Makkelijk eerste.quote:Op zondag 13 augustus 2023 20:54 schreef onlogisch het volgende:
Als er iemand is met een betere TT, let me know
Jij zit nogal hoog in je emoties vandaag.quote:
Vanmiddag zat hij nog zo voor de tv, en volkomen terecht natuurlijk.quote:Op zondag 13 augustus 2023 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij zit nogal hoog in je emoties vandaag.
Of ik miste een sarcasm warning.![]()
Zou me niet verbazen als Hato toch onze linksback wordt dit seizoen, maar hoop dat hij gewoon CV blijft staanquote:Op zondag 13 augustus 2023 19:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat we eind deze week Akpom, Sutalo en Ito bevestigd hebben. Dan heb je 2 weken om te kijken naar een nummer 10 en of je wat backs kan verkopen en kopen. Plus 2 weken om Taylor t.e.a.b. te verkopen.
Is lastig met de clubs waar ie coach was. NU eindelijk trainer bij een topclub en pakt gelijk zijn eerste prijs (jc schaal) die andere schaal in meiquote:Op zondag 13 augustus 2023 21:59 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
De man die nooit (serieuze) prijzen pakt
Blijft altijd moeilijk op basis van dit maar doet me een beetje aan Huntelaar denken.quote:Op zondag 13 augustus 2023 21:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit oogt vrij degelijk en rustig in het zestienmetergebied. Des te bijzonderder dat ie al die seizoenen daarvoor amper een goal maakte.
Wiens moeder hebben ze ditmaal aan de burgemeester verkocht om dat mogelijk te maken?quote:Op zondag 13 augustus 2023 22:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Is lastig met de clubs waar ie coach was. NU eindelijk trainer bij een topclub en pakt gelijk zijn eerste prijs (jc schaal) die andere schaal in mei
Wat me wel wat zorgen baart is dat die gast voor dat laatste seizoen eigenlijk nergens veel doelpunten heeft gemaakt, weet niet om welke bedragen het gaat, maar dit lijkt me echt gokken.quote:Op zondag 13 augustus 2023 22:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijft altijd moeilijk op basis van dit maar doet me een beetje aan Huntelaar denken.
Ja, het is echt wat anders dan Brobbey maar het is ook weer geen fijnbesnaarde technicus. Ik zie vooral een erg goede kopper en afronder. Hij werkt heel gecontroleerd af, stift de bal bijna.quote:Op zondag 13 augustus 2023 22:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijft altijd moeilijk op basis van dit maar doet me een beetje aan Huntelaar denken.
genant optreden wwer van pi airquote:Op zondag 13 augustus 2023 22:49 schreef RipCity het volgende:
iemand al duister dealtje gesloten met Maurice?
Zeer zeker objectief, hij zei namelijk dat het 0,0 met zijn zoon te maken had.quote:Op maandag 14 augustus 2023 06:57 schreef Malavita het volgende:
[..]
genant optreden wwer van pi airlekker objectief ook
Dat zou op meerdere vlakken heel mooi zijn.quote:Op maandag 14 augustus 2023 08:45 schreef Heeinz het volgende:
NICOOOOOOO NICOOOOOOO
https://www.telegraaf.nl/(...)t-nicolas-tagliafico
Als dit waar is dan doe ik een dansje.quote:Op maandag 14 augustus 2023 08:45 schreef Heeinz het volgende:
NICOOOOOOO NICOOOOOOO
Holy fquote:Op maandag 14 augustus 2023 08:45 schreef Heeinz het volgende:
NICOOOOOOO NICOOOOOOO
Zou echt mooi zijn, heb je ook meteen een echte aanvoerder erbij.quote:Op maandag 14 augustus 2023 08:45 schreef Heeinz het volgende:
NICOOOOOOO NICOOOOOOO
Dat zou me ook niet verbazen eigenlijk, maar beetje gek misschien om hem nu weer af te nemen van Bergwijnquote:Op maandag 14 augustus 2023 08:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou echt mooi zijn, heb je ook meteen een echte aanvoerder erbij.
Dat is waar, maar ook zonder band een leider.quote:Op maandag 14 augustus 2023 08:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat zou me ook niet verbazen eigenlijk, maar beetje gek misschien om hem nu weer af te nemen van Bergwijn
Zou zonde zijn, dan breek je de beste linkerflank van Europa af....quote:Op maandag 14 augustus 2023 08:57 schreef TornadoDK het volgende:
Ruilen voor Wijndal zou helemaal mooi zijn
En vooral gewoon eentje die voorop gaat in de strijd. Zo'n type heeft de selectie echt nodig.quote:Op maandag 14 augustus 2023 08:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ook zonder band een leider.
YES PLEASEquote:Op maandag 14 augustus 2023 08:45 schreef Heeinz het volgende:
NICOOOOOOO NICOOOOOOO
Zeker vergeleken met slappe hap Wijndal.quote:Op maandag 14 augustus 2023 09:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
En vooral gewoon eentje die voorop gaat in de strijd. Zo'n type heeft de selectie echt nodig.
Uiteraard mag lyon wel ff 10 miljoen erbij gevenquote:Op maandag 14 augustus 2023 09:05 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Zou zonde zijn, dan breek je de beste linkerflank van Europa af....
Ik denk dat het mentaal niet helemaal goed zit bij Wijndal. Was bij AZ echt een hele sterke kracht en misschien destijds wel de beste linksback van Nederland.quote:Op maandag 14 augustus 2023 09:09 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Zeker vergeleken met slappe hap Wijndal.
Ook voor hem was het heel anders voetballen geweest met Martinez in z'n rug, tekent wel de mentaliteit of het gebrek eraan dat hij nu nog steeds kwakkelt.quote:Op maandag 14 augustus 2023 09:16 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ik denk dat het mentaal niet helemaal goed zit bij Wijndal. Was bij AZ echt een hele sterke kracht en misschien destijds wel de beste linksback van Nederland.
Aankopen van AZ mislukken vaak bij Ajax, maar bij Wijndal dacht ik dat moet je gewoon doen. Is weinig meer van over helaas. Hoop voor hemzelf dat hij er bovenop komt.
Was in zijn laatste periode bij Ajax ook niet altijd even top. Maar goed, alles beter dan onze huidige opties en gaat iig voorop in de strijd.quote:Op maandag 14 augustus 2023 08:45 schreef Heeinz het volgende:
NICOOOOOOO NICOOOOOOO
Ik zou het niet onterecht vinden als Steijn vandaag eventjes een bezoek aan een politiebureau brengt voor een smaad en laster aangifte. Op een begeven moment is het ook wel genoeg.quote:Op maandag 14 augustus 2023 06:57 schreef Malavita het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 augustus 2023 09:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik zou het niet onterecht vinden als Steijn vandaag eventjes een bezoek aan een politiebureau brengt voor een smaad en laster aangifte. Op een begeven moment is het ook wel genoeg.
Als je een back opstelt die vorig jaar reserve was bij Twente kun je wel constateren dat er versterkingen nodig zijn.quote:Op maandag 14 augustus 2023 09:40 schreef dimmak het volgende:
[..]
Was in zijn laatste periode bij Ajax ook niet altijd even top. Maar goed, alles beter dan onze huidige opties en gaat iig voorop in de strijd.
Kan ik dat ergens terug zien?quote:Op maandag 14 augustus 2023 06:57 schreef Malavita het volgende:
[..]
Jij vindt het normaal dat iemand op TV iemand anders ongefundeerd beschuldigd van criminele activiteiten? Iemand die een historie heeft van negatieve uitingen richting die persoon omdat die zijn zoon wel eens op de bank zette.quote:
quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:01 schreef Tjacka het volgende:
nico was toch ook maar 1 seizoen echt goed
voor de rest middelmaat
volgens mij zit de carrière van Steijn prima in de lift na dat gedoe met Pi-Airquote:Op maandag 14 augustus 2023 09:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Jij vindt het normaal dat iemand op TV iemand anders ongefundeerd beschuldigd van criminele activiteiten? Iemand die een historie heeft van negatieve uitingen richting die persoon omdat die zijn zoon wel eens op de bank zette.
Het is in ieder geval niet normaal.
Zou gewoon prima zijn als hij terugkomt. Geen wereldtopper maar gewoon een betrouwbare kracht die onlangs nog de linksback was van de ploeg die wereldkampioen werd. Brengt ook extra passie en ervaring in het veld en herkenbaarheid bij de supporters waar het nu allemaal nog aan ontbreekt. En dan kom jij met je middelmaat opmerking...quote:
Maandagochtend al aan de drank zittenquote:Op maandag 14 augustus 2023 10:01 schreef Tjacka het volgende:
nico was toch ook maar 1 seizoen echt goed
voor de rest middelmaat
Ik zou normaal gesproken ook zeggen: "Laat dit niet over je kant gaan", maar aan de andere kant zou het denk ik chiquer en slimmer van Steijn zijn om dit gewoon te laten gaan, hoe lastig het ook is.quote:Op maandag 14 augustus 2023 09:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Jij vindt het normaal dat iemand op TV iemand anders ongefundeerd beschuldigd van criminele activiteiten? Iemand die een historie heeft van negatieve uitingen richting die persoon omdat die zijn zoon wel eens op de bank zette.
Het is in ieder geval niet normaal.
Dat dat nogal een schimmige constructie was toentertijd is toch ook wel algemeen bekend.quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou normaal gesproken ook zeggen: "Laat dit niet over je kant gaan", maar aan de andere kant zou het denk ik chiquer en slimmer van Steijn zijn om dit gewoon te laten gaan, hoe lastig het ook is.
Eens. Het fijne voor Steijn is ook wel dat iedereen Van Hooijdonk een lul vindt. Dus ik zou er inderdaad gewoon over glimlachen en er geen commentaar op geven.quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou normaal gesproken ook zeggen: "Laat dit niet over je kant gaan", maar aan de andere kant zou het denk ik chiquer en slimmer van Steijn zijn om dit gewoon te laten gaan, hoe lastig het ook is.
Pi-Air is nogal een sneu mannetje.quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:43 schreef Caland het volgende:
Het steeds oprakelen is vooral een beetje sneu.
Ook dat is algemeen bekend ja.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:03 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Pi-Air is nogal een sneu mannetje.
'it's 5 o'clock somewhere'quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Maandagochtend al aan de drank zitten
Dat verklaart dan wel de eeuwige 5 o'clock shadow bij Steijn.quote:
Dat zou eerder dramatisch zijnquote:Op maandag 14 augustus 2023 11:20 schreef TheVulture het volgende:
Het zou wel geniaal zijn als we nu Sydney ineens uit de hoge hoed toveren als alternatief bij Brobbey
Please niet.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:20 schreef TheVulture het volgende:
Het zou wel geniaal zijn als we nu Sydney ineens uit de hoge hoed toveren als alternatief bij Brobbey
Hhahahhahahaquote:Op maandag 14 augustus 2023 11:20 schreef TheVulture het volgende:
zou leuk zijn maar het is de T die ermee komt. dus ik ben een beetje sceptischquote:Op maandag 14 augustus 2023 08:45 schreef Heeinz het volgende:
NICOOOOOOO NICOOOOOOO
Waarom West Ham wel en Brighton niet is mij een beetje een raadsel qua niveau maar Londen scheelt wel uiteraard.quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:52 schreef Simmertje het volgende:
[ twitter ]
Lijkt me niet dat Ajax heel lang kan wachten, dus nu of nooit.
is die keeper van 10 miljoen niet de vervanger?quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:01 schreef BobW het volgende:
Gero Rulli komt voorlopig niet in actie voor Ajax. De Argentijnse doelman heeft een blessure aan de rechterschouder opgelopen in het duel met Heracles en is in elk geval tot aan de winterstop uitgeschakeld.
De doelman van de Amsterdammers kwam in de eerste helft in botsing met een aanvaller van Heracles (4-1-winst) en moest zich laten vervangen. Onderzoek heeft uitgewezen dat Rulli geopereerd moet worden.
Welke keeper van 10 miljoen?quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
is die keeper van 10 miljoen niet de vervanger?
Hopelijk heeft hij wat meer vertrouwen dan vorig seizoen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gorter eerste keeper nu lijkt me.
Mag toch hopen dat het die Duitser van hoogstens 5 miljoen is. Wel een tweede/derde keeper nu dan nodig, benieuwd of ze toch weer even naar Olij kijken.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gorter eerste keeper nu lijkt me.
Volgens het AD is het hoogstens de helft (premium artikel vandaar de voetbalprimeur link).quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
is die keeper van 10 miljoen niet de vervanger?
Steijn is een crimineel, basicallyquote:Op maandag 14 augustus 2023 13:34 schreef Black-Death het volgende:
Wat heeft Piereke gezegd? Ben op vakantie dus krijg weinig mee..
Past prima bij de clubquote:Op maandag 14 augustus 2023 13:35 schreef Oriente het volgende:
[..]
Steijn is een crimineel, basically
Dat Steijn een kutcoach is en dat die in zijn NAC periode duistere dealtjes had met bevriende makelaars.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:34 schreef Black-Death het volgende:
Dat Steijn bij NAC betrokken was bij 'duistere deals', wat hij verder totaal niet concreet wenste te maken.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:34 schreef Black-Death het volgende:
Dus Pierre is eigenlijk boos dat hij geen deel kreeg.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat Steijn een kutcoach is en dat die in zijn NAC periode duistere dealtjes had met bevriende makelaars.
West Ham is natuurlijk wel een veel mooiere club dan Brighton.. al ben ik niet neutraal in deze.quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waarom West Ham wel en Brighton niet is mij een beetje een raadsel qua niveau maar Londen scheelt wel uiteraard.
In principe moet Maurice gewoon aangifte doen tegen Pierre. Echter kan hij er beter niet op reageren, want daar zit niemand op te wachten momenteel. Het is de zoveelste aanval door de publieke media. Desalsniettemin is dit een vorm van smaad en zeker strafbaar wanneer dit niet met feiten is bekrachtigd. In principe moet Pierre eens op zijn plek worden gezet, zodat hij zijn baantjes kwijt raakt. Echter kan Maurice deze randzaken nu echt niet gebruiken in deze fase van zijn loopbaan.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:41 schreef Black-Death het volgende:
Wat een sneu figuur.. wees dan ook zo stoer om met feiten te komen.
Hij zou volgens een aantal bronnen (o.a Argentijnse journalist, geen idee hoe serieus die te nemen is) sowieso al vertrekken naar Bayern na dit weekend.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:46 schreef franklop het volgende:
Rulli zou dus out zijn tot en met de winterstop.
In principe zou ik als ik jou was je in principe niet zo druk maken om dingen in een talkshow op televisie.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:46 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
In principe moet Maurice gewoon aangifte doen tegen Pierre. Echter kan hij er beter niet op reageren, want daar zit niemand op te wachten momenteel. Het is de zoveelste aanval door de publieke media. Desalsniettemin is dit een vorm van smaad en zeker strafbaar wanneer dit niet met feiten is bekrachtigd. In principe moet Pierre eens op zijn plek worden gezet, zodat hij zijn baantjes kwijt raakt. Echter kan Maurice deze randzaken nu echt niet gebruiken in deze fase van zijn loopbaan.
Qua historie wel ja maar sinds ze in dat te grote stadion spelen toch een stukje minder en Brighton speelt leuker voetbal.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:45 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
West Ham is natuurlijk wel een veel mooiere club dan Brighton.. al ben ik niet neutraal in deze.
Dat zal niet meer doorgaan…quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij zou volgens een aantal bronnen (o.a Argentijnse journalist, geen idee hoe serieus die te nemen is) sowieso al vertrekken naar Bayern na dit weekend.
Of Pierre heeft gelijk. En dan heeft aangifte doen niet zoveel zin als die idd echt dingen gedaan heeft die niet kunnen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:46 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
In principe moet Maurice gewoon aangifte doen tegen Pierre. Echter kan hij er beter niet op reageren, want daar zit niemand op te wachten momenteel. Het is de zoveelste aanval door de publieke media. Desalsniettemin is dit een vorm van smaad en zeker strafbaar wanneer dit niet met feiten is bekrachtigd. In principe moet Pierre eens op zijn plek worden gezet, zodat hij zijn baantjes kwijt raakt. Echter kan Maurice deze randzaken nu echt niet gebruiken in deze fase van zijn loopbaan.
West Ham speelt al jaren echt dinosaurussen voetbal. Niet om aan te gluren.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Qua historie wel ja maar sinds ze in dat te grote stadion spelen toch een stukje minder en Brighton speelt leuker voetbal.
David Moyes staat daar wel garant voor ja.quote:Op maandag 14 augustus 2023 14:14 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
West Ham speelt al jaren echt dinosaurussen voetbal. Niet om aan te gluren.
Wil zich in de kijker spelenquote:Op maandag 14 augustus 2023 14:22 schreef Heeinz het volgende:
Sanchez met een steekbal op de tegenstander om er vervolgens achteraan te hobbelen
Denk ook niet dat Berghuis de missing link is op het middenveld.quote:Op maandag 14 augustus 2023 14:37 schreef Simmertje het volgende:
We blijven gewoon lekker doorgaan met cadeautjes weggeven.
Die loopt er een partij ongeinteresseerd bij, niet te geloven.quote:Op maandag 14 augustus 2023 14:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk ook niet dat Berghuis de missing link is op het middenveld.
Betere combi met Tahirovic en Branco dan die twee klunzen Klaassen en Taylor denk ik, maar het is ook niet de ideale 10 neequote:Op maandag 14 augustus 2023 14:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk ook niet dat Berghuis de missing link is op het middenveld.
Waarom zou Bayern dat nu willen? Hij ligt er maanden uit en Bayern zoekt per direct een vervanger voor Neuer.quote:
Vier je vakantie nou maar lekker, je hebt het nodig.quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:09 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Waarom zou Bayern dat nu willen? Hij ligt er maanden uit en Bayern zoekt per direct een vervanger voor Neuer.
quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:09 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Waarom zou Bayern dat nu willen? Hij ligt er maanden uit en Bayern zoekt per direct een vervanger voor Neuer.
*schaterlach* het wordt wel visserslatijn met Ramaj op die manier. ieder weekend 10 miljoen erbij. Ramaj betekent in het Frans trouwens Vogelenzangquote:Op maandag 14 augustus 2023 13:41 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
We gaan onze keeper van 30 miljoen in actie zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
https://www.voetbalnieuws(...)-te-respecteren.htmlquote:Berghuis gaat niet door. We hebben al genoeg Nederlanders. Steven is een topspeler, maar je moet ook respecteren dat Ajax hem niet laat gaan",
0-0quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:05 schreef klaasweetalles het volgende:
Van Hooijdonck gaat 020 trainer kapoet maken
Heb toch ook niet het gevoel dat Berghuis heel lastig te vervangen is, heeft vorig jaar toch ook niet bepaald de kar getrokkenquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
https://www.voetbalnieuws(...)-te-respecteren.html
Dit klinkt alsof Berghuis zelf wel weg wil.
quote:
In grote wedstrijden had je niet veel aan hem.quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Heb toch ook niet het gevoel dat Berghuis heel lastig te vervangen is, heeft vorig jaar toch ook niet bepaald de kar getrokken
Vooral een totaal verkeerde scouting, voor zover daarvan sprake was gezien de verhalen dat ie puur uit de koker van Schreuder en die zaakwaarnemer kwam.quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:30 schreef Dven het volgende:
Bassey was ook aanwezig. Eeuwig zonde dat het nooit gewerkt heeft
Welke grote wedstrijden speelden jullie dan? Hij is niet voor niks vertrokken.quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:23 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
In grote wedstrijden had je niet veel aan hem.
Hij zit nu al met een ontevreden houding en daar ga je het hele seizoen last van krijgen.
Beter doet Ajax hem weg voordat de bordeliner in hem naar boven komt.
Medic is een soort Bassey 3.0. Rustig aan de bal, fysiek sterk en ook nog eens technisch vaardig.quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:30 schreef Dven het volgende:
Bassey was ook aanwezig. Eeuwig zonde dat het nooit gewerkt heeft
De topwedstrijden bij Ajax vorig seizoen, waar Heinz naar refereert.quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Welke grote wedstrijden speelden jullie dan? Hij is niet voor niks vertrokken.
Dat klopt dus gewoon niet maar goed, tegen wie heb ik het.quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:43 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
De topwedstrijden bij Ajax vorig seizoen, waar Heinz naar refereert.
Als je ervan uitgaat dat je in de eredivisie 34 topwedstrijden speelt klopt ditquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:43 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
De topwedstrijden bij Ajax vorig seizoen, waar Heinz naar refereert.
Ik denk dat punt 1 en 3 nog wel tegen gaan vallen als er druk wordt gezet.quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Medic is een soort Bassey 3.0. Rustig aan de bal, fysiek sterk en ook nog eens technisch vaardig.
Gaan we ongetwijfeld nog zien maar de eerste indruk is prima, dat geldt eigenlijk voor alle nieuwkomersquote:Op maandag 14 augustus 2023 17:41 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik denk dat punt 1 en 3 nog wel tegen gaan vallen als er druk wordt gezet.
Wel leuk voor hem zo'n debuut, hij weet dat hij niet 1e keus gaat zijn.quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:41 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik denk dat punt 1 en 3 nog wel tegen gaan vallen als er druk wordt gezet.
Dan is Haller een soort Brobbey 1,5?? Denk dat die er afgelopen westrijd 25 gemaakt zou hebbenquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Medic is een soort Bassey 3.0. Rustig aan de bal, fysiek sterk en ook nog eens technisch vaardig.
Dat is wel enorm zonde ja, zeker omdat hij al meteen in de basis stond (al weet ik niet of dat nog kon veranderen na de transferperiode)quote:
Aangifte doenquote:Op maandag 14 augustus 2023 18:57 schreef Simmertje het volgende:
Maurice Steijn eist dat Pierre van Hooijdonk zijn beschuldiging van zondag in Studio Voetbal rectificeert, zo meldt De Telegraaf. De trainer van Ajax heeft Van Hooijdonk daartoe gesommeerd in een brief die verstuurd is door zijn advocaat Jan Kabalt. Indien de analist daar niet aan voldoet, spant Steijn een kortgeding aan. De coach van Ajax overweegt ook aangifte te doen van laster en smaad.
https://www.voetbalzone.n(...)rectificatie-/422698
tja het ligt er wel beetje aan wat voor onzin he.quote:Op maandag 14 augustus 2023 18:58 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Aangifte doen![]()
Ten Hag trok zich niks aan van wat de Telegraaf voor onzin over hem zei.
Alsof dat te vergelijken valt met dit.quote:Op maandag 14 augustus 2023 18:58 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Aangifte doen![]()
Dat lijkt me niet vergelijkbaar, Steijn wordt hier echt ergens van beschuldigd. Ten Hag kon gewoon antwoorden door te blijven presteren.quote:Op maandag 14 augustus 2023 18:58 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Aangifte doen![]()
Nouja na zoveel jaar 'onzin' begon het wel op karaktermoord te lijken.quote:Op maandag 14 augustus 2023 19:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
tja het ligt er wel beetje aan wat voor onzin he.
Dit is geen kritiek, dit is van iets strafbaars beschuldigd worden.quote:Op maandag 14 augustus 2023 19:03 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Nouja na zoveel jaar 'onzin' begon het wel op karaktermoord te lijken.
Jullie trainer moet hier boven staan, anders ben ik wel benieuwd hoe die met kritiek omgaat zodra het straks minder gaat.
Kritiek is wat anders dan smaad.quote:Op maandag 14 augustus 2023 19:03 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Nouja na zoveel jaar 'onzin' begon het wel op karaktermoord te lijken.
Jullie trainer moet hier boven staan, anders ben ik wel benieuwd hoe die met kritiek omgaat zodra het straks minder gaat.
Alleen door de term duister dealtje? Dat kan je praktisch over het gros van de voetbaltransfers wel zeggen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 19:04 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Dit is geen kritiek, dit is van iets strafbaars beschuldigd worden.
Oppertokkie gespot.quote:Op maandag 14 augustus 2023 19:02 schreef Caland het volgende:
Haagse tokkie tegen een achter de ellebogen Brabander
Feest der pleonasmen
Hij insinueert min of meer (en niet voor de eerste keer) dat Steijn geld heeft verdiend met transfers van NAC. Mocht dit echt zo zijn dan kan hij in mijn ogen per direct vertrekken weer.quote:Op maandag 14 augustus 2023 19:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen door de term duister dealtje? Dat kan je praktisch over het gros van de voetbaltransfers wel zeggen.
Ik kijk dat programma niet, maar dat er nogal wat twijfelachtige inmenging was met die Haagse kliek toentertijd in Breda lijkt me een gegeven. In hoeverre de trainer daar dan bij betrokken was moet je je wel afvragen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 19:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij insinueert min of meer (en niet voor de eerste keer) dat Steijn geld heeft verdiend met transfers van NAC. Mocht dit echt zo zijn dan kan hij in mijn ogen per direct vertrekken weer.
Ik zou me ook niet alles laten zeggen door zo'n idioot.
Kritiek mag, maar nu ga ik aangifte tegen u doen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 19:09 schreef TLC het volgende:
Ik heb zojuist een duister dealtje met Maurice S. gesloten
Ik zou die van gister toch wel even terug gaan kijken.quote:Op maandag 14 augustus 2023 19:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kijk dat programma niet, maar dat er nogal wat twijfelachtige inmenging was met die Haagse kliek toentertijd in Breda lijkt me een gegeven. In hoeverre de trainer daar dan bij betrokken was moet je je wel afvragen.
Leuk dat hij er een advocaatje opzet, maar uiteindelijk te licht om te moeten rectificeren gok ik.
quote:Op maandag 14 augustus 2023 19:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Kritiek mag, maar nu ga ik aangifte tegen u doen.
Is dat strafbaar?quote:Op maandag 14 augustus 2023 19:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij insinueert min of meer (en niet voor de eerste keer) dat Steijn geld heeft verdiend met transfers van NAC. Mocht dit echt zo zijn dan kan hij in mijn ogen per direct vertrekken weer.
Ik zou me ook niet alles laten zeggen door zo'n idioot.
Loopt ook gewoon via zijn advocaat he. Alsof Steijn ook maar langer dan 10 min hier aandacht aan hoeft te besteden.quote:Op maandag 14 augustus 2023 19:14 schreef GGMM het volgende:
Prima om een signaal af te geven.
Maar ik heb liever dat hij zich met Ajax bezighoudt
kan prima beiden toch? Als je dat wilt iig.quote:Op maandag 14 augustus 2023 19:14 schreef GGMM het volgende:
Prima om een signaal af te geven.
Maar ik heb liever dat hij zich met Ajax bezighoudt
Geen idee of dit onder smaad valt, zoals ik al zei heb ik daar niet genoeg verstand van.quote:
Dat is inderdaad wat smaad en laster is.quote:Op maandag 14 augustus 2023 19:10 schreef Oostblokkert het volgende:
Iets min of meer insinueren en de term duister dealtje is dus strafbaar.
Oke!
Laster kan strafbaar zijn ja. Maar van Hooijdonk heeft het lekker vaag gehouden gisteren, dus zal wel met een sisser aflopen.quote:
Simmertje zegt dat Steijn van iets strafbaars beschuldigd wordt. Dus dan mijn vraag: is het strafbaar om als coach geld te verdienen aan transfers?quote:Op maandag 14 augustus 2023 19:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen idee of dit onder smaad valt, zoals ik al zei heb ik daar niet genoeg verstand van.
Zijn advocaat denkt van wel blijkbaar.
Dat zeg ik helemaal niet.quote:Op maandag 14 augustus 2023 19:17 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Jij zegt dat Steijn van iets strafbaars beschuldigd wordt. Dus dan mijn vraag: is het strafbaar om als coach geld te verdienen aan transfers?
Ik wil geen aanklacht voor smaad danwel laster aan de broek, immers.quote:
Zonder dat je je baas daarover inlicht en aangaande spelers die voor dezelfde baas werken? Absoluut.quote:Op maandag 14 augustus 2023 19:17 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Simmertje zegt dat Steijn van iets strafbaars beschuldigd wordt. Dus dan mijn vraag: is het strafbaar om als coach geld te verdienen aan transfers?
Maar de baas was weer een andere Haagse tokkie en tevens boezemvriendquote:Op maandag 14 augustus 2023 19:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zonder dat je je baas daarover inlicht en aangaande spelers die voor dezelfde baas werken? Absoluut.
Op grond van welk wetsartikel dan precies?quote:Op maandag 14 augustus 2023 19:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zonder dat je je baas daarover inlicht en aangaande spelers die voor dezelfde baas werken? Absoluut.
strafrechtelijk onder fraude, privaat onder onrechtmatige daad.quote:Op maandag 14 augustus 2023 19:22 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Op grond van welk wetsartikel dan precies?
Buiten het stukje legal klinkt het ook allemaal niet echt ethischquote:Op maandag 14 augustus 2023 19:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
strafrechtelijk onder fraude, persoonlijk onder onrechtmatige daad.
Los van het feit dat dit geen wetsartikelen zijn komt het woord fraude alleen in het wetboek van strafrecht voor als het om mensenhandel gaat.quote:Op maandag 14 augustus 2023 19:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
strafrechtelijk onder fraude, persoonlijk onder onrechtmatige daad.
Laat Van Hooijdonk bij Feyenoord kloten, wat een debiel 1e klas.quote:Op maandag 14 augustus 2023 19:05 schreef Oostblokkert het volgende:
Dit levert vooralsnog meer imagoschade op voor Van Hooijdonk dan Steijn.
Laat lekker gaan.
Tijd om een expert in te schakelenquote:Op maandag 14 augustus 2023 19:22 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Op grond van welk wetsartikel dan precies?
Je probeert interessant te doen, maar je maakt jezelf enkel belachelijk. Iedereen met een half verstand van het wetboek weet wat er bedoelt wordt met fraude. Dus ik stop ook met te reageren op je, want jij lijkt te denken dat iedere situatie in het wetboek letterlijk staat uitgeschreven en dat het anders niet strafbaar is.quote:Op maandag 14 augustus 2023 19:31 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Los van het feit dat dit geen wetsartikelen zijn komt het woord fraude alleen in het wetboek van strafrecht voor als het om mensenhandel gaat.
Wat er nu aan het gebeuren is valt precies onder de definitie smaad en laster. Geen beter voorbeeld eigenlijk.quote:Op maandag 14 augustus 2023 19:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen idee of dit onder smaad valt, zoals ik al zei heb ik daar niet genoeg verstand van.
Zijn advocaat denkt van wel blijkbaar.
Tuurlijk niet, dan kunnen we elke talkshow wel opdoeken.quote:Op maandag 14 augustus 2023 19:35 schreef Scorpie het volgende:
Pi-Air gaat gewoon keihard gecanceld worden, die zien we niet meer terug in Studio Voetbal.
Ongetwijfeld, maar ik ben nog steeds wel benieuwd naar het daadwerkelijke artikel. In principe zou 326d mij nog het meest voor de hand lijken te liggen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 19:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Je probeert interessant te doen, maar je maakt jezelf enkel belachelijk.
Oei, deze edit zag ik net pas. Toch zonde, deze onnodige persoonlijke aanval.quote:Op maandag 14 augustus 2023 19:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dus ik stop ook met te reageren op je, want jij lijkt te denken dat iedere situatie in het wetboek letterlijk staat uitgeschreven en dat het anders niet strafbaar is.![]()
Het zou, afhankelijk van de omstandigheden van het geval, niet-ambtelijke omkoping kunnen zijn. https://maxius.nl/wetboek-van-strafrecht/artikel328terquote:Op maandag 14 augustus 2023 19:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tijd om een expert in te schakelen
@:trein2000
En terecht, op hoeren met je rancune!quote:Op maandag 14 augustus 2023 19:35 schreef Scorpie het volgende:
Pi-Air gaat gewoon keihard gecanceld worden, die zien we niet meer terug in Studio Voetbal.
Hij heeft een groot podium en is al tijden bezig. Ik snap dit wel. Het moet een keer klaar zijn.quote:Op maandag 14 augustus 2023 20:37 schreef manny het volgende:
Maurice, doe dit nou niet. Wat boeit die Pierre nou.
Ik sta 100 procent achter van Hooijdonck.quote:Steijn eist dat Van Hooijdonk uitspraken rectificeert
19.50,
Vandaag
272 Reacties
Maurice Steijn eist dat Pierre van Hooijdonk zijn uitspraken in Studio Voetbal rectificeert. In de uitzending van zondag suggereerde hij dat Steijn in zijn periode bij NAC Breda 'betrokken was bij duistere dealtjes'.
Steijn eist dat Van Hooijdonk uitspraken rectificeert
DELEN:
Dat Van Hooijdonk en Steijn elkaar niet liggen, is al langer bekend. Van Hooijdonk, die naast analist bij Studio Voetbal ook commissaris bij NAC is, stelde zondag dat de Ajax-trainer 'betrokken was bij duistere dealtjes met bevriende zaakwaarnemers', zonder daar concreet op in te gaan.
quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik sta 100 procent achter van Hooijdonck.
Wie vind dat vreemd?
@onlogischquote:Op maandag 14 augustus 2023 21:01 schreef klaasweetalles het volgende:
Wie vind dat vreemd?
Deze post laat ik staan, want ''konsekwenties'' kan echt niet.quote:Op maandag 14 augustus 2023 22:21 schreef Intint het volgende:
Nieuwe TT graag met het woord 'konsekwenties' aub.
Godver, daar gaat het mooie weekend.quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:10 schreef KlapMongeaul het volgende:
Weer niet van Eagles kunnen winnen
quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Deze post laat ik staan, want ''konsekwenties'' kan echt niet.
@domboolifantjequote:Op maandag 14 augustus 2023 22:21 schreef Intint het volgende:
Nieuwe TT graag met het woord 'konsekwenties' aub.
quote:Op encyclo vind je één resultaat voor `konsekwentie`:
1) 1) Onvermijdelijk gevolg 2) Uitvloeisel 3) Voortvloeisel
Toon uitgebreidere definities
https://www.woorden.org/woord/konsekwentie
Het worden sowieso nog 2 spannende weken op dat gebied.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:45 schreef Simmertje het volgende:
Ik word toch een beetje nerveus van die hele Sutalo transfer. Als je nu ook weer leest dat er meerdere clubs zijn geweest die de transfer hebben proberen te kapen. Zal je zien dat over een paar dagen opeens een PL club met een bak geld komt. Mja dat zijn de konsekwenties als je niet wat risico durft te nemen.
Zagreb wil gewoon geen deal nu. Hoe moet Ajax dan meer risico nemen? Of bedoel je iets anders?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:45 schreef Simmertje het volgende:
Ik word toch een beetje nerveus van die hele Sutalo transfer. Als je nu ook weer leest dat er meerdere clubs zijn geweest die de transfer hebben proberen te kapen. Zal je zien dat over een paar dagen opeens een PL club met een bak geld komt. Mja dat zijn de konsekwenties als je niet wat risico durft te nemen.
"Volgens Voetbal International is het nog steeds niet helemaal zeker dat Josip Sutalo naar Ajax gaat komen. Alle partijen hebben een akkoord bereikt over een transfer die plaats vindt na het tweeluik tegen AEK Athene van deze week, een harde eis van Dinamo Zagreb. Omdat het risico daarbij echter is dat de Kroaat zwaar geblesseerd raakt, wordt de deal op dit moment nog niet afgerond."quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:56 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Zagreb wil gewoon geen deal nu. Hoe moet Ajax dan meer risico nemen? Of bedoel je iets anders?
Dat zou ik ook doenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:59 schreef Sabata het volgende:
volgens mij hóópt Zagreb juist op een kaping en meer geld
Het enige wat in mijn ervaring echt werkt is zoeken op sportbars en dan een bericht sturen of ze de komende pot van Ajax uitzendenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 09:16 schreef PicoMMP het volgende:
Weet iemand een bar in Barcelona waar ze de eredivisie uitzenden?
En wat wil Zagreb doen met de ronde die na vanavond komt? Dan hoeft die niet mee te doen?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 09:11 schreef Simmertje het volgende:
[..]
"Volgens Voetbal International is het nog steeds niet helemaal zeker dat Josip Sutalo naar Ajax gaat komen. Alle partijen hebben een akkoord bereikt over een transfer die plaats vindt na het tweeluik tegen AEK Athene van deze week, een harde eis van Dinamo Zagreb. Omdat het risico daarbij echter is dat de Kroaat zwaar geblesseerd raakt, wordt de deal op dit moment nog niet afgerond."
Risico van een blessure.
Ze wilde minimaal EL halen geloof ik. Dan heb je minimaal de miljoenen van EL en de CL play off levert ook 5 miljoen op mocht je die verliezen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 09:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
En wat wil Zagreb doen met de ronde die na vanavond komt? Dan hoeft die niet mee te doen?
Ah oke. Dan kan die vanavond nog op het vliegtuigquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 09:22 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ze wilde minimaal EL halen geloof ik. Dan heb je minimaal de miljoenen van EL en de CL play off levert ook 5 miljoen op mocht je die verliezen.
maar waarheen?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 09:31 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ah oke. Dan kan die vanavond nog op het vliegtuig
quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:01 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik en Pierre maken hem helemaal kapoet
Heb liever dat ze Rensch weg doen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 09:50 schreef Heeinz het volgende:
Jaaaa alsjeblieft
https://www.telegraaf.nl/(...)tm_campaign=whatsapp
Nou, hij kon wel een aardig balletje trappen hoor.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:01 schreef TheVoice4ever het volgende:
van Hooijdonk moet zijn kop dicht houden
of anders moet hij trainer wordenals ie het zelf beter weet
wat heeft van hooijdonk ooit gepresteerd, die talentloze loser
Echt? Ik vind Sánchez nóg slechterquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 09:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb liever dat ze Rensch weg doen.
Sodeknetter, wat zit er daar in Barendrecht in die bukshag man?quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wie vind dat vreemd?
Het is gewoon haagse bluf van Stein dat het niet waar zou zijn. Ik denk dat Van Hooijdonck weet wat er achter de schermen allemaal gebeurd is.
Van Hooijdonck wist dit al een tijdje en heeft het juiste moment uitgekozen om het zwaard van Damocles uit zijn tas te halen om Steijn definitief een doodsteek te geven in de voetballerij.
Het gebeurt vaker dat zaakwaarnemers en trainers bewust van elkaars buro spelers halen om zodoende een extra provisie enzovoorts binnen te halen en die dan weer op slinkse wijze onder elkaar verdeelt wordt onder verdachte boekhoudkundige termen om het onzichtbaar voor de FIOD te maken.
Ik heb daar zelf ook wat kennis over dergelijke praktijken....
Laat die Steijn maar een rechtszaak beginnen.....
Ik en Pierre maken hem helemaal kapoet
Rensch is zo de flegmatiek straalt ook werkelijk niets uit die vent.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Echt? Ik vind Sánchez nóg slechter
Prima, het was ook gewoon echt belachelijk slecht vorig jaar. Je hebt geluk dat je in de Eredivisie speelt en zelfs met zo'n seizoen derde kunt worden. In de PL hadden we om degradatie gespeeld.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Beide voldoen niet. Het is wel gelijk een enorme transformatie. Bijna op elke positie een nieuwe speler zowat.
Beter verliezen met 10-0 AEKquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 09:19 schreef Simmertje het volgende:
Beter wint Zagreb vanavond met 10-0, dan kan hij meteen naar Amsterdam.
Het is ook wel veelzeggend dat je dan leest dat Heracles 'best aardig speelde' zaterdag terwijl het gewoon 4-1 wordt en Ajax bij rust al 2-0 of 3-0 voor had moeten staan. Zegt wel weer voldoende over het niveau van de Nederlandse competitie.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:31 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Prima, het was ook gewoon echt belachelijk slecht vorig jaar. Je hebt geluk dat je in de Eredivisie speelt en zelfs met zo'n seizoen derde kunt worden. In de PL hadden we om degradatie gespeeld.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het is ook wel veelzeggend dat je dan leest dat Heracles 'best aardig speelde' zaterdag terwijl het gewoon 4-1 wordt en Ajax bij rust al 2-0 of 3-0 voor had moeten staan. Zegt wel weer voldoende over het niveau van de Nederlandse competitie.
Het spektakel in de eredivisie vergoedt gelukkig veel. En het is prettig dat we nu een Conference League hebben om veel Europese punten te sprokkelen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:54 schreef Simmertje het volgende:
Na de top 5 wordt het vrij dramatisch ja, maar dat is eigenlijk wel in de meeste competities hoor.
Vergeleken met de andere subtop landen (portugal, belgie, turkije) hebben we denk ik wel een betere subtop die Europees speelt. AZ haalt toch regelmatig een kwartfinale (of vorig jaar zelfs halve) van een Europees toernooi.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het spektakel in de eredivisie vergoedt gelukkig veel. En het is prettig dat we nu een Conference League hebben om veel Europese punten te sprokkelen.
Dat vind ik op zich wel jammer, ik had nog een klein beetje op hoop op terugkeer Ziyech.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:15 schreef Heeinz het volgende:
Akpom wordt nu medisch gekeurd blijkbaar en krijgt nummer 10, maar het lijkt me niet dat hij daar komt te spelen?
Edit: ff opgezocht en blijkbaar vorig seizoen toen hij zoveel scoorde toch veel als 10 gespeeld. Wel weinig assists voor die positie
Die Ziyech salaris-league nemen ze even afscheid van geloof ik. Na dit seizoen wellicht weer dat soort fratsen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat vind ik op zich wel jammer, ik had nog een klein beetje op hoop op terugkeer Ziyech.
Ziyech zou mooi zijn maar ben benieuwd hoe fit die nog is.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat vind ik op zich wel jammer, ik had nog een klein beetje op hoop op terugkeer Ziyech.
Daar is altijd wel uit te komen met tekengeld.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:23 schreef manny het volgende:
[..]
Die Ziyech salaris-league nemen ze even afscheid van geloof ik. Na dit seizoen wellicht weer dat soort fratsen.
Zal vooral met de vakantie te maken hebben nog. Ik en mijn gehele seizoenkaart groep kan ook niet. Afgelopen jaren geen voorrondes meer hoeven spelen he. Zal vanaf de groepsfase gewoon weer snel gaan.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Kaartverkoop voor de EL vergeten net. Log ik in, zijn er nog duizenden kaarten te krijgen. De hype is over.
Ik had wel verwacht dat het niet meteen uitverkocht zou raken, maar dat er anderhalf uur na de start voor SVA-leden nog een paar duizend kaarten zijn is wel echt veel, ondanks vakanties.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:30 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Zal vooral met de vakantie te maken hebben nog. Ik en mijn gehele seizoenkaart groep kan ook niet. Afgelopen jaren geen voorrondes meer hoeven spelen he. Zal vanaf de groepsfase gewoon weer snel gaan.
Klopt, zal ook wel met het affiche te maken hebben. Ben zelf op vakantie, maar niet heel rouwig dat ik het moet missen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat het niet meteen uitverkocht zou raken, maar dat er anderhalf uur na de start voor SVA-leden nog een paar duizend kaarten zijn is wel echt veel, ondanks vakanties.
De zwarte Klaassen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:15 schreef Heeinz het volgende:
Akpom wordt nu medisch gekeurd blijkbaar en krijgt nummer 10, maar het lijkt me niet dat hij daar komt te spelen?
Edit: ff opgezocht en blijkbaar vorig seizoen toen hij zoveel scoorde toch veel als 10 gespeeld. Wel weinig assists voor die positie
quote:
vond het al wat dat er 30000 kaarten al wel waren verkocht.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:30 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Zal vooral met de vakantie te maken hebben nog. Ik en mijn gehele seizoenkaart groep kan ook niet. Afgelopen jaren geen voorrondes meer hoeven spelen he. Zal vanaf de groepsfase gewoon weer snel gaan.
Laten we inderdaad niet vergeten dat Ziyech zo goed was omdat hij ook omringd werd door begaafde voetballers.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:09 schreef Heeinz het volgende:
Ik denk nog steeds dat Ziyech alleen maar kan tegenvallen
Want hij kon er zelf niks van? Goeie voetballers heb je nooit genoeg, ik weet dat het niet haalbaar is maar ik had hem er graag bij gehad.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:19 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Laten we inderdaad niet vergeten dat Ziyech zo goed was omdat hij ook omringd werd door begaafde voetballers.
Lekker meteen afschrijven, vooral niet een beetje positief zijnquote:
Ik vind het een beetje onzin wat je stelt, hij was goed en liet zelfs messitrekker uitblinken dus het waren niet alleen maar begaafde spelers om hem heen.quote:
Oke kerelquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje onzin wat je stelt, hij was goed en liet zelfs messitrekker uitblinken dus het waren niet alleen maar begaafde spelers om hem heen.
Was een grapje. Gaat t?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker meteen afschrijven, vooral niet een beetje positief zijn
Kaartverkoop eerste helft seizoen was anders weer 1 groot drama, maar vandaag was prima idd. Lekker goedkoop ook.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Kaartverkoop voor de EL vergeten net. Log ik in, zijn er nog duizenden kaarten te krijgen. De hype is over.
Uiteindelijk verkoopt ook dit gewoon uit. We hebben jaren meegemaakt dat voor de Europese wedstrijden de tweede ring gesloten werd gehouden omdat toch niemand kwam.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 13:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Kaartverkoop eerste helft seizoen was anders weer 1 groot drama, maar vandaag was prima idd. Lekker goedkoop ook.
Als Nico (op tijd) terugkomt overweeg ik om toch te gaanquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 13:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Kaartverkoop eerste helft seizoen was anders weer 1 groot drama, maar vandaag was prima idd. Lekker goedkoop ook.
Ik dacht hier gelezen te hebben dat we bijna failliet warenquote:
Ja @klaasweetalles wij willen DUIDING nuquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 13:58 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik dacht hier gelezen te hebben dat we bijna failliet waren
Die krijgt nu extra medicatie van de begeleidingquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja @:klaasweetalles wij willen DUIDING nu
Zal wel ee vaag bronnetje zijn heeft die man überhaupt aan harvard gestudeerd?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 13:58 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik dacht hier gelezen te hebben dat we bijna failliet waren
Het was dezelfde man van VI die met deze 100miljoen clickbait kwam en als je dan koppensneller bent zoals klaas of luie journalist zoals er velen zijn dan wordt dat een verhaal op zich.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:13 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Zal wel ee vaag bronnetje zijn heeft die man überhaupt aan harvard gestudeerd?
Ze rekken tot aankomende zaterdag, maar het zou ze niet slecht uitkomen als er een PL club komt met meer geld. Het zit mij ook nog niet lekker overigens.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:10 schreef PowerLoungen het volgende:
Dinamo rekt ' de laatste details ' zeker totdat een wanhopige PL club 40 miljoen voor Sutalo neerlegt.
En die Ito hoor je ook niks meer over.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:10 schreef PowerLoungen het volgende:
Dinamo rekt ' de laatste details ' zeker totdat een wanhopige PL club 40 miljoen voor Sutalo neerlegt.
Er komt ook weinig los, alleen clickbait over Tagliafico wat een dag later dan ook weer een stuk moeilijker ligt dan eerder gemeld, bedankt Mike!quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En die Ito hoor je ook niks meer over.
Blijkbaar wordt er nog gewacht op een tegenbodquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En die Ito hoor je ook niks meer over.
Denk echt puur om zijn optredens in het nationale elftal. Zoals ik eerder al aangaf denk ik dat het voor veel Spaanse ploegen die verdedigend spelen een prima versterking. Prijs maar meteen verhogen naar minimaal 10 miljoen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:39 schreef Heeinz het volgende:
[ twitter ]
Sorry maar hoe is dit in godsnaam mogelijk
Dat lijkt me stug, de man kan niet verdedigen namelijkquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:41 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Denk echt puur om zijn optredens in het nationale elftal. Zoals ik eerder al aangaf denk ik dat het voor veel Spaanse ploegen die verdedigend spelen een prima versterking. Prijs maar meteen verhogen naar minimaal 10 miljoen.
Dinamo heeft toch gewoon met hun CL wedstrijden te maken, pas hierna zal er waarschijnlijk meer info komen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:10 schreef PowerLoungen het volgende:
Het Ajax media team heeft vast een prachtig filmpje van hem gemaakt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:43 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat lijkt me stug, de man kan niet verdedigen namelijk
Verweij lult weer uit z’n nek dus.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:39 schreef Heeinz het volgende:
[ twitter ]
Sorry maar hoe is dit in godsnaam mogelijk
Maar wel ‘offers from big clubs’….?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |