Maar Sas is ook een houten Klaas. Misschien nog wel erger.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat ze een houten klaas is, hebben we gezien met het hoogspringen
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:38 schreef realkijkers het volgende:
Mirthe zegt sorry, langs babbel lopend
Neenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:39 schreef xdiashalizx het volgende:
Echt, Sas tegen Baps?
Dat gaat Sas hopelijk winnen...![]()
![]()
Babette hopelijkquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:39 schreef Springisintheair49 het volgende:
Heerlijk dat 1 van die 2 eruit gaat🎉🎉
ook gehuildquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:33 schreef Alocanda het volgende:
Oooh wat ziet Wendy er uit. Echt een katerhoofd.
Die wil ook Sasha er uit hebben hoor.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik hoop voor Jeff dat Babet er uit gaat
Ik hoop het zo maatje.quote:
wat denk je?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:40 schreef Frummelie het volgende:
Ik vind het toch apart deze keuze..kweetnie..
Hij zou zelf Babet er uit gestemd hebben en heeft dat met Isaac ook besprokenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die wil ook Sasha er uit hebben hoor.
Ja.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:41 schreef juul. het volgende:
Dan zijn er nog 3 vrouwen over na deze eliminatie
het geslacht maakt toch niet uitquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:41 schreef juul. het volgende:
Dan zijn er nog 3 vrouwen over na deze eliminatie
Geen slimme move dan, die 2, Bern en Sasha moet je uit elkaar trekken ze worden anders veel te dominant in de finale periode, zijn ze nu al! Verbeelden zich heel wat.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij zou zelf Babet er uit gestemd hebben en heeft dat met Isaac ook besproken
Vooruitziende blikquote:
Babette is 20 kilo zwaarder. Moet je allemaal omhoog houden. Bij expeditie Robinson worden dit soort dingen vaak gewonnen door vrouwen omdat ze veel lichter zijn als die spierbundels.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |