Het spektakel in de eredivisie vergoedt gelukkig veel. En het is prettig dat we nu een Conference League hebben om veel Europese punten te sprokkelen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:54 schreef Simmertje het volgende:
Na de top 5 wordt het vrij dramatisch ja, maar dat is eigenlijk wel in de meeste competities hoor.
Vergeleken met de andere subtop landen (portugal, belgie, turkije) hebben we denk ik wel een betere subtop die Europees speelt. AZ haalt toch regelmatig een kwartfinale (of vorig jaar zelfs halve) van een Europees toernooi.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het spektakel in de eredivisie vergoedt gelukkig veel. En het is prettig dat we nu een Conference League hebben om veel Europese punten te sprokkelen.
Dat vind ik op zich wel jammer, ik had nog een klein beetje op hoop op terugkeer Ziyech.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:15 schreef Heeinz het volgende:
Akpom wordt nu medisch gekeurd blijkbaar en krijgt nummer 10, maar het lijkt me niet dat hij daar komt te spelen?
Edit: ff opgezocht en blijkbaar vorig seizoen toen hij zoveel scoorde toch veel als 10 gespeeld. Wel weinig assists voor die positie
Die Ziyech salaris-league nemen ze even afscheid van geloof ik. Na dit seizoen wellicht weer dat soort fratsen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat vind ik op zich wel jammer, ik had nog een klein beetje op hoop op terugkeer Ziyech.
Ziyech zou mooi zijn maar ben benieuwd hoe fit die nog is.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat vind ik op zich wel jammer, ik had nog een klein beetje op hoop op terugkeer Ziyech.
Daar is altijd wel uit te komen met tekengeld.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:23 schreef manny het volgende:
[..]
Die Ziyech salaris-league nemen ze even afscheid van geloof ik. Na dit seizoen wellicht weer dat soort fratsen.
Zal vooral met de vakantie te maken hebben nog. Ik en mijn gehele seizoenkaart groep kan ook niet. Afgelopen jaren geen voorrondes meer hoeven spelen he. Zal vanaf de groepsfase gewoon weer snel gaan.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Kaartverkoop voor de EL vergeten net. Log ik in, zijn er nog duizenden kaarten te krijgen. De hype is over.
Ik had wel verwacht dat het niet meteen uitverkocht zou raken, maar dat er anderhalf uur na de start voor SVA-leden nog een paar duizend kaarten zijn is wel echt veel, ondanks vakanties.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:30 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Zal vooral met de vakantie te maken hebben nog. Ik en mijn gehele seizoenkaart groep kan ook niet. Afgelopen jaren geen voorrondes meer hoeven spelen he. Zal vanaf de groepsfase gewoon weer snel gaan.
Klopt, zal ook wel met het affiche te maken hebben. Ben zelf op vakantie, maar niet heel rouwig dat ik het moet missen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat het niet meteen uitverkocht zou raken, maar dat er anderhalf uur na de start voor SVA-leden nog een paar duizend kaarten zijn is wel echt veel, ondanks vakanties.
De zwarte Klaassen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:15 schreef Heeinz het volgende:
Akpom wordt nu medisch gekeurd blijkbaar en krijgt nummer 10, maar het lijkt me niet dat hij daar komt te spelen?
Edit: ff opgezocht en blijkbaar vorig seizoen toen hij zoveel scoorde toch veel als 10 gespeeld. Wel weinig assists voor die positie
quote:
vond het al wat dat er 30000 kaarten al wel waren verkocht.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:30 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Zal vooral met de vakantie te maken hebben nog. Ik en mijn gehele seizoenkaart groep kan ook niet. Afgelopen jaren geen voorrondes meer hoeven spelen he. Zal vanaf de groepsfase gewoon weer snel gaan.
Laten we inderdaad niet vergeten dat Ziyech zo goed was omdat hij ook omringd werd door begaafde voetballers.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:09 schreef Heeinz het volgende:
Ik denk nog steeds dat Ziyech alleen maar kan tegenvallen
Want hij kon er zelf niks van? Goeie voetballers heb je nooit genoeg, ik weet dat het niet haalbaar is maar ik had hem er graag bij gehad.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:19 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Laten we inderdaad niet vergeten dat Ziyech zo goed was omdat hij ook omringd werd door begaafde voetballers.
Lekker meteen afschrijven, vooral niet een beetje positief zijnquote:
Ik vind het een beetje onzin wat je stelt, hij was goed en liet zelfs messitrekker uitblinken dus het waren niet alleen maar begaafde spelers om hem heen.quote:
Oke kerelquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje onzin wat je stelt, hij was goed en liet zelfs messitrekker uitblinken dus het waren niet alleen maar begaafde spelers om hem heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |