Misschien niet vertraagt, maar je kan elke euro maar 1 keer uitgevenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 00:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
deze redenatie is echt heel raar
het lijkt er nergens op dat de aankoop van Ueda de aankoop van een linksbuiten of 10 vertraagt
je zit verkeerd met je oorzaak en gevolg
zelfs dat klopt nietquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 00:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien niet vertraagt, maar je kan elke euro maar 1 keer uitgeven
hoezo? we hebben toch al 11 basisspelers?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 00:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oke boekhouder. Laten we dan nog 5 spelers voor 10 miljoen halen.
Het paradox van Slot want juist met smallere selecties heeft hij geweldige prestaties geleverd. De spelers die zich het best onder hem hebben ontwikkeld waren spelers op wie hij totaal niet zat te wachtenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 00:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik denk dat Slot hoogst persoonlijk een paardenkop in het bed van de verantwoordelijken zou leggen als hij met een smalle selectie moest werken
Neequote:Op dinsdag 15 augustus 2023 00:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hoezo? we hebben toch al 11 basisspelers?
Ook gewoon nog even afwachten hoe het er na augustus uit ziet. Als je die Kroaat haalt en een leuke 10, heb je toch weer wat avontuurtjes. Met een Japanner, een Kroaat en een nog te bepalen middenvelderquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 00:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het paradox van Slot want juist met smallere selecties heeft hij geweldige prestaties geleverd. De spelers die zich het best onder hem hebben ontwikkeld waren spelers op wie hij totaal niet zat te wachten
Maar ik begrijp ook heel goed dat je als trainer liever Bart Nieuwkoop inpast dan weer een Braziliaantje van 19 die geen Engels kan ook al heeft laatstgenoemde meer potentie.
En eventueel hoe sommige dingen gewoon uitpakken. Vorig seizoen was ik ontevreden dat er geen opvolger was gehaald voor Aursnes en twee halve voor Malacia, maar uiteindelijk hebben in de tweede seizoenshelft Wieffer en Hartman dat perfect opgepakt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 00:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ook gewoon nog even afwachten hoe het er na augustus uit ziet. Als je die Kroaat haalt en een leuke 10, heb je toch weer wat avontuurtjes. Met een Japanner, een Kroaat en een nog te bepalen middenvelder
Ik ben nog steeds voor een Timber redemption arcquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 00:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En eventueel hoe sommige dingen gewoon uitpakken. Vorig seizoen was ik ontevreden dat er geen opvolger was gehaald voor Aursnes en twee halve voor Malacia, maar uiteindelijk hebben in de tweede seizoenshelft Wieffer en Hartman dat perfect opgepakt.
Ik hoop het enorm maar dat denk ik niet. Het duurt bij hem zo lang voordat hij ziet waar de ruimtes liggen en juist dat heb je naast Wieffer of Zerrouki nodig, iemand die snel kan schakelen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 00:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds voor een Timber redemption arc
Dat het een upgrade is moet eerst nog wel even bewezen worden.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 00:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Uhm, na het vertrek van Danilo was het aantrekken van een toekomstige 1e spits die nu al bijna gelijkwaardig is aan Gimenez zo'n beetje prioriteit nummer 1. En voor slechts 2 miljoen heb je de gratis 4e spits van Ajax gigantisch geupgrade.
Echt een godendeal. KloeseGod
Zou prima zijn.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 07:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
De ideale competitie voor Pedersen. 7 miljoen is ook een uitstekend bedrag wat Feyenoord verlangt.
Je moet gewoon een volwaardige 2e spits hebben, geen pinchhitter ala Kramer. Gimenez kan geblesseerd of geschorst zijn of totaal uit vorm, of hij kan verkocht worden nog en dan zit je. Het is dus echt geen probleem om een volwaardige back up te hebben, het is juist een must.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 00:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jawel. Tuurlijk was dat ook geen geweldig beleid geweest, maar er was geen enkele urgentie om 9 miljoen uit te geven aan een 2e spits terwijl er nog gaten in de basiself zaten (en nog steeds zitten 2 weken later). Als Gimenez volgend jaar verkocht wordt, dan wordt een vervanger prioriteit nummer 1.
[..]
Zerrouki en Wieffer gaan geen 10 wedstrijden meer samen in de basis starten dit seizoen, die weddenschap durf ik wel aan.
Zeker, en daar komt de winst dan kijken van het hebben van een geweldige staf.quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:05 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn dat aankopen die je de afgelopen jaren niet kon doen. Maar alsnog zit je simpelweg een categorie lager te vissen dan de concurrentie.
Helemaal eens. Duurste bankje ooit, ook wel lekker maar echt topkwaliteit...quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 00:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daarom is het ook wel jammer dat PSV wel het risico neemt, want die was je net voorbij.
Ik ben juist van mening dat de selectie nu ietwat te breed gevuld is met spelers van een degelijk niveau maar met een niet veel hoger plafond, terwijl je afgelopen seizoen juist succes hebt geboekt met spelers die oorspronkelijk niet goed genoeg waren maar onder Slot naar een hoog niveau toe groeiden. Zie Gimenez, Hartman, Paixao en Wieffer.
Wellicht had je met een smallere selectie moeten starten met twee gerichte vervangers voor Kökcü en Idrissi/Szymanski, en de bank vooral moeten aanvullen met jeugdspelers zoals Sauer en Milambo of goedkopere aanwinsten.
We hebben een vermogen uitgegeven aan spelers die ons niet echt beter makenquote:Op maandag 14 augustus 2023 22:55 schreef De_Pel het volgende:
Sowieso ben ik deze window nog niet overtuigd. Veel spelers voor de breedte, maar de noodzakelijke buitenspelen en creatieve vervangers op het middenveld zijn er nog niet. Ondertussen is je duurste speler aller tijden er 1 die al 25 is en op een plek speelt waar je de concurrentiestrijd in principe nooit kunt winnen.
Nee, het is niet rammend slecht, en passend bij onze huidige positie, maar we worden er gewoon nog niet beter op en de concurrentie wel.
Voor Szymanski moest je 10 miljoen neerleggen en hij heeft persoonlijk ook nog eens 10 miljoen tekengeld opgestreken. Dat was altijd al een onmogelijke opgave. Maar het is natuurlijk lekkerder om #KLOESEOUT te roepen, dat snap ik.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:13 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
- Stengs is minder dan Szymanski. Sebastian wouden ze niet aantrekken omdat die 2.5M salaris eiste en daar wilden ze niet aan beginnen. Stengs krijgt, als ik de berichten moet geloven, 2.5M, hetzelfde wat Sebastian eiste
Nee, laten we veren in DonkKoese reet steken omdat die voornamelijk wisselspelers heeft gehaald die Feyenoord niet beter makenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor Szymanski moest je 10 miljoen neerleggen en hij heeft persoonlijk ook nog eens 10 miljoen tekengeld opgestreken. Dat was altijd al een onmogelijke opgave. Maar het is natuurlijk lekkerder om #KLOESEOUT te roepen, dat snap ik.
September is nog ver. Het vuurwerk komt meestal pas deze weken.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:20 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Nee, laten we veren in DonkKoese reet steken dat die voornamelijk wisselspelers heeft gehaald die Feyenoord niet beter maken
of niet zo inzoomen op een paar weken en vooral kijken naar het totaalplaatje sinds TEKLOESEGOD er isquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:20 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Nee, laten we veren in DonkKoese reet steken omdat die voornamelijk wisselspelers heeft gehaald die Feyenoord niet beter maken
Dit ja, altijd makkelijk roeptoeteren, terwijl de eisen ban Szymanski gewoon te gortig waren. En die bedragen ook, 5/10 miljoen is niks meer tegenwoordig. En ja dan kan een speler ook banken die 8 miljoen heeft gekost. Ook al weer klagen over Ueda, terwijl als wij een of andere subtopper ala Kramer hadden gehaald was het ook niet goed geweest. Bij sommigen slaat de paniek en stress alweer toe na 2 potjesquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor Szymanski moest je 10 miljoen neerleggen en hij heeft persoonlijk ook nog eens 10 miljoen tekengeld opgestreken. Dat was altijd al een onmogelijke opgave. Maar het is natuurlijk lekkerder om #KLOESEOUT te roepen, dat snap ik.
Of dacht je dat Tadic die een godsvermogen verdiende voor Nederlandse begrippen en hij daar naartoe zijn gegaan voor de sportieve uitdaging?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |