Ja echt raarquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja.
Tegen 7 mannen.
Is toch belachelijk.
Marciano en Babs zijn een veel groter gezwelquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Geen slimme move dan, die 2, Bern en Sasha moet je uit elkaar trekken ze worden anders veel te dominant in de finale periode, zijn ze nu al! Verbeelden zich heel wat.
Ik hoor het niet goed, die utleg kerel, maar het is best een vage opdracht.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:42 schreef Yver73 het volgende:
Marciano snapt het toch nog niet helemaal… 🤣
De vrouwen hebben het laten gebeuren..quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja.
Tegen 7 mannen.
Is toch belachelijk.
vind myrthe ook een snitchquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]ze mochten toch niet praten?
Tuurlijk wel.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:42 schreef realkijkers het volgende:
[..]
het geslacht maakt toch niet uit
Minder. Komt wel goed uiteindelijk.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:42 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Marciano en Babs zijn een veel groter gezwel
Weet ik even niet, onderbuik gevoel... ik vind dat deze keuze ineens uit de lucht komt vallen.quote:
Lekker belangrijk. Jeff is al heel erg lang verleden tijd.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij zou zelf Babet er uit gestemd hebben en heeft dat met Isaac ook besproken
kunnen we aan de broos-opruiming beginnenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:41 schreef juul. het volgende:
Dan zijn er nog 3 vrouwen over na deze eliminatie
Ik hoop echt dat ze dit haalt, maar ik vrees met grootse vrezenquote:
Zijn IQ heeft hij ingeruild voor 'n perenijsjequote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:42 schreef Yver73 het volgende:
Oh?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:42 schreef engine het volgende:
[..]
De vrouwen hebben het laten gebeuren..
Dat dus, heb precies hetzelfde ...quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:43 schreef Frummelie het volgende:
Weet ik even niet, onderbuik gevoel... ik vind dat deze keuze ineens uit de lucht komt vallen.
en met de mooiste eliminatie van het jaar.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:43 schreef Snensie het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Jeff is al heel erg lang verleden tijd.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zijn IQ heeft hij ingeruild voor 'n perenijsje
aha thx.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:43 schreef BigBreg83 het volgende:
Ooh de extra tijd word opgeteld bij de gehangen minuten die ze echt gehangen hebben.
3 avonden op rij waren groepen buiten nog uren(?) aan het napraten, terwijl wij slaaapstreams kregen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Weet ik even niet, onderbuik gevoel... ik vind dat deze keuze ineens uit de lucht komt vallen.
wat wil je die heeft zijn snapperdje platgedruktquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:42 schreef Yver73 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |