Het zal je vader maar zijn.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:15 schreef Revanches het volgende:
[..]
Ja, deze man is vreselijk simpel en besluiteloos, die tacky tekst op die camper ook.
Relax!quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:24 schreef tja77 het volgende:
Hou GVD op met je Engelse KUTTYFUSWOORDEN
Sterf, oftewel DIE!!!!!
Dat geslis is mij ook opgevallen, maar dat is niet wat mij ergert aan haar. Het stellige weten DAT.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
Die Engelse woorden vind ik vervelend maar dat geslis van Babette irriteert me ook wel een beetje.
Ik zou het hilarisch vinden als 1 van de vrouwen dat tegen Walter zou zeggenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:28 schreef PirE het volgende:
Joy heeft te weinig mannelijke energie voor Babette.
Walter of Joy?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:32 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Ik zou het hilarisch vinden als 1 van de vrouwen dat tegen Walter zou zeggendan denkt hij echt huhhhhhhh ik heb alpha male energy waar heb je het over
Ze heeft het net helemaal uitgelegd hoe lelijk ze dan gaat doen en dat hij dat niet verdient, dus lijkt me niet. Ze benoemt het nu al.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:32 schreef Magica het volgende:
Ik denk als Petri zichzelf terugziet ze zich helemaal kapot schaamt, dat ze echt niet doorheeft wat voor bitch ze is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |