Eerste tweet: 12 u geleden.quote:
Als die lui een keer normaal kunnen leveren.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 13:19 schreef zoekeenleven het volgende:
Iets anders trouwens, wanneer worden die andere 2 uitshirts bekend gemaakt?
Ik wil een andere shirtsponsor dan deze, zelfs de Chinees levert sneller en met betere kwaliteit dan Castore zelf.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 13:19 schreef zoekeenleven het volgende:
Iets anders trouwens, wanneer worden die andere 2 uitshirts bekend gemaakt?
Dit maakt het voordeel dat we eindelijk wél onze shirts in het buitenland mogen verkopen helemaal tenietquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 13:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Als die lui een keer normaal kunnen leveren.
Lucht wel op zo hequote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:00 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik wil een andere shirtsponsor dan deze, zelfs de Chinees levert sneller en met betere kwaliteit dan Castore zelf.
Heb zelfs liever Kappa met hun kutshirts weer terug dan Castore
[ afbeelding ]
Alleen het Feyenoord logo is groter dan in het echt volgens mij, shirt ziet er via ali nog best goed uitquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:00 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik wil een andere shirtsponsor dan deze, zelfs de Chinees levert sneller en met betere kwaliteit dan Castore zelf.
Heb zelfs liever Kappa met hun plastic kutshirts weer terug dan Castore
[ afbeelding ]
Maatje heeft thuis en uit via de Chinees besteld. Op het originele thuisshirt is ons logo nog een mooi stiksel (dus dat detail is niet meegenomen) en op het uitshirt is dat een plakplaatje (vrijwel hetzelfde). Dus alleen met het thuisshirt merk je het verschil.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Alleen het Feyenoord logo is groter dan in het echt volgens mij, shirt ziet er via ali nog best goed uit
Ik speel in de kelderklasse en train meermaals per week met m’n bierteam, moet mijn geboortestad en cluppie toch vertegenwoordigen hierquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:18 schreef Caland het volgende:
Ik heb een pittige mening over volwassen mensen die elk jaar nieuwe voetbalshirtjes kopen.
ik vind zweten in die echte/fanshop voetbalshirts vaak pure aidsquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:20 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik speel in de kelderklasse en train meermaals per week met m’n bierteam, moet mijn geboortestad en cluppie toch vertegenwoordigen hier
Dan is het al helemaal zonde van het geldquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:20 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik speel in de kelderklasse en train meermaals per week met m’n bierteam, moet mijn geboortestad en cluppie toch vertegenwoordigen hier
Ik dacht dat dit over Danjuma ging.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Gezien de woorden van Slot die eigenlijk alleen over Szymanski konden gaan was dat ook wel een beetje zo (we waren extreem dichtbij een speler maar die of eigenlijk zijn zaakwaarnemer koos op het laatst iets anders).
Was het na het Dessersfiasco niet zo dat ze vrij strak aangaven dat dit voor PoolGod wel tijdig afgekaderd was?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarmee zet je alleen de verkopende club buitenspel, uiteindelijk is het dan alsnog aan de speler natuurlijk. Salaris onbetaalbaar, tekengeld niet te doen.
Ja same, zonde van het geld ook want ook het origineel kan na een paar keer wassen ook naar de klote gaan in de wasmachine.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik vind zweten in die echte/fanshop voetbalshirts vaak pure aids
maar dat kan aan mij liggen
Daarom bestel ik bij mijn Chinese vrienden, een shirtje van 18 piek dat naar de klote gaat kan ik beter verteren dan gvd 90.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan is het al helemaal zonde van het geld
Dat staat mij ook bij, ja.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:25 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Was het na het Dessersfiasco niet zo dat ze vrij strak aangaven dat dit voor PoolGod wel tijdig afgekaderd was?
Gewoon een vreselijke misser. Als je een website besluit te openen met transfernieuwtjes overweeg ik hem niet meer te bezoeken.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 13:37 schreef Scrummie het volgende:
Oke oke, ik zal volgende keer wat meer onderzoek doen. Normaal laat mijn account kennis mij niet in de steek maar bij deze zat ik denk ik mis.
Tja maar Szymanski (zaakwaarnemer) wilde ook zelf helemaal niet al tekenen in Juni. Die zijn niet achterlijk, en waarschijnlijk had die zaakwaarnemer al meer balletjes uitgegooid. Maar makkelijk lekker alles op Feyenoord gooien. Überhaupt die totale paniek van je..wacht nou maar af.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:43 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Had je meteen in juni toegeslagen dan zou die nu bij ons spelen
Maar nee hoor, we moesten per se wachten tot juli, en dan raar opkijken dat er meerdere clubs in hem geïnteresseerd zijn
[..]
Hij mist de kwaliteiten om op 8 te spelen, ''tijd'' zal daar niets aan veranderen
Mijn advies: tenzij er opnieuw geschiedenis wordt geschreven, lekker uitstellen tot onze volgende kledingsponsor die hopelijk wel degelijk is.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:32 schreef zoekeenleven het volgende:
Vorige shirt wat ik gekocht heb was na het vorige kampioenschap, en zou gewoon graag eens een uitshirt willen hebben.
Szymanski schijnt dit topic te volgen met een DeepL-plugin erbij, vandaar.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:35 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik stel voor dat we wel collectief kappen met het janken over Szymanski.
https://www.ad.nl/transfe(...)ertrekkers~ad39c9fd/quote:Feyenoord heeft het doorlopende contract van Francesco Antonucci ontbonden en neemt de komende twee weken mogelijk nog afscheid van drie spelers. Patrik Walemark, Antoni Milambo en Marcus Pedersen lijken dit seizoen vanwege de flinke concurrentie niet te hoeven rekenen op veel speelminuten.
Heugelijk nieuws.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/transfe(...)ertrekkers~ad39c9fd/
Heb origineel nog niet gezien, maar is het in het echt en sticker of borduurt logo?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:17 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Maatje heeft thuis en uit via de Chinees besteld. Op het originele thuisshirt is ons logo nog een mooi stiksel (dus dat detail is niet meegenomen) en op het uitshirt is dat een plakplaatje (vrijwel hetzelfde). Dus alleen met het thuisshirt merk je het verschil.
Die gast is nota bene SCC’er/Legioenlid met korting in de fanshop en vond het origineel het geld niet waard. Kocht altijd alles onder Puma en Adidas. Eerste keer dat hij uit China besteld heeft, zegt een hoop
Er is een groot gebrek aan de naam Dilrosun in dat lijstje.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/transfe(...)ertrekkers~ad39c9fd/
Hoezo, ff jaartje meters maken en dan weten we meer. Lijkt mij juist wel top.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Verder totaal onlogisch om Milambo te verhuren, maarja, Slot en eigen jeugd heh.
Het logo is geborduurd in het originele thuisshirt, enige grote verschil.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Heb origineel nog niet gezien, maar is het in het echt en sticker of borduurt logo?
Zou eerder Milambo dan hockeyhoofd erbij houden.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:49 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Hoezo, ff jaartje meters maken en dan weten we meer. Lijkt mij juist wel top.
Dat is een gewoon persoonlijke hetze toch.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou eerder Milambo dan hockeyhoofd erbij houden.
Welnee, die kan er gewoon echt weinig van.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:51 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Dat is een gewoon persoonlijke hetze toch.
Geef die jongen toch even de tijd manquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Welnee, die kan er gewoon echt weinig van.
Ik riep dit al toen hij nog bij Zwolle zat. Dus ik ga gewoon door met mijn langspeelplaat.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geef die jongen toch even de tijd man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |