Ali doe eens rustigquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:13 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
We hebben een vermogen uitgegeven aan spelers die ons niet echt beter maken
- Zerrouki is eigenlijk een back-up voor Wieffer. Om daar 8M voor neer te tellen is ronduit achterlijk. Omdat ze veel geld voor hem hebben neergeteld ''moet'' die spelen, maar hij staat de ontwikkeling van Wiefer alleen maar in de weg. Rare en onnodige aankoop
- Stengs is minder dan Szymanski. Sebastian wouden ze niet aantrekken omdat die 2.5M salaris eiste en daar wilden ze niet aan beginnen. Stengs krijgt, als ik de berichten moet geloven, 2.5M, hetzelfde wat Sebastian eiste
- De Japanner, is de duurste aankoop ooit maar slechter dan Giminez en zal voornamelijk de bank warmhouden
- De grootste prioriteit op dit moment is een nr 8 en 10 aantrekken. Ondanks een overvloed aan middenvelders is er niemand die de Kocku rol op zich kan nemen. Hier is vrijwel geen enkele aandacht voor en worden we alleen maar gelinkt aan een linksbuiten. Wat best wel zorgwekkend is
Al het geld wat we hebben ontvangen voor Kocku is nu al verdampt .Tot nu toe alleen peperdure wisselspelers van gehaald die ons niet per se beter maken. Wat een prestatie op zich is
Als het Chong is hoef je nooit meer te komenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:19 schreef ZKA het volgende:
Feyenoord concreet voor de krullenbol, waar we al sinds juli over schrijven. Even afstemmen wat handig is en dan komt er een nieuwtje op de site. Speler die mij kan bekoren (en jullie ook, ben ik zeker van)
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:19 schreef ZKA het volgende:
Feyenoord concreet voor de krullenbol, waar we al sinds juli over schrijven. Even afstemmen wat handig is en dan komt er een nieuwtje op de site. Speler die mij kan bekoren (en jullie ook, ben ik zeker van)
Die is pas net naar Luton toch? Lijkt me sterk dat die dan daar al weg wil weer.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Als het Chong is hoef je nooit meer te komen
Welke krullenbol?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:19 schreef ZKA het volgende:
Vrees dat we geen vervanging voor Kocku gaan halen. Dit word min of meer bevestigd door Slot, die voornamelijk spelers wil gaan ''ontwikkelen''quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:21 schreef Caland het volgende:
[..]
September is nog ver. Het vuurwerk komt meestal pas deze weken.
Het was voornamelijk Frank Arnesen die een cultuur omslag heeft weten te bewerkstelligen, dit vergeten mensen wel eensquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
of niet zo inzoomen op een paar weken en vooral kijken naar het totaalplaatje sinds TEKLOESEGOD er is
We moeten verstandig zijn met het geld dat we hebben. We hebben nog steeds een grote achterstand op Psv en Ajax. De achterstand ga je niet inhalen door het beetje geld wat je hebt uit te geven aan middelmatige troepquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:22 schreef alopio het volgende:
[..]
Dit ja, altijd makkelijk roeptoeteren, terwijl de eisen ban Szymanski gewoon te gortig waren. En die bedragen ook, 5/10 miljoen is niks meer tegenwoordig. En ja dan kan een speler ook banken die 8 miljoen heeft gekost. Ook al weer klagen over Ueda, terwijl als wij een of andere subtopper ala Kramer hadden gehaald was het ook niet goed geweest. Bij sommigen slaat de paniek en stress alweer toe na 2 potjes
Yoloquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Ali doe eens rustig
Vertrouw op het proces
vergeet ik nietquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:56 schreef Ali_boo het volgende:
Het was voornamelijk Frank Arnesen die een cultuur omslag heeft weten te bewerkstelligen, dit vergeten mensen wel eens
Liever niet meer hoor.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:42 schreef aTypisch het volgende:
[ afbeelding ]
#teamtonny #itshappening
@:scrummie
Ik vrees dat je best wel gelijk zou kunnen hebbenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:42 schreef aTypisch het volgende:
[ afbeelding ]
#teamtonny #itshappening
@:scrummie
wie willen ze halen voor 30 miljoen dan?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:04 schreef Aloulu het volgende:
Arsenal zoekt een vervanger voor Timber…. Geertruida? 30milj zal niet veel voor ze zijn…
Timber kan ook op links, dus als ze iemand zoeken die dat (ook) kan dan valt Geertruida af.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:04 schreef Aloulu het volgende:
Arsenal zoekt een vervanger voor Timber…. Geertruida? 30milj zal niet veel voor ze zijn…
Vilhena is linksbenig, de krullenbol is rechts.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:06 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik vrees dat je best wel gelijk zou kunnen hebben![]()
Niet echt, die maken gewoon filmpjes van elk gerucht.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zie dit geüpload worden.
Hoe concreet is dit?
Als er zo'n filmpje op youtube wordt gegooid moet het wel waar zijn makker.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
OT :
Hoe concreet is dit?
Volgens de Kroatische media zou er vandaag een medische keuring volgen om vervolgens te tekenen voor Dinamoquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
OT :
Hoe concreet is dit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |