Ik vermoed zelfs dat ze in een diepe depressie raakt en echt hulp moet zoeken, gelukkig heeft ze nog haar dochter.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:32 schreef Magica het volgende:
Ik denk als Petri zichzelf terugziet ze zich helemaal kapot schaamt, dat ze echt niet doorheeft wat voor bitch ze is
Tsja beide. Maar Walter zegt immers steeds dat de vrouwen niet genoeg vrouwelijke energie hebben. Moet je eens omdraaien lolquote:
De grootste nachtmerrie!quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
Lijkt me ook vreselijk om met besluiteloze, minder intelligente (en minder gefatsoeneerde) mannen de dagen vol te moeten maken.
Mét camera ook nog.
Ja maar zelfs als ze aardig probeert te doen, komt er steeds iets venijnigs uitquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze heeft het net helemaal uitgelegd hoe lelijk ze dan gaat doen en dat hij dat niet verdient, dus lijkt me niet. Ze benoemt het nu al.
Maar wellicht vindt ze het wel lastig om niet alleen te weten maar ook te zien op beeld.
Ik vind hem met z’n verkoudheid wel een prototype lompe simpele mannelijke klootzak.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:35 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Tsja beide. Maar Walter zegt immers steeds dat de vrouwen niet genoeg vrouwelijke energie hebben. Moet je eens omdraaien lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |