Ze zeggen wel eens, hoe vaker je zegt: eerlijk , dat je dan juist niet eerlijk bent, of hoe harder je iets ontkent, het juist wel waar is, of hoe harder je roept dat je relatie zo fantastisch is, het vaak niet zo is. Ik weet het niet, maar zou me niets verbazen als het wel klopt wat we Wendy horen zeggenquote:Op zondag 6 augustus 2023 15:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
xsaskiax het volgende:[/b]
[..]
Ja ze weten er allebei vanaf, dat hoor je, ook dat Jeffrey diverse keren Babette ervan beschuldigd heeft dat ze 180 graden omdraaide e.d.
Ze hebben volgens mij heel wat van haar buiten beeld gehouden (om een bepaald beeld van haar te schetsen)..... en maar roepen dat ze zo trots was dat ze gestopt was met roken.... dagelijks riep ze dat wel 1 of meer keer.... zou het dan allemaal gelogen zijn door Babette???
voeg daar jef maar bij , als die zijn kuren hadquote:Op zondag 6 augustus 2023 15:17 schreef xsaskiax het volgende:
In het begin is een aantal keer gesuggereerd dat ze 'achter' ook iets te eten en/of drinken (al dan niet alcoholisch) zouden krijgen
Zo ook Jasper als hij het weer eens te kwaad had, maar bij Babette zeer zeker ook
We weten zoveel niet en ook weer zoveel wel wat de bewoners niet weten van elkaar. Voor ons blijft het gissen en soms komt het uiteindelijk wel uitquote:Op zondag 6 augustus 2023 15:17 schreef xsaskiax het volgende:
In het begin is een aantal keer gesuggereerd dat ze 'achter' ook iets te eten en/of drinken (al dan niet alcoholisch) zouden krijgen
Zo ook Jasper als hij het weer eens te kwaad had, maar bij Babette zeer zeker ook
Klopt sorry die vergat ik (niet expres)quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:19 schreef cinsan het volgende:
[..]
voeg daar jef maar bij , als die zijn kuren had
En Martin en de rest, heb wel eens horen zeggen dat ze een warm kamertje hadden waar ze konden seksen. Maar geen idee wat waar is en wat nietquote:Op zondag 6 augustus 2023 15:19 schreef cinsan het volgende:
[..]
voeg daar jef maar bij , als die zijn kuren had
Jeffrey heeft een paar keer gezegd dat hij ooit uit de doeken zou doen hoe het allemaal 'gewerkt' had binnen de loods en hoe de zaken precies in elkaar zaten.quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
We weten zoveel niet en ook weer zoveel wel wat de bewoners niet weten van elkaar. Voor ons blijft het gissen en soms komt het uiteindelijk wel uit
Gaat hij vast ook wel doen, kan niet wachtenquote:Op zondag 6 augustus 2023 15:21 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Jeffrey heeft een paar keer gezegd dat hij ooit uit de doeken zou doen hoe het allemaal 'gewerkt' had binnen de loods en hoe de zaken precies in elkaar zaten.
oh was denk ik martin die dat heeft gezegdquote:Op zondag 6 augustus 2023 15:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En Martin en de rest, heb wel eens horen zeggen dat ze een warm kamertje hadden waar ze konden seksen. Maar geen idee wat waar is en wat niet
Je hoort ze nu al stuk voor stuk kleine 'onthullingen' doen in het 'programma van die macdate', dat ze zich dingen laten ontvallen. Bij iedereen heb ik wel dingen gehoord waarvan ik dacht: goh dat werd in de COS ook gezegd (als aanname, maar volgens die oud bewoner is het wel waarheid!)quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Gaat hij vast ook wel doen, kan niet wachten
Met drinken zagen we dat ze gewoon meedeed, met roken niet. Kan zijn dat ze dus wél met roken is gestopt maar het drinken niet kon laten. Verder kan Jeff bedoeld hebben dat ze vaak dingen zei en het tegengestelde deed?quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja ze weten er allebei vanaf, dat hoor je, ook dat Jeffrey diverse keren Babette ervan beschuldigd heeft dat ze 180 graden omdraaide e.d.
Ze hebben volgens mij heel wat van haar buiten beeld gehouden (om een bepaald beeld van haar te schetsen)..... en maar roepen dat ze zo trots was dat ze gestopt was met roken.... dagelijks riep ze dat wel 1 of meer keer.... zou het dan allemaal gelogen zijn door Babette???
Babette kwam een keer uit Kamer 5 terug in de loods, toen iemand aan haar vroeg: heb jij gerookt, wat ruik ik aan je ??? (volgens mij Zoë)quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Met drinken zagen we dat ze gewoon meedeed, met roken niet. Kan zijn dat ze dus wél met roken is gestopt maar het drinken niet kon laten. Verder kan Jeff bedoeld hebben dat ze vaak dingen zei en het tegengestelde deed?
quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dit kan je doen als je de enige bent die het weet, maar is toch lastig als je met meerdere bent die het weten, dan ga je toch niet trots lopen te zijn, althans, ik kan het me niet voorstellen als je jezelf zo verloochent.quote:Ze zeggen wel eens, hoe vaker je zegt: eerlijk , dat je dan juist niet eerlijk bent, of hoe harder je iets ontkent, het juist wel waar is, of hoe harder je roept dat je relatie zo fantastisch is, het vaak niet zo is. Ik weet het niet, maar zou me niets verbazen als het wel klopt wat we Wendy horen zeggen
quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:26 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Met drinken zagen we dat ze gewoon meedeed, met roken niet. Kan zijn dat ze dus wék met roken is gestopt maar het drinken niet kon laten. Verder kan Jeff bedoeld hebben dat ze vaak dingen zei en het tegengestelde deed?
Weet je, het boeit me niet eens of ze wel of niet gerookt heeft. Als het wel zo is, heeft ze niet alleen anderen, maar ook zichzelf voorgelogen. Maar dat Babet 1 kapsel en meerdere gezichten had, dat is voor mij wel zekerquote:Babette kwam een keer uit Kamer 5 terug in de loods, toen iemand aan haar vroeg: heb jij gerookt, wat ruik ik aan je ??? (volgens mij Zoë)
quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:26 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Met drinken zagen we dat ze gewoon meedeed, met roken niet. Kan zijn dat ze dus wék met roken is gestopt maar het drinken niet kon laten. Verder kan Jeff bedoeld hebben dat ze vaak dingen zei en het tegengestelde deed?
Serieus? Worden we dus lekker in de maling genomen.quote:Babette kwam een keer uit Kamer 5 terug in de loods, toen iemand aan haar vroeg: heb jij gerookt, wat ruik ik aan je ??? (volgens mij Zoë)
quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Babette kwam een keer uit Kamer 5 terug in de loods, toen iemand aan haar vroeg: heb jij gerookt, wat ruik ik aan je ??? (volgens mij Zoë)
quote:Weet je, het boeit me niet eens of ze wel of niet gerookt heeft. Als het wel zo is, heeft ze niet alleen anderen, maar ook zichzelf voorgelogen. Maar dat Babet 1 kapsel en meerdere gezichten had, dat is voor mij wel zeker
quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:28 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Babette kwam een keer uit Kamer 5 terug in de loods, toen iemand aan haar vroeg: heb jij gerookt, wat ruik ik aan je ??? (volgens mij Zoë)
Serieus? Worden we dus lekker in de maling genomen.
Viel mij ook al op en moet dat eerst veranderen voor ik zelf kan reageren.quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:30 schreef xsaskiax het volgende:
Kan iemand van de moderators de quote misschien even repareren, er is ergens iets mis gegaan en dat blijft terugkomen
nu gaat het volgens mij goed, het lag aan de ene reactie waar we op bleven reagerenquote:Op zondag 6 augustus 2023 15:31 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Viel mij ook al op en moet dat eerst veranderen voor ik zelf kan reageren.
Ja dat is wel bijzonder hequote:Op zondag 6 augustus 2023 15:33 schreef xsaskiax het volgende:
Het is daar beter weer dan hier!! Ze zitten in het zonnetje in de hottub, hier hoost het telkens.
Het lijkt daar ook bijna windstil en hier waai je uit je verschoning.... hoe plaatselijk kan het weer anders zijnquote:
Hier geen zon, maar ook geen regen, bewolkt en 22 graden en weinig tot geen windquote:Op zondag 6 augustus 2023 15:33 schreef xsaskiax het volgende:
Het is daar beter weer dan hier!! Ze zitten in het zonnetje in de hottub, hier hoost het telkens.
Als je goed luistert naar die video met Moraima hoor je haar vertellen dat er ook oud bewoners niet naar de finale willen komen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:34 schreef xsaskiax het volgende:
Ook een mogelijkheid om oud bewoners terug te laten komen (al dan niet via hun contract als ze niet meer willen), een finalespel waarbij ze alle oud bewoners op tijdlijn van vertrek uit de loods op een rij moeten gaan zetten
ja hoorde ook zoiets, was een beetje onduidelijk, op z'n Moraima's. Mssn staat er iets over in het contract. We gaan zien wie er wel of niet bij zijn. Nog even geduldquote:Op zondag 6 augustus 2023 15:40 schreef engine het volgende:
[..]
Als je goed luistert naar die video met Moraima hoor je haar vertellen dat er ook oud bewoners niet naar de finale willen komen.
Heb ze allemaal aangepastquote:Op zondag 6 augustus 2023 15:32 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
nu gaat het volgens mij goed, het lag aan de ene reactie waar we op bleven reageren
Dan blijven ze toch weg, niemand zit te wachten op een stel zure verliezers. Ik weet zeker dat de meesten het wel leuk willen afsluiten.quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:40 schreef engine het volgende:
[..]
Als je goed luistert naar die video met Moraima hoor je haar vertellen dat er ook oud bewoners niet naar de finale willen komen.
Doodsbang voor stemmen en door in de buurt te blijven heeft hij iig de controle over hun gesprekken want ze zullen hem niet snel bespreken met hem in de buurt.quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:08 schreef cinsan het volgende:
tiano verrassend veel in de buurt van wendy en myrthe , is hij aan zijn plan begonnen deze 2 dames bewerken, vertrouw hem voor geen meter
en weer met die handdoek in zijn broekzakquote:Op zondag 6 augustus 2023 16:24 schreef Harry het volgende:
Moraima, Kim vD en Jeffrey op TikTok:
https://twitter.com/i/status/1688193217156599809
Een infantiel dansje van Kim vD (kan niet anders).
De Hanky code werd veel gebruikt in de jaren zeventig van de twintigste eeuw door homoseksuele en biseksuele mannen, later gevolgd door alle geslachten en seksuele voorkeuren. Het dragen van de gekleurde zakdoek in een achterzak van een broek zou zijn begonnen in New York.quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:30 schreef cinsan het volgende:
[..]
en weer met die handdoek in zijn broekzak
quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:34 schreef Korak het volgende:
Het schijnt dat Bep zich al door prins carnaval en Rowwen Hèze heeft laat doen
Zeker als dank voor de reclame die ze voor hen gemaakt heeftquote:Op zondag 6 augustus 2023 16:34 schreef Korak het volgende:
Het schijnt dat Bep zich al door prins carnaval en Rowwen Hèze heeft laat doen
Eerlijk is eerlijk Marciano heeft ook een paar boontjes gedopt. ze netjes op een stapeltje gelegd (waar Wendy intussen een hele zak gedopt heeft, maar okequote:Op zondag 6 augustus 2023 16:37 schreef pingu66 het volgende:
Grappig weer om te zien Tiano zou koken. Wendy bakt vlees Jappie snijdt uien .Tiano wast af.
joh Moes jij hebt zelfs zijn rugharen goed in beeld gebracht!!!!quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
voor de liefhebbers van dit goddelijke lichaam
Hier al de hele dag lekker met regelmatig de zon die doorkomt en weinig wind.quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:33 schreef xsaskiax het volgende:
Nu maar hopen dat de dames er niet instinken.quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:08 schreef cinsan het volgende:
tiano verrassend veel in de buurt van wendy en myrthe , is hij aan zijn plan begonnen deze 2 dames bewerken, vertrouw hem voor geen meter
Grappig en leuk dat ze het goed kunnen vinden met elkaar.quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:24 schreef Harry het volgende:
Moraima, Kim vD en Jeffrey op TikTok:
https://twitter.com/i/status/1688193217156599809
Een infantiel dansje van Kim vD (kan niet anders).
quote:Op zondag 6 augustus 2023 17:10 schreef Chea49 het volgende:
H
[..]
Hier al de hele dag lekker met regelmatig de zon die doorkomt en weinig wind.
Controle houden hè, controle, controle en niets anders dan controle.quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:27 schreef pingu66 het volgende:
Isaac lult weer een uur in de ruimte in de hottub met Erik en Myrthe.
pfff alsjeblieft niet zegquote:Op zondag 6 augustus 2023 17:12 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat de dames er niet instinken.
Komt hij eindelijk aan? Dan hoeft hij ook niet alle restjes meer te nuttigen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:43 schreef xsaskiax het volgende:
Erik zit bij Isaac in de hottub..... Mirthe zat er ook in dus kon Erik niet achterblijven... hij lacht ook om zijn eigen grapjes..... (althans ik denk dat het grapjes zouden moeten zijn)
Wat heeft Erik trouwens een dikker gezicht gekregen zeg, dat valt ineens op
Eerder aan het Leger des Heils.quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:50 schreef xsaskiax het volgende:
Bij Erik moet ik soms denken aan een superzuinige, spaarzame, vrekkige oudoom die na zijn overlijden zijn geld nalaat aan Greenpeace of zo
Dat is inderdaad héérlijk!quote:Op zondag 6 augustus 2023 17:08 schreef Chanel5 het volgende:
Hier altijd spercieboontjes, uitje, champignons en dan sajoer boontjes kruidenpasta er door
er werd net over het weer gesproken jaquote:Op zondag 6 augustus 2023 17:18 schreef Verida het volgende:
[..]
en dat bespreken ze nu op de streams ?
Nee het is slaquote:
Succes met nuttig doen en fijne avond nogquote:Op zondag 6 augustus 2023 17:24 schreef Chea49 het volgende:
Nou, op de streams gaan ze eten. Ik ga ook maar eens iets nuttigen. Fijne avond nog.
Weet ik niet, Immi zei dat hij daar naartoe ging en wen ging haar rookwaar halen, weet niet of het was om mee te roken, ze zitten daar wel lekker droog, geen spatje regen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 17:36 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Roken ze nu van Wendy 's shag of van de gejatte?
Volgens mij zit Wendy gewoon te roken daar....quote:Op zondag 6 augustus 2023 17:44 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Die 3 foto's achter elkaar, verschil moet er zijn zeg....
huh..... Rupert en Imadiddin hadden toch alleen sigaretten of is de rookwaar van de stelling al binnen??quote:
Nee de bovenste waren Isaac en Mirthe in de hottub met hun eten, de tweede zie je Erik e.d. aan tafel en de derde is Wendy weer aan het schoonmakenquote:Op zondag 6 augustus 2023 17:47 schreef mangalie het volgende:
[..]
Volgens mij zit Wendy gewoon te roken daar....
corvee misschien?quote:Op zondag 6 augustus 2023 17:48 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Nee de bovenste waren Isaac en Mirthe in de hottub met hun eten, de tweede zie je Erik e.d. aan tafel en de derde is Wendy weer aan het schoonmaken
ach af en toe regent het caps, komt iedereen op hetzelfde ideequote:Op zondag 6 augustus 2023 17:44 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Die 3 foto's achter elkaar, verschil moet er zijn zeg....
Nee daar ging het niet om, de eerste zitten Isaac en Mirthe in de hottub met eten, de tweede zit er nog een stel aan tafel en op de derde is Wendy alweer aan het schoonmakenquote:Op zondag 6 augustus 2023 17:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ach af en toe regent het caps, komt iedereen op hetzelfde idee
En even later zit Wendy te roken...quote:Op zondag 6 augustus 2023 17:58 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Nee daar ging het niet om, de eerste zitten Isaac en Mirthe in de hottub met eten, de tweede zit er nog een stel aan tafel en op de derde is Wendy alweer aan het schoonmaken
jaquote:Op zondag 6 augustus 2023 18:08 schreef mangalie het volgende:
[..]
En even later zit Wendy te roken...
Wordt een meditatiehoekje hoorde ik Rupert en Immi zeggen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:09 schreef spapaars het volgende:
Ze kunnen er weer een zithoek van maken
[ afbeelding ]
Daar begon Jappie's grote liefdesaffairequote:Op zondag 6 augustus 2023 18:09 schreef spapaars het volgende:
Ze kunnen er weer een zithoek van maken
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:19 schreef pingu66 het volgende:
Rupi de grote fan van alternatieve geneeswijze en prullaria maar ook de grootste slang en dief.
kloptquote:Op zondag 6 augustus 2023 18:08 schreef mangalie het volgende:
[..]
En even later zit Wendy te roken...
Ze lijken de loods weer uit te gaan ruimen... als volgende het biljart ??quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:33 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Het wordt nu wel echt menens, nog ff en het is over, ik ga het zeker missen
En toch mag ik die valse nicht wel, niets tegen gay, m’n dochter woont samen met een vrouw.quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:19 schreef pingu66 het volgende:
Rupi de grote fan van alternatieve geneeswijze en prullaria maar ook de grootste slang en dief.
Zal wel steeds iets uit de speakers komen met mededelingen en/of opdrachten.quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:37 schreef Chanel5 het volgende:
hmm telkens een SL? als ik even kijk zie ik struiken
Zij houdt het puur zakelijk vermoed ik.quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:42 schreef xsaskiax het volgende:
Sasha in beeld achter de computer.
Volgens mij heeft ze totaal geen persoonlijke spullen in het kantoor gezet. (het lijkt wel heel 'tijdelijk' zo)
Dat verbaast me nietsquote:Op zondag 6 augustus 2023 18:44 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Zij houdt het puur zakelijk vermoed ik.
Ze zijn echt aan het opruimen lijkt welquote:
Ruimte maken voor het grote finale feestquote:Op zondag 6 augustus 2023 18:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zijn echt aan het opruimen lijkt wel
Ben echt benieuwd hoe het gaat,quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ruimte maken voor het grote finale feest![]()
Denk ik ook, en waarschijnlijk kan ik nog niet kijken ook die dagquote:Op zondag 6 augustus 2023 18:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
De wel bekende sisser/aanfluiting ben ik bang voor
Ja.quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zijn echt aan het opruimen lijkt wel
Ze weten het zelf denk ik ook niet. Bern zei van de week op de dag dat Babette weg ging, we zijn nog met 10 en nog 25 dagen te gaanquote:Op zondag 6 augustus 2023 19:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja.
En nog weet ik niet wanneer het voor hun is afgelopen, want ze zaten al 2 weken in de loods om te oefenen voor de strams startte.
Nah, weer zo'n bullshit gimmick, ze hebben ruimte zat overal, weer op de overloop gaan zitten slaat nergens opquote:Op zondag 6 augustus 2023 18:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ruimte maken voor het grote finale feest![]()
Of ze weten het wel, en geven een datum door die overeenkomt met de laatste uitzending.quote:Op zondag 6 augustus 2023 19:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze weten het zelf denk ik ook niet. Bern zei van de week op de dag dat Babette weg ging, we zijn nog met 10 en nog 25 dagen te gaan
Wat Bern aangaf was dan na de 25stequote:Op zondag 6 augustus 2023 19:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Of ze weten het wel, en geven een datum door die overeenkomt met de laatste uitzending.
Het blijven semi-acteurs.
Het is afwachten.quote:Op zondag 6 augustus 2023 19:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat Bern aangaf was dan na de 25ste
Ik lul, Marciano ligt daar ook.quote:Op zondag 6 augustus 2023 19:18 schreef spapaars het volgende:
Op de bro's na nu iedereen boven zo te zien.
Kan ook nog inderdaadquote:Op zondag 6 augustus 2023 19:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is afwachten.
Misschien gaan ze gewoon door met uitzenden zoals het nu is, dus een week achter lopen.
En daarna nog 1 extra aflevering, de finale.
Mooie tijd voor, maar ik dacht dat "sociale" Isaac zo erg met de Groep begaan was altijdquote:Op zondag 6 augustus 2023 19:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Even bijpraten met de jongens en meisjes achter.
En het is hooguit nog 2 weken..quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:44 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Zij houdt het puur zakelijk vermoed ik.
Waar lees je dat?quote:Op zondag 6 augustus 2023 21:04 schreef Clasientje het volgende:
Hahaha wauw Moraima heeft Babbette ff op haar plaats gezet niet verwacht dat Moriama zo over Babette zou praten ze was toch haar maatje hahaha Maar Moraima vind Babette een slang las ik😂
Alles wat Morri zegt neem ik met een grote korrel zout ook na de loodsquote:Op zondag 6 augustus 2023 21:04 schreef Clasientje het volgende:
Hahaha wauw Moraima heeft Babbette ff op haar plaats gezet niet verwacht dat Moriama zo over Babette zou praten ze was toch haar maatje hahaha Maar Moraima vind Babette een slang las ik😂
Ergens in de COS. Ik zoek morgen wel 🤣quote:Op zondag 6 augustus 2023 21:19 schreef cinsan het volgende:
[..]
yt mac date met nick eshuis , is filmpje staat ergens in de cos ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 6 augustus 2023 22:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ergens in de COS. Ik zoek morgen wel 🤣
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi, welkom, goede binnenkomer .....quote:Op zondag 6 augustus 2023 22:36 schreef BraddianoItaliano het volgende:
Jammer dat Babette de Loods heeft verlaten, dat was echt een topper.
Nu hoop ik dat Erik de jackpot wint, dat is zo'n fijne man
Hoi Babs.quote:Op zondag 6 augustus 2023 22:36 schreef BraddianoItaliano het volgende:
Jammer dat Babette de Loods heeft verlaten, dat was echt een topper. Nu hoop ik dat Erik de jackpot wint, dat is zo'n fijne man
hij gaat proberen om ze beide aan hun kant te krijgen , en juist bij myrthe houd mijn hart vastquote:Op zondag 6 augustus 2023 22:45 schreef woxxel het volgende:
Oh marciano aan het fietsen met mirthe. Gaat ie nu proberen tussen Wendy en mirthe te komen?
nee niet meer sinds zijn slaafje weg isquote:Op zondag 6 augustus 2023 22:46 schreef woxxel het volgende:
Hij wordt nu dus niet meer buiten beeld gehouden
Er mag zoveel niet tegenwoordig...quote:Op zondag 6 augustus 2023 22:42 schreef BraddianoItaliano het volgende:
[..]
Alsof Babette hier zou reageren, dat mag contractueel gezien helemaal niet
Ik vraag mij nog steeds af, of de bewoners weten van de banden tussen die twee ....quote:Op zondag 6 augustus 2023 23:27 schreef Harry het volgende:
Marciano: ik en Isaac kijken altijd in dezelfde richting.
Marchiano heeft zich ook al in de kaart laten kijken hoor, voor hem moet Bern wegquote:Op zondag 6 augustus 2023 23:27 schreef Harry het volgende:
Marciano: ik en Isaac kijken altijd in dezelfde richting.
Daar zit wel een kern van waarheid in, tijdens de finale zullen ze samen richting de winnaar kijken.quote:Op zondag 6 augustus 2023 23:27 schreef Harry het volgende:
Marciano: ik en Isaac kijken altijd in dezelfde richting. Ik ga niet iemand zijn ziel proberen te winnen (hahahaha....).
Ja, de eerste keer dat hij langer dan een half uur op stream is sinds Babette weg is ....quote:Op zondag 6 augustus 2023 23:34 schreef magnaal het volgende:
Marchiano heeft het er maar druk mee, meestal ligt hij al te slapen om deze tijd
Ze is best naïef en openhartig, kan niet echt het listige en achterbakse in mensen zien. Dat is wel jammer als ze met figuren zoals Marciano praat.quote:Op zondag 6 augustus 2023 23:32 schreef kater1 het volgende:
Is Mirthe nu echt zo gek dat ze denkt een leuk openhartig gesprek te hebben? Ze heeft o.a. ondertussen precies verteld op wie ze ooit gestemd heeft.
quote:Op zondag 6 augustus 2023 23:33 schreef Harry het volgende:
Marciano: ik praat niet over anderen. Wacht maar tot je thuis bent..... Mijn naam ga je niet horen.
Mirthe vind het heerlijk om te kwebbelen en vriendschap te voelen, dat meisje is een blij ei, met allerlei fantasieen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 23:36 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ze is best naïef en openhartig, kan niet echt het listige en achterbakse in mensen zien. Dat is wel jammer als ze met figuren zoals Marciano praat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 6 augustus 2023 23:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
WTF, Mirthe denkt dat Isaac en Narciano Marciano elkaar al kenden ...
Die twee spelen t vanaf t begin al samen. En zij spelen de finale en delen de winst.quote:Op zondag 6 augustus 2023 23:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik vraag mij nog steeds af, of de bewoners weten van de banden tussen die twee ....![]()
Ik vind het een soort van spelbederf ....
Ik denk dat ze Marciano aan de buitenwereld niet meer kunnen verkopen als winnaar ...quote:Op maandag 7 augustus 2023 00:03 schreef woxxel het volgende:
Die twee spelen t vanaf t begin al samen. En zij spelen de finale en delen de winst.
Ik hoop dat er niks overblijft
Wat een mannetje... zou verboden moeten worden...quote:Op zondag 6 augustus 2023 23:33 schreef Harry het volgende:
Marciano: ik praat niet over anderen. Wacht maar tot je thuis bent..... Mijn naam ga je niet horen.
Denk dat mensen haar vaker onderschatten.quote:Op zondag 6 augustus 2023 23:41 schreef magnaal het volgende:
[..]
Mirthe vind het heerlijk om te kwebbelen en vriendschap te voelen, dat meisje is een blij ei, met allerlei fantasieen.
En als iemand met die dartelheid meegaat, dan vergeet ze na te denken en flapt er alles uit..
quote:Op zondag 6 augustus 2023 23:41 schreef magnaal het volgende:
[..]
Mirthe vind het heerlijk om te kwebbelen en vriendschap te voelen, dat meisje is een blij ei, met allerlei fantasieen.
En als iemand met die dartelheid meegaat, dan vergeet ze na te denken en flapt er alles uit..
Het lijkt me niet logisch als Mirthe op Jappie zou stemmen nu hun groep aan de winnende hand is. Mirthe is een beetje een Ice. Met iedereen meelullen en de ander het gevoel geven dat ze te vertrouwen is zodat die de kaarten op tafel gooit.quote:Op maandag 7 augustus 2023 07:15 schreef cinsan het volgende:
goede morgen![]()
hoop op eliminatie vandaag , zal een spannende eli worden
bro onderdeur was gisteravond goed bezig om myrthe te bewerken om op jasper te stemmen
hoop dat myrthe hier niet in meegaat , maar houd mijn hart vast , vooral de bro s spelen vies vuil spel , en rupi en ima volgen lijk schapen
ik weet het niet , kan myrthe niet peilen soms vind haar wel lief maar ze is ook heel naief en beinvloedbaar waar tiano nu gretig van gebruik maaktquote:Op maandag 7 augustus 2023 07:32 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Het lijkt me niet logisch als Mirthe op Jappie zou stemmen nu hun groep aan de winnende hand is. Mirthe is een beetje een Ice. Met iedereen meelullen en de ander het gevoel geven dat ze te vertrouwen is zodat die de kaarten op tafel gooit.
is nog eten , nee eerst eliminatie graagquote:Op maandag 7 augustus 2023 08:05 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...![]()
We mogen weer.... wat gaat het worden vandaag??
Sowieso een verdienopdracht want de poet en het eten is gedaan.
Jaja d'r komt wat aan...quote:Op maandag 7 augustus 2023 08:06 schreef danaqui het volgende:
Wat vroeg deze batterijwissel, wat staat er te wachten? Eli![]()
Mogge![]()
i hope so , en deze eli gaat bepalend worden , krijgen de bro s en co hun zin , of verliezen ze nog iemand uit hun kampquote:Op maandag 7 augustus 2023 08:06 schreef danaqui het volgende:
Wat vroeg deze batterijwissel, wat staat er te wachten? Eli![]()
Mogge![]()
Ooh ik dacht dat ze alleen rijst met ei gingen eten omdat er verder niks was... ja we gaan het zien of er een eliminatie komt...quote:Op maandag 7 augustus 2023 08:08 schreef cinsan het volgende:
[..]
is nog eten , nee eerst eliminatie graag
Laat Mirthe maar schuiven.. die kan wel heel onnozel doen en dat ze dingen niet snapt maar dat is allemaal spel en tactiek. Het is wel een warhoofd maar niet dom en ze praat gewoon met Marciano mee. Zij gaat echt niet haar groep verloochenen en zeker niet nu ze de meerderheid hebben.quote:Op maandag 7 augustus 2023 07:37 schreef cinsan het volgende:
[..]
ik weet het niet , kan myrthe niet peilen soms vind haar wel lief maar ze is ook heel naief en beinvloedbaar waar tiano nu gretig van gebruik maakt
Goedemorgen Frummel.. als we het reglementen boek moeten geloven dan is er vandaag weer een eliminatie.quote:Op maandag 7 augustus 2023 08:05 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...![]()
We mogen weer.... wat gaat het worden vandaag??
Sowieso een verdienopdracht want de poet en het eten is gedaan.
Kamp Jappie zou wel hartstikke gek zijn hun voordeel uit handen te geven.quote:Op maandag 7 augustus 2023 08:09 schreef cinsan het volgende:
[..]
i hope so , en deze eli gaat bepalend worden , krijgen de bro s en co hun zin , of verliezen ze nog iemand uit hun kamp
gaan ze zeker niet doen , maar de bro s en co , hopen dat myrthe en co niet gaan meestemmen mmet team sas en coquote:Op maandag 7 augustus 2023 08:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Kamp Jappie zou wel hartstikke hem zijn hun voordeel uit handen te geven.
Goedemorgen Lojanda...quote:Op maandag 7 augustus 2023 08:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
Goedemorgen Frummel.. als we het reglementen boek moeten geloven dan is er vandaag weer een eliminatie.
Met de spruiten gaan ze paintballen? Komen lekker hard aan (soort van rubber kogels)quote:Op maandag 7 augustus 2023 08:20 schreef lojanda het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de challenge voor de pepers of de spruiten.. is dat niet vandaag?
om de 3 dagen eliminatie was hetquote:Op maandag 7 augustus 2023 08:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen Lojanda...![]()
Ja hé, ik heb begrepen dat ze met z'n drieën naar de finale gaan of is dat weer veranderd
Ik heb Erik horen zeggen toen hij in het nieuwe reglementen boek las dat hij zag dat de finale met twee mensen zou zijn. Hij vertelde dat tegen Mirthe.quote:Op maandag 7 augustus 2023 08:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen Lojanda...![]()
Ja hé, ik heb begrepen dat ze met z'n drieën naar de finale gaan of is dat weer veranderd
Mirthe gaat in geen geval meestemmen met de bro's ...quote:Op maandag 7 augustus 2023 08:17 schreef cinsan het volgende:
[..]
gaan ze zeker niet doen , maar de bro s en co , hopen dat myrthe en co niet gaan meestemmen mmet team sas en co
Kunnen ze wel doen want dat gaat niemand redden 31 spruiten in een minuutquote:Op maandag 7 augustus 2023 08:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Met de spruiten gaan ze paintballen? Komen lekker hard aan (soort van rubber kogels)
Oké... allemaal nog een beetje raadselachtig dus...quote:Op maandag 7 augustus 2023 08:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb Erik horen zeggen toen hij in het nieuwe reglementen boek las dat hij zag dat de finale met twee mensen zou zijn. Hij vertelde dat tegen Mirthe.
Maar ja dat is toch altijd tussen twee personen? Misschien dat ze dan op de laatste dag nog met drie zijn en dan valt er eerst de derde persoon nog af.
Het is allemaal nog vaag.
Is dat dan vandaag? Volgens mij is Babette nu drie dagen weg?quote:
afwachten we gaan het zienquote:Op maandag 7 augustus 2023 08:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Is dat dan vandaag? Volgens mij is Babette nu drie dagen weg?
Dat is al wel erg vroegquote:Op maandag 7 augustus 2023 08:30 schreef Frummelie het volgende:
Wendy hoort kettingen en gerommel... en zegt tegen Rupie en Imi dat ze beter uit bed kunnen komen..
De exquote:Op maandag 7 augustus 2023 00:29 schreef mootie het volgende:
Waarom zo verbaasd? Ze zijn toch familie, of aangetrouwde familie?
bij gj was eli ook vroegquote:Op maandag 7 augustus 2023 08:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is al wel erg vroeghopelijk wordt het een lange opdracht
![]()
Wendy zegt nu ook dat Mirthe al is omgeroepen dus er staat ze wat te wachten allemaal
Als die theorie klopt dan is dat vandaag ja.quote:Op maandag 7 augustus 2023 08:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Is dat dan vandaag? Volgens mij is Babette nu drie dagen weg?
Jeahhh zin in...quote:Op maandag 7 augustus 2023 08:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is al wel erg vroeghopelijk wordt het een lange opdracht
![]()
Wendy zegt nu ook dat Mirthe al is omgeroepen dus er staat ze wat te wachten allemaal
Er is nog brood voor vandaag en morgen maar ze moeten zuinig met het beleg doen. Verder is er nog rijst en eieren geloof ik en krijgen ze twee dagen fried Rice met eieren van Marciano. Nou ja niet van hem maar hij gaat het dan klaarmaken..quote:Op maandag 7 augustus 2023 08:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh ik dacht dat ze alleen rijst met ei gingen eten omdat er verder niks was... ja we gaan het zien of er een eliminatie komt...
Jeetje dan slaapt Bern nog.quote:
Zolang niet alle gordijnen dicht hoeven zal het wel niet voor een opdracht zijn denk ik.quote:Op maandag 7 augustus 2023 08:30 schreef lojanda het volgende:
Wendy hoort allemaal kettingen buiten zegt ze tegen Jasper dus ze waarschuwt om er uit te gaan.
Klopt idd dat was toen ook al voor elven.quote:
zal nog wel in de sluis liggen , en opbouwen nadat ze moeten wachten in slpkquote:Op maandag 7 augustus 2023 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zolang niet alle gordijnen dicht hoeven zal het wel niet voor een opdracht zijn denk ik.
Vaak als er buiten iets gebeurd moeten de gordijnen dicht
Niet in de tuin maar nog buiten de poortquote:Op maandag 7 augustus 2023 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zolang niet alle gordijnen dicht hoeven zal het wel niet voor een opdracht zijn denk ik.
Vaak als er buiten iets gebeurd moeten de gordijnen dicht
O oke, nou we gaan het zien. Van mij mag er wel een spannende opdracht komen wat ook leuk is om te kijkenquote:Op maandag 7 augustus 2023 08:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Niet in de tuin maar nog buiten de poort
Nou ja echt veel bijzonders is het niet alleen rijst met eiquote:Op maandag 7 augustus 2023 08:39 schreef Frummelie het volgende:
Wat zwammen ze dan over geen eten... ik heb gisteren niet gekeken naar ik hoor ze zaterdag zeggen dat ze voor maandag en dinsdag geen eten hebben dus dat er een verdienopdracht moet komen.
En vervolgens ligt er gewoon brood..... onrustzaaiers zijn het..
Van mij ook want zo is het echt niet meer te doen..quote:Op maandag 7 augustus 2023 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, nou we gaan het zien. Van mij mag er wel een spannende opdracht komen wat ook leuk is om te kijken
Erik zit er al klaar voor, druk bezig met zijn boterham en kopje thee
Ja wij als mods hebben het makkelijk in de ochtend als we de boel nalezenquote:Op maandag 7 augustus 2023 08:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Van mij ook want zo is het echt niet meer te doen..
Er zijn wel ochtenden geweest dat ik eerst tig crossen door moest lezen om weer bij te zijn en nu is het nog maar twee pagina’s
Neej oké, ging mij meer om het brood, ik dacht dat er ook geen brood was..quote:Op maandag 7 augustus 2023 08:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nou ja echt veel bijzonders is het niet alleen rijst met ei
Ik hou niet zo van die laatste zin, ik hoor niet bij de meeste..quote:Op maandag 7 augustus 2023 08:45 schreef Rhosyn het volgende:
^^ Goedemorgen![]()
Vandaag Jasper tegen Marciano.
Met 1 been op een paal balanceren..
![]()
Ik roep maar wat net als de meesten hier.
1 dag alleen water en 1 mandarijn overleven ze ook wel. En er is altijd nog genoeg koffie en theequote:Op maandag 7 augustus 2023 08:39 schreef Frummelie het volgende:
Wat zwammen ze dan over geen eten... ik heb gisteren niet gekeken naar ik hoor ze zaterdag zeggen dat ze voor maandag en dinsdag geen eten hebben dus dat er een verdienopdracht moet komen.
En vervolgens ligt er gewoon brood..... onrustzaaiers zijn het..
Dus doe maar morgen (12 uur werkoverleg, dus niet thuis)quote:Op maandag 7 augustus 2023 08:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
1 dag alleen water en 1 mandarijn overleven ze ook wel. En er is altijd nog genoeg koffie en thee
Ik noem geen namen maar ik heb hele cossen door geworsteld met wat mensen allemaal dachten of wensten wat er zou kunnen gebeuren.quote:Op maandag 7 augustus 2023 08:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van die laatste zin, ik hoor niet bij de meeste..
Je mag toch speculeren... gewoon lekker scrollen dan...quote:Op maandag 7 augustus 2023 08:51 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik noem geen namen maar ik heb hele cossen door geworsteld met wat mensen allemaal dachten of wensten wat er zou kunnen gebeuren.
Thats all.
Erik had zijn de inhoud van zijn vooraadkast al aangeboden aan Sasha.quote:Op maandag 7 augustus 2023 08:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Er is nog brood voor vandaag en morgen maar ze moeten zuinig met het beleg doen. Verder is er nog rijst en eieren geloof ik en krijgen ze twee dagen fried Rice met eieren van Marciano. Nou ja niet van hem maar hij gaat het dan klaarmaken..
Wel lief maar die spliterwten...quote:Op maandag 7 augustus 2023 08:54 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Erik had zijn de inhoud van zijn vooraadkast al aangeboden aan Sasha.
Macaroni, spliterwten tomatenketchup bouillonblokjes
Net nog wel, maar wakker.quote:Op maandag 7 augustus 2023 08:58 schreef cinsan het volgende:
ligt myrthe nog in bedc , stream loopt achter hier
met dit weer is een bakkie only-snert denk wel lekkerquote:Op maandag 7 augustus 2023 08:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wel lief maar die spliterwten...
Dat heeft hij ooit gekocht op aa raden van Eunice ( ies soo gesond en goedkoop)quote:Op maandag 7 augustus 2023 08:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wel lief maar die spliterwten...
oooh... vandaar... ons kent onsquote:Op maandag 7 augustus 2023 08:33 schreef pingu66 het volgende:
[..]
De ex
van Marciano (de vrouw can zijn kinderen) is een nichtje van Isaac
Voor uitlenen en wil het wel graag terug hebben.. maar fijn dat hij het aanbiedtquote:Op maandag 7 augustus 2023 08:54 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Erik had zijn de inhoud van zijn vooraadkast al aangeboden aan Sasha.
Macaroni, spliterwten tomatenketchup bouillonblokjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |