Makkelijk eerste.quote:Op zondag 13 augustus 2023 20:54 schreef onlogisch het volgende:
Als er iemand is met een betere TT, let me know
Jij zit nogal hoog in je emoties vandaag.quote:
Vanmiddag zat hij nog zo voor de tv, en volkomen terecht natuurlijk.quote:Op zondag 13 augustus 2023 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij zit nogal hoog in je emoties vandaag.
Of ik miste een sarcasm warning.![]()
Zou me niet verbazen als Hato toch onze linksback wordt dit seizoen, maar hoop dat hij gewoon CV blijft staanquote:Op zondag 13 augustus 2023 19:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat we eind deze week Akpom, Sutalo en Ito bevestigd hebben. Dan heb je 2 weken om te kijken naar een nummer 10 en of je wat backs kan verkopen en kopen. Plus 2 weken om Taylor t.e.a.b. te verkopen.
Is lastig met de clubs waar ie coach was. NU eindelijk trainer bij een topclub en pakt gelijk zijn eerste prijs (jc schaal) die andere schaal in meiquote:Op zondag 13 augustus 2023 21:59 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
De man die nooit (serieuze) prijzen pakt
Blijft altijd moeilijk op basis van dit maar doet me een beetje aan Huntelaar denken.quote:Op zondag 13 augustus 2023 21:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit oogt vrij degelijk en rustig in het zestienmetergebied. Des te bijzonderder dat ie al die seizoenen daarvoor amper een goal maakte.
Wiens moeder hebben ze ditmaal aan de burgemeester verkocht om dat mogelijk te maken?quote:Op zondag 13 augustus 2023 22:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Is lastig met de clubs waar ie coach was. NU eindelijk trainer bij een topclub en pakt gelijk zijn eerste prijs (jc schaal) die andere schaal in mei
Wat me wel wat zorgen baart is dat die gast voor dat laatste seizoen eigenlijk nergens veel doelpunten heeft gemaakt, weet niet om welke bedragen het gaat, maar dit lijkt me echt gokken.quote:Op zondag 13 augustus 2023 22:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijft altijd moeilijk op basis van dit maar doet me een beetje aan Huntelaar denken.
Ja, het is echt wat anders dan Brobbey maar het is ook weer geen fijnbesnaarde technicus. Ik zie vooral een erg goede kopper en afronder. Hij werkt heel gecontroleerd af, stift de bal bijna.quote:Op zondag 13 augustus 2023 22:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijft altijd moeilijk op basis van dit maar doet me een beetje aan Huntelaar denken.
genant optreden wwer van pi airquote:Op zondag 13 augustus 2023 22:49 schreef RipCity het volgende:
iemand al duister dealtje gesloten met Maurice?
Zeer zeker objectief, hij zei namelijk dat het 0,0 met zijn zoon te maken had.quote:Op maandag 14 augustus 2023 06:57 schreef Malavita het volgende:
[..]
genant optreden wwer van pi airlekker objectief ook
Dat zou op meerdere vlakken heel mooi zijn.quote:Op maandag 14 augustus 2023 08:45 schreef Heeinz het volgende:
NICOOOOOOO NICOOOOOOO
https://www.telegraaf.nl/(...)t-nicolas-tagliafico
Als dit waar is dan doe ik een dansje.quote:Op maandag 14 augustus 2023 08:45 schreef Heeinz het volgende:
NICOOOOOOO NICOOOOOOO
Holy fquote:Op maandag 14 augustus 2023 08:45 schreef Heeinz het volgende:
NICOOOOOOO NICOOOOOOO
Zou echt mooi zijn, heb je ook meteen een echte aanvoerder erbij.quote:Op maandag 14 augustus 2023 08:45 schreef Heeinz het volgende:
NICOOOOOOO NICOOOOOOO
Dat zou me ook niet verbazen eigenlijk, maar beetje gek misschien om hem nu weer af te nemen van Bergwijnquote:Op maandag 14 augustus 2023 08:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou echt mooi zijn, heb je ook meteen een echte aanvoerder erbij.
Dat is waar, maar ook zonder band een leider.quote:Op maandag 14 augustus 2023 08:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat zou me ook niet verbazen eigenlijk, maar beetje gek misschien om hem nu weer af te nemen van Bergwijn
Zou zonde zijn, dan breek je de beste linkerflank van Europa af....quote:Op maandag 14 augustus 2023 08:57 schreef TornadoDK het volgende:
Ruilen voor Wijndal zou helemaal mooi zijn
En vooral gewoon eentje die voorop gaat in de strijd. Zo'n type heeft de selectie echt nodig.quote:Op maandag 14 augustus 2023 08:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ook zonder band een leider.
YES PLEASEquote:Op maandag 14 augustus 2023 08:45 schreef Heeinz het volgende:
NICOOOOOOO NICOOOOOOO
Zeker vergeleken met slappe hap Wijndal.quote:Op maandag 14 augustus 2023 09:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
En vooral gewoon eentje die voorop gaat in de strijd. Zo'n type heeft de selectie echt nodig.
Uiteraard mag lyon wel ff 10 miljoen erbij gevenquote:Op maandag 14 augustus 2023 09:05 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Zou zonde zijn, dan breek je de beste linkerflank van Europa af....
Ik denk dat het mentaal niet helemaal goed zit bij Wijndal. Was bij AZ echt een hele sterke kracht en misschien destijds wel de beste linksback van Nederland.quote:Op maandag 14 augustus 2023 09:09 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Zeker vergeleken met slappe hap Wijndal.
Ook voor hem was het heel anders voetballen geweest met Martinez in z'n rug, tekent wel de mentaliteit of het gebrek eraan dat hij nu nog steeds kwakkelt.quote:Op maandag 14 augustus 2023 09:16 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ik denk dat het mentaal niet helemaal goed zit bij Wijndal. Was bij AZ echt een hele sterke kracht en misschien destijds wel de beste linksback van Nederland.
Aankopen van AZ mislukken vaak bij Ajax, maar bij Wijndal dacht ik dat moet je gewoon doen. Is weinig meer van over helaas. Hoop voor hemzelf dat hij er bovenop komt.
Was in zijn laatste periode bij Ajax ook niet altijd even top. Maar goed, alles beter dan onze huidige opties en gaat iig voorop in de strijd.quote:Op maandag 14 augustus 2023 08:45 schreef Heeinz het volgende:
NICOOOOOOO NICOOOOOOO
Ik zou het niet onterecht vinden als Steijn vandaag eventjes een bezoek aan een politiebureau brengt voor een smaad en laster aangifte. Op een begeven moment is het ook wel genoeg.quote:Op maandag 14 augustus 2023 06:57 schreef Malavita het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 augustus 2023 09:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik zou het niet onterecht vinden als Steijn vandaag eventjes een bezoek aan een politiebureau brengt voor een smaad en laster aangifte. Op een begeven moment is het ook wel genoeg.
Als je een back opstelt die vorig jaar reserve was bij Twente kun je wel constateren dat er versterkingen nodig zijn.quote:Op maandag 14 augustus 2023 09:40 schreef dimmak het volgende:
[..]
Was in zijn laatste periode bij Ajax ook niet altijd even top. Maar goed, alles beter dan onze huidige opties en gaat iig voorop in de strijd.
Kan ik dat ergens terug zien?quote:Op maandag 14 augustus 2023 06:57 schreef Malavita het volgende:
[..]
Jij vindt het normaal dat iemand op TV iemand anders ongefundeerd beschuldigd van criminele activiteiten? Iemand die een historie heeft van negatieve uitingen richting die persoon omdat die zijn zoon wel eens op de bank zette.quote:
quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:01 schreef Tjacka het volgende:
nico was toch ook maar 1 seizoen echt goed
voor de rest middelmaat
volgens mij zit de carrière van Steijn prima in de lift na dat gedoe met Pi-Airquote:Op maandag 14 augustus 2023 09:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Jij vindt het normaal dat iemand op TV iemand anders ongefundeerd beschuldigd van criminele activiteiten? Iemand die een historie heeft van negatieve uitingen richting die persoon omdat die zijn zoon wel eens op de bank zette.
Het is in ieder geval niet normaal.
Zou gewoon prima zijn als hij terugkomt. Geen wereldtopper maar gewoon een betrouwbare kracht die onlangs nog de linksback was van de ploeg die wereldkampioen werd. Brengt ook extra passie en ervaring in het veld en herkenbaarheid bij de supporters waar het nu allemaal nog aan ontbreekt. En dan kom jij met je middelmaat opmerking...quote:
Maandagochtend al aan de drank zittenquote:Op maandag 14 augustus 2023 10:01 schreef Tjacka het volgende:
nico was toch ook maar 1 seizoen echt goed
voor de rest middelmaat
Ik zou normaal gesproken ook zeggen: "Laat dit niet over je kant gaan", maar aan de andere kant zou het denk ik chiquer en slimmer van Steijn zijn om dit gewoon te laten gaan, hoe lastig het ook is.quote:Op maandag 14 augustus 2023 09:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Jij vindt het normaal dat iemand op TV iemand anders ongefundeerd beschuldigd van criminele activiteiten? Iemand die een historie heeft van negatieve uitingen richting die persoon omdat die zijn zoon wel eens op de bank zette.
Het is in ieder geval niet normaal.
Dat dat nogal een schimmige constructie was toentertijd is toch ook wel algemeen bekend.quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou normaal gesproken ook zeggen: "Laat dit niet over je kant gaan", maar aan de andere kant zou het denk ik chiquer en slimmer van Steijn zijn om dit gewoon te laten gaan, hoe lastig het ook is.
Eens. Het fijne voor Steijn is ook wel dat iedereen Van Hooijdonk een lul vindt. Dus ik zou er inderdaad gewoon over glimlachen en er geen commentaar op geven.quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou normaal gesproken ook zeggen: "Laat dit niet over je kant gaan", maar aan de andere kant zou het denk ik chiquer en slimmer van Steijn zijn om dit gewoon te laten gaan, hoe lastig het ook is.
Pi-Air is nogal een sneu mannetje.quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:43 schreef Caland het volgende:
Het steeds oprakelen is vooral een beetje sneu.
Ook dat is algemeen bekend ja.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:03 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Pi-Air is nogal een sneu mannetje.
'it's 5 o'clock somewhere'quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Maandagochtend al aan de drank zitten
Dat verklaart dan wel de eeuwige 5 o'clock shadow bij Steijn.quote:
Dat zou eerder dramatisch zijnquote:Op maandag 14 augustus 2023 11:20 schreef TheVulture het volgende:
Het zou wel geniaal zijn als we nu Sydney ineens uit de hoge hoed toveren als alternatief bij Brobbey
Please niet.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:20 schreef TheVulture het volgende:
Het zou wel geniaal zijn als we nu Sydney ineens uit de hoge hoed toveren als alternatief bij Brobbey
Hhahahhahahaquote:Op maandag 14 augustus 2023 11:20 schreef TheVulture het volgende:
zou leuk zijn maar het is de T die ermee komt. dus ik ben een beetje sceptischquote:Op maandag 14 augustus 2023 08:45 schreef Heeinz het volgende:
NICOOOOOOO NICOOOOOOO
Waarom West Ham wel en Brighton niet is mij een beetje een raadsel qua niveau maar Londen scheelt wel uiteraard.quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:52 schreef Simmertje het volgende:
[ twitter ]
Lijkt me niet dat Ajax heel lang kan wachten, dus nu of nooit.
is die keeper van 10 miljoen niet de vervanger?quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:01 schreef BobW het volgende:
Gero Rulli komt voorlopig niet in actie voor Ajax. De Argentijnse doelman heeft een blessure aan de rechterschouder opgelopen in het duel met Heracles en is in elk geval tot aan de winterstop uitgeschakeld.
De doelman van de Amsterdammers kwam in de eerste helft in botsing met een aanvaller van Heracles (4-1-winst) en moest zich laten vervangen. Onderzoek heeft uitgewezen dat Rulli geopereerd moet worden.
Welke keeper van 10 miljoen?quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
is die keeper van 10 miljoen niet de vervanger?
Hopelijk heeft hij wat meer vertrouwen dan vorig seizoen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gorter eerste keeper nu lijkt me.
Mag toch hopen dat het die Duitser van hoogstens 5 miljoen is. Wel een tweede/derde keeper nu dan nodig, benieuwd of ze toch weer even naar Olij kijken.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gorter eerste keeper nu lijkt me.
Volgens het AD is het hoogstens de helft (premium artikel vandaar de voetbalprimeur link).quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
is die keeper van 10 miljoen niet de vervanger?
Steijn is een crimineel, basicallyquote:Op maandag 14 augustus 2023 13:34 schreef Black-Death het volgende:
Wat heeft Piereke gezegd? Ben op vakantie dus krijg weinig mee..
Past prima bij de clubquote:Op maandag 14 augustus 2023 13:35 schreef Oriente het volgende:
[..]
Steijn is een crimineel, basically
Dat Steijn een kutcoach is en dat die in zijn NAC periode duistere dealtjes had met bevriende makelaars.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:34 schreef Black-Death het volgende:
Dat Steijn bij NAC betrokken was bij 'duistere deals', wat hij verder totaal niet concreet wenste te maken.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:34 schreef Black-Death het volgende:
Dus Pierre is eigenlijk boos dat hij geen deel kreeg.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat Steijn een kutcoach is en dat die in zijn NAC periode duistere dealtjes had met bevriende makelaars.
West Ham is natuurlijk wel een veel mooiere club dan Brighton.. al ben ik niet neutraal in deze.quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waarom West Ham wel en Brighton niet is mij een beetje een raadsel qua niveau maar Londen scheelt wel uiteraard.
In principe moet Maurice gewoon aangifte doen tegen Pierre. Echter kan hij er beter niet op reageren, want daar zit niemand op te wachten momenteel. Het is de zoveelste aanval door de publieke media. Desalsniettemin is dit een vorm van smaad en zeker strafbaar wanneer dit niet met feiten is bekrachtigd. In principe moet Pierre eens op zijn plek worden gezet, zodat hij zijn baantjes kwijt raakt. Echter kan Maurice deze randzaken nu echt niet gebruiken in deze fase van zijn loopbaan.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:41 schreef Black-Death het volgende:
Wat een sneu figuur.. wees dan ook zo stoer om met feiten te komen.
Hij zou volgens een aantal bronnen (o.a Argentijnse journalist, geen idee hoe serieus die te nemen is) sowieso al vertrekken naar Bayern na dit weekend.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:46 schreef franklop het volgende:
Rulli zou dus out zijn tot en met de winterstop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |