En dat wil dan op de 112 centrale werkenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:57 schreef Wibehh het volgende:
Babs doet alsof ze het slagveld in gaat straks, zo bang is ze
hij moet Marchiano te vriend houdenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:58 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Daar zat ik net ook aan te denken, de laatste dagen heb ik hem dat vaker horen zeggen
En Sas heel hard KUT KUT FUCKING KUTquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:57 schreef magnaal het volgende:
Babette gaat echt nog wel: HELP HELP roepen, aanstelster
Hij praat hard geneg dat ook sas het hoort?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:57 schreef Yver73 het volgende:
Ik snap niet waarom Isaac nu goeie aanwijzingen gaat geven, want hij wil haar weghebben, toch?
Maakt niet meer zoveel uit voor hem. Er staan mensen uit zijn groep hoger op de nominatie om op de stip te komen.quote:
MOTHERFOKKER.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En Sas heel hard KUT KUT FUCKING KUT
Beerenburg uit Dokkum.quote:
Ze locked ahar handen anders wel goed.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:58 schreef BigBreg83 het volgende:
Sas heeft nu al gewonnen hoor!![]()
Bep gaat direct echt niet volhouden.
De bro's leggen uit hoe ze moet hangen. En ze snapt het niet eens
Ze kan al winnen met veel foute antwoorden van Sasquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Veel oefenen Babet, dan ben je straks meteen al verzuurd
Dat denk ik ook. Hangt natuurlijk wel af van de vragen die ze krijgenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:02 schreef Alocanda het volgende:
Ik vind het wel spannend want volgens mij zijn ze qua kennis aardig aan elkaar gewaagd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |