abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210125234
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 21:06 schreef Remco het volgende:
Ook bij Bram ziet het er zo vervallen uit. Ik snap echt niet dat als je dan 7 weken prime time op televisie komt je b&b niet een beetje fatsoeneerd. Zelfde geldt voor die bende bij Joy.
Misschien is dit wel de gefatsoeneerde versie? Ik had laatst bij m'n neef thuis afgesproken, wát een bende, in mijn ogen. Erna hoor ik van m'n moeder dat zijn moeder (mijn tante) had gezegd dat hij de hele ochtend had opgeruimd voordat ik kwam 🙈 Iedereen heeft een ander idee van opgeruimd denk ik maar zo
pi_210125619
Die uilen van Bram waren wel tof. O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Vis een optie? dinsdag 1 augustus 2023 @ 23:35:39 #153
70532 loveli
N
pi_210125633
Sympathiek van de hond om tijdens de opnames te bevallen.
crap in = crap out
pi_210125647
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 23:35 schreef loveli het volgende:
Sympathiek van de hond om tijdens de opnames te bevallen.
Ik las ergens dat ze aan de kandidaten vragen of ze met belangrijke dingen wel wachten tot de camera er is.
Hont heeft braaf gewacht zeker. :+
  Vis een optie? dinsdag 1 augustus 2023 @ 23:38:48 #155
70532 loveli
N
pi_210125667
Het ene oog van Suus gaat niet zo ver open.

Sick.
crap in = crap out
pi_210126037
Ik vind Petri een vrij mannelijke vrouw, en denk dat ze misschien meer geluk zal vinden bij een niet-man.

Het is bijna een soort mannenhaat wat ik zich zie afspelen, iemand volledig afbranden, ze wordt moe van gesprekken met hem, hij is bij voorbaat een vuillak, strijden om een film, vreselijk. Die arme man bleef het ook nog gewoon. Ze zit gewoon te wachten op alles wat ze maar kan aanwenden om de man nog meer te vernederen.

Wellicht is haar ooit veel onrecht aangedaan door een man, en wellicht was dat terecht.

[ Bericht 67% gewijzigd door Za op 02-08-2023 00:45:17 ]
pi_210126199
Toine is op aanvoelingsniveau Oost-Indisch doof. 'Zag het niet aankomen' ... LOL. Zo'n man zuigt letterlijk de energie volledige uit je, zonder dat hij dat zelf in de gaten heeft. Eerder zagen we dat er een kopje koffie afgerekend moest worden en Toine zit passief, leeg voor zich uit te staren, wachtend op wat gebeuren gaat. Weet totaal niet wat hij met de situatie aan moet. Petri's vriendin trekt dan maar maar haar portemonnee.
Petri heeft het 'zo niet' getroffen met de mannen. Ik denk dat ze wel leuk voor de dag kan komen zodra er iemand langs komt die ook maar een beetje haar type is.

Trailer-trash mountain 'journey' Joy heeft met Ersa een leuk meisje op bezoek die in tegenstelling tot die andere obsessief naar zichzelf opzoek zijnde dames, gewoon een normaal leuk, spontaan meisje is. Die plek daar, vind ik met iedere uitzending onaantrekkelijker worden. Schijnt inmiddels te koop te staan, succes er mee. Je hebt maar een blinde nodig.

Bram heeft op z'n compound een kind binnen gekregen. Het over enthousiaste kind kan soms niet op woorden komen en gooit er dan maar wat Engels tegenaan.
pi_210126268
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2023 00:47 schreef Bever_NL het volgende:

Toine is op aanvoelingsniveau Oost-Indisch doof. 'Zag het niet aankomen' ... LOL. Zo'n man zuigt letterlijk de energie volledige uit je, zonder dat hij dat zelf in de gaten heeft. Eerder zagen we dat er een kopje koffie afgerekend moest worden en Toine zit passief, leeg voor zich uit te staren, wachtend op wat gebeuren gaat. Weet totaal niet wat hij met de situatie aan moet. Petri's vriendin trekt dan maar maar haar portemonnee.
Je klinkt als een Petri.

Toine voelde zich super ongemakkelijk, hij had al de nodige sneren ondergaan voor de koffie.
Wanneer hij in slecht Frans zou gaan afrekenen had hem dat ook weer op vernederende opmerkingen of hoongelach komen te staan.
  woensdag 2 augustus 2023 @ 07:50:00 #159
208890 June.
Seriously?
pi_210127208
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
Lijkt me ook vreselijk om met besluiteloze, minder intelligente (en minder gefatsoeneerde) mannen de dagen vol te moeten maken.
Mét camera ook nog.
Dit, ja. Het zijn gewoon echt niet haar types. Ze is erg direct, maar wel eerlijk.
Shine bright like a diamond.
pi_210127385
Han

“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_210127507
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2023 07:50 schreef June. het volgende:

[..]
Dit, ja. Het zijn gewoon echt niet haar types. Ze is erg direct, maar wel eerlijk.
Toine was wel een heel erge mismets, ik vraag me af of dit expres zo gestuurd is.
Aan de andere kant heeft Petri ze zelf uitgekozen.
En ze is niet alleen direct, maar vooral erg negatief.
pi_210127571
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2023 08:45 schreef cafca het volgende:

[..]
Toine was wel een heel erge mismets, ik vraag me af of dit expres zo gestuurd is.
Als eerste kwam er bij Petri een veel oudere man. Zeker wel dat die expres als eerste kwam. :Y
Maar dan hebben we idd iets om te kijken. :+
  woensdag 2 augustus 2023 @ 09:09:09 #163
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_210127700
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2023 00:20 schreef Za het volgende:
Ik vind Petri een vrij mannelijke vrouw, en denk dat ze misschien meer geluk zal vinden bij een niet-man.

Het is bijna een soort mannenhaat wat ik zich zie afspelen, iemand volledig afbranden, ze wordt moe van gesprekken met hem, hij is bij voorbaat een vuillak, strijden om een film, vreselijk. Die arme man bleef het ook nog gewoon. Ze zit gewoon te wachten op alles wat ze maar kan aanwenden om de man nog meer te vernederen.

Wellicht is haar ooit veel onrecht aangedaan door een man, en wellicht was dat terecht.
Ik denk het ook Joy, ze heeft heel veel mannelijke energie
Laffe huichelaar
pi_210127896
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2023 00:47 schreef Bever_NL het volgende:
Petri heeft het 'zo niet' getroffen met de mannen. Ik denk dat ze wel leuk voor de dag kan komen zodra er iemand langs komt die ook maar een beetje haar type is.

Trailer-trash mountain 'journey' Joy heeft met Ersa een leuk meisje op bezoek die in tegenstelling tot die andere obsessief naar zichzelf opzoek zijnde dames, gewoon een normaal leuk, spontaan meisje is. Die plek daar, vind ik met iedere uitzending onaantrekkelijker worden. Schijnt inmiddels te koop te staan, succes er mee. Je hebt maar een blinde nodig.

Bram heeft op z'n compound een kind binnen gekregen. Het over enthousiaste kind kan soms niet op woorden komen en gooit er dan maar wat Engels tegenaan.
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2023 00:59 schreef Za het volgende:

[..]
Je klinkt als een Petri.

Toine voelde zich super ongemakkelijk, hij had al de nodige sneren ondergaan voor de koffie.
Wanneer hij in slecht Frans zou gaan afrekenen had hem dat ook weer op vernederende opmerkingen of hoongelach komen te staan.
Ik denk dat er in beide opmerkingen van jullie een kern van waarheid zit. Bij Petri ligt de lat qua irritatie al vrij laag, maar dan helpt het niet mee als er inderdaad een totaal besluitenloze kerel binnenwandelt, die nog niet eens kan bepalen of hij links of rechts wil.

Aan de andere kant vraag ik me af hoe zij zou reageren op een te dominant type, want dat vindt ze volgens mij ook weer niks. Ze komt op mij wel over alsof ze de bovenliggende partij in een relatie wil zijn.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 2 augustus 2023 @ 10:48:23 #165
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_210128933
quote:

[..]
Heel negatief :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 2 augustus 2023 @ 12:57:52 #166
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_210130960
Ik heb, na de enerverende start van de serie met name Walters tempeltaferelen, even een kijkersdipje.

Er mag van mij nu wel weer wat gebeuren. Ook gewoon eens een kans op liefde, svp. Vooral bij Debbie lijkt het een gestage stoet aperte mismatches te blijven, als ik haar tussen de regels door hoor bij Boulevard. Vraag me af of het idee überhaupt wel was er bij haar een kanshebber tussen te gooien. Of dat leuke tv de enige opzet was.

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderinnetje op 02-08-2023 14:57:25 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_210131257
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2023 12:57 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb, na de enerverende start van de serie met name Walters tempeltaferelen, even een kijkersdipje.

Er mag van mij nu wel weer wat gebeuren. Ook gewoon eens een kans op liefde, svp. Vooral bij Debbie lijkt het een gestage stoet aperte mismatches te blijven komen, als ik haar tussen de regels door hoor bij Boulevard. Vraag me af of het idee überhaupt wel was er bij haar een kanshebber tussen te gooien. Of dat leuke tv de enige opzet was.
Walter is echt de smaakmaker van dit seizoen, zonder Walter was het maar een saai seizoen.
BlaBlaBla
  Vis een optie? woensdag 2 augustus 2023 @ 13:25:35 #168
70532 loveli
N
pi_210131374
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2023 00:20 schreef Za het volgende:
Het is bijna een soort mannenhaat wat ik zich zie afspelen
quote:
hij is bij voorbaat een vuillak
quote:
Ze zit gewoon te wachten op alles wat ze maar kan aanwenden om de man nog meer te vernederen.
Persoonlijke issues aan het projecteren, much?
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 2 augustus 2023 @ 13:27:29 #169
70532 loveli
N
pi_210131402
quote:

[..]
Toine was de favoriet van Petri, dus dit was geen opzet van de regie.
crap in = crap out
  woensdag 2 augustus 2023 @ 13:56:18 #170
208890 June.
Seriously?
pi_210131841
quote:

Er mag van mij nu wel weer wat gebeuren. Ook gewoon eens een kans op liefde, svp. Vooral bij Debbie lijkt het een gestage stoet aperte mismatches te blijven komen, als ik haar tussen de regels door hoor bij Boulevard. Vraag me af of het idee überhaupt wel was er bij haar een kanshebber tussen te gooien. Of dat leuke tv de enige opzet was.
Het zou inderdaad leuk zijn als er nu toch eindelijk eens een match zou komen.. Aparte types zijn leuk om naar te kijken, maar uiteindelijk kijk ik dit programma ook om liefde te zien opbloeien O+
Shine bright like a diamond.
pi_210132319
quote:

Ik zie Maria nog wel met iemand eindigen.
Of dat ook voor lange tijd is, dat weet ik niet.
  Vis een optie? woensdag 2 augustus 2023 @ 14:57:46 #172
70532 loveli
N
pi_210132732
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2023 14:29 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik zie Maria nog wel met iemand eindigen.
Of dat ook voor lange tijd is, dat weet ik niet.
Heb ik een nieuwe gast gemist, of is Maria de dochter/Roemeense stringdragende kok van een deelnemer?

Die dikke in Thailand die een slanke vrouw wil, moet gewoon een local nemen (of meer, een voor in de keuken, 1 om z'n voeten te masseren en 1 om het vuile werk op te knappen). Leendert leek me op het eerste gezicht makkelijk van een vrouw te voorzien, maar na Thalia kijk ik anders naar hem.
Joy eindigt met voldoende aandacht en vrienden, met Petri komt het alleen goed als iemand die als Frans spreekt en z'n mannetje staat.

Bram en Jamie Lee klikken leuk, maar ik weet niet of hij een spark ziet. Marian + poolboy blijven samen, Waltor kruipt na Ingrid huilend in een hoekje en Debbie heeft toch niemand nodig.
crap in = crap out
pi_210132774
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2023 14:57 schreef loveli het volgende:

[..]
Heb ik een nieuwe gast gemist, of is Maria de dochter/Roemeense stringdragende kok van een deelnemer?

Sorry, ik miste de laatste letter. Ik bedoelde MariaN. :) In Portugal.
pi_210132775
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2023 13:27 schreef loveli het volgende:

[..]
Tja, dan viel het dus allemaal een stuk negatiever uit dan gedacht.

Bummer.
Petri zit in een negative flow, ze moet wat meer chill doen, positive thinking, you know? Dan gaat het met de volgende kandidaat vast wel sick en stoked worden!
  woensdag 2 augustus 2023 @ 15:02:54 #175
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_210132803
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2023 13:27 schreef loveli het volgende:

[..]
Ik bedoel bij Debbie.
Snobs have more fun!
KLIK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')