jaquote:Op zondag 6 augustus 2023 18:08 schreef mangalie het volgende:
[..]
En even later zit Wendy te roken...
Wordt een meditatiehoekje hoorde ik Rupert en Immi zeggen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:09 schreef spapaars het volgende:
Ze kunnen er weer een zithoek van maken
[ afbeelding ]
Daar begon Jappie's grote liefdesaffairequote:Op zondag 6 augustus 2023 18:09 schreef spapaars het volgende:
Ze kunnen er weer een zithoek van maken
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:19 schreef pingu66 het volgende:
Rupi de grote fan van alternatieve geneeswijze en prullaria maar ook de grootste slang en dief.
kloptquote:Op zondag 6 augustus 2023 18:08 schreef mangalie het volgende:
[..]
En even later zit Wendy te roken...
Ze lijken de loods weer uit te gaan ruimen... als volgende het biljart ??quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:33 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Het wordt nu wel echt menens, nog ff en het is over, ik ga het zeker missen
En toch mag ik die valse nicht wel, niets tegen gay, m’n dochter woont samen met een vrouw.quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:19 schreef pingu66 het volgende:
Rupi de grote fan van alternatieve geneeswijze en prullaria maar ook de grootste slang en dief.
Zal wel steeds iets uit de speakers komen met mededelingen en/of opdrachten.quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:37 schreef Chanel5 het volgende:
hmm telkens een SL? als ik even kijk zie ik struiken
Zij houdt het puur zakelijk vermoed ik.quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:42 schreef xsaskiax het volgende:
Sasha in beeld achter de computer.
Volgens mij heeft ze totaal geen persoonlijke spullen in het kantoor gezet. (het lijkt wel heel 'tijdelijk' zo)
Dat verbaast me nietsquote:Op zondag 6 augustus 2023 18:44 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Zij houdt het puur zakelijk vermoed ik.
Ze zijn echt aan het opruimen lijkt welquote:
Ruimte maken voor het grote finale feestquote:Op zondag 6 augustus 2023 18:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zijn echt aan het opruimen lijkt wel
Ben echt benieuwd hoe het gaat,quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ruimte maken voor het grote finale feest![]()
Denk ik ook, en waarschijnlijk kan ik nog niet kijken ook die dagquote:Op zondag 6 augustus 2023 18:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
De wel bekende sisser/aanfluiting ben ik bang voor
Ja.quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zijn echt aan het opruimen lijkt wel
Ze weten het zelf denk ik ook niet. Bern zei van de week op de dag dat Babette weg ging, we zijn nog met 10 en nog 25 dagen te gaanquote:Op zondag 6 augustus 2023 19:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja.
En nog weet ik niet wanneer het voor hun is afgelopen, want ze zaten al 2 weken in de loods om te oefenen voor de strams startte.
Nah, weer zo'n bullshit gimmick, ze hebben ruimte zat overal, weer op de overloop gaan zitten slaat nergens opquote:Op zondag 6 augustus 2023 18:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ruimte maken voor het grote finale feest![]()
Of ze weten het wel, en geven een datum door die overeenkomt met de laatste uitzending.quote:Op zondag 6 augustus 2023 19:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze weten het zelf denk ik ook niet. Bern zei van de week op de dag dat Babette weg ging, we zijn nog met 10 en nog 25 dagen te gaan
Wat Bern aangaf was dan na de 25stequote:Op zondag 6 augustus 2023 19:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Of ze weten het wel, en geven een datum door die overeenkomt met de laatste uitzending.
Het blijven semi-acteurs.
Het is afwachten.quote:Op zondag 6 augustus 2023 19:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat Bern aangaf was dan na de 25ste
Ik lul, Marciano ligt daar ook.quote:Op zondag 6 augustus 2023 19:18 schreef spapaars het volgende:
Op de bro's na nu iedereen boven zo te zien.
Kan ook nog inderdaadquote:Op zondag 6 augustus 2023 19:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is afwachten.
Misschien gaan ze gewoon door met uitzenden zoals het nu is, dus een week achter lopen.
En daarna nog 1 extra aflevering, de finale.
Mooie tijd voor, maar ik dacht dat "sociale" Isaac zo erg met de Groep begaan was altijdquote:Op zondag 6 augustus 2023 19:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Even bijpraten met de jongens en meisjes achter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |