Het zal je vader maar zijn.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:15 schreef Revanches het volgende:
[..]
Ja, deze man is vreselijk simpel en besluiteloos, die tacky tekst op die camper ook.
Relax!quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:24 schreef tja77 het volgende:
Hou GVD op met je Engelse KUTTYFUSWOORDEN
Sterf, oftewel DIE!!!!!
Dat geslis is mij ook opgevallen, maar dat is niet wat mij ergert aan haar. Het stellige weten DAT.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
Die Engelse woorden vind ik vervelend maar dat geslis van Babette irriteert me ook wel een beetje.
Ik zou het hilarisch vinden als 1 van de vrouwen dat tegen Walter zou zeggenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:28 schreef PirE het volgende:
Joy heeft te weinig mannelijke energie voor Babette.
Walter of Joy?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:32 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Ik zou het hilarisch vinden als 1 van de vrouwen dat tegen Walter zou zeggendan denkt hij echt huhhhhhhh ik heb alpha male energy waar heb je het over
Ze heeft het net helemaal uitgelegd hoe lelijk ze dan gaat doen en dat hij dat niet verdient, dus lijkt me niet. Ze benoemt het nu al.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:32 schreef Magica het volgende:
Ik denk als Petri zichzelf terugziet ze zich helemaal kapot schaamt, dat ze echt niet doorheeft wat voor bitch ze is
Ik vermoed zelfs dat ze in een diepe depressie raakt en echt hulp moet zoeken, gelukkig heeft ze nog haar dochter.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:32 schreef Magica het volgende:
Ik denk als Petri zichzelf terugziet ze zich helemaal kapot schaamt, dat ze echt niet doorheeft wat voor bitch ze is
Tsja beide. Maar Walter zegt immers steeds dat de vrouwen niet genoeg vrouwelijke energie hebben. Moet je eens omdraaien lolquote:
De grootste nachtmerrie!quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
Lijkt me ook vreselijk om met besluiteloze, minder intelligente (en minder gefatsoeneerde) mannen de dagen vol te moeten maken.
Mét camera ook nog.
Ja maar zelfs als ze aardig probeert te doen, komt er steeds iets venijnigs uitquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze heeft het net helemaal uitgelegd hoe lelijk ze dan gaat doen en dat hij dat niet verdient, dus lijkt me niet. Ze benoemt het nu al.
Maar wellicht vindt ze het wel lastig om niet alleen te weten maar ook te zien op beeld.
Ik vind hem met z’n verkoudheid wel een prototype lompe simpele mannelijke klootzak.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:35 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Tsja beide. Maar Walter zegt immers steeds dat de vrouwen niet genoeg vrouwelijke energie hebben. Moet je eens omdraaien lol
Vond ik ook een beetje apart, maar kan zijn dat het een pose is. (kalend hoofd verbergen) Die man maakt wel fraaie kunst als je daar van houdt, dus die zit er ook weer om te promoten. Inmiddels lach ik mij werkelijk slap, maar kennelijk werkt het zo.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
Wat is het verhaal van die tulband? Voor Scandinavië zat hij in een Arabisch land?
2 Weken geleden in hondenjaren denk ikquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:43 schreef JOHANK88 het volgende:
wat is dit voor rare edit, die hond ging 2 weken geleden toch al bevallen?
Joy zit ook niet in elke aflevering.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:43 schreef JOHANK88 het volgende:
wat is dit voor rare edit, die hond ging 2 weken geleden toch al bevallen?
Hahahahahhaquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:44 schreef Stepperoller het volgende:
Pakt Joy nou met ongewassen bevallingshanden een wortel uit de keuken?
Poes, poes…quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:45 schreef MizzezAmy het volgende:
Wel leuk dat Joy meepuft bij de bevalling van de hont
Goed voor de weerstand, wie weet eten ze de placenta ook nog wel op, als die hond ze niet voor is.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:44 schreef Stepperoller het volgende:
Pakt Joy nou met ongewassen bevallingshanden een wortel uit de keuken?
Stukje levensenergie, jaaaquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed voor de weerstand, wie weet eten ze de placenta ook nog wel op, als die hond ze niet voor is.
Godzijdank niet. Die trekt al mijn mannelijke energie uit me.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Joy zit ook niet in elke aflevering.
Dat je dit soort dingen meteen denkt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:48 schreef Groepfunder het volgende:
Nou, nu weten we ook hoe Joy tijdens de seks klinkt.
Ik had alleen het geluid; niet het beeld. Sorry, ik had het liever ook niet gehoord.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat je dit soort dingen meteen denkt.
Ik keek alleen met medelijden naar die moederhond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |