegaan voor de sportieve uitdaging?
Ik vind het een beetje ver gaan om Zerrouki nu al af te schrijven, maar zou ze ook niet allebei opstellen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat was 5 miljoen tekengeld toch? ALsnog veel geld maar als je zo tyfusveel geld over de balk pleurt aan middelmaat moet je daar ook niet over janken.
Zerrouki is echt een waardeloze aankoop, bij Twente lachen ze zich rot.
Dat heb ik ook gelezen op 1908, helaas was er verder geen bron te vinden voor diezelfde uitspraakquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:33 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Volgens @:zka wil hij het liefste naar Feyenoord, voor wat het waard is...
Zka doet niet aan bronnen, hij is de bron, het medium, het orakel.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:41 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gelezen op 1908, helaas was er verder geen bron te vinden voor diezelfde uitspraak
We kopen allemaal dingen die niet nodig zijn!!!!!!quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:54 schreef Pistolero het volgende:
Kunnen we alsjeblieft ophouden met de totaaldebiele takes dat de 'dure' aankopen middelmaat zijn. Danku.
Daarnaast maakt een sterke bank je elftal als totaal ook veel sterker, maar dat geheel ter zijde.
hoezo we hebben santi toch al?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:54 schreef Pistolero het volgende:
Kunnen we alsjeblieft ophouden met de totaaldebiele takes dat de 'dure' aankopen middelmaat zijn. Danku.
Daarnaast maakt een sterke bank je elftal als totaal ook veel sterker, maar dat geheel ter zijde.
Ik dacht heel even dat dit Roberto Martinez was.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:56 schreef Caland het volgende:
[..]
We kopen allemaal dingen die niet nodig zijn!!!!!!
[ twitter ]
Niet eens wat betreft Psv. Ik heb liever Simons, Hazard, Fabio Silva en Guitterez in plaats van Lang, Pepi, Schouten en Tillman.quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:50 schreef De_Pel het volgende:
[..]
PSV is vooralsnog 1 significante speler kwijt: Simons. In de plaats hebben ze Lang, Pepi, Tillman en Schouten gehaald, en zijn ze zoals ik het begrijp nog bezig met 2 verdedigers van 10m+.
Ajax is een disfunctionele teringbende aan het ontmantelen en haalt hier prima spelers voor terug.
Wmb worden beiden deze zomer significant sterker, wij vooralsnog juist iets minder.
Vraag ik me af zijn verdedigende taken lijkt hij niet al te serieus te nemen. Sowieso prijzige speler voor op het bankje, had liever met eigen jeugd aan de slag gegaan en dan 1 of 2 gerichte aankopen die je direct beter maken. Waarvan De Pool er natuurlijk eentje had moeten zijn. Mensen die hem overschat vinden hebben echt stront in hun ogen of vorig seizoen gewoon niks gezien.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje ver gaan om Zerrouki nu al af te schrijven, maar zou ze ook niet allebei opstellen.
Gelukkig heb je dan een waardige vervanger op de bank als Wieffer zijn talentendipje krijgt of je de boel op slot wil zetten op het eind
gohquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Sowieso prijzige speler voor op het bankje, had liever met eigen jeugd aan de slag gegaan en dan 1 of 2 gerichte aankopen die je direct beter maken.
Daar blonk hij bij Twente (en bij Algerije) juist in uit. Zijn sterkste wedstrijden waren als hij zich helemaal kon vastbijten in een '10' en hij had altijd oog voor de organisatie.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:04 schreef Elan het volgende:
Vraag ik me af zijn verdedigende taken lijkt hij niet al te serieus te nemen.
Geen idee, we hebben nog even. Als straks zo’n Kroaat (keer 2), zo’n krullenbol en Idrissi/Sini komen kan je inclusief Stengs weer best veel kanten op.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Vraag ik me af zijn verdedigende taken lijkt hij niet al te serieus te nemen. Sowieso prijzige speler voor op het bankje, had liever met eigen jeugd aan de slag gegaan en dan 1 of 2 gerichte aankopen die je direct beter maken. Waarvan De Pool er natuurlijk eentje had moeten zijn. Mensen die hem overschat vinden hebben echt stront in hun ogen of vorig seizoen gewoon niks gezien.
Je hebt met zijn vertrek + Kokcu ook wel echt ingeleverd op spelers die buiten de 16 een keer iets kunnen forceren als het voetballend nou weer niet lukt.
Hoezo als je De Pool genomen had had je je toch direct versterkt? Je weet op basis van vorig seizoen wat je daar aan hebt. Wat er nu is aangetrokken zijn veelal (te) dure gokjes.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:05 schreef aTypisch het volgende:
ook elan snapt er weer geen reet van
(lol)
Dat was ook nagenoeg rond, maar toen kwam er een club om de hoek die het dubbele kon bieden. Dan had je dat ook maar mottuh doen!!! is dan nogal een infantiele gedachte, maar dat geheel terzijde.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo als je De Pool genomen had had je je toch direct versterkt? Je weet op basis van vorig seizoen wat je daar aan hebt. Wat er nu is aangetrokken zijn veelal (te) dure gokjes.
Timber heeft het ook nog steeds niet echt laten zien.
We hadden toch die koopoptie? Dan heb je toch altijd eerste keus, of zie ik dat verkeerd?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was ook nagenoeg rond, maar toen kwam er een club om de hoek die het dubbele kon bieden. Dan had je dat ook maar mottuh doen!!! is dan nogal een infantiele gedachte, maar dat geheel terzijde.
Het dubbele nog wel was jij bij die onderhandelingen aanwezig of waar heb je dat vandaan?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was ook nagenoeg rond, maar toen kwam er een club om de hoek die het dubbele kon bieden. Dan had je dat ook maar mottuh doen!!! is dan nogal een infantiele gedachte, maar dat geheel terzijde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |