Niet te doen.quote:
Ik heb ook niks met die tekst op de camper maar ze weet het idd wel erg vaak snoeihard te verkopen.quote:
Marian vind ik ook niet echt watquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb ook niks met die tekst op de camper maar ze weet het idd wel erg vaak snoeihard te verkopen.
En daarom vindt bijna iedereen Marian lief.
Hoe is het met jouw zonnevlecht? Zit je lekker in je vrouwelijke energie vandaag?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
Petri haar zonnevlecht zit sinds vandaag helemaal goed
Ik heb daar nog niet echt leuke of diepgaande gesprekken gehoordquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:52 schreef tja77 het volgende:
Als Marian praat, lijkt het alsof ze aan het oefenen is om te buikspreken.
Ja, zeker. Ik zit volledig ontspannen op m’n tantra mat en klaar voor een warme knuffel.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw zonnevlecht? Zit je lekker in je vrouwelijke energie vandaag?
Zij schijnbaar wel….quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb daar nog niet echt leuke of diepgaande gesprekken gehoord
Petri is voor mij wel een beetje hoe veel vrouwen van die leeftijd zijn. Ik heb ontelbaar veel van die kenau buurvrouwen van 70+quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:56 schreef Kiwi7 het volgende:
Dat indirect communiceren van Petri "je hebt zeker geen zin om even uit te stappen?".
Net al zeiken over vieze onderbroeken die ze hopelijk niet in die caravan van de beste man zou vindenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:56 schreef Kiwi7 het volgende:
Dat indirect communiceren van Petri "je hebt zeker geen zin om even uit te stappen?".
En ook die vergezochte aannames over dat hij een controlfreak is, omdat hij een lijstje als hulpmiddel voor zichzelf gebruikt. Heb toch het idee dat dat projectie isquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Net al zeiken over vieze onderbroeken die ze hopelijk niet in die caravan van de beste man zou vinden
Wauw
Ja. echt ziek , en maar projecterenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:03 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
En ook die vergezochte aannames over dat hij een controlfreak is, omdat hij een lijstje als hulpmiddel voor zichzelf gebruikt. Heb toch het idee dat dat projectie is
Vond dat ook wel verrassende uitspraak jaquote:
Joy is heel ijdel, verder zou ik hem typeren als tamelijk chaotisch. En rommelig. Je ziet de adhd er wel een beetje in.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:06 schreef Remco het volgende:
Ook bij Bram ziet het er zo vervallen uit. Ik snap echt niet dat als je dan 7 weken prime time op televisie komt je b&b niet een beetje fatsoeneerd. Zelfde geldt voor die bende bij Joy.
Lekker in de bossen met niks zitten terwijl je van snowboarden, surfen en skaten houdt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:06 schreef tja77 het volgende:
21 Jaar….meid ga wat doen met je leven voordat je je op die geit met dreads stort.
Ze kan zoveel zoeken, verdient ze dat ook? Ziet een man met klasse haar wel zitten? Vooralsnog lijkt ze me niet het winnende lot uit de loterij. Ja van de poedelprijs misschien.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat Petri ook een man met iets meer klasse zoekt. Geen man met camper met sticker.
Ja, deze man is vreselijk simpel en besluiteloos, die tacky tekst op die camper ook.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat Petri ook een man met iets meer klasse zoekt. Geen man met camper met sticker.
Dit eigenlijk jaquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ze kan zoveel zoeken, verdient ze dat ook? Ziet een man met klasse haar wel zitten? Vooralsnog lijkt ze me niet het winnende lot uit de loterij. Ja van de poedelprijs misschien.
Hennie Huismanquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
Olof heeft een beetje een Lee Towers mond-kaak.
Het zal je vader maar zijn.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:15 schreef Revanches het volgende:
[..]
Ja, deze man is vreselijk simpel en besluiteloos, die tacky tekst op die camper ook.
Relax!quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:24 schreef tja77 het volgende:
Hou GVD op met je Engelse KUTTYFUSWOORDEN
Sterf, oftewel DIE!!!!!
Dat geslis is mij ook opgevallen, maar dat is niet wat mij ergert aan haar. Het stellige weten DAT.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
Die Engelse woorden vind ik vervelend maar dat geslis van Babette irriteert me ook wel een beetje.
Ik zou het hilarisch vinden als 1 van de vrouwen dat tegen Walter zou zeggenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:28 schreef PirE het volgende:
Joy heeft te weinig mannelijke energie voor Babette.
Walter of Joy?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:32 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Ik zou het hilarisch vinden als 1 van de vrouwen dat tegen Walter zou zeggendan denkt hij echt huhhhhhhh ik heb alpha male energy waar heb je het over
Ze heeft het net helemaal uitgelegd hoe lelijk ze dan gaat doen en dat hij dat niet verdient, dus lijkt me niet. Ze benoemt het nu al.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:32 schreef Magica het volgende:
Ik denk als Petri zichzelf terugziet ze zich helemaal kapot schaamt, dat ze echt niet doorheeft wat voor bitch ze is
Ik vermoed zelfs dat ze in een diepe depressie raakt en echt hulp moet zoeken, gelukkig heeft ze nog haar dochter.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:32 schreef Magica het volgende:
Ik denk als Petri zichzelf terugziet ze zich helemaal kapot schaamt, dat ze echt niet doorheeft wat voor bitch ze is
Tsja beide. Maar Walter zegt immers steeds dat de vrouwen niet genoeg vrouwelijke energie hebben. Moet je eens omdraaien lolquote:
De grootste nachtmerrie!quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
Lijkt me ook vreselijk om met besluiteloze, minder intelligente (en minder gefatsoeneerde) mannen de dagen vol te moeten maken.
Mét camera ook nog.
Ja maar zelfs als ze aardig probeert te doen, komt er steeds iets venijnigs uitquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze heeft het net helemaal uitgelegd hoe lelijk ze dan gaat doen en dat hij dat niet verdient, dus lijkt me niet. Ze benoemt het nu al.
Maar wellicht vindt ze het wel lastig om niet alleen te weten maar ook te zien op beeld.
Ik vind hem met z’n verkoudheid wel een prototype lompe simpele mannelijke klootzak.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:35 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Tsja beide. Maar Walter zegt immers steeds dat de vrouwen niet genoeg vrouwelijke energie hebben. Moet je eens omdraaien lol
Vond ik ook een beetje apart, maar kan zijn dat het een pose is. (kalend hoofd verbergen) Die man maakt wel fraaie kunst als je daar van houdt, dus die zit er ook weer om te promoten. Inmiddels lach ik mij werkelijk slap, maar kennelijk werkt het zo.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
Wat is het verhaal van die tulband? Voor Scandinavië zat hij in een Arabisch land?
2 Weken geleden in hondenjaren denk ikquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:43 schreef JOHANK88 het volgende:
wat is dit voor rare edit, die hond ging 2 weken geleden toch al bevallen?
Joy zit ook niet in elke aflevering.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:43 schreef JOHANK88 het volgende:
wat is dit voor rare edit, die hond ging 2 weken geleden toch al bevallen?
Hahahahahhaquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:44 schreef Stepperoller het volgende:
Pakt Joy nou met ongewassen bevallingshanden een wortel uit de keuken?
Poes, poes…quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:45 schreef MizzezAmy het volgende:
Wel leuk dat Joy meepuft bij de bevalling van de hont
Goed voor de weerstand, wie weet eten ze de placenta ook nog wel op, als die hond ze niet voor is.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:44 schreef Stepperoller het volgende:
Pakt Joy nou met ongewassen bevallingshanden een wortel uit de keuken?
Stukje levensenergie, jaaaquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed voor de weerstand, wie weet eten ze de placenta ook nog wel op, als die hond ze niet voor is.
Godzijdank niet. Die trekt al mijn mannelijke energie uit me.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Joy zit ook niet in elke aflevering.
Dat je dit soort dingen meteen denkt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:48 schreef Groepfunder het volgende:
Nou, nu weten we ook hoe Joy tijdens de seks klinkt.
Ik had alleen het geluid; niet het beeld. Sorry, ik had het liever ook niet gehoord.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat je dit soort dingen meteen denkt.
Ik keek alleen met medelijden naar die moederhond.
Misschien is dit wel de gefatsoeneerde versie? Ik had laatst bij m'n neef thuis afgesproken, wát een bende, in mijn ogen. Erna hoor ik van m'n moeder dat zijn moeder (mijn tante) had gezegd dat hij de hele ochtend had opgeruimd voordat ik kwam 🙈 Iedereen heeft een ander idee van opgeruimd denk ik maar zoquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:06 schreef Remco het volgende:
Ook bij Bram ziet het er zo vervallen uit. Ik snap echt niet dat als je dan 7 weken prime time op televisie komt je b&b niet een beetje fatsoeneerd. Zelfde geldt voor die bende bij Joy.
Ik las ergens dat ze aan de kandidaten vragen of ze met belangrijke dingen wel wachten tot de camera er is.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 23:35 schreef loveli het volgende:
Sympathiek van de hond om tijdens de opnames te bevallen.
Je klinkt als een Petri.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 00:47 schreef Bever_NL het volgende:
Toine is op aanvoelingsniveau Oost-Indisch doof. 'Zag het niet aankomen' ... LOL. Zo'n man zuigt letterlijk de energie volledige uit je, zonder dat hij dat zelf in de gaten heeft. Eerder zagen we dat er een kopje koffie afgerekend moest worden en Toine zit passief, leeg voor zich uit te staren, wachtend op wat gebeuren gaat. Weet totaal niet wat hij met de situatie aan moet. Petri's vriendin trekt dan maar maar haar portemonnee.
Dit, ja. Het zijn gewoon echt niet haar types. Ze is erg direct, maar wel eerlijk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
Lijkt me ook vreselijk om met besluiteloze, minder intelligente (en minder gefatsoeneerde) mannen de dagen vol te moeten maken.
Mét camera ook nog.
Toine was wel een heel erge mismets, ik vraag me af of dit expres zo gestuurd is.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 07:50 schreef June. het volgende:
[..]
Dit, ja. Het zijn gewoon echt niet haar types. Ze is erg direct, maar wel eerlijk.
Als eerste kwam er bij Petri een veel oudere man. Zeker wel dat die expres als eerste kwam.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Toine was wel een heel erge mismets, ik vraag me af of dit expres zo gestuurd is.
Aan de andere kant heeft Petri ze zelf uitgekozen.
En ze is niet alleen direct, maar vooral erg negatief.
Ik denk het ook Joy, ze heeft heel veel mannelijke energiequote:Op woensdag 2 augustus 2023 00:20 schreef Za het volgende:
Ik vind Petri een vrij mannelijke vrouw, en denk dat ze misschien meer geluk zal vinden bij een niet-man.
Het is bijna een soort mannenhaat wat ik zich zie afspelen, iemand volledig afbranden, ze wordt moe van gesprekken met hem, hij is bij voorbaat een vuillak, strijden om een film, vreselijk. Die arme man bleef het ook nog gewoon. Ze zit gewoon te wachten op alles wat ze maar kan aanwenden om de man nog meer te vernederen.
Wellicht is haar ooit veel onrecht aangedaan door een man, en wellicht was dat terecht.
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 00:47 schreef Bever_NL het volgende:
Toine is op aanvoelingsniveau Oost-Indisch doof. 'Zag het niet aankomen' ... LOL. Zo'n man zuigt letterlijk de energie volledige uit je, zonder dat hij dat zelf in de gaten heeft. Eerder zagen we dat er een kopje koffie afgerekend moest worden en Toine zit passief, leeg voor zich uit te staren, wachtend op wat gebeuren gaat. Weet totaal niet wat hij met de situatie aan moet. Petri's vriendin trekt dan maar maar haar portemonnee.
Petri heeft het 'zo niet' getroffen met de mannen. Ik denk dat ze wel leuk voor de dag kan komen zodra er iemand langs komt die ook maar een beetje haar type is.
Trailer-trash mountain 'journey' Joy heeft met Ersa een leuk meisje op bezoek die in tegenstelling tot die andere obsessief naar zichzelf opzoek zijnde dames, gewoon een normaal leuk, spontaan meisje is. Die plek daar, vind ik met iedere uitzending onaantrekkelijker worden. Schijnt inmiddels te koop te staan, succes er mee. Je hebt maar een blinde nodig.
Bram heeft op z'n compound een kind binnen gekregen. Het over enthousiaste kind kan soms niet op woorden komen en gooit er dan maar wat Engels tegenaan.
Ik denk dat er in beide opmerkingen van jullie een kern van waarheid zit. Bij Petri ligt de lat qua irritatie al vrij laag, maar dan helpt het niet mee als er inderdaad een totaal besluitenloze kerel binnenwandelt, die nog niet eens kan bepalen of hij links of rechts wil.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 00:59 schreef Za het volgende:
[..]
Je klinkt als een Petri.
Toine voelde zich super ongemakkelijk, hij had al de nodige sneren ondergaan voor de koffie.
Wanneer hij in slecht Frans zou gaan afrekenen had hem dat ook weer op vernederende opmerkingen of hoongelach komen te staan.
Heel negatiefquote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Toine was wel een heel erge mismets, ik vraag me af of dit expres zo gestuurd is.
Walter is echt de smaakmaker van dit seizoen, zonder Walter was het maar een saai seizoen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:57 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb, na de enerverende start van de serie met name Walters tempeltaferelen, even een kijkersdipje.
Er mag van mij nu wel weer wat gebeuren. Ook gewoon eens een kans op liefde, svp. Vooral bij Debbie lijkt het een gestage stoet aperte mismatches te blijven komen, als ik haar tussen de regels door hoor bij Boulevard. Vraag me af of het idee überhaupt wel was er bij haar een kanshebber tussen te gooien. Of dat leuke tv de enige opzet was.
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 00:20 schreef Za het volgende:
Het is bijna een soort mannenhaat wat ik zich zie afspelen
quote:hij is bij voorbaat een vuillak
Persoonlijke issues aan het projecteren, much?quote:Ze zit gewoon te wachten op alles wat ze maar kan aanwenden om de man nog meer te vernederen.
Toine was de favoriet van Petri, dus dit was geen opzet van de regie.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Het zou inderdaad leuk zijn als er nu toch eindelijk eens een match zou komen.. Aparte types zijn leuk om naar te kijken, maar uiteindelijk kijk ik dit programma ook om liefde te zien opbloeienquote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:57 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb, na de enerverende start van de serie met name Walters tempeltaferelen, even een kijkersdipje.
Er mag van mij nu wel weer wat gebeuren. Ook gewoon eens een kans op liefde, svp. Vooral bij Debbie lijkt het een gestage stoet aperte mismatches te blijven komen, als ik haar tussen de regels door hoor bij Boulevard. Vraag me af of het idee überhaupt wel was er bij haar een kanshebber tussen te gooien. Of dat leuke tv de enige opzet was.
Ik zie Maria nog wel met iemand eindigen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:57 schreef Duderinnetje het volgende:
Heb ik een nieuwe gast gemist, of is Maria de dochter/Roemeense stringdragende kok van een deelnemer?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie Maria nog wel met iemand eindigen.
Of dat ook voor lange tijd is, dat weet ik niet.
Sorry, ik miste de laatste letter. Ik bedoelde MariaN.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb ik een nieuwe gast gemist, of is Maria de dochter/Roemeense stringdragende kok van een deelnemer?
Tja, dan viel het dus allemaal een stuk negatiever uit dan gedacht.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Toine was de favoriet van Petri, dus dit was geen opzet van de regie.
Ik bedoel bij Debbie.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Toine was de favoriet van Petri, dus dit was geen opzet van de regie.
Bij Petri moet buiten én binnen eindelijk eens de zon gaan schijnen. We worden allemaal niet vrolijk van die druilerige toestand daar.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:00 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja, dan viel het dus allemaal een stuk negatiever uit dan gedacht.
Bummer.
Petri zit in een negative flow, ze moet wat meer chill doen, positive thinking, you know? Dan gaat het met de volgende kandidaat vast wel sick en stoked worden!
Verbaasd mij ook dat hij op zoek is naar een Nederlandse vrouw. Genoeg slanke vrouwen te vinden in Thailand die vast een relatie met hem willen..quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb ik een nieuwe gast gemist, of is Maria de dochter/Roemeense stringdragende kok van een deelnemer?
Die dikke in Thailand die een slanke vrouw wil, moet gewoon een local nemen (of meer, een voor in de keuken, 1 om z'n voeten te masseren en 1 om het vuile werk op te knappen). Leendert leek me op het eerste gezicht makkelijk van een vrouw te voorzien, maar na Thalia kijk ik anders naar hem.
Joy eindigt met voldoende aandacht en vrienden, met Petri komt het alleen goed als iemand die als Frans spreekt en z'n mannetje staat.
Bram en Jamie Lee klikken leuk, maar ik weet niet of hij een spark ziet. Marian + poolboy blijven samen, Waltor kruipt na Ingrid huilend in een hoekje en Debbie heeft toch niemand nodig.
Hoe dan?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Leendert leek me op het eerste gezicht makkelijk van een vrouw te voorzien, maar na Thalia kijk ik anders naar hem.
Het leek aan tafel sowieso opeens een stuk aangenamer dan op andere beelden. Inderdaad alsof haar onverwachte ongelijk haar ontwapende.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:17 schreef Claudia_x het volgende:
Ik moet zeggen dat Toine mij aangenaam verraste door tegen Petri in te gaan toen ze muziek uit twee musicals met elkaar verwarde. Hij hield voet bij stuk en het had mij niet verbaasd als Petri dat ineens aantrekkelijker had gevonden.
Inderdaad, op ieder potje past een dekseltje, en sommige potjes hebben een wat afwijkende maat...quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Bij Petri moet buiten én binnen eindelijk eens de zon gaan schijnen. We worden allemaal niet vrolijk van die druilerige toestand daar.
En dan hoop ik dat er gewoon een vlotte intellectueel op de stoep staat, die net als zij stapels boeken door vorst en met wie ze daarover een boom kan opzetten bij een goed glas wijn. Het is een ongelooflijk intelligente vrouw. Bijna iedereen zal te langzaam (en daardoor doodvermoeiend) zijn voor haar razende brein en dat maakt haar kribbig en ongeduldig en geen leuk mens voor anderen (en voor zichzelf, want ze weet dit). Kan me voorstellen dat soms het idee lonkt maar alleen te blijven.
Ik gun haar een gelijkgestemde die dat snapt en er niet van opkijkt.
Leuker en leuker? Hoe dan? Weglopen in een winkel…quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf vooral hoop houden voor Debbie, die wordt leuker en leuker
Ik hou wel van dat recht voor zijn raap van haar, en het is toch op een andere manier kattig dan bij een Petri, waarbij je een bepaalde zuurgraad in het gezicht zietquote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuker en leuker? Hoe dan? Weglopen in een winkel…
Dat vind ik vanaf dag één al een kleine kattenkop. Net een soort haantje. Een Amsterdamse.
Een van de meest vlotte vrouwen die ik de laatste tijd in een reality serie op tv heb gezien. Ze is 62, maar mega bij de tijd, ad rem, ondernemend.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuker en leuker? Hoe dan? Weglopen in een winkel…
Dat vind ik vanaf dag één al een kleine kattenkop. Net een soort haantje. Een Amsterdamse.
Weglopen en haar mannen nadoen vind ik echt onprettig en niet leuk.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hou wel van dat recht voor zijn raap van haar, en het is toch op een andere manier kattig dan bij een Petri, waarbij je een bepaalde zuurgraad in het gezicht ziet
Polkadot en bloem in je haar, ik noem dat dan weer niet vlot.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Een van de meest vlotte vrouwen die ik de laatste tijd in een reality serie op tv heb gezien. Ze is 62, maar mega bij de tijd, ad rem, ondernemend.
Misschien niet, maar haar past het volkomen. Zij ademt die B&B.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Polkadot en bloem in je haar, ik noem dat dan weer niet vlot.![]()
Daar ben ik het wel mee eensquote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Misschien niet, maar haar past het volkomen. Zij ademt die B&B.
Onze vriendelijke Debbie.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 20:38 schreef PirE het volgende:
Hele ordinaire snollebak, man met een eihoofd.
Volgens mij las ik zelfs ergens dat ze gaan trouwen!quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:05 schreef cafca het volgende:
En och, volgens mij is Astrid uit vorig seizoen nog steeds met Harm Jan, dat had halverwege het seizoen ook niemand verwacht
Klopt, echt leuk!quote:Op woensdag 2 augustus 2023 20:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Volgens mij las ik zelfs ergens dat ze gaan trouwen!
Stom wijf is het.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 20:38 schreef PirE het volgende:
Ik ben de ultieme hondenliefhebber, alleen deze vacht… In het bos.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 20:42 schreef JOHANK88 het volgende:
de hond van bram is wel heel erg leuk.
Toen Paul vertelde over zijn stervende vriend vond ik haar ook niet echt overlopen van empathie of begrip ofzoquote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Polkadot en bloem in je haar, ik noem dat dan weer niet vlot.En mondig zijn alle vrouwen boven de 65, imo.
Maar ik snap wel enigszins wat je bedoelt. Ik hou dan duidelijk van iets zachter.Ik zou gek worden van een schoonmoeder als Debbie.
Als verre buurvrouw zou ik het wel grappig vinden.
Ik zag mezelf dat beest al lekker in een lauwwarm bad wassen. Maar ik denk niet eens dat Bram zichzelf zo vaak wast....quote:Op woensdag 2 augustus 2023 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben de ultieme hondenliefhebber, alleen deze vacht… In het bos.
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 20:45 schreef MizzezAmy het volgende:
Deed Suus nou een boer na? Dat kan deze Tukker niet waarderen.
Ik vind haar nog wel erg kinderlijk overkomen, en heel druk.
Wat heerlijk om ze elders te zienquote:Op woensdag 2 augustus 2023 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wow, ze zijn van die berg af.
*slow clap
Gelijk een heel andere 'vibe.'quote:Op woensdag 2 augustus 2023 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat heerlijk om ze elders te zien
For sure.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 20:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelijk een heel andere 'vibe.'
Marian, een vrouw met geld.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 20:48 schreef JOHANK88 het volgende:
moet Joy niet gewoon een vrouw van 30+ daten? alle dames die er nu zijn, zijn volgens hem niet volwassen genoeg.
Ik ben heel lief tegen mannen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:25 schreef loveli het volgende:
[..]
[..]
[..]
Persoonlijke issues aan het projecteren, much?
Joy is te lui / sloom voor Marian.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 20:50 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Haha! Hij kan nog altijd de nieuwe huisvriend van Marian worden, inderdaad
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 20:52 schreef tja77 het volgende:
Petri ziet in wat voor leed ze heeft aangericht.
Blij-eihoofd, vind het ook een vreselijke term maar het is niet echt een belediging toch?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 20:38 schreef PirE het volgende:
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:04 schreef JOHANK88 het volgende:
oh wat is hij een kwal. weg van de berg is hij nog veel erger dan op de berg.
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:04 schreef JOHANK88 het volgende:
oh wat is hij een kwal. weg van de berg is hij nog veel erger dan op de berg.
Hij wil z’n weelderige bos borsthaar showen, en dat is nou eenmaal ver te zoeken.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kan dat overhemd van Joy niet nog meer open ?
Was een echte journey natuurlijkquote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:05 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
hij heeft dan ook keihard aan zichzelf gewerkt, jarenlang.
Ik vind hem lief. Die andere eigenlijk niet.quote:
Vrouwen willen geen lieve mannen…quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind hem lief. Die andere eigenlijk niet.
Super naaisquote:
Die willen lief en nog meer dingen. Erg sick.quote:
Stoked, chill en relaxedquote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die willen lief en nog meer dingen. Erg sick.
For sure.quote:
Of z’n vriendje verderop in de poeperd pakken.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ze mag af en toe weg, dan kan hij af en toe de zolderkamerautist zijn.
hij is emotioneel zo ontzettend niet bereikbaar dat hij van alle gesprekken met iedereenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ze mag af en toe weg, dan kan hij af en toe de zolderkamerautist zijn.
Spot on.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:12 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
hij is emotioneel zo ontzettend niet bereikbaar dat hij van alle gesprekken met iedereen
het meest enthousiast reageert op iemand die zegt 'ik wil af en toe een week weg met
mijn camper om mijn familie en vrienden te bezoeken'
Dit vind ik heel heftig. @RamboDirkquote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Of z’n vriendje verderop in de poeperd pakken.
Er is niks mis met een zachte g!quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Voor iemand die Nederlands gestudeerd heeft, vind ik die zachte g wel een pietsje jammer.
Ik vind haar voor haar leeftijd best een prima figuur hebben.quote:
Misschien geïnspireerd op Myriam (GTST).quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vind haar voor haar leeftijd best een prima figuur hebben.
En kijk vol verbazing naar haar kapsels
Ik zal m’n harde wortel….quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
Zitten jouw wortels ook diep in moeder aarde? @:dkup
Ik denk dat ze avontuur zoekt.quote:
helemaal dat. eenmaal weer thuis bij vrienden en familie vervaagt dat stockholm syndroom heel snelquote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze avontuur zoekt.
Die gaat dan een keer naar huis en beseft dat ze niet terug wil naar deze stille toestand.
Een leuke skaterboy of girl op de kop tikken in Amsterdam en dan nooit meer terug.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze avontuur zoekt.
Die gaat dan een keer naar huis en beseft dat ze niet terug wil naar deze stille toestand.
Ze heeft wel het gezicht van zowel Debbie als haar ex-man…quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
Is dit haar dochter? Omdat ze niet ‘mijn moeder’ zegt maar ‘Debbie’.
Vooral punt 3, en dat was gisteren ookquote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:28 schreef JOHANK88 het volgende:
de leukste momenten vandaag, tot nu toe:
1 - de hond van bram
2 - erwin die lekker voor zichzelf opkomt en zegt 'ik ga naar huis'
3 - dat walter niet in de uitzending van vanavond zit
De hond veel in beeld is inderdaad leuk. 😍😂quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:28 schreef JOHANK88 het volgende:
de leukste momenten vandaag, tot nu toe:
1 - de hond van bram
2 - erwin die lekker voor zichzelf opkomt en zegt 'ik ga naar huis'
3 - dat walter niet in de uitzending van vanavond zit
Sommige mensen doen dat wel, zo vreemd is dat nietquote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja, of ma, moeder, mama, mams enz.
Ik noem m’n moeder ook niet bij haar voornaam hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |