Het lijkt me niet logisch als Mirthe op Jappie zou stemmen nu hun groep aan de winnende hand is. Mirthe is een beetje een Ice. Met iedereen meelullen en de ander het gevoel geven dat ze te vertrouwen is zodat die de kaarten op tafel gooit.quote:Op maandag 7 augustus 2023 07:15 schreef cinsan het volgende:
goede morgen![]()
hoop op eliminatie vandaag , zal een spannende eli worden
bro onderdeur was gisteravond goed bezig om myrthe te bewerken om op jasper te stemmen
hoop dat myrthe hier niet in meegaat , maar houd mijn hart vast , vooral de bro s spelen vies vuil spel , en rupi en ima volgen lijk schapen
ik weet het niet , kan myrthe niet peilen soms vind haar wel lief maar ze is ook heel naief en beinvloedbaar waar tiano nu gretig van gebruik maaktquote:Op maandag 7 augustus 2023 07:32 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Het lijkt me niet logisch als Mirthe op Jappie zou stemmen nu hun groep aan de winnende hand is. Mirthe is een beetje een Ice. Met iedereen meelullen en de ander het gevoel geven dat ze te vertrouwen is zodat die de kaarten op tafel gooit.
is nog eten , nee eerst eliminatie graagquote:Op maandag 7 augustus 2023 08:05 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...![]()
We mogen weer.... wat gaat het worden vandaag??
Sowieso een verdienopdracht want de poet en het eten is gedaan.
Jaja d'r komt wat aan...quote:Op maandag 7 augustus 2023 08:06 schreef danaqui het volgende:
Wat vroeg deze batterijwissel, wat staat er te wachten? Eli![]()
Mogge![]()
i hope so , en deze eli gaat bepalend worden , krijgen de bro s en co hun zin , of verliezen ze nog iemand uit hun kampquote:Op maandag 7 augustus 2023 08:06 schreef danaqui het volgende:
Wat vroeg deze batterijwissel, wat staat er te wachten? Eli![]()
Mogge![]()
Ooh ik dacht dat ze alleen rijst met ei gingen eten omdat er verder niks was... ja we gaan het zien of er een eliminatie komt...quote:Op maandag 7 augustus 2023 08:08 schreef cinsan het volgende:
[..]
is nog eten , nee eerst eliminatie graag
Laat Mirthe maar schuiven.. die kan wel heel onnozel doen en dat ze dingen niet snapt maar dat is allemaal spel en tactiek. Het is wel een warhoofd maar niet dom en ze praat gewoon met Marciano mee. Zij gaat echt niet haar groep verloochenen en zeker niet nu ze de meerderheid hebben.quote:Op maandag 7 augustus 2023 07:37 schreef cinsan het volgende:
[..]
ik weet het niet , kan myrthe niet peilen soms vind haar wel lief maar ze is ook heel naief en beinvloedbaar waar tiano nu gretig van gebruik maakt
Goedemorgen Frummel.. als we het reglementen boek moeten geloven dan is er vandaag weer een eliminatie.quote:Op maandag 7 augustus 2023 08:05 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...![]()
We mogen weer.... wat gaat het worden vandaag??
Sowieso een verdienopdracht want de poet en het eten is gedaan.
Kamp Jappie zou wel hartstikke gek zijn hun voordeel uit handen te geven.quote:Op maandag 7 augustus 2023 08:09 schreef cinsan het volgende:
[..]
i hope so , en deze eli gaat bepalend worden , krijgen de bro s en co hun zin , of verliezen ze nog iemand uit hun kamp
gaan ze zeker niet doen , maar de bro s en co , hopen dat myrthe en co niet gaan meestemmen mmet team sas en coquote:Op maandag 7 augustus 2023 08:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Kamp Jappie zou wel hartstikke hem zijn hun voordeel uit handen te geven.
Goedemorgen Lojanda...quote:Op maandag 7 augustus 2023 08:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
Goedemorgen Frummel.. als we het reglementen boek moeten geloven dan is er vandaag weer een eliminatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |