Momentjequote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:44 schreef spapaars het volgende:
Babette> Wat was het beroep van Sigmund Freud?
Uhh, geen idee.
ja, meteen dat domme gelul " ja dit is heel goed voor mij blablabla"quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:43 schreef xsaskiax het volgende:
Babette doet net of ze het heel leuk vindt
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze dit haalt, maar ik vrees met grootse vrezen
IK bepaal de regels van het spel en niet iemand anders, zegt Babette
Gelukkig hi, ben ik niet de enige..quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat dus, heb precies hetzelfde ...
Ja, het is niet zo moeilijk, hoor. Ze beantwoorden eerst 10 vragen. Per vraag goed ‘win’ je een minuut. Als je dus 8 vragen goed hebt heb je zogenaamd al 8 minuten gehangen. Na de vragen gaan ze echt hangen en dan start je dus bijv al met 8 minuten. Wie dan het langst (meeste aantal minuten) hangt, wint!quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:42 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Ik hoor het niet goed, die utleg kerel, maar het is best een vage opdracht.
Iemand die alles heeft gehoord?
Ja een jaar lang zijn ze de bro's gevolgd. Hebben het laten gebeuren dat mannen daar de dienst uit maken. Zelfs als er een vrouw manager was, waren het meestal mannen die de zaak op de achtergrond runde. Tenminste zo zie ik het.quote:
Zijn perenijsje laten vallen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:46 schreef Dotteke het volgende:
Babette krijgt instructies van Isaac en Marciano loopt ook een beetje te piepen
Vandaar dat ze zeker ook vragen moeten beantwoorden.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voorzie een anti-climax, eliminatie over binnen twee minuten ....![]()
![]()
Hij moet wat zeggen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:47 schreef utopia2.0 het volgende:
Bern heeft het volste vertrouwen in Sasha
Bep faket dat.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:48 schreef Alocanda het volgende:
Bep kan niet tegen pijn en dat gaat ze wel krijgen.
Allemaal toneelspelquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:48 schreef Alocanda het volgende:
Bep kan niet tegen pijn en dat gaat ze wel krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |