Dat ze langzaam naar beneden glijdt met de woorden mother fucker.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:32 schreef utopia2.0 het volgende:
Iets in mijn achterhoofd zegt, dat Sasha het gaat afleggen tegen Babette
We zijn echt gekke Henkie's hoor..quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Broodje in de oven, telefoon van de haal en een volle blaas. Kom maar op!
Als het er op aan komt is het Babs wel die dit kan pakken.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:32 schreef xsaskiax het volgende:
Eerst de vragen beantwoorden, Babette heeft stres..... Sasha is een doordouwer, mentaal sterker dan Babette (hoop ik)
Ik heb een adblokker, dus nooit reclamequote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:33 schreef Giggio het volgende:
videoland plus of basis
is er veel reclame?
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat ze langzaam naar beneden glijdt met de woorden mother fucker.
Zo echt hé...pfieuwquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:33 schreef Alocanda het volgende:
Oooh wat ziet Wendy er uit. Echt een katerhoofd.
ik durf dat nooit zo te roepen, bang dat ze het fixen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb een adblokker, dus nooit reclame
Dom van Wendy om in die laatste maand zo ver te gaan met drank.quote:
Ja, ze ziet er niet al te florissant uitquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:33 schreef Alocanda het volgende:
schijnbaar door overleg van de bewoners? of bedoel je wat anders?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar goed, voordat er gestemd gaat worden zijn de deelnemers al bekend, hoe dan .....
Super super stom, het boeit haar niet meerquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:34 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dom van Wendy om in die laatste maand zo ver te gaan met drank.
Dat denk ik dus ook, omdat ze nog steeds last heeft van haar lijfquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:32 schreef utopia2.0 het volgende:
Nee, dat zijn ze nu aan het doenquote:
of ze wist het wel een beetje. Dat ze niet op haar gingen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:35 schreef juul. het volgende:
[..]
Super super stom, het boeit haar niet meer
veel saaier kan het toch niet meer wordenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:36 schreef spapaars het volgende:
Misschien Babette weg, maar dan niet klagen dat het zo saai is geworden met al die brave deelnemers.
Ja want dat kan je wel eens duur komen te staan..quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:34 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dom van Wendy om in die laatste maand zo ver te gaan met drank.
ik denk Babette, die is helemaal niet zo sterk in de armen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:32 schreef utopia2.0 het volgende:
Dat polsje was gefakedquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook, omdat ze nog steeds last heeft van haar lijf
Hopelijk krijgt Babette ook last van haar polsen
Mee eens, maar hopelijk vandaag niet ....quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:36 schreef Frummelie het volgende:
Ja want dat kan je wel eens duur komen te staan..
Dat ze een houten klaas is, hebben we gezien met het hoogspringenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ik denk Babette, die is helemaal niet zo sterk in de armen.
Dat is haar psychologische truuk.quote:
Maar Sas is ook een houten Klaas. Misschien nog wel erger.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat ze een houten klaas is, hebben we gezien met het hoogspringen
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:38 schreef realkijkers het volgende:
Mirthe zegt sorry, langs babbel lopend
Neenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:39 schreef xdiashalizx het volgende:
Echt, Sas tegen Baps?
Dat gaat Sas hopelijk winnen...![]()
![]()
Babette hopelijkquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:39 schreef Springisintheair49 het volgende:
Heerlijk dat 1 van die 2 eruit gaat🎉🎉
ook gehuildquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:33 schreef Alocanda het volgende:
Die wil ook Sasha er uit hebben hoor.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik hoop voor Jeff dat Babet er uit gaat
Ik hoop het zo maatje.quote:
wat denk je?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:40 schreef Frummelie het volgende:
Ik vind het toch apart deze keuze..kweetnie..
Hij zou zelf Babet er uit gestemd hebben en heeft dat met Isaac ook besprokenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die wil ook Sasha er uit hebben hoor.
Ja.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:41 schreef juul. het volgende:
Dan zijn er nog 3 vrouwen over na deze eliminatie
het geslacht maakt toch niet uitquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:41 schreef juul. het volgende:
Geen slimme move dan, die 2, Bern en Sasha moet je uit elkaar trekken ze worden anders veel te dominant in de finale periode, zijn ze nu al! Verbeelden zich heel wat.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij zou zelf Babet er uit gestemd hebben en heeft dat met Isaac ook besproken
Vooruitziende blikquote:
Babette is 20 kilo zwaarder. Moet je allemaal omhoog houden. Bij expeditie Robinson worden dit soort dingen vaak gewonnen door vrouwen omdat ze veel lichter zijn als die spierbundels.quote:
Ja echt raarquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja.
Tegen 7 mannen.
Is toch belachelijk.
Marciano en Babs zijn een veel groter gezwelquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Geen slimme move dan, die 2, Bern en Sasha moet je uit elkaar trekken ze worden anders veel te dominant in de finale periode, zijn ze nu al! Verbeelden zich heel wat.
Ik hoor het niet goed, die utleg kerel, maar het is best een vage opdracht.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:42 schreef Yver73 het volgende:
Marciano snapt het toch nog niet helemaal… 🤣
De vrouwen hebben het laten gebeuren..quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja.
Tegen 7 mannen.
Is toch belachelijk.
vind myrthe ook een snitchquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]ze mochten toch niet praten?
Tuurlijk wel.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:42 schreef realkijkers het volgende:
[..]
het geslacht maakt toch niet uit
Minder. Komt wel goed uiteindelijk.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:42 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Marciano en Babs zijn een veel groter gezwel
Weet ik even niet, onderbuik gevoel... ik vind dat deze keuze ineens uit de lucht komt vallen.quote:
Lekker belangrijk. Jeff is al heel erg lang verleden tijd.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij zou zelf Babet er uit gestemd hebben en heeft dat met Isaac ook besproken
kunnen we aan de broos-opruiming beginnenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:41 schreef juul. het volgende:
Ik hoop echt dat ze dit haalt, maar ik vrees met grootse vrezenquote:
Zijn IQ heeft hij ingeruild voor 'n perenijsjequote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:42 schreef Yver73 het volgende:
Oh?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:42 schreef engine het volgende:
[..]
De vrouwen hebben het laten gebeuren..
Dat dus, heb precies hetzelfde ...quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:43 schreef Frummelie het volgende:
Weet ik even niet, onderbuik gevoel... ik vind dat deze keuze ineens uit de lucht komt vallen.
en met de mooiste eliminatie van het jaar.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:43 schreef Snensie het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Jeff is al heel erg lang verleden tijd.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zijn IQ heeft hij ingeruild voor 'n perenijsje
aha thx.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:43 schreef BigBreg83 het volgende:
Ooh de extra tijd word opgeteld bij de gehangen minuten die ze echt gehangen hebben.
3 avonden op rij waren groepen buiten nog uren(?) aan het napraten, terwijl wij slaaapstreams kregen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Weet ik even niet, onderbuik gevoel... ik vind dat deze keuze ineens uit de lucht komt vallen.
wat wil je die heeft zijn snapperdje platgedruktquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:42 schreef Yver73 het volgende:
Momentjequote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:44 schreef spapaars het volgende:
Babette> Wat was het beroep van Sigmund Freud?
Uhh, geen idee.
ja, meteen dat domme gelul " ja dit is heel goed voor mij blablabla"quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:43 schreef xsaskiax het volgende:
Babette doet net of ze het heel leuk vindt
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze dit haalt, maar ik vrees met grootse vrezen
IK bepaal de regels van het spel en niet iemand anders, zegt Babette
Gelukkig hi, ben ik niet de enige..quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat dus, heb precies hetzelfde ...
Ja, het is niet zo moeilijk, hoor. Ze beantwoorden eerst 10 vragen. Per vraag goed ‘win’ je een minuut. Als je dus 8 vragen goed hebt heb je zogenaamd al 8 minuten gehangen. Na de vragen gaan ze echt hangen en dan start je dus bijv al met 8 minuten. Wie dan het langst (meeste aantal minuten) hangt, wint!quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:42 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Ik hoor het niet goed, die utleg kerel, maar het is best een vage opdracht.
Iemand die alles heeft gehoord?
Ja een jaar lang zijn ze de bro's gevolgd. Hebben het laten gebeuren dat mannen daar de dienst uit maken. Zelfs als er een vrouw manager was, waren het meestal mannen die de zaak op de achtergrond runde. Tenminste zo zie ik het.quote:
Zijn perenijsje laten vallen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:46 schreef Dotteke het volgende:
Babette krijgt instructies van Isaac en Marciano loopt ook een beetje te piepen
Vandaar dat ze zeker ook vragen moeten beantwoorden.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voorzie een anti-climax, eliminatie over binnen twee minuten ....![]()
![]()
Hij moet wat zeggen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:47 schreef utopia2.0 het volgende:
Bern heeft het volste vertrouwen in Sasha
Bep faket dat.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:48 schreef Alocanda het volgende:
Bep kan niet tegen pijn en dat gaat ze wel krijgen.
Allemaal toneelspelquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:48 schreef Alocanda het volgende:
Bep kan niet tegen pijn en dat gaat ze wel krijgen.
Dat gaan we nu zien en dan is het ook gelijk de laatste keer dat ze die smoes kan gebruiken.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:49 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Bep faket dat.
die toneelstukjes waren overduidelijk gespeel
quote:Op [url=https: ^O^ //forum.fok.nl/topic/2687260/3/50#p210156576]vrijdag 4 augustus 2023 12:49[/url] schreef realkijkers het volgende:
[..]
Bep faket dat.
die toneelstukjes waren overduidelijk gespeeld.
Oh nee dan nog kan ze dat niet, hangen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:50 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat gaan we nu zien en dan is het ook gelijk de laatste keer dat ze die smoes kan gebruiken.
Omdat ze vriendinnen zijnquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:51 schreef utopia2.0 het volgende:
Mirthe voorziet van Babette nog even van advies. Waarom doet ze dat nu. Vind het niet snugger
Bestellen bij Easy Toys.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze had ook kunnen vragen: Wat is een Siegmund Freud
Mirthe ging eerst Sasha aanmoedigen en nu Babette, heel vaagquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:51 schreef utopia2.0 het volgende:
Mirthe voorziet van Babette nog even van advies. Waarom doet ze dat nu. Vind het niet snugger
Een wonderlijk kindquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:52 schreef Yver73 het volgende:
Mi
[..]
Mirthe ging eerst Sasha aanmoedigen en nu Babette, heel vaag
Dat drukzetten werkt alleen maar tegen bij Babettequote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:54 schreef Alocanda het volgende:
[..]
ja ik zou dat niet motiverend vinden.
Integendeel zelfsquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:54 schreef Alocanda het volgende:
[..]
ja ik zou dat niet motiverend vinden.
Mooi zoquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:53 schreef Yver73 het volgende:
Babette begint al te hyperventileren 🤣🤣
Pure paniek bij Babs en Marciano
maar nu heb je het over de meest vage persoon in de loodsquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:52 schreef Yver73 het volgende:
Mi
[..]
Mirthe ging eerst Sasha aanmoedigen en nu Babette, heel vaag
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:56 schreef Yver73 het volgende:
Moet Babette nu niet met een muziekje opkomen net als toen met het pingpongen tegen Imi?? 🤣🤣
Je bent erbij.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:56 schreef ChocoFan het volgende:
Toch wel spannend, ik heb zin in het komende half uur.
Dat kan gewoon. Ze hebben daarover geen afspraak ofzo.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze heeft op die vriendin gestemd
Echt niet!quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:57 schreef Springisintheair49 het volgende:
Nooit gedacht dat ik uit mn strot zou krijgen maar hoop dat Sas wint
Jij snapt het.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:56 schreef Was-beer het volgende:
Wel een voordeel dat Sasha zo'n koele kikker is. Dat maakt Babette helemaal gek
Ik kijk nooit.quote:
Haha ik heb het zelfdequote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:57 schreef Springisintheair49 het volgende:
Nooit gedacht dat ik uit mn strot zou krijgen maar hoop dat Sas wint
Daar zat ik net ook aan te denken, de laatste dagen heb ik hem dat vaker horen zeggenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:57 schreef Yver73 het volgende:
Ik snap niet waarom Isaac nu goeie aanwijzingen gaat geven, want hij wil haar weghebben, toch?
Ze zal statische verzuring kennen, en ze is lichter, relatief sterker gok ik.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:56 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Sasha heeft aan turnen gedaan zei ze ooit, hoop dat dit nu in haar voordeel werkt
Zijn groepje wordt kleinerquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:57 schreef Yver73 het volgende:
Ik snap niet waarom Isaac nu goeie aanwijzingen gaat geven, want hij wil haar weghebben, toch?
die denken ook 'opgeruimd staat netjes'quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:58 schreef Alocanda het volgende:
Opvallend dat Ima en Rupie op de achtergrond blijven in hun steun van Bep.
En dat wil dan op de 112 centrale werkenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:57 schreef Wibehh het volgende:
Babs doet alsof ze het slagveld in gaat straks, zo bang is ze
hij moet Marchiano te vriend houdenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:58 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Daar zat ik net ook aan te denken, de laatste dagen heb ik hem dat vaker horen zeggen
En Sas heel hard KUT KUT FUCKING KUTquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:57 schreef magnaal het volgende:
Babette gaat echt nog wel: HELP HELP roepen, aanstelster
Hij praat hard geneg dat ook sas het hoort?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:57 schreef Yver73 het volgende:
Maakt niet meer zoveel uit voor hem. Er staan mensen uit zijn groep hoger op de nominatie om op de stip te komen.quote:
MOTHERFOKKER.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En Sas heel hard KUT KUT FUCKING KUT
Beerenburg uit Dokkum.quote:
Ze locked ahar handen anders wel goed.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:58 schreef BigBreg83 het volgende:
Sas heeft nu al gewonnen hoor!![]()
Bep gaat direct echt niet volhouden.
De bro's leggen uit hoe ze moet hangen. En ze snapt het niet eens
Ze kan al winnen met veel foute antwoorden van Sasquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Veel oefenen Babet, dan ben je straks meteen al verzuurd
Dat denk ik ook. Hangt natuurlijk wel af van de vragen die ze krijgenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:02 schreef Alocanda het volgende:
Ik vind het wel spannend want volgens mij zijn ze qua kennis aardig aan elkaar gewaagd.
moeilij kte zeggen, babbel weet niet zo veel, leest nooit.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:02 schreef Alocanda het volgende:
Ik vind het wel spannend want volgens mij zijn ze qua kennis aardig aan elkaar gewaagd.
Wel opletten maat.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:02 schreef freaky40 het volgende:
Moeten ze ook vragen beantwoorden? Dacht alleen hangen.
10 vragen, kunnen ze minuten mee winnen of verliezenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:02 schreef freaky40 het volgende:
Moeten ze ook vragen beantwoorden? Dacht alleen hangen.
Dat kereltjequote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:02 schreef renevanlaaren het volgende:
lastig dat dat kereltje geen microfoon heeft
ik heb ook het idee dat Sas intelligenter isquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:02 schreef realkijkers het volgende:
[..]
moeilij kte zeggen, babbel weet niet zo veel, leest nooit.
Goed gekruid wel.quote:
Wij ook, maar dan van blijdschapquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:04 schreef tonja het volgende:
[..]
Die wordt helemaal gek als Babs naar huis moet
Nee joh, die geeft niets om babbelquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:04 schreef tonja het volgende:
[..]
Die wordt helemaal gek als Babs naar huis moet
Die gaat meteen achter Mirthe aanquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:05 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Nee joh, die geeft niets om babbel
tactischquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:07 schreef Yver73 het volgende:
Babette weet niks. Jammer dat Sasha ook weinig drukt…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |