Nee, had ik ook niet verwacht, maar vorige 2 jaar werden wel echte buitenkansjes binnengehaald, met spelers als Szymanski, Gimenez, Hancko, Trauner etc.quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Had je dat verwacht dan? Ik vind dat Feyenoord al enorme stappen gemaakt heeft.
Wat ik wel vreemd vind is dat als je zuinig moet doen met je geld je dan zo'n Zerrouki haalt terwijl je die positie al dubbel bezet hebt en je eigenlijk voetballend vermogen moet halen om vertrek Kokcu en die Pool op te vangen.
Klopt.quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die Forbs is die jeugdspeler van City van 15 miljoen ofzoiets?
Dat vind ik niet zo'n goed voorbeeldquote:
En als Feyenoord 12 miljoen + bonussen had betaald voor Schouten weet ik zeker dat bijna iedereen ook negatief zou zijn over die transfer. Want te oude en dure Nederlandse speler zonder restwaarde. Ofzo.quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo'n goed voorbeeld
Maar misschien krijg ik nog ongelijk later in het seizoen.
Klopt.quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch de logica zelve?
Ajax loopt zelfs na een mislukt jaar nog lichtjaren voor op financieel gebied. En PSV leeft eigenlijk al jaren boven zijn stand met volkomen onverantwoord beleid en gigantische gaten die elk jaar gedicht moeten worden.
Dat je na 1 incidenteel kampioenschap nog niet kan wedijveren is de normaalste zaak van de wereld lijkt me.
Hier durf ik aan te twijfelen.quote:En het geld dat er is wordt hartstikke prima en zorgvuldig uitgegeven.
Sow, das wel een verschilletje hèquote:Op maandag 14 augustus 2023 23:18 schreef Caland het volgende:
Ik zou een aanstaande deal met Sevilla toch wel lichtelijk teleurstellend vinden als je onterecht lekker wordt gemaakt met Sini.
Ik denk dat Pepi of een Lang bij PSV ook een hoger salaris kan krijgen. Die transfersommen zijn belangrijk, maar het gaat ook om het salarishuis.quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:35 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Hier durf ik aan te twijfelen.
Ik zie nog geen knap gescoute buitenkansjes. Ik zie nog geen goede buitenspelers. Ik zie nog weinig creativiteit. En ik snap ook niet dat je de stekker er uit trekt bij Pepi omdat je reservespits niet duurder zou moeten zijn dan je eerste spits…. En vervolgens kom je met een reservespits aan die duurder is dan je eerste spits (al zal die commercieel wel goud waard zijn waarschijnlijk, wat een verklaring zou zijn, al geld dat in mindere mate wellicht ook wel voor Pepi).
Ook een wat vreemde vergelijking omdat Danilo er toen nog was. Is hier al eerder gepost maar men doet altijd maar alsof zo’n transferperiode maar gewoon simpel scoutingslijstjes afgaan is maar zo werkt het natuurlijk niet. Factor geluk en tijdstip spelen een minstens zo grote rol doorgaans.quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik denk dat Pepi bij PSV ook een hoger salaris kan krijgen.
Die transfersommen zijn belangrijk, maar het gaat ook om het salarishuis.
Sowieso.quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik denk dat Pepi of een Lang bij PSV ook een hoger salaris kan krijgen. Die transfersommen zijn belangrijk, maar het gaat ook om het salarishuis.
Je kunt wel 15 miljoen neer willen leggen, maar als het niet past qua salaris in die categorie moet je toch echt lager zitten![]()
Uiteraard. Maar jij vind het logisch dat je duurste speler akker tijden achter Gimenez staat?quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook een wat vreemde vergelijking omdat Danilo er toen nog was. Is hier al eerder gepost maar men doet altijd maar alsof zo’n transferperiode maar gewoon simpel scoutingslijstjes afgaan is maar zo werkt het natuurlijk niet. Factor geluk en tijdstip spelen een minstens zo grote rol doorgaans.
Hoe noemde men dat ook alweer. MOMENTUM
de fixatie op zijn prijskaartje is domquote:Op maandag 14 augustus 2023 23:43 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar jij vind het logisch dat je duurste speler akker tijden achter Gimenez staat?
Ik vind het star blijven vergelijken van transferbedragen maar raar. Wat vind jij ervan dat hockeyhoofd duurder is dan Aursnes of Bassey ongeveer 17 miljoen meer heeft gekost dan Hancko????quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:43 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar jij vind het logisch dat je duurste speler akker tijden achter Gimenez staat?
Ja en toch heerlijk dat je zo’n 5-6 miljoen hebt neergelegd voor Gimenez.quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:44 schreef aTypisch het volgende:
[..]
de fixatie op zijn prijskaartje is dom
feyenoord wilde een kwalitatief goede tweede spits, dat is Ueda geworden
Daarom is het wellicht zelfs wat te behouden geweest om niet uit te gaan van CL-voetbal volgend seizoen. Maar dat is ook omdat PSV nu het risico wel neemt natuurlijk.quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat zou erg mooi zijn. Dit jaar nog even flink aan de bak in Europa om dat te realiseren
Maar eerlijk, had jij dat gevoel half augustus vorig jaar ook?quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:00 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Heeft niet zo veel met die ene speelronde te maken, die ook nogal beïnvloed wordt door een vroege ongelukkige rode kaart. Het lukt simpelweg (nog) niet om echt door te pakken. Ik hoop natuurlijk dat dat de komende weken nog verandert, maar vooralsnog lijkt het een pittig jaar te worden.
Zelfs Slot spreekt uit dat de transferzomer (nog) niet helemaal lekker lukt.
9 miljoen voor een Japans international die er vorig jaar 22 in schoot is ook helemaal niet zo'n bijzonder bedrag toch..?quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:45 schreef aTypisch het volgende:
je kunt ook de spits van PEC ophalen voor de package deal met beelen en vd belt, maar dan zit men in dit topic toch ook niet lekker
lijkt ook wel 100% een transfer van Te Kloese, vond dat een van de interessante quotes van deze zomer over zijn relatie met hem en zijn oudersquote:Op maandag 14 augustus 2023 23:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en toch heerlijk dat je zo’n 5-6 miljoen hebt neergelegd voor Gimenez.
eensquote:Op maandag 14 augustus 2023 23:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
9 miljoen voor een Japans international die er vorig jaar 22 maakte is ook helemaal niet zo'n bijzonder bedrag toch..?
PSV is vooralsnog 1 significante speler kwijt: Simons. In de plaats hebben ze Lang, Pepi, Tillman en Schouten gehaald, en zijn ze zoals ik het begrijp nog bezig met 2 verdedigers van 10m+.quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:40 schreef Ramboetan het volgende:
Ik snap de zorgen en dat vergelijken met de concurrenten niet helemaal. Feyenoord is twee hele belangrijke spelers kwijtgeraakt. Dat staat voorop. Ajax is op elke linie hun beste speler kwijtgeraakt (Alvarez misschien daargelaten) en Psv is Simons kwijt en nog wat goede spelers.
Feyenoord heeft naar mijn mening tot nu toe geen mindere transferwindow dan Ajax en Psv. Ook heeft Feyenoord op elke positie achterin een betere lopen dan de concurrenten.
Dat is iets anders, ik denk dat @De_Pel hier bedoelt dat je wellicht het geld van Ueda en Zerrouki had moeten reserveren voor andere posities, dat heeft niet zo veel te maken met dat de lelijke broer van Mark Diemers meer kost dan Aursnes.quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het star blijven vergelijken van transferbedragen maar raar. Wat vind jij ervan dat hockeyhoofd duurder is dan Aursnes of Bassey ongeveer 17 miljoen meer heeft gekost dan Hancko????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |