Blij-eihoofd, vind het ook een vreselijke term maar het is niet echt een belediging toch?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 20:38 schreef PirE het volgende:
Hele ordinaire snollebak, man met een eihoofd.
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:04 schreef JOHANK88 het volgende:
oh wat is hij een kwal. weg van de berg is hij nog veel erger dan op de berg.
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:04 schreef JOHANK88 het volgende:
oh wat is hij een kwal. weg van de berg is hij nog veel erger dan op de berg.
Hij wil z’n weelderige bos borsthaar showen, en dat is nou eenmaal ver te zoeken.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kan dat overhemd van Joy niet nog meer open ?
Was een echte journey natuurlijkquote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:05 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
hij heeft dan ook keihard aan zichzelf gewerkt, jarenlang.
Ik vind hem lief. Die andere eigenlijk niet.quote:
Vrouwen willen geen lieve mannen…quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind hem lief. Die andere eigenlijk niet.
Super naaisquote:
Die willen lief en nog meer dingen. Erg sick.quote:
Stoked, chill en relaxedquote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die willen lief en nog meer dingen. Erg sick.
For sure.quote:
Of z’n vriendje verderop in de poeperd pakken.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ze mag af en toe weg, dan kan hij af en toe de zolderkamerautist zijn.
hij is emotioneel zo ontzettend niet bereikbaar dat hij van alle gesprekken met iedereenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ze mag af en toe weg, dan kan hij af en toe de zolderkamerautist zijn.
Spot on.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:12 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
hij is emotioneel zo ontzettend niet bereikbaar dat hij van alle gesprekken met iedereen
het meest enthousiast reageert op iemand die zegt 'ik wil af en toe een week weg met
mijn camper om mijn familie en vrienden te bezoeken'
Dit vind ik heel heftig. @RamboDirkquote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Of z’n vriendje verderop in de poeperd pakken.
Er is niks mis met een zachte g!quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Voor iemand die Nederlands gestudeerd heeft, vind ik die zachte g wel een pietsje jammer.
Ik vind haar voor haar leeftijd best een prima figuur hebben.quote:
Misschien geïnspireerd op Myriam (GTST).quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vind haar voor haar leeftijd best een prima figuur hebben.
En kijk vol verbazing naar haar kapsels
Ik zal m’n harde wortel….quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
Zitten jouw wortels ook diep in moeder aarde? @:dkup
Ik denk dat ze avontuur zoekt.quote:
helemaal dat. eenmaal weer thuis bij vrienden en familie vervaagt dat stockholm syndroom heel snelquote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze avontuur zoekt.
Die gaat dan een keer naar huis en beseft dat ze niet terug wil naar deze stille toestand.
Een leuke skaterboy of girl op de kop tikken in Amsterdam en dan nooit meer terug.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze avontuur zoekt.
Die gaat dan een keer naar huis en beseft dat ze niet terug wil naar deze stille toestand.
Ze heeft wel het gezicht van zowel Debbie als haar ex-man…quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
Is dit haar dochter? Omdat ze niet ‘mijn moeder’ zegt maar ‘Debbie’.
Vooral punt 3, en dat was gisteren ookquote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:28 schreef JOHANK88 het volgende:
de leukste momenten vandaag, tot nu toe:
1 - de hond van bram
2 - erwin die lekker voor zichzelf opkomt en zegt 'ik ga naar huis'
3 - dat walter niet in de uitzending van vanavond zit
De hond veel in beeld is inderdaad leuk. 😍😂quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:28 schreef JOHANK88 het volgende:
de leukste momenten vandaag, tot nu toe:
1 - de hond van bram
2 - erwin die lekker voor zichzelf opkomt en zegt 'ik ga naar huis'
3 - dat walter niet in de uitzending van vanavond zit
Sommige mensen doen dat wel, zo vreemd is dat nietquote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja, of ma, moeder, mama, mams enz.
Ik noem m’n moeder ook niet bij haar voornaam hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |