Dom van Wendy om in die laatste maand zo ver te gaan met drank.quote:
Ja, ze ziet er niet al te florissant uitquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:33 schreef Alocanda het volgende:
Oooh wat ziet Wendy er uit. Echt een katerhoofd.
schijnbaar door overleg van de bewoners? of bedoel je wat anders?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar goed, voordat er gestemd gaat worden zijn de deelnemers al bekend, hoe dan .....
Super super stom, het boeit haar niet meerquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:34 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dom van Wendy om in die laatste maand zo ver te gaan met drank.
Dat denk ik dus ook, omdat ze nog steeds last heeft van haar lijfquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:32 schreef utopia2.0 het volgende:
Iets in mijn achterhoofd zegt, dat Sasha het gaat afleggen tegen Babette
Nee, dat zijn ze nu aan het doenquote:
of ze wist het wel een beetje. Dat ze niet op haar gingen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:35 schreef juul. het volgende:
[..]
Super super stom, het boeit haar niet meer
veel saaier kan het toch niet meer wordenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:36 schreef spapaars het volgende:
Misschien Babette weg, maar dan niet klagen dat het zo saai is geworden met al die brave deelnemers.
Ja want dat kan je wel eens duur komen te staan..quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:34 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dom van Wendy om in die laatste maand zo ver te gaan met drank.
ik denk Babette, die is helemaal niet zo sterk in de armen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:32 schreef utopia2.0 het volgende:
Iets in mijn achterhoofd zegt, dat Sasha het gaat afleggen tegen Babette
Dat polsje was gefakedquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook, omdat ze nog steeds last heeft van haar lijf
Hopelijk krijgt Babette ook last van haar polsen
Mee eens, maar hopelijk vandaag niet ....quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:36 schreef Frummelie het volgende:
Ja want dat kan je wel eens duur komen te staan..
Dat ze een houten klaas is, hebben we gezien met het hoogspringenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ik denk Babette, die is helemaal niet zo sterk in de armen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |