Ook een beetje maar ik snap wat ie bedoelt. Het is vooralsnog aan de bal een beetje zoals Diemers, maar dan wat lelijker.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:51 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Dat is een gewoon persoonlijke hetze toch.
Nog meer tijd ja?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geef die jongen toch even de tijd man
Jij hebt wel vaker een pittige mening over mensen, is ‘t niet?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:18 schreef Caland het volgende:
Ik heb een pittige mening over volwassen mensen die elk jaar nieuwe voetbalshirtjes kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Nieuwkoop speelde prima tot die domme kaart. Ueda kan je niet echt beoordelen. Santi was zijn eerste wedstrijden ook onzichtbaar in die paar minuten die hij toen meedeedquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ueda Nieuwkoop en Zerrouki en die nieuwe Cissé van Newcastle ook nog niet veel goed zien doen.
Alleen die verdediger van Zwolle.
Dank, plakplaatje is niet groter dan plakplaatje van Castore zekerquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:49 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Het logo is geborduurd in het originele thuisshirt, enige grote verschil.
Uitshirt heeft een plakplaatje, verwacht dat de komende 2 alternatieve shirts dat ook zullen hebben.
Klopt, die mocht je gewoon niet eens kopen, vandaar de inzet op nog een jaar huur. Blijf het bizar vinden hoe/dat PSV Til heeft gehaald.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dinamo Moskou kwam gewoon precies op het verkeerde moment van de embargolijst af. Das jammer maar daar kan je echt niks aan doen. Was het eerder gebeurt dan had je die optie kunnen activeren, was het niet gebeurd dan had je nog een seizoen kunnen huren.
Meerdere Russische bedrijven, waaronder clubs, hebben een tussenrekening hier inderdaad om de SEPA-blokkade te omzeilenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:05 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wisten jullie dat Guus Til krullen heeft.
(Dat ging via een Duitse bank als tussenrekening btw)
Het gaat slechts om aangewezen bedrijven en organisaties die geblokkeerd zouden zijn van betalingsverkeer (feitelijk zijn swiftboekingen dan niet meer mogelijk, Rusland zat al niet bij sepa laat staan dat zo’n blokkade bestaat).quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:12 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Meerdere Russische bedrijven, waaronder clubs, hebben een tussenrekening hier inderdaad om de SEPA-blokkade te omzeilen
Alsof de Deutsche Bank enig ethiek kent lol
Haalde SEPA en SWIFT door elkaarquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Het gaat slechts om aangewezen bedrijven en organisaties die geblokkeerd zouden zijn van betalingsverkeer (feitelijk zijn swiftboekingen dan niet meer mogelijk, Rusland zat al niet bij sepa laat staan dat zo’n blokkade bestaat).
daarom gewoon bitcoin kopenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:19 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Haalde SEPA en SWIFT door elkaarJe hebt gelijk
Meen een (Duits) artikel gelezen te hebben waar in dit stond, zal hem later nog ff googlen
Het is deels mijn werk om dergelijke transacties te onderzoeken, bestaan simpelweg een hoop fabeltjes over.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:19 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Haalde SEPA en SWIFT door elkaarJe hebt gelijk
Meen een (Duits) artikel gelezen te hebben waar in dit stond, zal hem later nog ff googlen
Wat een saaie kutbaan heb jij zeg.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is deels mijn werk om dergelijke transacties te onderzoeken, bestaan simpelweg een hoop fabeltjes over.
Kan me wel voorstellen dat een aantal clubs op de ‘zwarte’ lijst zouden staan wegens de eigenaren of dat de FIFA/Uefa er iets over te zeggen had. Maar betalingsverkeer is grotendeels gewoon mogelijk.
Absoluut, waarom denk je dat ik mijn tijd hier verdoe?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:25 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Wat een saaie kutbaan heb jij zeg.
jij bent een soort hulp moderator van het betaalverkeerquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is deels mijn werk om dergelijke transacties te onderzoeken, bestaan simpelweg een hoop fabeltjes over.
Kan me wel voorstellen dat een aantal clubs op de ‘zwarte’ lijst zouden staan wegens de eigenaren of dat de FIFA/Uefa er iets over te zeggen had. Maar betalingsverkeer is grotendeels gewoon mogelijk.
Nounou Ueda heeft 20 minuten meegelopen op het veld en heeft bij heel goede indruk gemaakt met zijn sprongkracht.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ueda Nieuwkoop en Zerrouki en die nieuwe Cissé van Newcastle ook nog niet veel goed zien doen.
Alleen die verdediger van Zwolle.
Start een zelfhulpgroep op ofzoquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het doet mij goed dat Szymanski steeds meer gemist wordt.
Ik mis hem ook nog altijd.
Geloof dat het exact een jaar geleden is na de 0-0 tegen Heerenveen en je zou de posts over een gebrek aan creativiteit bijna identiek kunnen noemen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Al is een spits zijn in dit Feyenoord een ondankbare taak.
En ik heb het vermoeden dat onze spits er meer van langs kreeg, om nog maar te zwijgen over onze vleugels.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Geloof dat het exact een jaar geleden is na de 0-0 tegen Heerenveen en je zou de posts over een gebrek aan creativiteit bijna identiek kunnen noemen.
Toen speelden we meen ik nog met Pedersen op linksback, Rasmussen centraal, Toornstra en een onzichtbare Pool.
Wordt gvd tijd dat je uit die rouwperiode stapt en richting acceptatie gaatquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waar denk je dat ik hier mee bezig ben?
Dat zal Walemark en Danilo zijn geweest, dus ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En ik heb het vermoeden dat onze spits er meer van langs kreeg, om nog maar te zwijgen over onze vleugels.
Geen idee, maar ik zag er net één in de Albert Heijn rondlopenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:12 schreef Caland het volgende:
Waar blijft het nieuws over die krullenbol @:zka
Ben daar al de HELE ZOMER op aan het wachten
"In dit Feyenoord"quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Al is een spits zijn in dit Feyenoord een ondankbare taak.
Echt hoor, ten opzichte van vorig jaar mis je toch eigenlijk alleen Kokcu en Szymanski?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:23 schreef Qarrad het volgende:
[..]
"In dit Feyenoord"
Goeiedag zeg, de competitie is precies 1 wedstrijd onderweg
Zelfs in maart nog toen we twee oogaidspotjes hadden tegen Groningen en Volendam die je weliswaar nog net won. Dat het aanvalsspel qua baltempo te langzaam is als de tegenstander er kort op zit is altijd wel een kritiekpunt geweest.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Geloof dat het exact een jaar geleden is na de 0-0 tegen Heerenveen en je zou de posts over een gebrek aan creativiteit bijna identiek kunnen noemen.
Toen speelden we meen ik nog met Pedersen op linksback, Rasmussen centraal, Toornstra en een onzichtbare Pool.
EN IDRISSIquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:27 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Echt hoor, ten opzichte van vorig jaar mis je toch eigenlijk alleen Kokcu en Szymanski?
Alleen de spelbepalers jaquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:27 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Echt hoor, ten opzichte van vorig jaar mis je toch eigenlijk alleen Kokcu en Szymanski?
Wanbeleidquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:35 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Alleen de spelbepalers ja
Niemand in de selectie die hun rol kan opvangen
WAAR HEBBEN WE HET OVER!!!!!!!
Dat Kokcu gemist gaat worden lijkt me niet meer dan logisch, ik weet verder niet hoe Slot over de punt naar voren denkt maar dan kan je wel wat makkelijker spelen met de middenvelders die je al hebt en is het risico om een aanvallende 10 in te zetten ook minder groot.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:35 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Alleen de spelbepalers ja
Niemand in de selectie die hun rol kan opvangen
WAAR HEBBEN WE HET OVER!!!!!!!
Slot speelt altijd punt naar voren, Toornstra, Til, Szymanski en zelfs Danilo, Dilrosun en Linssen hebben daar gestaan. Het zijn vrijwel altijd lopers met diepgang in de 16, maar zonder een snelle spelvoortzetting.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat Kokcu gemist gaat worden lijkt me niet meer dan logisch, ik weet verder niet hoe Slot over de punt naar voren denkt maar dan kan je wel wat makkelijker spelen met de middenvelders die je al hebt en is het risico om een aanvallende 10 in te zetten ook minder groot.
Ik dacht meer een 6 een 8 en een 10.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 17:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Slot speelt altijd punt naar voren, Toornstra, Til, Szymanski en zelfs Danilo, Dilrosun en Linssen hebben daar gestaan. Het zijn vrijwel altijd lopers met diepgang in de 16, maar zonder een snelle spelvoortzetting.
Juist momenteel weet ik niet in hoeverre het zou werken, vorig seizoen had je overal Kökcü aanspeelbaar die het spel kon versnellen, zo’n type heb je nu niet. Punt naar achter en Geert op rechtsback die inschuift werkt misschien met het huidige materiaal beter.
Hij heeft wel eens geëxperimenteerd met de punt naar achteren hoor, tegen Villareal nog. En hij wilde eigenlijk ook zo gaan spelen na de WK-break met Kokcu als 6, gelukkig raakte Timber geblesseerdquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 17:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Slot speelt altijd punt naar voren, Toornstra, Til, Szymanski en zelfs Danilo, Dilrosun en Linssen hebben daar gestaan. Het zijn vrijwel altijd lopers met diepgang in de 16, maar zonder een snelle spelvoortzetting.
Juist momenteel weet ik niet in hoeverre het zou werken, vorig seizoen had je overal Kökcü aanspeelbaar die het spel kon versnellen, zo’n type heb je nu niet. Punt naar achter en Geert op rechtsback die inschuift werkt misschien met het huidige materiaal beter.
Wel een paar keer ja met Geert op 6 en dan Kökcü en Timber er voor. En dan Szymanski en Dilrosun op de flanken. Dat was echt vreselijk. Vorig seizoen kwam er ook nog een keer een halfbakken 5-3-2 uit tegen Twentequote:Op dinsdag 15 augustus 2023 17:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft wel eens geëxperimenteerd met de punt naar achteren hoor, tegen Villareal nog. En hij wilde eigenlijk ook zo gaan spelen na de WK-break met Kokcu als 6, gelukkig raakte Timber geblesseerd
Maar hoe verklaar je dan dat Wieffer moeite heeft met die 8 positie? Dan is het toch niet met de punt naar voren want dan zou je 2 zessen hebben.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 17:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel een paar keer ja met Geert op 6 en dan Kökcü en Timber er voor. En dan Szymanski en Dilrosun op de flanken. Dat was echt vreselijk. Vorig seizoen kwam er ook nog een keer een halfbakken 5-3-2 uit tegen Twente
Maar met Wieffer en Zerrouki heb je wel twee spelers die uitstekend die rol kunnen vullen met de punt naar achter. Stengs speelde bij Antwerpen ook als een van de twee naar voren geschoven middenvelders (naast Ekkelenkamp), wellicht dat dat hier ook zou werken.
Of hij moeite heeft met 8 weten we niet echt want dit is meer effe een algemene vormdip. Als geen inspeelpass meer lukt ligt dat niet aan je positie op het formulier.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 17:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar hoe verklaar je dan dat Wieffer moeite heeft met die 8 positie? Dan is het toch niet met de punt naar voren want dan zou je 2 zessen hebben.
De rolverdeling tussen hem en Kokcu was gewoon wat duidelijker. En die jongen speelt een halve wedstrijd matig en meteen kan hij de positie niet aan, het is wat.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 17:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar hoe verklaar je dan dat Wieffer moeite heeft met die 8 positie? Dan is het toch niet met de punt naar voren want dan zou je 2 zessen hebben.
Omdat je dan constant moet afstemmen met die andere 6 wie inzakt en wie naar voren gaat. Hij is naar eigen zeggen steeds in de war qua positionering.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 17:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zegt hij toch zelf, maar dat is verder mijn punt niet het is alleen niet met de punt naar voren.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 17:35 schreef Caland het volgende:
[..]
De rolverdeling tussen hem en Kokcu was gewoon wat duidelijker. En die jongen speelt een halve wedstrijd matig en meteen kan hij de positie niet aan, het is wat.
Waarom denk je dat Wieffer de handelingssnelheid mist om op 8 te spelen? Dat kan je toch helemaal niet concluderen op basis van de afgelopen paar potjes(en vorig seizoen bewees hij ook wekelijks het tegendeel).quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 17:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Omdat je dan constant moet afstemmen met die andere 6 wie inzakt en wie naar voren gaat. Hij is naar eigen zeggen steeds in de war qua positionering.
En je hebt het probleem wat PSV ooit had met Rosario en Sangaré. Allebei prima voetballers maar niet als ze naast elkaar moeten spelen want teveel hetzelfde type. Ik geloof echt niet dat het gaat werken, je hebt iemand met meer handelingssnelheid nodig naast Wieffer/Zerrouki, dat is niet iets wat je zomaar even verbetert.
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 17:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zegt hij toch zelf, maar dat is verder mijn punt niet het is alleen niet met de punt naar voren.
Ik heb hem vorig jaar letterlijk iedere keer dat ie onder druk stond en de bal niet in één keer door kon spelen (daar is ie erg goed in, maar dat kan niet altijd) in de problemen zien komen. Dan laat z'n gebrek aan wendbaarheid en snelle techniek hem in de steek. Kokcu zorgde ervoor dat hij steeds in de ruimte kon duiken die vrijkwam als die een 2e tegenstander naar zich toe trok. Dat is geen schande hoor, je gaat Busquets ook niet verder naar voren zetten op het middenveld. Maar het was voor mij overduidelijk dat ie niet op 8 kon, daarom vond ik de aankoop van Zerrouki vanaf het begin al vreemd.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 17:39 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Wieffer de handelingssnelheid mist om op 8 te spelen? Dat kan je toch helemaal niet concluderen op basis van de afgelopen paar potjes(en vorig seizoen bewees hij ook wekelijks het tegendeel).
Ik snap wat je bedoelt, en wat @Caland zegt is een beetje het antwoord. De taakverdeling tussen Wieffer en Kökcü was gewoon wat logischer waarbij de taken van Wieffer iets verdedigender waren en Kökcü de opbouw iets hoger verzorgde. Maar de punt stond wel degelijk naar voren.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 17:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heb je vorig jaar ook met Kokcu en Timber gehad, dat klikte ook niet.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 17:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, en wat @:caland zegt is een beetje het antwoord. De taakverdeling tussen Wieffer en Kökcü was gewoon wat logischer waarbij de taken van Wieffer iets verdedigender waren en Kökcü de opbouw iets hoger verzorgde. Maar de punt stond wel degelijk naar voren.
Juist wat je nu hebt is het probleem dat je met twee zessen speelt, waarbij de één onnatuurlijk gaat spelen omdat de taakverdeling tussen de twee niet soepel gaat.
kokcu is voorlopig niet te vervangenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 17:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb hem vorig jaar letterlijk iedere keer dat ie onder druk stond en de bal niet in één keer door kon spelen (daar is ie erg goed in, maar dat kan niet altijd) in de problemen zien komen. Dan laat z'n gebrek aan wendbaarheid en snelle techniek hem in de steek. Kokcu zorgde ervoor dat hij steeds in de ruimte kon duiken die vrijkwam als die een 2e tegenstander naar zich toe trok. Dat is geen schande hoor, je gaat Busquets ook niet verder naar voren zetten op het middenveld. Maar het was voor mij overduidelijk dat ie niet op 8 kon, daarom vond ik de aankoop van Zerrouki vanaf het begin al vreemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |