En het is hooguit nog 2 weken..quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:44 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Zij houdt het puur zakelijk vermoed ik.
Waar lees je dat?quote:Op zondag 6 augustus 2023 21:04 schreef Clasientje het volgende:
Hahaha wauw Moraima heeft Babbette ff op haar plaats gezet niet verwacht dat Moriama zo over Babette zou praten ze was toch haar maatje hahaha Maar Moraima vind Babette een slang las ik😂
Alles wat Morri zegt neem ik met een grote korrel zout ook na de loodsquote:Op zondag 6 augustus 2023 21:04 schreef Clasientje het volgende:
Hahaha wauw Moraima heeft Babbette ff op haar plaats gezet niet verwacht dat Moriama zo over Babette zou praten ze was toch haar maatje hahaha Maar Moraima vind Babette een slang las ik😂
Ergens in de COS. Ik zoek morgen wel 🤣quote:Op zondag 6 augustus 2023 21:19 schreef cinsan het volgende:
[..]
yt mac date met nick eshuis , is filmpje staat ergens in de cos ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 6 augustus 2023 22:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ergens in de COS. Ik zoek morgen wel 🤣
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi, welkom, goede binnenkomer .....quote:Op zondag 6 augustus 2023 22:36 schreef BraddianoItaliano het volgende:
Jammer dat Babette de Loods heeft verlaten, dat was echt een topper.
Nu hoop ik dat Erik de jackpot wint, dat is zo'n fijne man
Hoi Babs.quote:Op zondag 6 augustus 2023 22:36 schreef BraddianoItaliano het volgende:
Jammer dat Babette de Loods heeft verlaten, dat was echt een topper. Nu hoop ik dat Erik de jackpot wint, dat is zo'n fijne man
hij gaat proberen om ze beide aan hun kant te krijgen , en juist bij myrthe houd mijn hart vastquote:Op zondag 6 augustus 2023 22:45 schreef woxxel het volgende:
Oh marciano aan het fietsen met mirthe. Gaat ie nu proberen tussen Wendy en mirthe te komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |