Niet te doen.quote:
Ik heb ook niks met die tekst op de camper maar ze weet het idd wel erg vaak snoeihard te verkopen.quote:
Marian vind ik ook niet echt watquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb ook niks met die tekst op de camper maar ze weet het idd wel erg vaak snoeihard te verkopen.
En daarom vindt bijna iedereen Marian lief.
Hoe is het met jouw zonnevlecht? Zit je lekker in je vrouwelijke energie vandaag?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
Petri haar zonnevlecht zit sinds vandaag helemaal goed
Ik heb daar nog niet echt leuke of diepgaande gesprekken gehoordquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:52 schreef tja77 het volgende:
Als Marian praat, lijkt het alsof ze aan het oefenen is om te buikspreken.
Ja, zeker. Ik zit volledig ontspannen op m’n tantra mat en klaar voor een warme knuffel.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw zonnevlecht? Zit je lekker in je vrouwelijke energie vandaag?
Zij schijnbaar wel….quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb daar nog niet echt leuke of diepgaande gesprekken gehoord
Petri is voor mij wel een beetje hoe veel vrouwen van die leeftijd zijn. Ik heb ontelbaar veel van die kenau buurvrouwen van 70+quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:56 schreef Kiwi7 het volgende:
Dat indirect communiceren van Petri "je hebt zeker geen zin om even uit te stappen?".
Net al zeiken over vieze onderbroeken die ze hopelijk niet in die caravan van de beste man zou vindenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:56 schreef Kiwi7 het volgende:
Dat indirect communiceren van Petri "je hebt zeker geen zin om even uit te stappen?".
En ook die vergezochte aannames over dat hij een controlfreak is, omdat hij een lijstje als hulpmiddel voor zichzelf gebruikt. Heb toch het idee dat dat projectie isquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Net al zeiken over vieze onderbroeken die ze hopelijk niet in die caravan van de beste man zou vinden
Wauw
Ja. echt ziek , en maar projecterenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:03 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
En ook die vergezochte aannames over dat hij een controlfreak is, omdat hij een lijstje als hulpmiddel voor zichzelf gebruikt. Heb toch het idee dat dat projectie is
Vond dat ook wel verrassende uitspraak jaquote:
Joy is heel ijdel, verder zou ik hem typeren als tamelijk chaotisch. En rommelig. Je ziet de adhd er wel een beetje in.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:06 schreef Remco het volgende:
Ook bij Bram ziet het er zo vervallen uit. Ik snap echt niet dat als je dan 7 weken prime time op televisie komt je b&b niet een beetje fatsoeneerd. Zelfde geldt voor die bende bij Joy.
Lekker in de bossen met niks zitten terwijl je van snowboarden, surfen en skaten houdt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:06 schreef tja77 het volgende:
21 Jaar….meid ga wat doen met je leven voordat je je op die geit met dreads stort.
Ze kan zoveel zoeken, verdient ze dat ook? Ziet een man met klasse haar wel zitten? Vooralsnog lijkt ze me niet het winnende lot uit de loterij. Ja van de poedelprijs misschien.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat Petri ook een man met iets meer klasse zoekt. Geen man met camper met sticker.
Ja, deze man is vreselijk simpel en besluiteloos, die tacky tekst op die camper ook.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat Petri ook een man met iets meer klasse zoekt. Geen man met camper met sticker.
Dit eigenlijk jaquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ze kan zoveel zoeken, verdient ze dat ook? Ziet een man met klasse haar wel zitten? Vooralsnog lijkt ze me niet het winnende lot uit de loterij. Ja van de poedelprijs misschien.
Hennie Huismanquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
Olof heeft een beetje een Lee Towers mond-kaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |