Met de spruiten gaan ze paintballen? Komen lekker hard aan (soort van rubber kogels)quote:Op maandag 7 augustus 2023 08:20 schreef lojanda het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de challenge voor de pepers of de spruiten.. is dat niet vandaag?
om de 3 dagen eliminatie was hetquote:Op maandag 7 augustus 2023 08:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen Lojanda...![]()
Ja hé, ik heb begrepen dat ze met z'n drieën naar de finale gaan of is dat weer veranderd
Ik heb Erik horen zeggen toen hij in het nieuwe reglementen boek las dat hij zag dat de finale met twee mensen zou zijn. Hij vertelde dat tegen Mirthe.quote:Op maandag 7 augustus 2023 08:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen Lojanda...![]()
Ja hé, ik heb begrepen dat ze met z'n drieën naar de finale gaan of is dat weer veranderd
Mirthe gaat in geen geval meestemmen met de bro's ...quote:Op maandag 7 augustus 2023 08:17 schreef cinsan het volgende:
[..]
gaan ze zeker niet doen , maar de bro s en co , hopen dat myrthe en co niet gaan meestemmen mmet team sas en co
Kunnen ze wel doen want dat gaat niemand redden 31 spruiten in een minuutquote:Op maandag 7 augustus 2023 08:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Met de spruiten gaan ze paintballen? Komen lekker hard aan (soort van rubber kogels)
Oké... allemaal nog een beetje raadselachtig dus...quote:Op maandag 7 augustus 2023 08:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb Erik horen zeggen toen hij in het nieuwe reglementen boek las dat hij zag dat de finale met twee mensen zou zijn. Hij vertelde dat tegen Mirthe.
Maar ja dat is toch altijd tussen twee personen? Misschien dat ze dan op de laatste dag nog met drie zijn en dan valt er eerst de derde persoon nog af.
Het is allemaal nog vaag.
Is dat dan vandaag? Volgens mij is Babette nu drie dagen weg?quote:
afwachten we gaan het zienquote:Op maandag 7 augustus 2023 08:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Is dat dan vandaag? Volgens mij is Babette nu drie dagen weg?
Dat is al wel erg vroegquote:Op maandag 7 augustus 2023 08:30 schreef Frummelie het volgende:
Wendy hoort kettingen en gerommel... en zegt tegen Rupie en Imi dat ze beter uit bed kunnen komen..
De exquote:Op maandag 7 augustus 2023 00:29 schreef mootie het volgende:
Waarom zo verbaasd? Ze zijn toch familie, of aangetrouwde familie?
bij gj was eli ook vroegquote:Op maandag 7 augustus 2023 08:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is al wel erg vroeghopelijk wordt het een lange opdracht
![]()
Wendy zegt nu ook dat Mirthe al is omgeroepen dus er staat ze wat te wachten allemaal
Als die theorie klopt dan is dat vandaag ja.quote:Op maandag 7 augustus 2023 08:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Is dat dan vandaag? Volgens mij is Babette nu drie dagen weg?
Jeahhh zin in...quote:Op maandag 7 augustus 2023 08:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is al wel erg vroeghopelijk wordt het een lange opdracht
![]()
Wendy zegt nu ook dat Mirthe al is omgeroepen dus er staat ze wat te wachten allemaal
Er is nog brood voor vandaag en morgen maar ze moeten zuinig met het beleg doen. Verder is er nog rijst en eieren geloof ik en krijgen ze twee dagen fried Rice met eieren van Marciano. Nou ja niet van hem maar hij gaat het dan klaarmaken..quote:Op maandag 7 augustus 2023 08:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh ik dacht dat ze alleen rijst met ei gingen eten omdat er verder niks was... ja we gaan het zien of er een eliminatie komt...
Jeetje dan slaapt Bern nog.quote:
Zolang niet alle gordijnen dicht hoeven zal het wel niet voor een opdracht zijn denk ik.quote:Op maandag 7 augustus 2023 08:30 schreef lojanda het volgende:
Wendy hoort allemaal kettingen buiten zegt ze tegen Jasper dus ze waarschuwt om er uit te gaan.
Klopt idd dat was toen ook al voor elven.quote:
zal nog wel in de sluis liggen , en opbouwen nadat ze moeten wachten in slpkquote:Op maandag 7 augustus 2023 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zolang niet alle gordijnen dicht hoeven zal het wel niet voor een opdracht zijn denk ik.
Vaak als er buiten iets gebeurd moeten de gordijnen dicht
Niet in de tuin maar nog buiten de poortquote:Op maandag 7 augustus 2023 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zolang niet alle gordijnen dicht hoeven zal het wel niet voor een opdracht zijn denk ik.
Vaak als er buiten iets gebeurd moeten de gordijnen dicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |