Precies! Waarom denken ze niet na?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:23 schreef Giggio het volgende:
komt er dan niemand op het idee om de broos tegen elkaar te laten hangen?
Erg he, ik hoop zooooooooooo dat hij niet gaat winnen, ik gun het hem zoooooooo niet..quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
Isaak loopt er weer bij alsof die de drill instructor is
Broodje in de oven, telefoon van de haal en een volle blaas. Kom maar op!quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:19 schreef Frummelie het volgende:
Nog op tijd... wow toch een eliminatie, die zag ik niet aankomen... spannend... wel een leuke eliminatie
De fysiek sterke bewoners zijn ook best veilig met deze nominaties.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:23 schreef Snensie het volgende:
Pfff die misselijke grote bek van Isaak die toch wel weet dat hij niet hoeft.
Die gun ik het ook echt niet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:24 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Erg he, ik hoop zooooooooooo dat hij niet gaat winnen, ik gun het hem zoooooooo niet..![]()
![]()
Nee, je hebt alles te verliezen verdorie!quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:19 schreef Harry het volgende:
Wendy: ik heb niets meer te verliezen. Doe maar!
Maar wat je zegt klopt dus wel.Ik heb in de paardensport hetzelfde meegemaakt.Met een stuk in je kraag de beste prestaties leveren.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
behoorlijk gezopen sjoelde ik als de beste, maar daar komt niet echt kracht en uithoudingsvermogen bij kijken
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Broodje in de oven, telefoon van de haal en een volle blaas. Kom maar op!
Dat zou heel jammer zijnquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:19 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhjee.. Wendie zegt Doe maar, ik heb nix meer te verliezen... slim of een sukkel
Op de zuipdag zélf misschien, maar een dag later?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:20 schreef FreshFruit het volgende:
Geen zorgen,ik heb mensen knaldronken de beste prestaties zien doen.
Ja, dat vind ik ook zondequote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:25 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik vind het oprecht jammer, dat ze telkens een 15min de tijd krijgen. Nomineer gewoon direct, zonder overleg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |