er werd net over het weer gesproken jaquote:Op zondag 6 augustus 2023 17:18 schreef Verida het volgende:
[..]
en dat bespreken ze nu op de streams ?
Nee het is slaquote:
Succes met nuttig doen en fijne avond nogquote:Op zondag 6 augustus 2023 17:24 schreef Chea49 het volgende:
Nou, op de streams gaan ze eten. Ik ga ook maar eens iets nuttigen. Fijne avond nog.
Weet ik niet, Immi zei dat hij daar naartoe ging en wen ging haar rookwaar halen, weet niet of het was om mee te roken, ze zitten daar wel lekker droog, geen spatje regen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 17:36 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Roken ze nu van Wendy 's shag of van de gejatte?
Volgens mij zit Wendy gewoon te roken daar....quote:Op zondag 6 augustus 2023 17:44 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Die 3 foto's achter elkaar, verschil moet er zijn zeg....
huh..... Rupert en Imadiddin hadden toch alleen sigaretten of is de rookwaar van de stelling al binnen??quote:
Nee de bovenste waren Isaac en Mirthe in de hottub met hun eten, de tweede zie je Erik e.d. aan tafel en de derde is Wendy weer aan het schoonmakenquote:Op zondag 6 augustus 2023 17:47 schreef mangalie het volgende:
[..]
Volgens mij zit Wendy gewoon te roken daar....
corvee misschien?quote:Op zondag 6 augustus 2023 17:48 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Nee de bovenste waren Isaac en Mirthe in de hottub met hun eten, de tweede zie je Erik e.d. aan tafel en de derde is Wendy weer aan het schoonmaken
ach af en toe regent het caps, komt iedereen op hetzelfde ideequote:Op zondag 6 augustus 2023 17:44 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Die 3 foto's achter elkaar, verschil moet er zijn zeg....
Nee daar ging het niet om, de eerste zitten Isaac en Mirthe in de hottub met eten, de tweede zit er nog een stel aan tafel en op de derde is Wendy alweer aan het schoonmakenquote:Op zondag 6 augustus 2023 17:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ach af en toe regent het caps, komt iedereen op hetzelfde idee
En even later zit Wendy te roken...quote:Op zondag 6 augustus 2023 17:58 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Nee daar ging het niet om, de eerste zitten Isaac en Mirthe in de hottub met eten, de tweede zit er nog een stel aan tafel en op de derde is Wendy alweer aan het schoonmaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |