Waarom West Ham wel en Brighton niet is mij een beetje een raadsel qua niveau maar Londen scheelt wel uiteraard.quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:52 schreef Simmertje het volgende:
[ twitter ]
Lijkt me niet dat Ajax heel lang kan wachten, dus nu of nooit.
is die keeper van 10 miljoen niet de vervanger?quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:01 schreef BobW het volgende:
Gero Rulli komt voorlopig niet in actie voor Ajax. De Argentijnse doelman heeft een blessure aan de rechterschouder opgelopen in het duel met Heracles en is in elk geval tot aan de winterstop uitgeschakeld.
De doelman van de Amsterdammers kwam in de eerste helft in botsing met een aanvaller van Heracles (4-1-winst) en moest zich laten vervangen. Onderzoek heeft uitgewezen dat Rulli geopereerd moet worden.
Welke keeper van 10 miljoen?quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
is die keeper van 10 miljoen niet de vervanger?
Hopelijk heeft hij wat meer vertrouwen dan vorig seizoen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gorter eerste keeper nu lijkt me.
Mag toch hopen dat het die Duitser van hoogstens 5 miljoen is. Wel een tweede/derde keeper nu dan nodig, benieuwd of ze toch weer even naar Olij kijken.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gorter eerste keeper nu lijkt me.
Volgens het AD is het hoogstens de helft (premium artikel vandaar de voetbalprimeur link).quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
is die keeper van 10 miljoen niet de vervanger?
Steijn is een crimineel, basicallyquote:Op maandag 14 augustus 2023 13:34 schreef Black-Death het volgende:
Wat heeft Piereke gezegd? Ben op vakantie dus krijg weinig mee..
Past prima bij de clubquote:Op maandag 14 augustus 2023 13:35 schreef Oriente het volgende:
[..]
Steijn is een crimineel, basically
Dat Steijn een kutcoach is en dat die in zijn NAC periode duistere dealtjes had met bevriende makelaars.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:34 schreef Black-Death het volgende:
Dat Steijn bij NAC betrokken was bij 'duistere deals', wat hij verder totaal niet concreet wenste te maken.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:34 schreef Black-Death het volgende:
Dus Pierre is eigenlijk boos dat hij geen deel kreeg.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat Steijn een kutcoach is en dat die in zijn NAC periode duistere dealtjes had met bevriende makelaars.
West Ham is natuurlijk wel een veel mooiere club dan Brighton.. al ben ik niet neutraal in deze.quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waarom West Ham wel en Brighton niet is mij een beetje een raadsel qua niveau maar Londen scheelt wel uiteraard.
In principe moet Maurice gewoon aangifte doen tegen Pierre. Echter kan hij er beter niet op reageren, want daar zit niemand op te wachten momenteel. Het is de zoveelste aanval door de publieke media. Desalsniettemin is dit een vorm van smaad en zeker strafbaar wanneer dit niet met feiten is bekrachtigd. In principe moet Pierre eens op zijn plek worden gezet, zodat hij zijn baantjes kwijt raakt. Echter kan Maurice deze randzaken nu echt niet gebruiken in deze fase van zijn loopbaan.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:41 schreef Black-Death het volgende:
Wat een sneu figuur.. wees dan ook zo stoer om met feiten te komen.
Hij zou volgens een aantal bronnen (o.a Argentijnse journalist, geen idee hoe serieus die te nemen is) sowieso al vertrekken naar Bayern na dit weekend.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:46 schreef franklop het volgende:
Rulli zou dus out zijn tot en met de winterstop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |