Eerste tweet: 12 u geleden.quote:
Als die lui een keer normaal kunnen leveren.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 13:19 schreef zoekeenleven het volgende:
Iets anders trouwens, wanneer worden die andere 2 uitshirts bekend gemaakt?
Ik wil een andere shirtsponsor dan deze, zelfs de Chinees levert sneller en met betere kwaliteit dan Castore zelf.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 13:19 schreef zoekeenleven het volgende:
Iets anders trouwens, wanneer worden die andere 2 uitshirts bekend gemaakt?
Dit maakt het voordeel dat we eindelijk wél onze shirts in het buitenland mogen verkopen helemaal tenietquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 13:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Als die lui een keer normaal kunnen leveren.
Lucht wel op zo hequote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:00 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik wil een andere shirtsponsor dan deze, zelfs de Chinees levert sneller en met betere kwaliteit dan Castore zelf.
Heb zelfs liever Kappa met hun kutshirts weer terug dan Castore
[ afbeelding ]
Alleen het Feyenoord logo is groter dan in het echt volgens mij, shirt ziet er via ali nog best goed uitquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:00 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik wil een andere shirtsponsor dan deze, zelfs de Chinees levert sneller en met betere kwaliteit dan Castore zelf.
Heb zelfs liever Kappa met hun plastic kutshirts weer terug dan Castore
[ afbeelding ]
Maatje heeft thuis en uit via de Chinees besteld. Op het originele thuisshirt is ons logo nog een mooi stiksel (dus dat detail is niet meegenomen) en op het uitshirt is dat een plakplaatje (vrijwel hetzelfde). Dus alleen met het thuisshirt merk je het verschil.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Alleen het Feyenoord logo is groter dan in het echt volgens mij, shirt ziet er via ali nog best goed uit
Ik speel in de kelderklasse en train meermaals per week met m’n bierteam, moet mijn geboortestad en cluppie toch vertegenwoordigen hierquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:18 schreef Caland het volgende:
Ik heb een pittige mening over volwassen mensen die elk jaar nieuwe voetbalshirtjes kopen.
ik vind zweten in die echte/fanshop voetbalshirts vaak pure aidsquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:20 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik speel in de kelderklasse en train meermaals per week met m’n bierteam, moet mijn geboortestad en cluppie toch vertegenwoordigen hier
Dan is het al helemaal zonde van het geldquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:20 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik speel in de kelderklasse en train meermaals per week met m’n bierteam, moet mijn geboortestad en cluppie toch vertegenwoordigen hier
Ik dacht dat dit over Danjuma ging.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Gezien de woorden van Slot die eigenlijk alleen over Szymanski konden gaan was dat ook wel een beetje zo (we waren extreem dichtbij een speler maar die of eigenlijk zijn zaakwaarnemer koos op het laatst iets anders).
Was het na het Dessersfiasco niet zo dat ze vrij strak aangaven dat dit voor PoolGod wel tijdig afgekaderd was?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarmee zet je alleen de verkopende club buitenspel, uiteindelijk is het dan alsnog aan de speler natuurlijk. Salaris onbetaalbaar, tekengeld niet te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |